Vitutusketju

  • 10 554 550
  • 56 140
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua vituttaa se, etten pystynyt Uusikselle välittämään tietoa jonka tiesin heti kivien valinnan jälkeen, nimittäin punainen väri oli väärä ja tiesin sen. Tähän ratkesi kultamitalimme gurlingin osalta, ja en voi kuin osaltani ottaa syyn omille niskoilleni, minun olisi pitänyt keksiä keinot tiedon välittämiseen ennen finaalejen alkamista tai kivien värin valitsemista.

Olin asiasta aivan varma, tunne tuli minulle unessa edellisenä yönä kuin edes tiesin asiasta, surkea olo oli aamulla kun näin että herrat olivat tehneet valinnan jonka olin unessa nähnyt jo eteen. Nyt pelkään että Suomi pelaa sinipohjaisilla paidoilla, mikäli näin tulee käymään meillä ei ole kovinkaan hyvin pullat uunissa.

Ps. Vittu kun pelottaa huominen paidan väri !

veini
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehdottaisin pelikieltoa kaikille ketkä tämän jälkeen tähän ketjuun kirjoittaa. Nyt ei vain voi vituttaa. Tai no jos on hurri.
 

Radek

Jäsen
Shayne kirjoitti:
Samaa mieltä, Nickersonhan kuitenkin väitti tulevansa tänne kehittämään itseään pelaajana.

No älä pelkää. Ei hän ehdi enää yhdessä ottelussa kaikkia teidän keppejä kiertämään.
Voi olla, että teidän yhdelle kepille käy, kuten Torinon pujottelussa tänään kävi eräälle kepille, jonka yli Kalle ajeli niin että heilahti.
 

Maverick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalance, Hokki
Vituttaa nämä aina NIIN ihanat naiset!!! Vittu, ei niiden kanssa voi elää, mutta ilmankaan ei voi olla, PRKL...
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Just nyt vituttaa jääkiekon Mestis.

Uusia potenssiinkohotuksia luvassa, mikäli Ika Lehkosen ennustukset käyvät toteen ja muutama muu seura liittyy Haukkojen seuraksi. Vitun vittu.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Onko tässä ketjussa joku, jota kans vituttaa naiset? Perustetaanko kerho sättänä!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Minua ei vituta, mutta voin vain kuvitella niiden ihmisten vitutuksen, jotka joutuvat olemaan töissä tai jollain muulla tavalla joutuvat missaamaan kaikkien aikojen pelin iltapäivällä.

Eikö kaupat, kioskit, lääkärit jne. voisi sulkea 15:00-18:00 väliseksi ajaksi?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mats Sundin, se hymy..Hyi vittu! Haluan torille, joudun Säkylään. Kiitos tästä saatana!
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
HCM kirjoitti:
Minua ei vituta, mutta voin vain kuvitella niiden ihmisten vitutuksen, jotka joutuvat olemaan töissä tai jollain muulla tavalla joutuvat missaamaan kaikkien aikojen pelin iltapäivällä.

Hyvin pystyy kuvittelemaan, kuinka joku urheiluhullu lääkäri joutuu jättämään matsin väliin jonkun typerän sydänleikkauksen takia...

Minua vituttaa ne ihmiset, joita ei tämän päivän huippuottelu kiinnosta! Etsimällä saa etsiä seuraa baariin peliä katsomaan.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Perjantaina oli oikein hauskat kisastudiot kaverien kanssa. Niin olisi tänäänkin, jollei mittari näyttäisi 38,5. Vittu matsin kyllä katsoo vaakatasossa, mutta jos voitto tulee niin eipä tässä juhlimaan pysty muuten kuin Mynthoneita syöden.

VITTU!
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vittu, meikälle riitti jääkiekko, vittujen vittu... ei enää usko riitä Leijonien nousuun. Taidanpa alkaa katteleen jotain vitun Pretty Womania.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Haistakaa paska ja repikä Sundinin pää irti. Muuten parempi voitti, ei voi mitään.
 
Vitun Niittymäki! Perse vuotaa silloin kun ei saisi. Haistakaa paska!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös