Vitutusketju

  • 10 586 407
  • 56 164

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Muistutinpa itselleni taas jälleen kerran, että PELAA VARMA OTTELU SINGLENÄ. Pitääkö sitä vittu ottaa aina joku ylimääräinen veto kaveriksi, joka ryssii sitten lapun.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rinoa kirjoitti:
Päätin sitten lopettaa tupakan polton tässä vaiheessa vuotta? Olipas hieno idea. Vituttaa ja aivot yrittää viestittää kovaa kyytiä kuinka lyhyt matka lähinnä kioskille on matkaa tästä toimistolta. Lyhyt, todella lyhyt.

Lycka till, sama juttu menossa. Mä kans tässä lasken, että kauan kestää kävellä ärrälle ja takas kesken työpäivän. Nyt varsinkin näin ruokatunnilla ruuan päätteeksi käydään varmaan henkistä taistelua ja kauan! Ei muuta, kun purkkaa ja pastillia suuhun. Laastari sentään tuo jonkunlaista helpostusta pahimpaan vitutukseen..tai sit mä luulen vaa niin. Tsemppiä Sulle ja muille yrittäjille! :)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vitun flunssa tai mikä saatanan infektio mulla nyt sitten onkaan. Viides päivä ja mitään ei jaksa tehdä, ruoka ei maistu, kämppää ei jaksa siivota jne. Puoleltapäivin alkaa väsyttää, sitten siinä hereilläolon ja unen rajamailla taistellaan iltayhteentoista ja nukkumaan. Siihen päälle yöunet jolloin herätään parin tunnin välein ja klo 8 ei nukuta enää, tosin paleltaa ja on ihan pihalla. Klo 9-12 ainoa aika vuorokaudesta kun edes jotain jaksaa tehdä. Ja tän pitäisi kestää 7-10 päivää. Ei helvetti jos tätä vielä pitäisi 5 päivää kestää. Onneksi huomenna joutuu/pääsee uudestaan lääkäriin.
 

eerikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun naapuritalon amisviiksi käyttää tyhjäkäynnillä alitehoista bemariaan parkkipaikalla iltaisin, yleensä yhdentoista jälkeen! Äänenvaimentimet varmaan poistettu ja joku saatana 15 cm:n halkaisijaltaan oleva rosteriputki työnnetty tilalle... Perkele! Lapset herää, koirat haukkuu, eläkeläiset pakenee alakerran väestönsuojaan ja itse en saa nukuttua!!
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
eerikki kirjoitti:
Vituttaa kun naapuritalon amisviiksi käyttää tyhjäkäynnillä alitehoista bemariaan parkkipaikalla iltaisin, yleensä yhdentoista jälkeen! Äänenvaimentimet varmaan poistettu ja joku saatana 15 cm:n halkaisijaltaan oleva rosteriputki työnnetty tilalle... Perkele! Lapset herää, koirat haukkuu, eläkeläiset pakenee alakerran väestönsuojaan ja itse en saa nukuttua!!

Jumalauta! Jos tuota vielä jatkuu, niin teethän ihmiskunnalle palveluksen ja käyt repimässä siltä pään irti Koffin lippiksineen päivineen. Tuon alalajin amikset ovat kyllä iljettävä ja oksettava ihmisryhmä. One should be allowed to shoot 'em on sight...
 

HemmoP

Jäsen
hehheh...ei nyt tännää ollu tuuri kohillaan...hehheh...kyllä nyt "vituttaa"...hehheh...ois pitäny piästä jatkoo..hehheh

juu näkyy vituttavan ihan helvetisti
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jee, lätkän kaksi puolivälieräpeliä ja mestiksen Chelsea-Barcelona päällekkäin. Ihmisellä tulisi olla vähintään kaksi silmäparia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
sampio kirjoitti:
Ihmisellä tulisi olla vähintään kaksi silmäparia.

Jos luoja olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi luonut meille kaksi korvaa. Sekös kismittää;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
HN kirjoitti:
Ota Chelski-Barska nauhalle.
Kiitos vinkistä, mutta en ota, kun ei ole tallentimia. Enkä jaksaisi katsoa futista jälkeenpäin, lätkää ehkä.

Todennäköisesti laitan Venäjä-Kanadan koneella ilman ääniä taustalle ja keskityn varsinaisesti CL-matsiin. Välillä voi sitten kuikuilla tilannetta toisesta lätkämatsista. Niin, oikeastaan tämä alkaa tuntua paremmalta näin, säästyypähän pari tuntia aikaa, kun seuraa kaikkia kolmea ottelua samaan aikaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Taitaa olla vaihteeksi pientä lämpöä ja flunssanpoikasta ilmassa. Taas varmaan sellainen tulen kipeeksi-en tule kipeeksi- jakso. Noh, tunnollinen työntekijä sairastuu juuri näin talviloman kynnyksellä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Individual kirjoitti:
Taitaa olla vaihteeksi pientä lämpöä ja flunssanpoikasta ilmassa. Taas varmaan sellainen tulen kipeeksi-en tule kipeeksi- jakso. Noh, tunnollinen työntekijä sairastuu juuri näin talviloman kynnyksellä.

Vituttaa näin viikon sairastelun jälkeen. Flunssa on niin vitun turha, tosin johan sitä tuli odotettuakin yllättävän pitkään - joka paikassa kuitenkin köhiviä ja aivastalevia ihmisiä ympärillä; bussissa, työpaikalla jne - ennen kuin taas napsahti. Sunnuntaina pitäis lähteä lomareissulle etelään, silloin olisi kiva olla kunnossa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vitun "ammattilaistuomarit" !! Vaikka minkälaiset värilasit pistää päähän, niin on nuo Kanukkituomarit ihan perseestä!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tobias kirjoitti:
Vituttaa "Uusis"-ketju, Jatkoajan historian paskin ketju. Ei yhtään hyvää juttua. No ei ihme, kun ketju on alusta asti täys paska.

Ei sitä ole pakko lukea. Kuten ei koko jatkoaikaakaan.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa nämä tuuliviirit. Ensiksi itkee ja valittaa "Mitä toi Koivu tekee, ei se saa mitään aikaseks."
Haukkuu omia pelaajia ja sitten kun voitetaan niin ollaan kun ei oltaiskaan haukuttu ja valitettu kun kaikki on niin päin helvettiä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Wrighter kirjoitti:
Vitun "ammattilaistuomarit" !! Vaikka minkälaiset värilasit pistää päähän, niin on nuo Kanukkituomarit ihan perseestä!

Ei lisättävää. Vituttaa nuo, toivotaan että Venäjä voittaa tänään, päästään pakkovoittoamerikkalaisista eroon.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hei, mulla on synttärit eikä etusivulla mainita sitä! Vaadin nimeni siihen kissankokoisilla kirjaimilla! :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
M@rko77 kirjoitti:
Hei, mulla on synttärit eikä etusivulla mainita sitä! Vaadin nimeni siihen kissankokoisilla kirjaimilla! :D

Siellä ei pitäisi lukea kenenkään muiden kuin Uusiksen nimi. Nyt suu kiinni.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mokasin töissä todella rankasti. Potkut eivät edes haittaisi, kun ei tämä duuni niin kovasti nappaa, mutta ottaa päähän oma sinisilmäisyys ja vielä enemmän ihmisten ylitsepursuava kierous ja oman edun tavoitteleminen. Onko maailmassa muita hyveitä kuin raha ja valta? Naivi rehellisyys ei sitä ole, sen tiedän viimeistään nyt.

Perinteistä ketjun aihetta on lähempänä se tunne, mikä syntyi keskustelusta pomon kanssa. Onko näin, että asioiden koskiessa minua kaikesta "tulee pystyä keskustelemaan", kuten mielestäni tein, mutta minun kyseenalaistaessani jotain homma ei enää toimikaan. Propsit nyt kuitenkin siitä heille, että edes vaivautuvat keskustelemaan, eivätkä kaada suoraan paskaa niskaani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
sampio kirjoitti:
Perinteistä ketjun aihetta on lähempänä se tunne, mikä syntyi keskustelusta pomon kanssa. Onko näin, että asioiden koskiessa minua kaikesta "tulee pystyä keskustelemaan", kuten mielestäni tein, mutta minun kyseenalaistaessani jotain homma ei enää toimikaan. Propsit nyt kuitenkin siitä heille, että edes vaivautuvat keskustelemaan, eivätkä kaada suoraan paskaa niskaani.

eihän tämä lohduta tippaakaan mutta niinhän se tuppaa tavattoman usein työelämässä olemaan, että työntekijän on kyettävä keskustelemaan kaikesta mikä liittyy hänen työhönsä ja hänen on likimain siedettävä kaikki mitä "niskaan kaadetaan" mutta mikäli työntekijä ryhtyy arvostelemaan työnjohdon tms. tapaa toimia rakentavalla kritiikillä homma ei usein toimikaan tai asian kätittelyä pyritään vähintäänkin ohjkaamaan sivuraiteille tai pahimmassa tapauksessa työntekijä saa "huonon työntekijän-maineen" ihan vaan sen tähden, että astui isomman herran varpaille. Näitä pikkupomoja ja vähän isompiakin pomoja jotka kuvittelevat olevansa kaikki kaikessa löytyy varmaan lähes jokaisesta vähänkin suuremmasta firmasta - onneksi joukkoon sitten mahtuu poikkeuksia eli työnjohtoon kuuluvia jotka todellakin taitavat molemminpuolisen vuorovaikutuksen ja antavat työntekijälle mahdollisuuden kritiikkiin ja informaation tuottamiseen.

vlad.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vittu mitään Olympiakiekkoo tarvita. Euro Hockey Tour ihan sama asia! Ruotsi-Tsekki, Suomi-Venäjä! PRKL! ;D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sampio kirjoitti:
Mokasin töissä todella rankasti. Potkut eivät edes haittaisi, kun ei tämä duuni niin kovasti nappaa

Minä en ainakaan vielä ole mokannut todella rankasti. Olenpa tässä vain sitten käyttänyt useamman tunnin kuitenkin aika helppoon ongelmaan. Näköjään en vain osaa. Nyt taisi ratketa, mutta ei se hirveän hyvä ole, koska en ihan täysin ymmärrä miksi.

Koko projektin piti tulla tänään valmiiksi, eipä taida tulla. Kummasti auttaisi ne kaksi päivää mitkä kisakrapulassa olin työkyvyttömänä, vaikkakin paikalla.

Vituttaa, että tulee stressiä jostain niinkin triviaalista asiasta kuin duunista, mutta koeajalla tässä ollaan ja ensimmäistä kertaa elämässäni potkut haittaisi. Ei siitä kyllä noin sinänsä ole pelkoa tämän tiimoilta. No, huomenna kun tästä lähdetään, niin onkin melkoinen juhlamieli.

Valmistunut projekti ei tosin näyttele siinä mitään osaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös