Vitutusketju

  • 10 560 675
  • 56 142

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eilen olisi ollut hyvä nuorimies tarjolla. Mutta kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Kiva oli sitten yöllä harmitella pitkiä piuhojaan...
 

marttipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Los Angeles Kings
Nyt en tiedä onko oikea topikki, kyseessä ei ole vitutus ainakaan kuten minä sen käsitän vaan ennemminkin surettaa elämän nykytilanne kaikin puolin. Lyhyitä ilonhetkiä voi olla silloin kun tuntee että itsestä on sittenkin johonkin ja että kyllä asiat vielä lähtee sujumaan, että pienellä yrittämisellä täältä päästään ylös ja on helppoa elää eteenpäin, etten oikeasti ole niin aloitekyvytön ja epäsosiaalinen ihminen kuin yleensä tuntuu - mutta viimeistään seuraavana päivänä sitä palaa maan pinnalle, alakulo jatkuu ja mielessään sitä kelailee uudestaan ja uudestaan samoja tapahtumia (menneitä ja unelmia). Ajankulun ymmärtää varmaan ihan eri tavalla kuin joskus ennen, ei voi sanoa ikinä että olisi tylsää kun aina on samanlaista.

Tämä ei tarkoita että synkistelisin aina, ihmisten tai siis "kavereiden" seurassa ollessani (käytännössä vain koulussaoloajat) olen kyllä iloinen ja joskus naurattaa liikaakin, mutta se on vain pintaa ja yksin jäädessä mieliala romahtaa aina. Vapaa-ajalla yritän ulkoilla ja lueskella yms. niin paljon kuin jaksan, samoin olen nostanut vihannesten määrää ateriakokonaisuuksissa.

Ennenhän se oli suuri autuus kun koulusta pääsi tai loma alkoi vihdoin, nykyään ne on pahimpia hetkiä, paluu yksinäisyyteen. Koulun loppuminen on siksikin ikävää että olen myös rakastunut eikä tätä henkilöä tietenkään muualla näe. Kaiken rohkeuteni keräten olen useampaankin otteeseen mennyt juttelemaan ja yrittänyt puhua jostain ihan normaalista asiasta, kohteliaasti ja vähän ihmetellen on vastaus aina tullut eikä tarvitse olla nero tuosta ymmärtääkseen että tunne on täysin yksipuolinen. Ei sitä silti haluaisi luovuttaa vaan aina pakkomielteisesti haluaa yrittää uudelleen.

Jos olisi yksikin ihminen, jolle avautua, olisi varmaan paljon helpompi olla. Nyt pitää vaan kaikki pitää sisällä ja ihmisten seurassa ollessa yrittää olla normaalisti eikä vaan mököttää.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
King kirjoitti:
Putkirempan yhteydessä pyysimme jos sähkömiehet voisivat pari simppeliä asennushommaa meille tehdä.

......Keittiöön asennettu työvalo, pistorasia, ja vessaan kytkettävät halogeenitko vievät yhteensä 6 tuntia aikaa? Sallikaa mun nauraa. ........

Lisäksi mies jupisi jotain yksikköhinnoilla velottamisesta, jonka jälkeen totesi uuden laskun olevan sitten eri luokkaa kuin aiempi.

Aiempaa kokemusta ei asiasta ole.

Niin. Ainoa mikä tässä varsinaisesti pisti silmään oli tuo laskun lähettäminen ennen työn valmistumista. Tuo aika nyt on taas vähän, ei sitä nyt ihan parissakaan tunnissa noita töitä tee. Riippuu ihan siitä paljonko joudutaan johdottamaan yms. Toki tuollaiset seinään laittaa tunnissa, mutta ei se ole se koko työ. Yksikköhinnoittelussa ei ole mitään ihmeellistä, se on normaalikäytäntö. Olisi kannattanut niellä edellinen, niin olisit selvinnyt _huomattavasti_ halvemmalla.

Viimeinen lause kertookin kaiken.

-paze-
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun video.google.com eikä youtube.com anna yhtään vastausta hauille "Lasse Viren" "Juha Mieto"

Vitu ... Onko nää särki ?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Vituttaa naapurin koiranomistaja, joka ei pidä koiraansa kiinni. Asuu kymmenen metriä maantiestä, 200 metriä läheisestä ala-asteesta. Pihaa ei ole kokonaisuudessaan aidattu, mutta silti pitää, mikä lie ollakaan lamppuharjan ja terrierin sekoituskoiransa, vapaana pihassa. Tänään menin siskoni koiran (kultainen noutaja rodultaan) kanssa kävellen ohi, ja eikös sieltä saatana syöksy kyseinen naapurin koira räksyttäen kohti. Helvetin vittumainen tilanne.

Tuo siskon koira on opetettu kävelemään reunaviivan ojan puolella, joten pitkällä suoralla ei sinänsä ole mitään syytä pitää fleksiä lyhyenä, auton tullessa kun rauhoittuu kuitenkin ja ihmisten tullessa vastaan on kyllä riittämiin aikaa, napata lähemmäksikin. Mutta mitäs helvettiä teet kun jostain syöksyy vieras koira. Kokoeroahan kultaisella noutajalla on sellaiseen kissaa pienempään elikkoon varsin mukavasti, joten melkoista ulinaa siinä ajoittain pienemmältä pääsi. Siinä saa hetken tapella vastaan, että saa kuusimetrisen fleksin päässä olevan parikymmentäkiloisen koiran aloilleen.

Perkele luulisi, että saa koiraa ulkoiluttaa maantiellä, ilman että tarvitsee pihoista juoksevia koiria vastaan tapella koiran kanssa. En kyllä ihmettelisi vaikka kyseinen naapuri maailmanomistaja-meiningeissään tulisi joskus kommentoimaan ja syyttelemään siitä, kun koiraansa on tilanteessa sattunut.

Eikä ollut ensimmäinen kerta kyseisellä ilmansuunnalla kun vastaavaa tapahtuu. Tähän mennessä on vaan ollut yleensä naapurinsa koira.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa, ku en osaa lainata tekstejä näissä ketjuissa.. Tai osaan, mutten täydelisesti.. Ehkäpä tähän on syynä olvi, näin ainakin koitan uskotella itselleni..
Ehkä mää vielä joskus opin..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jupster kirjoitti:
Ei sun lastentarhassa tarvi onneksi olla yksin noin monen lapsen kanssa. Ryhmäkoot huomattavasti pienempiä per työntekijä.

Ei toki yksin, mutta kyllä ne sielläkin kuorossa huutaa :)

End of chät.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
girlzilla kirjoitti:
Mua ei muuten haittaisi, mutta oon töissä seurakunnan tiloissa ja täällä on oltava aina suhteellisen rauhallista. En halua mennä toiseksi vanhemmaksi komentamaan.

Miksi seurakunnan tiloissa tulisi olla aina suhteellisen rauhallista. Eikö kirkko tms olekaan ilon tyyssija. Vaikka kuinka riehakkaita juhlia on joskus ollut, ei kertaakaan ole tultu hautuumaalta valittamaan metelistä, ainakaan minulle...

Että silleen...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ime vittu lekaa Kaspersky!!!

Yritä tässä nyt surffata netissä, kun Kaspersky skannaa koko ajan ja jumittaa konetta. Helvetti!
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Koko päivän olen pakannut kamoja muuttoa varten ja "enää" on keittiö pakkaamatta. Muuttaminen on perseestä.
 

ace

Jäsen
Cimbe kirjoitti:
Koko päivän olen pakannut kamoja muuttoa varten ja "enää" on keittiö pakkaamatta. Muuttaminen on perseestä.


Hehee... joku muukin painii saman homman kanssa. Mulla enää osa vaatteista pakkaamatta ja sitten se kaikki pikkusälä joka jää joka kerta viimeiseksi kun suurin osa kamoista on jo laatikoissa.

Tätä urakkaa maustaa vielä 2 viikkoa kestänyt kuumeilu, meinaa vähän hikeä pukata.

Toivottavasti kaverit pitävät sanansa eivätkä eksy tänään baariin että huomenna on muuttokuntoista porukkaa...


EDIT: Ai niin ja tietysti kaikki viihde elektroniikka on purkamatta. Se jää tietysti aamuksi.
 
Itsesäälissä rypevät ihmiset. Olisiko aika ottaa itseään niskasta kiinni, todeta olevansa oman elämänsä herra ja haistattaa muille paskat?

Jos ei kelpaa niin siten ei kelpaa, turha sitä on surkutella. Elämä jatkuu.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töissä on todella todella tylsää. Ei mitään tekemistä.Onneksi enää puolitoista tuntia. Olen vapaaehtoisesti pessyt n. 10 vessaa ajankuluksi.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Voi prkl, olisi pitänyt ostaa Arockalypse ajoissa, nyt sitä ei löydy mistään kaupasta. Netistä piti sitten tilata, ja hyvällä tuurilla saan sen "jo" tiistaina. Tyhmyydestä sakotetaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Alkaa vahvasti näyttää siltä, että kaikki suunnitelmat mitä tein tälle kesän ainoalle lomajaksolleni, katoavat tuhkana tuuleen, menevät vituiksi jne.

Se siitä sitten, istutaan ensi viikko kotona katsomassa videioita ja sitten loppukesäksi töihin. Jeejee.
 
On tämäkin, kun joutuu monta viestiä vitutusketjuun laittamaan ja vielä samana päivänä.

Tulipa sovittua eräästä menosta samaan aikaan kolmen eri henkilön kanssa, pitäisihän sitä tietää ettei siitä tule vittuakaan. Noh toivottavasti virheistä oppii.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Edmonton johtaa 2-1 mahdollisesti ratkaisevaa matsia. vidu. ja mä kun toivoin Anaheim-Buffalo -fínaalia.(joo,joo Teukka vs.Teppo). Taitaa tulla Carolina- Edmonton, siis tylsääkin tylsempi finaali, ainakin tällaiselle suomalaisten menestystä toivovalle.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Vittu.. Kahvia menny varmaan 7 kupillista ja tupakkaa triplasti tässä viimeisinä tunteina.. Pettäminen ja sen kohteeksi joutuminen :/ Sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja tekis mieli lyödä kaikki seinät hajalle ja väsyttää niin saatanasti mut unta ei saa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
HVM-Oilers Stanley Cup-finaaliin. Höh, kun olisi Temelle sen suonut.. meni viimeisen pelin tulosvetoni pahasti reisille (7-4).

No toivotaan Buffaloa kaveriksi finaaliin, ja suomalaisduolle merkintä kannuun.
 

TML

Jäsen
jepujee kirjoitti:
Taitaa tulla Carolina- Edmonton, siis tylsääkin tylsempi finaali, ainakin tällaiselle suomalaisten menestystä toivovalle.

Jos suomalaisten menestystä toivot niin sielä on kumminkin Jussi "volvo" Markkanen Oilersilla että häntä vain kannustamaan jos jostain syystä Lyde ja Teppo Winnibeg ei pääse finaaliin.

Ja voin kertoa jo etukäteen ettei todellakaan ole tulossa tylsiä finaaleja. ;)
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kuulin juuri, että ystäväni mies on saanut aivoverenvuodon ja makaa teholla puhekyvyttömänä ja toinen puoli halvaantuneena. Kundi on 34. Ja muksut 3-vee ja 5-vee kyselevät, että "miksei isä tuu kotiin?"

Voi v***u tätä elämän epäoikeudenmukaisuutta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa kyllä tuo Anaheimin tappio. Tosin, edellisen viestin jälkeen ei jääkiekko enää niin vakava asia olekaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös