Mä oon pelannut tän kahdesti läpi kolmen viikon sisään. Jälkimmäisessä vaikeustasoa oli nostettu jo huomattavasti. Vaikka mulla oksentelu ei kestänytkään kuin muutamia tunteja, niin toisessa päässä tiivisteet olivat kovilla. Eli maanantaina aamuyöstä alkoi ralli, päivän mittaan piti pakottaa vettä kurkusta alas. Tiistaina olo oli selvästi parempi, osin siitäkin syystä, että silloin sai nukuttua. Ruoka ei maistunut edelleenkään ja esim. yhden leivän jälkeen oli pitkään etova olo. Edelleen siis pääosin nestelinjalla. Keskiviikkona meni jo pieniä annoksia ruokaakin, joskin tein sen virheen, että kävin hakemassa kyliltä kebabin, koska oli järkyttävä nälkä. Söin siitä puolet ja lopun iltaa makasin sikiöasennossa lattialla, koska vatsaan sattui ja oli huono olo. Pysyi kuitenkin sisällä. Torstaina pystyikin jo sitten syömään normaalisti.
Viimeisillään raskaana olevalla puolisolla oksentelu ottikin lähes kaksi vuorokautta. Parhaani mukaan yritin kokkailla hänelle erilaisia smoothieita ja puristaa hedelmistä mehua, että edes nesteestä saisi energiaa. Kaupan sokeripillimehut toimivat kuitenkin parhaiten.
Joo, oikein nautinnollinen tauti. Detoxia parhaimmillaan.