Vitutusketju

  • 10 591 311
  • 56 164

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Vittu, että voi vituttaa. Joku saatanan idiootti oli taas käyny kääntämässä auton hantinpuolen peilin taas ylös. Mikä vittu siinä voi olla niin vaikeeta pitää näppejä erossa toisten autosta. Eikö ole saatana parempaa tekemistä? On varmaan helpottunu fiilis, kun sai pilattua taas jonkun illan. Onneksi ei hajonnut koko peili.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Äsken tuli seurattua Valioliigaa teksti-tv:n kautta ja vedetyä villit voitontanssit, kun pitkäveto osui ja kivalla kertsillä..näyttelin lappua kaverille ja tää tokas Tottenham hävisi..Perkele lapulla piti olla Everton, ei Tottis. Kiireessä mennyt merkki väärälle riville, WITTU! Paska MJE!
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
jesse72 kirjoitti:
Äsken tuli seurattua Valioliigaa teksti-tv:n kautta ja vedetyä villit voitontanssit, kun pitkäveto osui ja kivalla kertsillä..näyttelin lappua kaverille ja tää tokas Tottenham hävisi..Perkele lapulla piti olla Everton, ei Tottis. Kiireessä mennyt merkki väärälle riville, WITTU! Paska MJE!


Otan osaa! Uskon että vituttaa.
Itse voitin tänää ensimmäistä kertaa elämässäni pitkävedossa. ;)

Ainiin, ja mua vituttaa tällä hetkellä. Vittu kun osaa olla tylsää! Kaikki kaverit on jossain hevonkuusessa ja minä vaan nyhjään kotona.

vittu.
 

Tep

Jäsen
RaipeTheMan kirjoitti:
Ainiin, ja mua vituttaa tällä hetkellä. Vittu kun osaa olla tylsää! Kaikki kaverit on jossain hevonkuusessa ja minä vaan nyhjään kotona.

Tätätätättärää, oikea vastaus löytyi!

Myös se pistää vituttamaan, että monet ihmiset, varsinkin omassa ikäluokassani, ajattelevat että jos et pelaa jääkiekkoa et ymmärrä lajista mitään ja sunnilleen alkavat selittää perusteellisesti sitä mistä tulee paitsio.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Saku #11 kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, miesten on paljon helpompi tulla kuin naisten. Mieshän tulee loppujen lopuksi jokatapauksessa, vaikka se olisi Anna-Kaisa Hermunen joka siinä sua runkkaa.
Tää oli kyllä liian hyvä. Mut tää juttu päätty ny vähä onnellisemmin mitä aluks luulin.

Nyt ei vituta, mutta hyvä laittaa ennakkoon tekstiä tänne kun pitää herätä hyvillä oloilla krapuloissa klo9 ja lähtee ajamaan pari tuntia autolla.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jooh taitaa mennä Windows uusiksi. Vituttaa kun pitää alkaa näin joulupyhien aikaan sen kanssa säätämään. Tosin nyt on ainakin aikaa. Tuleepahan ainakin kaikki paskat poistettua. Tuli onneksi ostettua tuo usb-kiintolevy johon saa kaikki tärkeän tavaran heitettyä talteen. Sehän olisikin ollut mukavaa kun olisi pitänyt poltella monta dvd:tä kuvia, videoita ja musiikkia.

Toisaalta tämä Windows ollut jo yli 2 vuotta tässä... :)
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vituttaa koko joulu. Kaikilla mukamas hyvä ja ystäväsmielinen tahto. Näin jouluna sitä vain huomaa miten yksin todellisuudessa onkaan. Ei puhettakaan siitä, että joku muistaisi jouluna. Enkä nyt tarkoita lahjoja, ihan se perinteinen kortti tai tekstari jossa toivotetaan hyvää joulua riittäisi ja saisi aikaan paremman joulumielen. No, vikaa on varmaan itsessäänkin kun en ole saanut luotua suhteita mihinkään suuntaan, mutta minä olen sentään se joka on yrittänyt. Menipähän taas yksi joulu tässäkin masennellessa ja töissä istuessa.

Noin, helpotti hieman kun sai purkaa tuntojaan.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Haluaisin vetää Vitun pähääni ja paeta kamalasti huutaaen vuorille!
(Vilttihattu mikä olo)

Edit: Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama Halussinaatio.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa, että Tapaninpäivän ajelut on peruttu vesikelin takia. Moonikset pitäisi kieltää juhlapyhinä lailla.
 

tutzba

Jäsen
Kipa84 kirjoitti:
Vituttaa koko joulu. Kaikilla mukamas hyvä ja ystäväsmielinen tahto. Näin jouluna sitä vain huomaa miten yksin todellisuudessa onkaan. Ei puhettakaan siitä, että joku muistaisi jouluna. Enkä nyt tarkoita lahjoja, ihan se perinteinen kortti tai tekstari jossa toivotetaan hyvää joulua riittäisi ja saisi aikaan paremman joulumielen. No, vikaa on varmaan itsessäänkin kun en ole saanut luotua suhteita mihinkään suuntaan, mutta minä olen sentään se joka on yrittänyt. Menipähän taas yksi joulu tässäkin masennellessa ja töissä istuessa.

Myöhäiset jouluonnittelut! <3
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Saku #11 kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, miesten on paljon helpompi tulla kuin naisten. Mieshän tulee loppujen lopuksi jokatapauksessa, vaikka se olisi Anna-Kaisa Hermunen joka siinä sua runkkaa.

Vituttaa tällaisen asenteen levittely. Tämä on tarttunut useisiin naisiin ja sitten vaan ollaan lahnana ikäänkuin se yksi reikä olisi jotakin niin kallisarvoista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saku #11 kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, miesten on paljon helpompi tulla kuin naisten. Mieshän tulee loppujen lopuksi jokatapauksessa, vaikka se olisi Anna-Kaisa Hermunen joka siinä sua runkkaa.

Menepä sanomaan tämä miehelle jolla on potenssiongelmia tai jolla on ongelmia laukeamisen kanssa - heitä on vähän enemmän kuin yksi tässä maassa mutta he eivät uskalla pitää ääntä ongelmastaan koska se on sen verran hävettävä, etenkin heidän kohdalla joilla on ongelmia laukeamisen kanssa.

nimim. ongelmien kanssa painiskeleva.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
vlad kirjoitti:
tai jolla on ongelmia laukeamisen kanssa - heitä on vähän enemmän kuin yksi tässä maassa mutta he eivät uskalla pitää ääntä ongelmastaan koska se on sen verran hävettävä, etenkin heidän kohdalla joilla on ongelmia laukeamisen kanssa.

nimim. ongelmien kanssa painiskeleva.

Näinhän se menee, pumppaa vaikka koko yö, muuta ei lennä kuin veri hiertymistä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miten tämän näin tyrin, ettei ole kunnolla juotavaa joulupyhiksi! Perkele! Viiniä ja olutta tuossa on tissuteltu, mutta loppuivat nolosti..Onneksi join yksin niin ei muita haittaa..Vittu kun vituttaa!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukolauta, taitavat nämä olla liikaa nörttien hommia tavalliselle pulliaiselle.

Pukin tuomat langattomat kuulokkeet latauksessa ohjeiden mukaiset 16 tuntia. Nyt sitten kokeilemaan, minkälainen kuunteluelämys huippulaadukkaiksi mainituilla luureilla syntyy.

Ja paskat. Ei mitään! Kaikki on tehty kuten manuaali käskee, mutta jostain syystä härveli on ja pysyy mykkänä. Lähetinyksikössä pitäisi maalaisjärjellä ajateltuna palaa valo, mutta.. ja kun johtokin on seinässä. Pitäkää tunkkinne, jatkan Remeksen uusimman lukemista..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tästä sitten kuulema lähdetään Tarja-tädille (nimi muutettu) Kirkkonummelle. Kiinnostaa aivan vitusti. Miksi ei vaan voisi lojua kotona sohvalla ja katella vaikka jotain leffoja?

Minun on aivan mahdoton ymmärtää miksi minun pitää hengailla jonkun täysin tuntemattoman noin 50-vuotiaan naisen kanssa. Ilmeisesti siksi, että se on vaimon isän sisko. Vaimon isän sisko? Vittu.

En ole täysin vakuuttunut, että vaimoakaan ihan älyttömästi kiinnostaa, se on vain jostain saanut päähänsä, että näin kuuluu tehdä.

Oletettavasti tasoittavatkin on kielletty. Se tehdään vaikka salaa, ei tätä muuten kestä.
 

krobbe

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Tästä sitten kuulema lähdetään Tarja-tädille (nimi muutettu) Kirkkonummelle. Kiinnostaa aivan vitusti. Miksi ei vaan voisi lojua kotona sohvalla ja katella vaikka jotain leffoja?

Minun on aivan mahdoton ymmärtää miksi minun pitää hengailla jonkun täysin tuntemattoman noin 50-vuotiaan naisen kanssa. Ilmeisesti siksi, että se on vaimon isän sisko. Vaimon isän sisko? Vittu.

En ole täysin vakuuttunut, että vaimoakaan ihan älyttömästi kiinnostaa, se on vain jostain saanut päähänsä, että näin kuuluu tehdä.

Oletettavasti tasoittavatkin on kielletty. Se tehdään vaikka salaa, ei tätä muuten kestä.

Miehen puhetta!

Ps. Makoilin eilisen päivän kotona katsellen leffoja ja nautiskellen olutta ja jouluherkkuja, sillä välin vaimo ajeli Keski-Suomeen isälleen ja äidilleen viemään Joulun henkeä.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri huomasin, että pikku-leijonien ensimmäistä matsia ei sitten tarvitse tellusta tänään katsella. Muutkin alkusarjan pelit jälkilähetyksiä. Vittu mitä toimintaa yleltä!!
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
pernaveikko kirjoitti:
Tästä sitten kuulema lähdetään Tarja-tädille (nimi muutettu) Kirkkonummelle.

Monessakohan lehtijutussa, jossa mainitaan tuo "nimi muutettu", se nimi onkin hämäyksen vuoksi oikeasti se, joka siihen on laitettu?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
rainman kirjoitti:
Juuri huomasin, että pikku-leijonien ensimmäistä matsia ei sitten tarvitse tellusta tänään katsella. Muutkin alkusarjan pelit jälkilähetyksiä. Vittu mitä toimintaa yleltä!!
Sama saastainen Yle on jättänyt näyttämättä myös maastohiihdon nuorten MM-kisat ja yleisurheilun veteraanien EM-kisat, puhumattakaan Aasian kisoista ja thaiboxingin arvoturnauksista! Lisäksi sulkapallon avoimet senioreiden PM-kisat Odensesta Tankasta pitäisi lähettää prime timessa, jos sellaiset järjestetään.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Heh, vähän osasitkin olla hauska.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
girlzilla kirjoitti:
Niin ne hyvinkin menevät suhteet loppuu. Tämän hetkinen olotila on aivan järkyttävä, ainoa mikä helpottaa oli äidin sanat että päivä päivältä menee helpommaksi...

Tarkoitatko tällä sitä, että se ihana äijä, jonka kanssa remmastelitte kimpassa on nyt historiaa? Kurja juttu, olen tosi pahoillani. Kyllä se päivä vielä risukasaankin paistaa - usko pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös