Vitutusketju

  • 10 539 288
  • 56 130

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Vituttaa myöhästelevät ihmiset. Yhdessä kaveriporukassa on muutama yksilö, ketkä ovat aina myöhässä. Siis oikeasti joka kerta kun ollaan nähty, niin aina on saanut odottaa. Ja se ei ole silleen, että tullaan muutama minuutti myöhässä, vaan puhutaan kymmenistä minuuteista. Eilenkin eräs myöhästyi yli 30 minuuttia. Työstetään yhdessä eri projekteja ja ei varsinaisesti voida aloittaa ennen kuin kaikki (tai edes suurin osa) on paikalla. Voihan sitä jauhaa paskaa muiden kanssa odotellessa, mutta vituttaa kun tuntuu ettei joitakin kiinnosta olla ajoissa ja ei kunnioiteta muita. Olen itse ollut yhtä kertaa lukuunottamatta aina ajoissa paikalla ja silloin kun tulin myöhässä, niin muutkin olivat myöhässä ja olin silti ensimmäisenä paikalla.

Ensi viikolla olisi seuraava tapaaminen sovittuna ja minusta tuntuu, että jos on sama meininki kuin eilen niin suutun ihmisille silminnähden. Olisi varmaan pitänyt tehdä niin jo jonkin aikaa sitten.
Mulla kaverit tai duunikaverit tietää, ettei kannata myöhästyä, sillä mä lähen vetää saman tien ja pyydän sopimaan uuden ajan, jos on kyse jostain palaverista tms. Eikä varsinkaan kannata ilmoittaa minuuttii ennen, et ”sori mä oon myöhässä”. Surprise!
Tietty jos duunikaverit on myöhässä, sillon myöhästyy moni muukin sellainen henkilö, joka ei todellakaan halua myöhästyä jossain toisessa määränpäässä. Eli se on melko harvinaista.
Padelfrendi ei varmasti myöhästy kun noukin sitä kyytiin. Jos ei oo venaamassa ja kello on pykälässä, perävalot näkyy. Eikä mua harmita sitten pätkääkään, sillä hallilta löytyy aina pelikaveri.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Mulla kaverit tai duunikaverit tietää, ettei kannata myöhästyä, sillä mä lähen vetää saman tien ja pyydän sopimaan uuden ajan, jos on kyse jostain palaverista tms. Eikä varsinkaan kannata ilmoittaa minuuttii ennen, et ”sori mä oon myöhässä”. Surprise!
Tietty jos duunikaverit on myöhässä, sillon myöhästyy moni muukin sellainen henkilö, joka ei todellakaan halua myöhästyä jossain toisessa määränpäässä. Eli se on melko harvinaista.
Padelfrendi ei varmasti myöhästy kun noukin sitä kyytiin. Jos ei oo venaamassa ja kello on pykälässä, perävalot näkyy. Eikä mua harmita sitten pätkääkään, sillä hallilta löytyy aina pelikaveri.

Harmi kun itsellä ei ole mahdollisuutta tehdä tämmöistä, että kaasuttaisi vaan pois. Tekisin sen varmasti. Nyt pitää varmaan tyytyä kolkuttelemaan toisten omatuntoja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kolminkertainen hammassärky vituttaa tällä hetkellä. Kummatkin yläposkihampaat sekä vasen alaposkihammas, joka paikattiin kymmenkunta vuotta sitten ovat päättäneet kerralla alkaa kipuilemaan. Perjantaihin asti pitäisi selvitä, koska tuolloin pääsen hammaslääkärille. Varmaa on tässä vaiheessa se, että ainakin kaksi ensinmainittua paikataan tuona päivänä, joten ainakin viikonloppu on hivenen helpompi kuin tähän mennessä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joku ihme räkätauti. Olo ei varsinaisesti ole kovin kipeä mutta sunnuntai-iltana alkoi kurkussa kaihertaa ja kurkku tuli yöllä kipeäksi, kuitenkin maanantaina ei varsinaisesti kurkkukipua enää ollut vaan kurkku vain karhean tuntuinen. Nyt eilisestä lähtien ollut oikea sierain tukossa ja paksua, sitkeää räkää valuu vähän väliä toisesta sieraimesta. Juoksevaa nuhaa ei ole lainkaan, mikä vähän outoa koska yleensä nenä valuu kuin Niagaran putous kuumaa, suolaista vettä.

Vituttaa kun juuri saanut uudelleen salirytmin hyvään kuntoon ja nyt taas tulee aivan turhaa taukoa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Viimeiset 3 yötä ja 2 päivää olen istunut pöntöllä vähintään 11/2 tunnin välein ja voin kertoa ettei tavara mikä tulee ulos ole kovinkaan kiinteää muotoa.

Alkaa vähitellen vähän vituttamaan, alkaa olla vähän hakattu olo.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Noi jotkut instavideot kyllä vituttaa. Roikotetaan tyytyväisenä isoa kalasaalista jonkun kuvatessa, ja vaikka kala kituu elävänä roikkuen koukut suussa.

Syön kalaa joo, ei oo siitä kiinni. Mutta tollaset on jo sadistista touhua. Tai sitten vaan ajattelematonta, mutta tappakaa se kala nyt nopeesti sitten, älkää kiduttako sitä enää sekuntiakaan kauemmin kun jo "urheilukalastettu".
 

Buster

Jäsen
Varmaan kuolen vitutukseen noiden maitopurkkien korkkien kiinnikkeiden/pidikkeiden kanssa. Mutta luulisi että niihin tottuu ennen pitkää ja ettei pitäisi sen takia ostaa korkittomia purkkeja. Kyllä osaa elämä olla vaikeaa (hymiö), vaikka saisihan tuosta jonkun symbolin leivottua jos ajatus kulkisi kun juuri lorautin maitoa kahvin sekaan. Muuten noihin korkkeihin ei tulekaan juuri törmättyä.

Miten ihmisten on käytössä niin vaikea pitää korkit ja pullot yhdessä, että tuollaiseen asetukseen on päädytty. Mihin se korkki siitä pullosta sen käytön varrella voi kadota ja miksi (liittyykö puhelin toisessa kädessä asiaan)? Eihän siitä ole mitään etua, kun juoman laatu kärsii, altistuu epäpuhtauksille ja kaatuessa sisältö on maassa. Ja kun pullo on tyhjä, niin kyllähän sen korkin siihen takaisin ruuvaa jolloin kahden eri asian sijaan sinulla on yksi hallittu kokonaisuus. Vaikka tietysti jos viskaat molemmat heti käsistä pois, niin sinulla ei ole mitään.

Mutta ovatpa ainakin hyvän syyn takia kiinni, että ei siinä sinänsä. Toki ne korkit saa revittyä irti, mutta tuntuu vähän tyhmältä repiä niitä lopun elämäänsä jokaisesta purkista ja pullosta irti. Eli eiköhän se tarkoituksensa lopulta saavuta.
 

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Ja kun pullo on tyhjä, niin kyllähän sen korkin siihen takaisin ruuvaa jolloin kahden eri asian sijaan sinulla on yksi hallittu kokonaisuus. Vaikka tietysti jos viskaat molemmat heti käsistä pois, niin sinulla ei ole mitään.
Kai ne jossain eteläisemmässä Euroopassa sitten putoaa käsistä kuin paska koiralta, kun on ihan EU-tasolla tarvinnut moinen direktiivi asettaa. Arvailua toki, en ole käynyt paikan päällä toteamassa..

Ainakaan panttijärjestelmää ei kovin yleisesti taida olla olemassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sovittelusta ei varmaan enää ole apua? Entä ovatko muut kodinkoneet (mikro, yleiskone) uhanneet mennä tukilakkoon? AKT-siipeä edustavat henkilöauto ja mopo, heistä olisin huolissani.
Minä en suostu kuin äärimmäisen harvoin edes moikkaamaan pölynimuria. Mieheni keskustelee pölynimurin kanssa aika säännöllisesti ja heillä neuvottelut sujuvat yleensä varsin hyvin.

Muiden kodinkoneiden kanssa minulla ei ole ongelmia. Astianpesukoneen kanssa meillä on suorastaan empaattinen ystävyyssuhde. Pyykkikoneet ovat muuten sellaisia tyyppejä, että jos ne ovat vuosien saatossa ruvenneet lakkoilemaan niin ovat lentäneet saman tien vaihtoon eli viimeistään parin päivän sisään on ollut uusi tilalla ja vanhasta tehty sopimus, että viekää samalla pois silmistäni, kun ei pyykkäriä näytä kerran hommat kiinnostavan.
 

444

Jäsen
Viime viikolla tuli pelattua noro läpi ja se jos joku kuuluu tähän ketjuun. Oma tauti meni niin, että eka vuorokausi oli tyhjennystä, toinen selviämistä ja mehukeiton pakottamista alas, kolmantena sitten pystyi laittamaan jotain kiinteämpää sisään. Neljäntenä alkoi voimat jotenkin palautua ja saattoi kuvitella tekevänsä muutakin kuin varovaisia siirtoja vessan, sängyn ja keittiön välillä.
Mä oon pelannut tän kahdesti läpi kolmen viikon sisään. Jälkimmäisessä vaikeustasoa oli nostettu jo huomattavasti. Vaikka mulla oksentelu ei kestänytkään kuin muutamia tunteja, niin toisessa päässä tiivisteet olivat kovilla. Eli maanantaina aamuyöstä alkoi ralli, päivän mittaan piti pakottaa vettä kurkusta alas. Tiistaina olo oli selvästi parempi, osin siitäkin syystä, että silloin sai nukuttua. Ruoka ei maistunut edelleenkään ja esim. yhden leivän jälkeen oli pitkään etova olo. Edelleen siis pääosin nestelinjalla. Keskiviikkona meni jo pieniä annoksia ruokaakin, joskin tein sen virheen, että kävin hakemassa kyliltä kebabin, koska oli järkyttävä nälkä. Söin siitä puolet ja lopun iltaa makasin sikiöasennossa lattialla, koska vatsaan sattui ja oli huono olo. Pysyi kuitenkin sisällä. Torstaina pystyikin jo sitten syömään normaalisti.
Viimeisillään raskaana olevalla puolisolla oksentelu ottikin lähes kaksi vuorokautta. Parhaani mukaan yritin kokkailla hänelle erilaisia smoothieita ja puristaa hedelmistä mehua, että edes nesteestä saisi energiaa. Kaupan sokeripillimehut toimivat kuitenkin parhaiten.

Joo, oikein nautinnollinen tauti. Detoxia parhaimmillaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä oon pelannut tän kahdesti läpi kolmen viikon sisään. Jälkimmäisessä vaikeustasoa oli nostettu jo huomattavasti. Vaikka mulla oksentelu ei kestänytkään kuin muutamia tunteja, niin toisessa päässä tiivisteet olivat kovilla. Eli maanantaina aamuyöstä alkoi ralli, päivän mittaan piti pakottaa vettä kurkusta alas. Tiistaina olo oli selvästi parempi, osin siitäkin syystä, että silloin sai nukuttua. Ruoka ei maistunut edelleenkään ja esim. yhden leivän jälkeen oli pitkään etova olo. Edelleen siis pääosin nestelinjalla. Keskiviikkona meni jo pieniä annoksia ruokaakin, joskin tein sen virheen, että kävin hakemassa kyliltä kebabin, koska oli järkyttävä nälkä. Söin siitä puolet ja lopun iltaa makasin sikiöasennossa lattialla, koska vatsaan sattui ja oli huono olo. Pysyi kuitenkin sisällä. Torstaina pystyikin jo sitten syömään normaalisti.
Viimeisillään raskaana olevalla puolisolla oksentelu ottikin lähes kaksi vuorokautta. Parhaani mukaan yritin kokkailla hänelle erilaisia smoothieita ja puristaa hedelmistä mehua, että edes nesteestä saisi energiaa. Kaupan sokeripillimehut toimivat kuitenkin parhaiten.

Joo, oikein nautinnollinen tauti. Detoxia parhaimmillaan.
Miten muuten teidän muksu? Sairastuiko hän?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voihan vittu. Kuulokkeet sammutettu eilen normaalisti mutta nyt tänään kun kokeilin käynnistää niin kuulokkeet eivät lähdekään enää käyntiin, ei pidä ääntäkään enää. Olen yrittänyt niitä ladata tänään jos vaikka olisikin akku loppu mutta ei auta. Mikäköhän noissa on vikana?

Kuulokkeet on JBL Tune 720 Bt. Ne on ostettu Telian kaupasta. Kai niissä takuutakin vielä jäljellä olisi mutta eihän minulla ole tietenkään kuittia enää tallessa. Kuulokkeita tulee käytettyä melko paljon joten ovat tärkeät minulle.
 

Glove

Jäsen
Voihan vittu. Kuulokkeet sammutettu eilen normaalisti mutta nyt tänään kun kokeilin käynnistää niin kuulokkeet eivät lähdekään enää käyntiin, ei pidä ääntäkään enää. Olen yrittänyt niitä ladata tänään jos vaikka olisikin akku loppu mutta ei auta. Mikäköhän noissa on vikana?

Kuulokkeet on JBL Tune 720 Bt. Ne on ostettu Telian kaupasta. Kai niissä takuutakin vielä jäljellä olisi mutta eihän minulla ole tietenkään kuittia enää tallessa. Kuulokkeita tulee käytettyä melko paljon joten ovat tärkeät minulle.
Kysyivätkö tietojasi kun ostit kuulokkeet? Kuitti voi löytyä sieltä Telian kaupasta ihan nimelläsi jos sitä kysyivät. Näin ainaki G-kauppa ja P-kauppa toimivat.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Kuulokkeet on JBL Tune 720 Bt. Ne on ostettu Telian kaupasta. Kai niissä takuutakin vielä jäljellä olisi mutta eihän minulla ole tietenkään kuittia enää tallessa. Kuulokkeita tulee käytettyä melko paljon joten ovat tärkeät minulle.
Kun olen ostanut Telia-kaupasta, niin minulta ovat kysyneet sähköpostiosoitteen, jonne lähettävät kuitin sähköisenä. Voisiko löytyä sieltä?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Vituttaa kun nukahdin ehtoolla sohvalle ja vedin semmoiset kolmen tunnin unet ja nyt ei väsytä yhtään. No kai tuo huominen työpäivä menee pikku koomassakin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tällä hetkellä vituttaa duunipaikan työpaikkapalaverit, jossa meidän yksikön naispuoliset työntekijät ovat kyllä mestareita tekemään ns.tikusta asiaa. Onneksi olen edes tällä kertaa ainoana etänä, mutta kyllä tämä Teams-sekoilu alkaa riittämään. Monta tuntia käydään läpi täysin mitättömiä asioita ja tämänkin ajan olisin käyttänyt paljon tehokkaammin, jos olisin vaan keskittynyt omiin duuneihini. Välillä tuntuu, että noita palavereita pitkitetään vaan sen takia, että tuollaiset palaverit "pitää tehdä" vaikka kenelläkään ei ole yhtään mitään oikeaa sanottavaa. Muutenkin maalaisjärjen kannattajana ihmetyttää monien asioiden hoitaminen ja kaikki ihmeelliset lillukanvarsiin tarttumiset.

Vituttavinta tässä tietty se, että noita palavereita pidetään nykyään vaan useammin ja useammin. Ei saatana.
Mulla on muuten ihan sama homma. Teen työnkuvastani johtuen kahteen eri tiimiin hommia jossa toista vetää nainen ja toista mies. Kuinka ollakaan, tässä naisen vetämässä tiimissä on kaikenlaisia aivan turhia palaverikutsuja milloin virtuaalisille kahvitauoille ja kaksi tiimipalaveria per viikko. Tässä miehen vetämässä tiimissä on joka toinen viikko tiimipalaveri ja kaikki pelaa aivan yhtä hyvin arjessa, ellei paremmin. Se on kuitenkin aika iso mälli työaikaa vaikkapa vuositasolla, jos vaikka 15 hengen tiimi vetää joka viikko tunnin tai kaksi turhaa palaveria, jotka eivät edistä mitään muuta kuin vitutuskäyrää ylöspäin.
 

Jalkamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Usein altavastaaja
Kysyivätkö tietojasi kun ostit kuulokkeet? Kuitti voi löytyä sieltä Telian kaupasta ihan nimelläsi jos sitä kysyivät. Näin ainaki G-kauppa ja P-kauppa toimivat.
@vilperi Jos mikään näistä ei toimi, viimeinen mahdollisuus on kaivaa tilitiedoista/kalenterista tarkka päivämäärä ja kellonaika ostolle, ja kaupan pitäisi pystyä sillä perusteella tulostamaan oikea kuitti uudelleen systeemistä.

Näin on joku joskus joutunut tekemään, kun firman kortilla ostetun tuotteen kuitti on hukkunut ennen kuin sen on ehtinyt syöttää järjestelmään.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voihan vittu. Kuulokkeet sammutettu eilen normaalisti mutta nyt tänään kun kokeilin käynnistää niin kuulokkeet eivät lähdekään enää käyntiin, ei pidä ääntäkään enää. Olen yrittänyt niitä ladata tänään jos vaikka olisikin akku loppu mutta ei auta. Mikäköhän noissa on vikana?

Kuulokkeet on JBL Tune 720 Bt. Ne on ostettu Telian kaupasta. Kai niissä takuutakin vielä jäljellä olisi mutta eihän minulla ole tietenkään kuittia enää tallessa. Kuulokkeita tulee käytettyä melko paljon joten ovat tärkeät minulle.
Oletko kokeillut ns. hard reserttiä? Kuulokkeet saattaa mennä vaikka latauksessa "jumiin" ja painamalla tietyn ajan vaikka virtanappia 30 sec tms. saattaa lähteä taas pelaamaan. Netistä löytynee ohjeet resetointiin ko. kuulokkeille ja kannattaa ainakin kokeilla.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
IS:n tiedot: Stefan Thermania epäillään jälleen uusista törkeistä rikoksista Jokohan tämä ketku joutuu jo viimein maistelemaan valtion leipää. On tämä Suomen oikeuskäytäntö kyllä lepsua, tämäkin sarjarikollinen on rötöstellyt jo vuosia ja saanut useita tuomioita. Siis "tuomioita", pään silittelyä ja torumista vaan.

Näille ison rahan rikollisille annetaan liikaa mahdollisuuksia, älykkäimmät heistä onnistuu jossain vaiheessa ja viettävät sitten lokoista elämää koijatuilla rahoillaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin lukea Pelicans - JYP otteluketjua, mutta uskomatonta itkua JYPin miehiltä.

Sellaista Incel tyyppisten miesten kitinää naisista, mutta vaihdetaan kohteeksi JYP.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös