Terve, veinillä on hieman asiaa ! Aikanaan istuskelimme kauppaseurassa pikku kännissä, paikalle saapui vanha mies joka esitteli itsensä verotarkastajaksi, ilmoitti kuuluva äänellä ettei halua ns, ihmisiä kuseen ! Elikkä älkää keskustelko asioita joita ei ole tarkoitettu hänen korvilleen. Mies oli fiksu ja minusta myöskin todella reilu. Ihmiselämässä on asioita joita ei vain yksinkertaisesti tehdä, tänään on ilmeisesti tehty asia joka sotii reilun politiikan sääntöjä vastaan, joka asiassa on omat ymmärrettävät sääntönsä, sitten on myöskin säännöt jotka jotka eivät välttämättä kuulu sääntöihin ollenkaan, ja kuitenkin kuuluvat. Ne ovat luottamuksen ja kaverin säännöt.
Niitä on ilmeisesti tänään tai eilen rikottu, voihan saatana !! Mikäli tälläisiä sääntöjä rikotaan , se on paha paha paha asia. silloin asia siirtyvät eri asteelle!
Eri aste taas tarkoittaa tosiaankin eri astetta. Ilmoitan myöskin ettei veini ole mikään moderaattori tai asioiden ratkaisja, veini on vain jatkoajassa kirjoittava pelle, ja näin ollen älkää enää lähettäkö minulle kysymyksiä asian tiimoilta (olkku), laatikkoni alkaa olemaan täynnä. Otan kahdeksannen olueni Ja olen Ässien voitosta todella tyytyväinen.
Ps. Rakasta minua silloin kuin kaikki muut jo ovat menneeet, ja varjot hiipii yli lattian...........Kaveria ei jätetä myöskään, eikä käräytetä!!!!!
!