Mainos

Vitutusketju

• 10 702 542
  • 56 253

ace

Jäsen
Cimbe kirjoitti:
Koko päivän olen pakannut kamoja muuttoa varten ja "enää" on keittiö pakkaamatta. Muuttaminen on perseestä.

Hehee... joku muukin painii saman homman kanssa. Mulla enää osa vaatteista pakkaamatta ja sitten se kaikki pikkusälä joka jää joka kerta viimeiseksi kun suurin osa kamoista on jo laatikoissa.

Tätä urakkaa maustaa vielä 2 viikkoa kestänyt kuumeilu, meinaa vähän hikeä pukata.

Toivottavasti kaverit pitävät sanansa eivätkä eksy tänään baariin että huomenna on muuttokuntoista porukkaa...

EDIT: Ai niin ja tietysti kaikki viihde elektroniikka on purkamatta. Se jää tietysti aamuksi.

Itsesäälissä rypevät ihmiset. Olisiko aika ottaa itseään niskasta kiinni, todeta olevansa oman elämänsä herra ja haistattaa muille paskat?

Jos ei kelpaa niin siten ei kelpaa, turha sitä on surkutella. Elämä jatkuu.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töissä on todella todella tylsää. Ei mitään tekemistä.Onneksi enää puolitoista tuntia. Olen vapaaehtoisesti pessyt n. 10 vessaa ajankuluksi.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Voi prkl, olisi pitänyt ostaa Arockalypse ajoissa, nyt sitä ei löydy mistään kaupasta. Netistä piti sitten tilata, ja hyvällä tuurilla saan sen "jo" tiistaina. Tyhmyydestä sakotetaan.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Alkaa vahvasti näyttää siltä, että kaikki suunnitelmat mitä tein tälle kesän ainoalle lomajaksolleni, katoavat tuhkana tuuleen, menevät vituiksi jne.

Se siitä sitten, istutaan ensi viikko kotona katsomassa videioita ja sitten loppukesäksi töihin. Jeejee.

On tämäkin, kun joutuu monta viestiä vitutusketjuun laittamaan ja vielä samana päivänä.

Tulipa sovittua eräästä menosta samaan aikaan kolmen eri henkilön kanssa, pitäisihän sitä tietää ettei siitä tule vittuakaan. Noh toivottavasti virheistä oppii.

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Edmonton johtaa 2-1 mahdollisesti ratkaisevaa matsia. vidu. ja mä kun toivoin Anaheim-Buffalo -fínaalia.(joo,joo Teukka vs.Teppo). Taitaa tulla Carolina- Edmonton, siis tylsääkin tylsempi finaali, ainakin tällaiselle suomalaisten menestystä toivovalle.

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Vittu.. Kahvia menny varmaan 7 kupillista ja tupakkaa triplasti tässä viimeisinä tunteina.. Pettäminen ja sen kohteeksi joutuminen :/ Sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja tekis mieli lyödä kaikki seinät hajalle ja väsyttää niin saatanasti mut unta ei saa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
HVM-Oilers Stanley Cup-finaaliin. Höh, kun olisi Temelle sen suonut.. meni viimeisen pelin tulosvetoni pahasti reisille (7-4).

No toivotaan Buffaloa kaveriksi finaaliin, ja suomalaisduolle merkintä kannuun.

TML

Jäsen
jepujee kirjoitti:
Taitaa tulla Carolina- Edmonton, siis tylsääkin tylsempi finaali, ainakin tällaiselle suomalaisten menestystä toivovalle.

Jos suomalaisten menestystä toivot niin sielä on kumminkin Jussi "volvo" Markkanen Oilersilla että häntä vain kannustamaan jos jostain syystä Lyde ja Teppo Winnibeg ei pääse finaaliin.

Ja voin kertoa jo etukäteen ettei todellakaan ole tulossa tylsiä finaaleja. ;)

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kuulin juuri, että ystäväni mies on saanut aivoverenvuodon ja makaa teholla puhekyvyttömänä ja toinen puoli halvaantuneena. Kundi on 34. Ja muksut 3-vee ja 5-vee kyselevät, että "miksei isä tuu kotiin?"

Voi v***u tätä elämän epäoikeudenmukaisuutta.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa kyllä tuo Anaheimin tappio. Tosin, edellisen viestin jälkeen ei jääkiekko enää niin vakava asia olekaan...

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Vituttaa ja ankarasti. Peik Salminen ja Ruotsi voivat jojottaa itsensä!

Perkele!

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
6-7ja (Svensson)

Vittukun tekis mieli kiskoo jotain hiuksista.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Taas vitun historiallinen tappio sveduille. On taas tosi mahtavaa olla Suomalainen. Ja mersua ei tuu ikinä meidän taloon.

Erik Loka

Jäsen
Vittu että voi vituttaa tuo tappio! Ei jumalauta! Olin jo henkisesti valmistautunu maailmanmestaruuteen, mutta olin tyhmä. Finaalissa Ruotsi vastassa niin ei siinä paljoo vaihtoehtoja pitäs olla, vaikka ennakkoasetelmat on mitkä on. Perkele. Tää on niin nähty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy