Vitutusketju

  • 10 581 693
  • 56 150

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
HFBoards. Joku neropatti meni sitten spoilaamaan American Idolin voittajan kertomalla sen ketjun otsikossa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa ja ahdistaa epätietoisuus. Avuttomuuden tunne, kun ei voi muuta tehdä, kuin odottaa ja toivoa parasta. Aika matelee, mikään ei oikein tunnu miltään juuri nyt.
 

Timppa73

Jäsen
Kana vai kana

HCM kirjoitti:
Pitikö aikoinaan Popstars ykkösen tuomariston päästää tuo vitun Kana karsinnasta jatkoon? Nytkin pitää kuunnella tätä "älynjättiläistä" muuten niin asiallisessa A-Talkin euroviisukeskustelussa. Vittu! Kuka tuolla Ylellä on niin vitun tyhmä, että pyytää keskusteluohjelmaan mukaan Kanan? Vittu!
Et ole yksin tämän vitutuksen kanssa. Tuli samainen ohjelma katsottua ja toivottua moneen otteeseen, että kyseinen kana olisi pysynyt pysyvästi lastenohjelmissa.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Master Chief kirjoitti:
Ei sitä selostuksen vuoksi katsotakkaan...

En vain meinannut saada oikeaa kanavaa näkyviin. Onneksi tajusin tyhmyyteni lopulta. Kiinan kielisiin selostuksiin olen tottunut jo PPLiven kautta, joka ei muuten suostunut tänään toimimaan.

Mutta tosiaan: ei vituta enää...

EDIT: Eipä näy sitten enää. Voiko tosiaan olla, että näyttivät vain ensimmäisen puoliajan? Voi vittu. Noh, kerkesinhän minä nähdä ensimmäisen puoliajan viimeisen minuutin...

EDIT2: Heh heh, heti näyttää jatkuvan, kun vähän valitin...
 
Viimeksi muokattu:

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Hoopi Hänninen vituttaa. Ei tunnu tietävän futiksesta mitään, eikä silmätkään ole ainakaan päässä. Ja tätä samaa sitten MM-kisoissa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En saa telkkaria näkymään tässä uudessa kämpässä. Kaapelimodeemi kyllä toimii mutta TV -kanavat näkyvät äärimmäisen huonosti.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JWill kirjoitti:
Hoopi Hänninen vituttaa. Ei tunnu tietävän futiksesta mitään, eikä silmätkään ole ainakaan päässä.

Eivätkä korvatkaan.

Minun sohvalleni asti kuului, kuinka erotuomari puhalsi pilliin, ennen kuin Johan Elmanderin (?) Jussi Jääskeläisen torjunnasta riistämä pallo oli toisella puoliajalla Suomen maalissa. Päättelin heti, että "tätä maalia ei hyväksytä", mutta silti Hööpi ehti monta sekuntia hehkuttaa ottelun avausosumaa.

Luulisi, että viimeistään (ruotsalais)pelaajien reaktiot - tai pikemminkin niiden puutteet - olisivat saaneet Hööpin tajuamaan, ettei maalia hyväksytä, mutta ei. Hän vain totesi, että "tältähän se näyttikin, että Ruotsi kohta maalin tekee".

Niinhän se saattoi näyttää, mutta eipä tehnyt. Ei siitä tilanteesta eikä myöhemminkään.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pee kirjoitti:
Minun sohvalleni asti kuului, kuinka erotuomari puhalsi pilliin, ennen kuin Johan Elmanderin (?) Jussi Jääskeläisen torjunnasta riistämä pallo oli toisella puoliajalla Suomen maalissa. Päättelin heti, että "tätä maalia ei hyväksytä", mutta silti Hööpi ehti monta sekuntia hehkuttaa ottelun avausosumaa.
´
Harvemmin on itsellä tapana lähteä selostajia haukkumaan, kun useimpien kanssa on pystynyt elämään toistaiseksi. Tuo tilanne kuitenkin pisti miettimään onko selostuskopissa todella ketään kotona. Kieltämättä nyt kun ajattelee pelin tapahtumia enemmän, niin taidettiin samasta suunnasta spekuloida Heikkisen poisottamista Kopteffin ollessa tulossa kentälle...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun uudet naapurit! Onko se niin helvetin vaikeaa laittaa väliovi kiinni, jotta koko talo ei joudu kuuntelemaan teidän keskusteluja. Vittu.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
JWill kirjoitti:
Hoopi Hänninen vituttaa. Ei tunnu tietävän futiksesta mitään, eikä silmätkään ole ainakaan päässä. Ja tätä samaa sitten MM-kisoissa...

Mistäs Hönö-Pekka Hänninen tietäisi jotain? Jokaikinen urheilulähetys, missä Hönö-Pekka on selostamassa vituttaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa toi pelin jälkeinen jossittelu iltasanomissa, jos se Pasasen veto olis menny alemmas ja jos ja jos ja jos.

Jos ufo olis laskeutunu kentälle, peli oltas keskeytetty.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
girlzilla kirjoitti:
Töissä n. 35 4-vuotiasta lasta leikkii kiljumiskilpailua. Vanhemmat hymyilee rauhallisina vieressä. Jes.

Töissä 120 turvapaikanhakijaa kiljumassa milloin mitäkin. Minä yksin hymyilen rauhallisena. Yeah.

Milloin tällä alalla ruvetaan maksamaan palkkaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
girlzilla kirjoitti:
Töissä n. 35 4-vuotiasta lasta leikkii kiljumiskilpailua. Vanhemmat hymyilee rauhallisina vieressä. Jes.

Hmm, olen miettinyt yhtenä alana ja työpaikkana lastentarhaa. Pitäsköhän miettiä uudelleen.

Anteeksi chät.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
lake79 kirjoitti:
Hmm, olen miettinyt yhtenä alana ja työpaikkana lastentarhaa. Pitäsköhän miettiä uudelleen.

Anteeksi chät.

Ei sun lastentarhassa tarvi onneksi olla yksin noin monen lapsen kanssa. Ryhmäkoot huomattavasti pienempiä per työntekijä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
girlzilla kirjoitti:
Töissä n. 35 4-vuotiasta lasta leikkii kiljumiskilpailua. Vanhemmat hymyilee rauhallisina vieressä. Jes.
Pitäisikö niiden vanhempienkin osallistua kisaan?

Nimim. 4-vuotiaan iskä ja rauhallinen hymy.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Twite kirjoitti:
Pitäisikö niiden vanhempienkin osallistua kisaan?

Nimim. 4-vuotiaan iskä ja rauhallinen hymy.

Mua ei muuten haittaisi, mutta oon töissä seurakunnan tiloissa ja täällä on oltava aina suhteellisen rauhallista. En halua mennä toiseksi vanhemmaksi komentamaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
girlzilla kirjoitti:
Mua ei muuten haittaisi, mutta oon töissä seurakunnan tiloissa ja täällä on oltava aina suhteellisen rauhallista. En halua mennä toiseksi vanhemmaksi komentamaan.
OK, ymmärretty. Kiljuntakisojen paikka ei ole kaikkialla.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa saatanasta sikiävät sähkömiehet.

Putkirempan yhteydessä pyysimme jos sähkömiehet voisivat pari simppeliä asennushommaa meille tehdä.

Laskukin tuli, ainoa vaan, että kaikki hommat eivät ole vielä edes tehtyjä. Ovat sitten kuitenkin pystyneet määrittämään hommaan kuluvan työajan. Saateri. Keittiöön asennettu työvalo, pistorasia, ja vessaan kytkettävät halogeenitko vievät yhteensä 6 tuntia aikaa? Sallikaa mun nauraa. Asiasta valitettuani, pyysin uutta laskua, jossa viimeinen tekemätön työ kuitattaisiin minun kauttani, veti sitten sähkömiesten pomo sellaisen ässän hihastaan. Hän velottaisi uuteen laskuun sähkökaukalon siirron(heidän miehet olivat sijoittaneet kaukaloon mitään meiltä kysymättä tulemaan alas keskeltä seinää), mistä he armeliaisuuttaan eivät olleet velottaneet meiltä mitään. Lisäksi mies jupisi jotain yksikköhinnoilla velottamisesta, jonka jälkeen totesi uuden laskun olevan sitten eri luokkaa kuin aiempi.

Onko tässä mitään mahdollisuutta tehdä mitään, vai onko pakko vain taipua sähkäreiden vietäväksi? Aiempaa kokemusta ei asiasta ole ja tältä palstalta löytyy yleensä paljon vankkaa asiantuntemusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös