JuVii kirjoitti:Loma on loppu ja huomenna jatkuu arki. Samalla vaihtuu myös rytmi, joten yritä nyt siinä herätä klo 6 jälkeen kun tänään herännyt klo 14 aikaan.
julle-jr kirjoitti:Niinpä, perustaisivat vittuiluketjun, jossa voisivat rauhassa vittuilla toisilleen. Ei tarvitsisi tulla tänne pilaamaan ja pahentamaan toisten rehellistä vitutusta.
Ikijokeri kirjoitti:Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Ikijokeri kirjoitti:Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Ikijokeri kirjoitti:Hmm... Mikäs mua vituttais? Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Cosmo kirjoitti:Tämä meni jotenkin ihan vahingossa ohi silloin vuosi sitten, se vitutus. Nyt melkein aina kun näkee lätkää jossain, niin tämä vituttaa tovin, joka kerta aina pidempään ja rankemmin. Eli kai tämä vituttaa 10 vuoden päästä jo ihan vitusti ja jatkuvasti.
Vittu! Aurinko paistaa ja olin hyvällä tuulella, mutta sitten eksyin tähän ketjuun ja täällä puhutaan siitä vitun olympiafinaalista. Mikään lätkään liittyvä asia/muisto ei vituta niin paljoa kuin kyseinen matsi. Kyseiseen tapahtumaan meinasi loppua meikäläisen lätkän seuraaminen…. Siitä johtuen mulla on suoran sanoen krooninen kestovitutus tosta ikuisesta Hannu Hanhien kansasta. Maasta jossa naiset on miehiä ja miehet naisia. Maa jonka pääsarja ryövää vuodesta toiseen sm-liigan pelaajia, tässäkään ei hyvät riitä vaan tuhkatkin viedään pesästä…Ikijokeri kirjoitti:Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Onneksi Suomella on turvallinen 5-1 johtoasema, tää homma on saletti.Ikijokeri kirjoitti:Hmm... Mikäs mua vituttais? Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Nyt kun muistutit, niin minuakin rupesi vituttamaan. En usko, että Suomella on pitkään aikaan yhtä hyviä mahdollisuuksia voittaa olympiakultaa, kuin tuolloin.Ikijokeri kirjoitti:Hmm... Mikäs mua vituttais? Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Hauptmann kirjoitti:Lisäksi vituttaa Hetkinen -ohjelma, tämä koululaisille suunnattu tietokilpailu. Siinä oli kysymys:"Missä maassa on 52 osavaltiota?". Ajattelin, että USA:ssahan on 50 osavaltiota. "Oikea" vastaus kysymykseen oli kuitenkin USA. Mistäköhän on levinnyt sellainen käsitys, että USA:ssa on 52 osavaltiota?
Juuri kun tämän on suurinpiirtein päässyt unohtamaan niin sitten tullaan kääntämään puukkoa haavassa, ei näin!!Ikijokeri kirjoitti:Hmm... Mikäs mua vituttais? Vituttaa, että Suomi hävisi Ruotsille 2-3 Olympiafinaalissa 2006.
Hextall kirjoitti:Vittu! Ei ole helppoa saatana! Tulee kylmä yö VITTU!
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=109
Rygge kirjoitti:Itseäni vituttaa siis jeesustelijat tässä ketjussa. On se nyt kumma jos ei saa edes rauhassa vituttaa ilman että joku tulee tänne viisastelemaan.
julle-jr kirjoitti:Niinpä, perustaisivat vittuiluketjun, jossa voisivat rauhassa vittuilla toisilleen. Ei tarvitsisi tulla tänne pilaamaan ja pahentamaan toisten rehellistä vitutusta.
Oli se, mutta yleistys oli silti vähän kärjistävä. Ei tullut selväksi että onko automaattisesti rajoittunut jos ei ooppera nappaa?Alamummo kirjoitti:Kyllä se munkin vitutukseni oli ihan rehellistä.
Hextall kirjoitti:Vittu! Ei ole helppoa saatana! Tulee kylmä yö VITTU!
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=109
Siis kumpi?SaiPa2000 kirjoitti:Vittu...viinapullo lämmikkeeksi
Simon kirjoitti:Siis kumpi?
Sama. Ei ole vittu koskaan ole ollut niin tyhjä ja yksinkertaisesti surullinen olo kuin tuon vitun pelin päättymisen jälkeen.JussiK kirjoitti:Elämäni vittumaisin päivä.
Teillä oli sentäs helppoa. Kuinka moni vietti seuraavan päivän ja sitä seuraavan päivän jnejne ruotsalaisten keskellä? Vieläkin vituttaa se harvinaisen paljon oman perseensä näköisen tyypin irvistely ja eräs toinen tyyppi, joka kulki pari päivää ympäriinsä ruotsin lippuun kääriytyneenä. Ja 10 minuuttia pelin päättymisen jälkeen alkoi tulla tekstareita niiltä vitun homoilta.Saku #11 kirjoitti:Sama. Ei ole vittu koskaan ole ollut niin tyhjä ja yksinkertaisesti surullinen olo kuin tuon vitun pelin päättymisen jälkeen.