Vitutusketju

  • 10 575 976
  • 56 149

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Kaksi sanaa:Timo Favorin. Jos et ole vielä käynyt optikolla, niin tee se ja heti!
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai että mitenkä juhlin vuoden vaihtumista?
No en mitenkään. Flunssapöpö ei meinaa millään poistua elimistöstä.
Viikko on jo tätä tautia kestänyt ja pari voittoisaa peliäkin jäänyt näkemättä.
Mikä halvatun kolera tämä flunssa luulee oikein olevansa?
Tekisi mieli sanoa että vituttaa tämä tälläinen, mutta jätänpä sanomatta.
 

atne

Jäsen
Siis vittu että pistää vituttamaan. Kaikki kaverit lähdössä juhlimaan jonnekki baareihin tai bileisiin, vittu kutsua ei ole tullut, rahatilanne pahasti miinuksella, vettä sataa pihalla, kotona ei ainuttakaan alkoholipitosta nautittavaa. VITTU ETTÄ PISTÄÄ KYLLÄ VITUTTAMAAN. Paskaa uuttavuotta vaan kaikille saatana, olen puhunut.

Kiitos ja anteeksi.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
atne kirjoitti:
Siis vittu että pistää vituttamaan. Kaikki kaverit lähdössä juhlimaan jonnekki baareihin tai bileisiin, vittu kutsua ei ole tullut, rahatilanne pahasti miinuksella, vettä sataa pihalla, kotona ei ainuttakaan alkoholipitosta nautittavaa. VITTU ETTÄ PISTÄÄ KYLLÄ VITUTTAMAAN. Paskaa uuttavuotta vaan kaikille saatana, olen puhunut.

Kiitos ja anteeksi.

Kummallista logiikkaa.

Siksi että sinulla ei ole kutsua pippaloihin eikä myöskään rahaa, pitäisi kaikilla olla paska uusivuosi?

Think again, mate!

Itseäni vituttaa tällä hetkellä lähinnä sää, joka on mahdollisimman kaukana siitä mitä sen pitäisi olla.
 

atne

Jäsen
Tulppu kirjoitti:
Kummallista logiikkaa.

Siksi että sinulla ei ole kutsua pippaloihin eikä myöskään rahaa, pitäisi kaikilla olla paska uusivuosi?

Think again, mate!

Itseäni vituttaa tällä hetkellä lähinnä sää, joka on mahdollisimman kaukana siitä mitä sen pitäisi olla.

Noh ehkä tuli liioteltua, mutta vituttaa jotenki muutenki tää ankeus mikä pihalla vallitsee, ja joittenki kavereitten suoraa kusetus päin naamaa. Tuskin tässä kannattaa käydä asioita purkamaan, eiköhän ne selviä vielä, mutta tällähetkellä on aika maksimaalinen vitutus päällänsä.
 

scholl

Jäsen
Beagle Boy kirjoitti:
Kaksi vitutusta.

1. Mikä ihme siinä on, että noita uuden vuoden paukkuja pitää nyt jo räjäytellä. Oli helvetin kivaa käydä koiran kanssa ulkona kun noi hiton räkänokat räjäyttävät tahallaan niitä helvetin paukkujansa koirien lähellä. Ensi kerralla pitänee ottaa niskasta kiinni ja viedä nurkan taakse.

Sama juttu rakettien kanssa. Siis ilotulituksella juhlistetaan jotain. Esim. jos jotkut olympiakisat tai konsertti päättyy niin lopuksi on ilotulitus. Silloin siitä tehdä hienonnäköinen juttu, joka kestää aikansa ja sitten se loppuu ja ihmiset lähtevät pois. Uutena vuotena ilotulitus tapahtuu tasan klo 24 juhlistaen sitä, että vuosi on vaihtunut. Sen pitäisi kestää esim. kymmenen minuuttia ja senkin tapahtuman jälkeen ihmiset lähtevät pois eli uudelleen sisälle.

Osalle kansasta ei ole vain avautunut se, että mikä se juhlistamisen idea on tai miten ilotulitus järjestetään. Suomessahan ei edes tiedä milloin vuosi vaihtuu, kun jokainen täräyttelee eri aikaan niitä. Miksei voi olla isokello, mikä näyttää sekunteja ja sitten kun on tasan niin Stadin piffaama ilotulitus niiden rakennusten katoilta ammuttuna, mitkä reunustavat Senaatintoria. Tai jotain vastaavaa.

Niinpä se on niin, että itselläni se vuosi tavallaan oikeasti vaihtuu vasta klo 01, kun katson sekuntien laskemisen ja ilotulituksen TVE:ltä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Voi vittu näitä tv-kanavien ohjelmalisäyksiä ja ohjelmavaihtoja. Vittu jos ohjelmatietoihin lisätään joku muka tärkeä lisäys (eilen erään manselaisen kaljamahan paska konsertti) niin vittu lisätään se vittu ohjelmistön viimeiseksi ohjelmaksi. Vittu ajastimella pistin NYPD Bluen nauhalle, vaan eipä näy ei. Vittu näkyy vaan manselainen kaljamaha veisaamassa virsiään, NYPD Bluesta näkyi vain alkutekstit. Vittu! Ensimmäinen väliin jäänyt jakso koko sarjan historian aikana! Vittu! Hyvää uutta vuotta vittu!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ja vielä vitutusta. Minkä vitun takia uuteenvuoteen pitää liittää nämä kaiken maailman vitun tykärit, kiinarit, serbialaiset yms. pommit, joilla oikein innostetaan kaiken maailman pikkunaperot tuhoamaan postilaatikkoja, roskiksia jne? Noista vitun pommeista ei ole kenellekään iloa, aivan hyvin riittäisi kun myytäis pelkästään patoja ja raketteja. Kyllä oli taas Mikkola City komean näköinen lähiö uudenvuoden yön jälkeen, jokainen roskis paskana, pysäkkien ikkunat paskana ja roskaa vitusti joka vitun nurkassa. Kuka maksaa? No veronmaksajat tietysti. Ja samaan aikaan kaikki rakettitirehtöörit hyräilee partaansa toimistossa istuessaan, "tämä uusivuosi olikin hyvä vuosi, voittoa reilut 15 miljoonaa erkkiä..."

KIELTÄKÄÄ KAIKKI VILLET, NALLET, TYKÄRIT, PERHOSET, PANSSARIVAUNUT, ROOMALAISET, KIINARIT, SERBIT. SWEDUT - JOTAIN JÄRKEÄ PERKELE!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Taas kipeenä. Voi vittu että alkaa vituttamaan. Nyt sellanen sitkee räkä-flunssa ja kuumetta päälle. Eihän tosta oo ku muutama viikko, niin tuli kärsittyä samasta hommasta. Mikä vittu siinä on saatana! Alkaa menemään ihan tosissaan hermot, kun ei ehi kun sängyssä makaamaan joka kolmas viikko kipeenä.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi helvetissä Canal+ ei voi tarjota alkuperäisselostusta edes vaihtoehtona noihin NHL peleihin? Menee koko vitun pelinseuraaminen ihan perseelleen kun pitää tuota yhtä inisijää kuunnella.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole väkivaltainen ihminen mutta nyt tunnen synkkää murhanhimoa.
Jos tämä vitutuksen syy johtuisi sellasesta mihin olisin itse syyllistynyt, niin pitäisin mölyt mahassani ja kärsisin asian hiljaisuudessa.
Ex-kaveri aiheutti Supernovan kokoisen vitutuksen. Sille ei kukaan meidän ex-luokkakavereista suostu sanomaan edes hyvää päivää.
Tai kuten yksi näillekin sivuille kirjoittava nimimerkki sanoi:" Minä en edes kusis sen jätkän päälle, vaikka se olis tulessa"
Se on kai pakko vaihtaa puhelinnumeroa ja/tai hommata sitä torakan älykkyysosamäärän omaavaa hyönteistä kohtaan uusi lähestymiskielto
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Kaksi asiaa vituttaa näin aamutuimaan. Ensinnäkin tämä räkätauti ei ota loppuakseen ja yöllä tulee semmoisia yskäkohtauksia ettei meinaa saada henkeä ja muutenkin kroppa on kuin 10 päivän ryyppyputken jälkeen(tosin sitä en ole koskaan kokenut)

Toiseksi vituttaa tuo arvaus/terveyskeskus. Sairaanhoitaja pystyi sanomaan ihan suoralta kädeltä ettei minulla VOI olla poskiontelontulehdusta koska en ole ollut kipeä kuin vasta 5 päivää. Itse tosin olen oppinut jo tuntemaan koska minulla on poskiontelon tulehdus ja koska ei. Olen sairastanut kyseistä tautia noin 25 kertaa elämässäni joten pikkuhiljaa sen on oppinut jo tunnistamaan. Ehkei kyseinen sairaanhoitaja vaan osannut käyttää niitä laitteita joten pisti sitten sairasloman syyksi "aivastelu ja nenän tukkoisuus"-juu, kuulostaa helvetin pahalta taudilta. Noh onneksi työnantaja tietää tilanteen oikean laidan. Sairas mikä sairas.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Vituttaa matkatoimiston palvelunumerot! Kun haluat viilata tehtyä varausta joudut odottamaan linjoilla 5minuuttia ennen kuin joku vastaa. Kokeeksi soitto numeroon jossa voi tehdä uuden varauksen niin vastataan heti.
Tuttava kertoi että soneran nettipalveluissa sama juttu. Jos soitat jostakin ongelmasta niin roikut linjoilla ja uutta liittymää tilatessa vastataan heti.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Spoilaaminen vituttaa. Jatkuvasti täältä saa lukea spoilauksia milloin mistäkin sarjasta, elokuvista jne jne. Uhriksi en ole onneksi aiemmin joutunut, ja tietääkseni itse en ole tähän syyllistynyt, vaikka rivakammalla tahdilla tuleekin joitakin sarjoja katseltua.

Jos haluaa keskustella jostakin teoksesta jo koetun perusteella, niin kirjoittaa sitten vaikka otsikoksi, että ei suositella luettaviksi ko sarjaa tms. vielä toistaiseksi (kokonaan) tuntemattomille tai sen spoili-osan valkoisella. Tai sitten toimitaan kuten Prison Breakin kohdalla, eli omat ketjunsa sarjaa Suomen ja USA:n tahdissa seuraaville tms.

Twin Peaksin katsomisesta hävisi mielenkiinto aika pahasti. Vittu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se perseestä olla telkkarin orja, kun mainostelevisiot tappelevat katsojista.

Kolmoselta tulee klo 21 Pako, ja Neloselta samaan aikaan Shield. Valkkaa tässä nyt sitten.
 

korvakakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
)
Trenchtown kirjoitti:
On se perseestä olla telkkarin orja, kun mainostelevisiot tappelevat katsojista.

Kolmoselta tulee klo 21 Pako, ja Neloselta samaan aikaan Shield. Valkkaa tässä nyt sitten.

Videot tai joku muu nauhotusjärjestelmä ratkaisee tv-ongelman!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
korvakakkonen kirjoitti:
Videot tai joku muu nauhotusjärjestelmä ratkaisee tv-ongelman!
Tarkennetaan sitten sen verran, että on perseestä olla köyhä television orja. Tai ois mulla joo videot, mutta en jaksa kaivaa niitä tuolta vaatehuoneen ylähyllyltä. Tokkopa mulla ois kasettejakaan.
 

Afan

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Kolmoselta tulee klo 21 Pako, ja Neloselta samaan aikaan Shield. Valkkaa tässä nyt sitten.
Tiedä sitten, kuinka paljon oloasi helpottaa tieto siitä, että Suomi-USA tulee samaan aikaan suorana netin välityksellä...
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Cmprs kirjoitti:
Twin Peaksin katsomisesta hävisi mielenkiinto aika pahasti. Vittu.

Eihän tuo murhaajan henkilöllisyys, ainakaan minulle, ole mikään Twin Peaksin mielenkiintoa ylläpitävä seikka. Käsittääksenihän Lynch ei ikinä edes halunnut paljastaa murhaajaa, mutta tuotantoyhtiön painostuksesta joutui sitten loppuratkaisun vääntämään. Huikea tunnelma, musiikki ja mielenkiintoiset henkilöt ovat tämän sarjan valtti, ja sarjaa jaksaa katsella läpi ties monettako kertaa.

Niin, ja itseäni vituttavat kerjäläiset joita on viimeisen viikon aikana tullut muutama vastaan. En ikinä ihan periaatteesta anna sitä "muutamaa euroa bussiin/ruokaan", kun raha 95 % varmuudella menee johonkin muuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös