Vitutusketju

  • 10 576 198
  • 56 149

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Nyt jotain viidettä päivää tässä kiertävässä flunssassa. Eilen ei enää ollut kuumetta ja tänä aamuna taas yllätys! Vittu! Töihinkin on pakko lähteä!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei vittu!Parhaissa farkuissa perseen kohdalla sauma ratkennut ja pieni reikä.Vittu sitä kun kaikki teetetään nykyään halpatyövoimalla.Farkut ei edes olleet kovin halvat ja vasta syksyllä ne ostin.Vitutusta lisää vielä se,etten tiedä kuinka kauan olen julkisilla paikoilla kulkenut lähes persvako vilkkuen.No pakko mennä ostamaan uudet housut.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusi maa, uusi kaupunki ja kova hinku tutustumaan paikalliseen elämään. Hätäiseen viikon olen ollut täällä ja tänään jo neljäs päivä sairastamisen merkeissä sisällä. Okei, kävin yhtenä päivänä kaupassa, mutta muutoin vain sisällä. Kuumetta oli päälle 38 astetta, mutta onneksi eilen oli jo lähes normaali lämpö ja tänään näyttää myös ihan hyvältä tuon suhteen. Mutta jos jotain syöt tai juot, niin nopeasti ne sapuskat myös löytävät tiensä ulos. Joku vatsapöpö siis varmaankin kyseessä. On koko ajan kohtuu voimaton olo ja sänky tuntuu ihan hyvältä keksinnöltä...josta päästään siihen, että pakkolevosta(kin) johtuen selkä, niska ja hartiat ovat aivan jumissa ja kipeinä. Mutta kun ei pystyssäkään jaksa pitkiä aikoja olla.

Alkaa kypsyttää pikku hiljaa. Huomenna tulee sitä paitsi jo vieraita, joten olisi kiva olla sitä ennen kunnossa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
vilperi kirjoitti:
,etten tiedä kuinka kauan olen julkisilla paikoilla kulkenut lähes persvako vilkkuen.

Ei jumangegga. Kalsarit - missä pelaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Paitselo kirjoitti:
Ei jumangegga. Kalsarit - missä pelaa?
Hieman liioittelin.Toki kalsarit oli jalassa,mutta silti...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
vilperi kirjoitti:
Hieman liioittelin.Toki kalsarit oli jalassa,mutta silti...
... no niin, tietenkin kalsarit väärinpäin jalassa ja sepalus auki.

Mulla oli aikoinaan sama probleema. 100 € Dieselit ja perse repesi varmaan parin kuukauden kuluttua housuin ostosta. Tarkoitan, että housut repesivät perseen kohdalta. Kalsarit oli oikeinpäin. Edellinen vitutti, jälkimmäinen ei.

Vitutukseen on syytä nytkin. Niskajännityspäänsärky tulossa, pään vasemmalla puolella on jo ikävää sykkimistä, varma merkki tulevasta, eikä ole mitään lääkkeitä. Ei Panadolia, ei Sirdaluudia, ei mitään. Jaksaa paljon lähteä apteekkiin. Sitä paitsi Sirdalud on reseptin takana, eikä minulla sellaista ole.

Vain herne-maissi-paprika -pussi on apunain. Voi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uleåborgir kirjoitti:
... Vain herne-maissi-paprika -pussi on apunain. Voi.

Mene hyvä mies kuumaan suihkuun! Laita nupit kaakkoon ja suihkuta niin kuumaa vettä kuin iho kestää niska-hartiaseudulle. Suihkun jälkeen venyttele niin hyvin kuin suinkin mahdollista ja koita saada paikat auki. Voit myös levittää mitä tahansa voidetta kipeälle alueelle ja yrittää avata kyhmyjä. Ruokaöljykin käy, mutta sitten kannattaa ehkä mennä vasta sen jälkeen suihkuun :). Kun iho on liukas, on paljon helpompaa saada jopa itse vähän paikkoja avattua ja helpotusta kipuun. Kokeile myöhemmin myös kuumavesipulloa, mikä lämmittäisi hartioita. Ilmeisesti sulla ei ole sellaista kaurapussia, mikä on erinomainen lihaskivun parantaja. Laita pullo tms. vaikka sukan tai tyynyliinan sisään ja niskan taakse.

Tsempit! Kärsin itse samasta vaivasta, tosin "tilastani" johtuen, en saa syödä parasetamolia vahvempia lääkkeitä. Ja parasetamoli ei taas toimi mulla lainkaan... joten näillä kotikonsteilla on yritetty jumissa olevia paikkoja parannella. Useimmiten auttaa ainakin vähän.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
BoredOldLady kirjoitti:
Mene hyvä mies kuumaan suihkuun! Laita nupit kaakkoon ja suihkuta niin kuumaa vettä kuin iho kestää niska-hartiaseudulle.

Niin täytyy tehdä. Voi vitsi, kun olisi oma sauna, sen avulla saisi paikat auki. Jyske alkaa olla jo tosi v****mainen. Heti kun nousee ylös, meinaa taju lähteä. Onneksi vaaka-asento tuo helpotusta asiaan ja potentiaalinen katkaisupeli Canalilta.

Fysioterapeuttini sanoi, että tämä jyskytys ja lähestulkoinen pyörtyminen johtuu siitä, että päähän verta vievät verisuonet voivat olla puristuksissa näiden krampissa olevien pienenpienten niska-hartialihasten välissä. Monesti kun saa tuollaisen paikan auki, alkaa korvissa kuulua kohinaa ja särky hellittää.

BoredOldLady kirjoitti:
Tsempit! Kärsin itse samasta vaivasta, tosin "tilastani" johtuen, en saa syödä parasetamolia vahvempia lääkkeitä. Ja parasetamoli ei taas toimi mulla lainkaan... joten näillä kotikonsteilla on yritetty jumissa olevia paikkoja parannella. Useimmiten auttaa ainakin vähän.

Enpä minäkään muuta voi käyttää kuin parasetamolia, koska minulla on paha asetyylisalisyylihappoallergia, enkä voi napsia buranaa, aspiriinia tai mitään asa-johdannaista. Tai käyttää esim. Voltaren-geeliä tai Mobilatia. Tulisi sairaalareissu.

P.S. Panadol Zappilla on tapana auttaa kaikkia.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Nokkis kirjoitti:
Toinen lääkäri ehdottomasti kielsi moiset toimenpiteet ja määräsi armottoman kasan 800mg tulehduskipulääkettä. Niitä kun aikansa napsi niin homma lähti paranemaan. Nykyään osaa jo oireita sillä silmällä seurata ja välttää tuo viheliäs vaiva.

Ei muuta kuin tsemppiä vain!
Oikeastaan esim. niska/ hartiasärkyihin auttaa myös ns. lihaksia rentouttavat lääkkeet. Laatikollinen 100 mg Norflexia esim. on kova sana, mutta on reseptilääke.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Uleåborgir kirjoitti:
Vitutukseen on syytä nytkin. Niskajännityspäänsärky tulossa, pään vasemmalla puolella on jo ikävää sykkimistä, varma merkki tulevasta, eikä ole mitään lääkkeitä. Ei Panadolia, ei Sirdaluudia, ei mitään. Jaksaa paljon lähteä apteekkiin. Sitä paitsi Sirdalud on reseptin takana, eikä minulla sellaista ole.

Lähimmälle nyrkkeilysalille maanantaina sopimaan kuntonyrkkeilykurssin tmv. aloittamisesta. Purkaa em. vaivat 5-10 treenin jälkeen eikä oireet vaan ei vaivaa korjaavia höpöhöpölääkkeitä, pakastepusseja, kuumia suihkuja tahi muita Pirkka-niksejä tarvita. Kokemusta on.
 

M10

Jäsen
Vituttaa, että Chiodon piti itse suojella itseään ja Jokeripelaajille ei tehty veskan päälle ajamisen jälkeen yhtään mitään.

Vitun lampaat.

No homma varmasti muuttuu Alatalon tulon myötä. Saletisti juu.
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Vituttaa toi HPK:n munaton esitys. Ei ollu aseita murtaa jokereiden puolususta. Vituttaa jokerifanit ja niiden ääliöimäiset kirjottelut ja vituttaa YLIVIESKA.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
ParkTudor kirjoitti:

Hei, jollakin sama vitutuksen aihe.

On muuten sellainen takapajula ja kaikki tuon tuppukylän mulkut asukkaat pitäisi eristää jonnekin Lappiin kymmeneksi vuodeksi. Ja sen kylän perkeleen tasa-arvoiset risteyksetkin, onko niitä kolmioita mahdoton laittaa sinne? Missään päin maailmaa ei ole niin idiootteja risteyksiä kuin Ylivieskassa. Ja miten noin pieneen kaupunkiin mahtuu niin paljon porukkaa samaan aikaan?

Ensi kerralla menen Nivalaan. Siellä on sentään Lätkä-Pasikin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pressiboxi kirjoitti:
Lähimmälle nyrkkeilysalille maanantaina sopimaan kuntonyrkkeilykurssin tmv. aloittamisesta. Purkaa em. vaivat 5-10 treenin jälkeen eikä oireet vaan ei vaivaa korjaavia höpöhöpölääkkeitä, pakastepusseja, kuumia suihkuja tahi muita Pirkka-niksejä tarvita. Kokemusta on.

Niinhän se on, että liikunnalla saisi näitä ehkäistyä. Koneen ääressä tulee istuttua niin töissä kuin himassa. Tennistä tulee pelattua pari kertaa viikossa, mutta melkein aina tenniksen jälkeen tulee niskajännärihedari, se on vähän kumma juttu.

Ehkäpä puren hammasta liikaa kun pyrin federermäiseen peliin.

Nyt onneksi on lauennut tuo särky, taisi naksahtaa siinä vaiheessa joku nikama, kun Loosteri teki Bluesille aluksi pahalta näyttäneen, mutta myöhemmin vaarattomaksi osoittautuneen 1-2 -maalin.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Vittu. Neljällä lottorivillä 3 oikein, ei edes hiluja! Ja joku rahasta mitään tietämätön maajussi meni viemään sen 4,5 miljoonaa. Rehuiksi menevät ne miljoonat.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päänsärkyyn auttaa kun puristaa suht kovaa tuosta peukalon ja etusormen välistä [toisen käden peukalon ja etusormen välissä siis, ei millään ruuvauspenkillä, voi sattua enemmän], etsi siitä "mötikästä" kohta jota puristaessa sattuu eniten ja purista sitä n. 5 minuuttia, särky pitäis hellittää, t. nimin. viimeksi otin lääkettä päänsärkyyn vuonna 2001.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
vilperi kirjoitti:
Ei vittu!Parhaissa farkuissa perseen kohdalla sauma ratkennut ja pieni reikä.
Turenkilaisten ylijumala M'Uca Hows-Qs kostaa nappiverkkarien hylkääjille.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa nää alikasvaneet runkut jotka käyvät koko ajan ahdistelemassa rakasta ovikelloani. Heräsin noiden takia prkl.

Niin siis sen palmuwhateversunnuntain takia
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
macnevis kirjoitti:
Vituttaa nää alikasvaneet runkut jotka käyvät koko ajan ahdistelemassa rakasta ovikelloani. Heräsin noiden takia prkl.

Niin siis sen palmuwhateversunnuntain takia

Pelkästään tämän päivän takia olen tyytyväinen että ovikello on paskana. Kauppaan lähtiessäni huomasin varpujen rippeitä ovella. Ovat varmaan pimpotelleet kun nukuin humalaani pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös