tutzba.. nyt on sunnuntai. Ei se ollut unta.tutzba kirjoitti:Vittu kun näkee painajaisia näistä finaaleista. Heräsin yöllä kauheaan tärinään, kun näin unta että Kärpät voitti tän päivän pelin 7-1. Eihän se voi olla mahdollista, eihän?
Ei Nelliä saa ampua. Osaahan se käydä hermoille tv-ruudussa, mutta jospa kompromissina mä haen Nellin pois sieltä omaan himaani vaikka ..ööö... sisäköksi.Erik Loka kirjoitti:Ampukaa nyt joku toi maikkarin "juhlapelin" juontaja. Voi jumalauta...
Elä veli hyvä huoli. Laitan paremmaksi, minäkin näin jotakin hämärää unta, että olin laatikossa ja pelaamassa Kärppiä vastaan. Parasta/kauheinta tuossa unessa oli, että se oli helvetin sekava ja mieleen jäi vain Nokka kaukalon laidalla sekä aivan jumalattoman kauniit naiset kaukalossa.tutzba kirjoitti:Vittu kun näkee painajaisia näistä finaaleista. Heräsin yöllä kauheaan tärinään, kun näin unta että Kärpät voitti tän päivän pelin 7-1. Eihän se voi olla mahdollista, eihän?
Kyllä se vaan voi! Itse näin keväällä 2004 Kärpät-TPS finaalisarjan 3. ottelusta unta pelipäivää edeltäneenä yönä, että TPS voittaa Kärpät 5-0. Heräsin paniikissa ja ajattelin että mitä helvettiä se Bäckström imuroi, oli niin aidon tuntuinen uni(siis painajainen). Sitten huomasin nähneeni vain unta, helpotus oli suuri ja mielessä oli jo kuinka Kärpät tuo pytyn Turusta lentokoneella. Mutta vitut! Muistatteko paljonko peli päättyi? Aivan, 5-0 ja kyllä vitutti kun en lyönyt tulosvetoa. Muistan kun vitsailin vielä kaikille sinä päivänä, että laitetaanko lappu vetämään Tepsille 5-0. Eihän siihen tulokseen voinut millään uskoa joten jäi vedot vetämättä. Noh, seuraavan päivän mestaruus lämmitti mieltä mukavasti.tutzba kirjoitti:Vittu kun näkee painajaisia näistä finaaleista. Heräsin yöllä kauheaan tärinään, kun näin unta että Kärpät voitti tän päivän pelin 7-1. Eihän se voi olla mahdollista, eihän?
Silvio kirjoitti:Kari Tyni vituttaa aina. Finaalit mutella. PRKL!
Kärpät vituttaa, mutta niin vituttaa Jokeritkin, eli perseestä koko finaalit :)TolBero kirjoitti:Tyni ei vituta, mutta Kärpät vituttaa.. ei voi vaan sietää.. saisivat kaikki Kärppäläiset hukkua siihen pissin määrään päässä.
JaRzKi kirjoitti:Eihän tuo Tynin selostus televisioon sovi ei sitten yhtään... Radiossa aivan voittamaton, mutta tv:ssä ei vaan nappaa.
JaRzKi kirjoitti:Eihän tuo Tynin selostus televisioon sovi ei sitten yhtään... Radiossa aivan voittamaton, mutta tv:ssä ei vaan nappaa. Ja finaalit vituttaa ylipäänsä, ei näitä joukkueita jaksaisi katsella, mutta pakko se on. Sentään kohtuu hyvätasoista peliä, pelastaa vähän.
roskakori kirjoitti:Kaasuttelehan tutzba Ärrälle ja laita lapulle tuo 7-1 tulos.
Petri Varis.JussiK kirjoitti:Ei saatana että raivostutti kun Kärppäpelaajat leikki balleriinoja! Esim J-M Aaltonen jäi mieleen, hienoja sukelluksia.
Painaako se JM 50 kiloo vai mitä? Sen näkösesti lenteli siellä.
Nyt viinaa koneeseen.
roskakori kirjoitti:Petri Varis.
JussiK kirjoitti:En sano värilasien läpi, mutta ei Pete sentään niin pahasti filmannut kuin esimerkiksi JM. Mielestäni jokerit eivät myöskään filmanneet ja hyppineet lähellekkään niin paljon kuin kärpät.. Mutta sehän on vain mun näkemys.
NimenomaanJussiK kirjoitti:Mutta sehän on vain mun näkemys.