Mikä kevät?J.Petke kirjoitti:Lumi, vesisade, kylmyys, räntä, tämä Suomen "kevät" on niin hienoa aikaa. Taidan muuttaa ulkomaille.
Pakkasta tälläkin hetkellä yli kymmenen astetta ja hyvä jos päivällä nollaan nousee.
Kevättä odotellessa...
Mikä kevät?J.Petke kirjoitti:Lumi, vesisade, kylmyys, räntä, tämä Suomen "kevät" on niin hienoa aikaa. Taidan muuttaa ulkomaille.
Jäsen Pee kirjoitti:Kevättä odotellessa...
pernaveikko kirjoitti:Ei kai sitä kukaan juuri luulekaan, mutta jos joku ei sitä vielä tiennyt, niin se ei todellakaan ole hauskaa, kun töissä ei ole mitään järkevää tekemistä.
pernaveikko kirjoitti:Ei kai sitä kukaan juuri luulekaan, mutta jos joku ei sitä vielä tiennyt, niin se ei todellakaan ole hauskaa, kun töissä ei ole mitään järkevää tekemistä.
scholl kirjoitti:2. parkkisakko siitä hyvästä, että lappuliisa oli herännyt minua aikaisemmin ja olin unohtanut asukastunnuksen toiseen autoon
vision kirjoitti:Eikös tuon asukastunnuksen ja parkkisakon kanssa voi mennä pirkkojen päämajaan tekemään valituksen, että on sakotettu luvan omaavaa autoa?
scholl kirjoitti:Ei jos on kaksi rekkaria siinä tunnuksessa. Silloinhan luulevat, että olet pitänyt molempia autoja paikoilla.
Vittujen kevät, aina myöhässä!!!fastasashark kirjoitti:Nyt alkaa todellakin vituttamaan lumityöt. Eletään jumalauta kohta huhtikuuta ja oikein urakalla tekemässä lumitöitä kolmatta päivää peräkkäin. Ja taivaalta senkun kaataa vieläkin.
Salama44 kirjoitti:Vittujen kevät, aina myöhässä!!!
Saatanan hyvä idea! Teen saman tempun.HelmutBalderis kirjoitti:Prkl!
Just mietin samaa.Viddu,mä rakennan ens kesänä tähän mun tontin ylle kasvihuoneen!
Individual kirjoitti:Perkele! Kämmenen uutisten urheiluosuuden aluksi HIFK- SaiPa ottelun maalikimaranauha jumittui! Hetken jo luulin, että tulee sitten lopuksi jahka saavat nauhan kuntoon, mutta ei. Nyt sitten Rään haastattelua.
(Pienistä sitä ihminen jaksaa itkeä...niisk ja nyyh.)
edit: Se tulee sittenkin!!!
pokki kirjoitti:Vittu mikä päivä. Lääkäri sanoi, että nilkasta on rusto revennyt ja salibandyn pelaaminen on syytä lopettaa.
Hieno juttu, maila kädessä on tullut heiluttua neljävuotiaasta. En olis halunnutkaan pelata.