Tolla kevään määritelmällä kevät alkaa täällä joskus juhannuksen tienoilla.Tää on talvi. Kevät alkaa siitä, kun hiekat siivotaan kaduilta.
Tolla kevään määritelmällä kevät alkaa täällä joskus juhannuksen tienoilla.Tää on talvi. Kevät alkaa siitä, kun hiekat siivotaan kaduilta.
Muuten sanoisin, että kevät alkaa kesärenkaista, mutta täällä joku vetelee vielä heinäkuussa nastoilla.Tolla kevään määritelmällä kevät alkaa täällä joskus juhannuksen tienoilla.
Suomalainen darra. Onneksi ohimenevää.Norovirus. Enpä ole ikinä oksentanut tähän malliin. Tunnin välein 5-7 pidempää sylkeä "rapid fire" tyyliin 12 tunnin ajan, samalla joka ponnistuksella ripulia ulos toisesta päästä kehoa. Että voikin kuivuneessa kehossa riittää nestettä... Ja tietenkin kun juo jotain, niin 2-3min aikaa kunnes jaffa on tunnistettavassa muodossa wc-pöntössä.
Ohuesti vituttaa kun on epävarmaa pääsenkö lähtemään tulevana perjantaina runsaan viikon lomalle Californiaan. Lentolippu on jo plakkarissa mutta juuri luin lehdestä että AKT:n lakon takia Finnair ei saa lentopetroolia Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Saas nähdä lentääkö Helsinki-Los Angeles kone lainkaan vai päästäänkö matkaan siten että pysähdytään Tukholmaan tai Osloon tankkaamaan.
Ja jos pääseekin matkaan, niin sitten saa jännittää sitä, että pääseekö sieltä pois seuraavana sunnuntaina koska toi fucking lakko jatkuu vielä tuon sunnuntainkin yli.
Toivottavasti se laki poliittisten lakkojen kieltämisestä astuisi voimaan mahdollisimman nopeasti vaikka ei se minun matkaani pelastakaan.
Aika vähän täältä päin on ollut tähän asti sympatiaa Demareita ja AY liikettä kohtaan ja nyt vielä vähemmän.
Kevät kyllä alkaa siitä kun Ässät jää ulos/tippuu pudotuspeleistä
Juu näin minäkin olen lukenut ja toivotaan että näin tosiaan olisi. Minulle on loppupeleissä aivan sama laskeutuuko Finnair Los Angelesiin tuntia tai puoltatoista myöhemmin alkuperäisestä aikataulusta, kunhan se vaan lentäisi sinne. Ja tietysti takaisinkin sitten kun on kotiin tulon aika.Jaa mä ymmärsin, että kyllä Finnair kaikki lennot pyrkii operoimaan, mutta vähän voi tulla viivästyksiä tai lentoaika kasvaa, kun joutuvat tekemään mahdollisen välilaskun pitkillä lennoilla tankkaamista varten. Joten en nyt suoraan panikoisi vielä.
Jannecky on kyl lännen nopeinAina kun yritän vastata tuohon "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" ketjuun niin joku perkele ehtii ensin :(
Edit: tämä viesti on omistettu sinulle @Jannecky
Laittaisin sinne varmaan kyllä pelkkää Klamydiaa ja jotain metallia että joku varmaan tulisi lyömään mua kohta, joten ehkä parempi että en ehdi :DJannecky on kyl lännen nopein
No perkele sitten kun olisi aikaa vastata ni en mä mitään biisiä tietenkää keksi tai löydä :DDDVeikkaan et se alkoi kattomaan Jokerien peliä, joten nyt sulla on aikaa :D
Metalli on parasta ja kyllä se Klamydiakin musiikkina menettelee. Tautina en sitä haluaisi, mutta mistäpä minä sen saisin?Laittaisin sinne varmaan kyllä pelkkää Klamydiaa ja jotain metallia että joku varmaan tulisi lyömään mua kohta, joten ehkä parempi että en ehdi :D
Itellä ei oo kyllä sitä vaaraa että minuun tarttuisi, mutta se varmaan kuuluu tonne naisasiat ketjuun :DMetalli on parasta ja kyllä se Klamydiakin musiikkina menettelee. Tautina en sitä haluaisi, mutta mistäpä minä sen saisin?
Eipä ole siihen ketjuun minulla mitään kirjoitettavaa, jos en sitten naisen puuttesta runoilisi. Mut joo, en minä niitten perään ole huudellut, elämässä on muutenkin ihan tarpeeksi murheita.Itellä ei oo kyllä sitä vaaraa että minuun tarttuisi, mutta se varmaan kuuluu tonne naisasiat ketjuun :D
Meikäläistä yritetään savustaa sieltä ulos laittamalla suomenkielisiä biisejä. Voin kertoa sen, että vaihdan radiokanavaa heti, jos sieltä tulee suomeksi laulettua musaa tai laitan toosan kiinni. Mä lähdin jo kouluikäisenä ulos kesämökistä, kun muut perheen jäsenet kuuntelivat Paalosmaan Lista-ohjelmaa. Vihasin jo silloin iskelmiä ja käännöshittejä.Aina kun yritän vastata tuohon "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" ketjuun niin joku perkele ehtii ensin :(
Edit: tämä viesti on omistettu sinulle @Jannecky
Teen muuten ihan tahallani tätä koska näin kun joku mainitsi että et tykkää. Tai siis tekisin jos saatana ehtisin laittaa sinne mitään ennen muita :DMeikäläistä yritetään savustaa sieltä ulos laittamalla suomenkielisiä biisejä. Voin kertoa sen, että vaihdan radiokanavaa heti, jos sieltä tulee suomeksi laulettua musaa tai laitan toosan kiinni. Mä lähdin jo kouluikäisenä ulos kesämökistä, kun muut perheen jäsenet kuuntelivat Paalosmaan Lista-ohjelmaa. Vihasin jo silloin iskelmiä ja käännöshittejä.
Mä lopetan biisien laittamisen sitten, kun mulla on kymppitonni täynnä. Siitä puuttuu enää vajaa 600 biisiä.Teen muuten ihan tahallani tätä koska näin kun joku mainitsi että et tykkää. Tai siis tekisin jos saatana ehtisin laittaa sinne mitään ennen muita :D
Tuo on muuten ihan helvetisti.Mä lopetan biisien laittamisen sitten, kun mulla on kymppitonni täynnä. Siitä puuttuu enää vajaa 600 biisiä.
Enkunkielistä musaa on tehty miljoonia biisejä, joiden joukossa on paljon sellaista musaa, josta en tykkää.Tuo on muuten ihan helvetisti.
Ja tähän kun lisää sen että Redrose on tuutannut tuonne musaa ties miten monta vuotta putkeen käytännössä ilman taukoja. Vaikka itekin olen laittanut sinne hel_vetisti musaa niin välillä tullut kuitenkin pidettyä tuosta ketjusta lomaa.Tuo on muuten ihan helvetisti.