Vitutusketju

  • 10 591 266
  • 56 164

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu ton VR:n kanssa. Mikään ei näytä toimivan. Joutuvat panemaan matkustajat bussiin kun ei junat liiku, pitäkää tunkkinne saatana! Meni taas illan suunnitelmat ihan vituiks. VITTU

edit. Niin itse en kyllä enää pendolinoon jalkaani laske, en muista milloin olisin sillä aikataulun mukaan päässyt perille.
 

Salama44

Jäsen
rainman kirjoitti:
Juuri huomasin, että pikku-leijonien ensimmäistä matsia ei sitten tarvitse tellusta tänään katsella. Muutkin alkusarjan pelit jälkilähetyksiä. Vittu mitä toimintaa yleltä!!
Ei siinä pelissä olisi ollut mitään katsottavaa, koska leijonan pennut hävisivät kuin akat Belarukselle 3-4.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Wilzu kirjoitti:
Jukolauta, taitavat nämä olla liikaa nörttien hommia tavalliselle pulliaiselle.

Pukin tuomat langattomat kuulokkeet latauksessa ohjeiden mukaiset 16 tuntia. Nyt sitten kokeilemaan, minkälainen kuunteluelämys huippulaadukkaiksi mainituilla luureilla syntyy.

Ja paskat. Ei mitään! Kaikki on tehty kuten manuaali käskee, mutta jostain syystä härveli on ja pysyy mykkänä. Lähetinyksikössä pitäisi maalaisjärjellä ajateltuna palaa valo, mutta.. ja kun johtokin on seinässä. Pitäkää tunkkinne, jatkan Remeksen uusimman lukemista..


Kai sulla akut oli sisällä ladattaessa?
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun vittu! Mikä helvetti siinä on että koko ajan pitää olla jossain saatanan flunssassa!? Johan tästä kuukaus on kun viimeksi yskittiin keuhkoja pihalle ja nyt yskitään sitten vielä lujempaa. Pari päivää puskenut sellaista kolmekasin kuumetta ja kyllä tämä tästä taitaa pikkuhiljaa lähteä parempaan päin, mutta silti vituttaa. Toiset on sairaana kerran viidessä vuodessa, meikäläinen taas viidesti vuodessa. Mitähän mä teen väärin!
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meni sählymaila/salibandymaila varresta poikki. Ei siinä sikäli mitään, sillä kyllä mulla varamaila on, millä pelaaminen onnistuu jatkossakin. Mutta kun se rikki mennyt oli mittatilaustyönä tehty juuri minulle eikä toista samanlaista saa vähittäismyynnistä. Kaiken lisäksi sitä jo ehti tottua tuohon suht uuteen mailaan, joka on varamailaa jäykempi. Eikä sitä muutenkaan juuri nyt olisi ylimääräistä rahaa laittaa kiinni uuteen mailaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
"Miehet", jotka leikkivät naisten tunteilla.

Ensin ollaan kiinnostuneita ja hetken päästä ei ollakaan, kun toiselta naiselta irtoaa helpommin. Nappi otsaan tuollaisille tosimiehille. Mulkut.

Miehet on sikoja, minua lukuunottamatta.

EDIT: Lisätään vielä hieno hylkääminen tekstarilla. Sanoisi edes päin naamaa.
 
Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuokraisäntä jota en koskaan ollut tavannut tai edes puhunut hänen kanssaan, päätti tänään soittaa iloisen soiton ja irtisanoa vuokrasopimuksen.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Grainger kirjoitti:
"Miehet", jotka leikkivät naisten tunteilla.

Ensin ollaan kiinnostuneita ja hetken päästä ei ollakaan, kun toiselta naiselta irtoaa helpommin. Nappi otsaan tuollaisille tosimiehille. Mulkut.

Miehet on sikoja, minua lukuunottamatta.

Löysit kohtalontoverin. En itsekään arvosta ko. tyyliä. Enemmän silti tällä hetkellä vituttaa naiset, jotka pelaavat tunteilla. Nappi otsaan tuollaisille horoille.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muutaman sivun lueskelin tätä huttua ja jäin jotenkin hiljaiseksi.


Se nyt vaan kertakaikkiaan on elämää, ei sen enempää! Jos kaikki ympärillä tapahtuva vituttaa, niin missä vaiheessa te ihmiset ehditte tekemään ylipäätään mitään? Jos itseäni vituttaisi yhtä usein kuin kohtalotovereita näköjään vituttaa, en ainakaan itse ehtisi tehdä mitään muuta kuin hakata päätä seinään.

Herätkää unestanne ja alkakaa elää.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vittu, jos jotakuta vituttaa vaikkapa näkkileivän putoaminen voideltu puoli edellä lattialle, niin sitten vituttaa. Ei siinä vaiheessa paljoa lohduta se, että ei ole syöpää tai kuppaa, kun joudut heittämään arvokkaan näkkileivän roskikseen ja uuden tekemiseen kuluneen ajankin olisi voinut käyttää vaikka onaniaan.

Vittuun vitutuksen taivastelijat tästä ketjusta, vittu.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kaksi vitutusta.

1. Mikä ihme siinä on, että noita uuden vuoden paukkuja pitää nyt jo räjäytellä. Oli helvetin kivaa käydä koiran kanssa ulkona kun noi hiton räkänokat räjäyttävät tahallaan niitä helvetin paukkujansa koirien lähellä. Ensi kerralla pitänee ottaa niskasta kiinni ja viedä nurkan taakse.

2. Kalja ei oikein putoa. Olenkohan mä sairas vai juonut kaljaa liikaa viime aikoina?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulppu kirjoitti:
Muutaman sivun lueskelin tätä huttua ja jäin jotenkin hiljaiseksi.


Se nyt vaan kertakaikkiaan on elämää, ei sen enempää! Jos kaikki ympärillä tapahtuva vituttaa, niin missä vaiheessa te ihmiset ehditte tekemään ylipäätään mitään? Jos itseäni vituttaisi yhtä usein kuin kohtalotovereita näköjään vituttaa, en ainakaan itse ehtisi tehdä mitään muuta kuin hakata päätä seinään.

Herätkää unestanne ja alkakaa elää.


Eiköhän se eläminen juuri tuota noita vitutuksen kokemuksia joista sitten täällä purkaudutaan. Elämä potkii välillä päähän, sille ei voi mitään. Eikös tämä ketju ollut sitä varten että omasta vitutuksestaan voi kertoa? Toisaalta, varmasti samatkin kirjoittajat, ainakin minä itse, kirjoittavat välillä myös esim. Onnellisuusketjuun. Välillä on kivaa, välillä ei niin kivaa. Mutta hyvä jos sinua ei vituta.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Beagle Boy kirjoitti:
Kaksi vitutusta.

1. Mikä ihme siinä on, että noita uuden vuoden paukkuja pitää nyt jo räjäytellä.

Sama vitutuksen aihe täälläkin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Grainger kirjoitti:
Ensin ollaan kiinnostuneita ja hetken päästä ei ollakaan, kun toiselta naiselta irtoaa helpommin. Nappi otsaan tuollaisille tosimiehille. Mulkut.

Vituttaa jos tuommoiset jotka ei saa molemmilta käyttävät itsestään titteliä mies.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Beagle Boy kirjoitti:
Kaksi vitutusta.

1. Mikä ihme siinä on, että noita uuden vuoden paukkuja pitää nyt jo räjäytellä. Oli helvetin kivaa käydä koiran kanssa ulkona kun noi hiton räkänokat räjäyttävät tahallaan niitä helvetin paukkujansa koirien lähellä. Ensi kerralla pitänee ottaa niskasta kiinni ja viedä nurkan taakse.

2. Kalja ei oikein putoa. Olenkohan mä sairas vai juonut kaljaa liikaa viime aikoina?

2. Vetäise pari jäykkää väliin niin johan helpottaa. Kaljasta tulee vaan kohmelo
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Pitäisköhän tässä nyt vituttaa autokorjaamo ja posti!?!

Tarinamme alkaa näin, auton pakoputki päättää katketa jouluaattona, äänet ajaessa ovat erittäin mielenkiintoiset. Keskiviikkona kiertämään autokorjaamoja ja yhdestä puljusta luvataan seuraavaksi päiväksi putki ja asennus, no pistetään tilaukseen. Torstaina soittoa ei kuulu, joten soitin itse liikkeeseen, jonne putki ei vielä ollut tullut, luvattiin perjantaiksi. Perjantaina soittoa ei kuulu, soitan jälleen itse ja posti on kuulema kadottanut paketin, siis hetkinen miten vitussa voi hävittää paketin jossa on auton pakoputki! Ei pysty ymmärtämään, semmoinen paketti ei varmaan kovin helposti putoa hyllyn taakse? No sitten luvattiin tiistaiksi, saa nähdä joko silloin onnistuisi? Äänet ovat kuin lentokoneessa, vain siivet puuttuvat.

En oliskaan halunnu lähtee lomalla laskettelemaan saatana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rättipäät tappavat jonkun, kun haluavat aloittaa alusta oman valtion.

Aivan loistavaa meininkiä, laillisella murhalla on varmasti hyvä aloittaa jälleenrakennus.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Gellner kirjoitti:
Sama vitutuksen aihe täälläkin.

Komppaan. Olipa hauska herätä kolmen kieppeellä kun joku vittumarko päätti ilahduttaa pissaliisaansa rooman kynttilällä pihallamme. Mukavasti valaisi ja pauke herätti varmasti koko lähitienoon. Haulikolla olisi ollut töitä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
pernaveikko kirjoitti:
Rättipäät tappavat jonkun, kun haluavat aloittaa alusta oman valtion.

Niin no, toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa Saadami linnaan, jossa mies olisi sekorättipäiden silmissä saanut melkosen marttyyrinmaineen ja syyn kaapata kauppakeskuskuksia, lentokoneita, teattereita ja kouluja ihmisineen, ja sitten vaatia vapauttamista, tai räjäyttävät koko paskan panttivankeineen.

Kippis kulaus Saadamille. Toivottavasti siellä helvetissä on hikiset oltavat.

Otanpa illalla tukevan lasillisen 12 vuotiasta anCnoc:ia pyövelillesi.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Grainger kirjoitti:
"Miehet", jotka leikkivät naisten tunteilla.

Ensin ollaan kiinnostuneita ja hetken päästä ei ollakaan, kun toiselta naiselta irtoaa helpommin. Nappi otsaan tuollaisille tosimiehille. Mulkut.

Miehet on sikoja, minua lukuunottamatta.

EDIT: Lisätään vielä hieno hylkääminen tekstarilla. Sanoisi edes päin naamaa.

Poika poika, tuo toinen nainen kiinnostaa tuossa tilanteessa enemmän. Pitäisikö ko herrasmiehen muka sitten hylätä tuo kiinnostavampi toinen nainen sen takia, ettei Grainger pahoittaisi mieltään. Duud, grow up.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei Laaksonen! Joudutko palauttamaan Lintumäelle perunasäkit ja liukuvoiteen!? Vitun gay!

Ja olin pelissä.
 

Stoll

Jäsen
Tom Laaksonen ja Ville Leino. Välillä oikeen toivoo että joku ajelisi leinon niin ettei sieltä jään pinnasta nousisi!!! Ja laaksonen... kaikki tietää jo..
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vitun Aliadieret ja Baptistat. Kaikkia perkeleita ne päästää pelaamaan. Loppuis ees tää vitun nuha/kuume ni pääsis huomenna liikenteeseen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös