Vitutusketju

  • 10 539 460
  • 56 130

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Vitutti, kun olin ostanut 2 kilon pussin perunoita vähän aikaa sitten, kun olivat tarjouksessa ja eilen huomasin niiden menneen pilalle. Muutaman olin ehtinyt syödä, mutta varmaan 1,7 kiloa meni roskiin. Sitä kuvittelee tehneensä hyvän diilin ja säästäneensä, mutta ei sitten kuitenkaan saa rahoilleen vastinetta, kun meni sen verta paljon ruokaa roskiin. Ei myöskään itsessään ole kivaa heittää ruokaa pois. Lisäksi unohdin tänään kaupassa käydessä ostaa perunoita tilalle. Kassalla tajusin, mutta en lähtenyt enää juoksemaan hakemaan. En edes muistanut kirjoittaa niitä kauppalistalle. Tuplakämmi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vitutti, kun olin ostanut 2 kilon pussin perunoita vähän aikaa sitten, kun olivat tarjouksessa ja eilen huomasin niiden menneen pilalle. Muutaman olin ehtinyt syödä, mutta varmaan 1,7 kiloa meni roskiin. Sitä kuvittelee tehneensä hyvän diilin ja säästäneensä, mutta ei sitten kuitenkaan saa rahoilleen vastinetta, kun meni sen verta paljon ruokaa roskiin. Ei myöskään itsessään ole kivaa heittää ruokaa pois. Lisäksi unohdin tänään kaupassa käydessä ostaa perunoita tilalle. Kassalla tajusin, mutta en lähtenyt enää juoksemaan hakemaan. En edes muistanut kirjoittaa niitä kauppalistalle. Tuplakämmi.
Paskamainen tuuri, ei käy kieltäminen, mutta onneksi taloudelliset menetykset ovat maltilliset, kun kyse on vain perunoista, ei esim. kokolihasta, tms.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Biojätepussit on kyllä välillä yksi saatanan keksintö, siis lähinnä kestävyytensä puolesta. Välillä nuo tuntuu kestävän vaikka ne laittaisi täyteen ydinjätettä, mutta joskus ne valuu läpi tyyliin ekasta käytetystä suodatinpussista.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Biojätepussit on kyllä välillä yksi saatanan keksintö, siis lähinnä kestävyytensä puolesta. Välillä nuo tuntuu kestävän vaikka ne laittaisi täyteen ydinjätettä, mutta joskus ne valuu läpi tyyliin ekasta käytetystä suodatinpussista.
Koirankakkapussit – nuo biojätepussien verisukulaiset – ovat samaa maata.

Nimimerkillä "Viime aikoina useaan kertaan konkreettisesti paskaa käteensä saanut"
 

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Biojätepussit on kyllä välillä yksi saatanan keksintö, siis lähinnä kestävyytensä puolesta. Välillä nuo tuntuu kestävän vaikka ne laittaisi täyteen ydinjätettä, mutta joskus ne valuu läpi tyyliin ekasta käytetystä suodatinpussista.
Itsekin kyllästynyt noihin "bio"pusseihin aivan tyystin, niin hitaasti meidän taloudessa saadaan kerättyä biojätettä että pussi ehtii kompostoitua jo biojäteastiassa. Ollaan siirrytty sitten kartonkitölkkeihin mihin keräämme biojätteet ja tyhjennämme biojätteeseen kun purkit täyttyy, kestää paljon paremmin ja muutoinkin fiksumpi ratkaisu omasta mielestä.

Jyväskylässähän (ainakin meillä päin) poistettiin myös keräysastioista nämä isot biopussit käytöstä kun eivät tahtoneet maatua / hajota, näin ainakin ymmärsin. Nykyään kaikki heitellään vaan sinne molokin kitaan sellaisenaan. Että sellaista biopussihommaa tällä kertaa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ostin mammuttimarkkinoilta Finnkinon sarjalippuja, kun halvalla sai (tai siis halvemmalla kuin teatterista, kalliitahan nuokin ovat). Nyt en löydä lippuja mistään, ja ainoa vaihtoehto minkä keksin on se, että kun heitin lippujen pahvikuoren kierrätykseen, liput menivät vahingossa mukana.

Ei tuo menetetty 90€ pankkia kaada, mutta olisihan sillekin rahalle muutakin käyttöä löytynyt. No, yritetään ottaa tämä oppituntina, ensi kerralla olen vähän tarkempi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Edunvalvonta!!

Äitini on semmoisessa mikä maksullinen palvelu, hänellä nyt muutto edessä ja periaatteesta kaikki lähtee nollasta erinäisten tilanteiden takia.
Sai 1000€ maksusitoumuksen kodinkoneisiin, missä pakko ottaa kotiinkuljetus koska heidän tapa. Mä vaa olin jo järkännyt kyydin ja kannon way over halvempana laitteisiin, mutta ei kelpaa koska heidän vittu tapa. Nyt pakko ostaa yhdestä liikkeestä kaikki ja semmonen parisen sataa kalliimpi kuin tuotteet mitä itse katsoin kahdesta eri liikkeestä mitkä sijaitsee vierekkäin.
Kyllähän ne muutenkin mokaa ihan 24/7 ja valittaa kiireestä, kelpaisi tekosyyksi, mutta kun ei ole ilmainen "palvelu" niin silloin odottaisi, että asiat toimii eikä valiteta, "että nyt ei voi kun mulla on vittu flunssa".
 
Lumen myötä jysähti tajuntaan se tosiasia että talvi on taas edessä, ja sekös pistää vituttamaan. Kestää taas ainakin yksien yöunien verran adoptoitua tähän karuun todellisuuteen. Aamulla taas pipoa syvemmälle ja kaulusta korkeammalle, kunnes huhtikuun aurinko saa räystäät tiputtamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa kun mennyt hankalaksi tämä nukkuminen minulle. Ja hankalaa on eritoten nukahtaminen. Tämä on nyt jo kolmas yö putkeen kun kärsin kovasta yskästä ja tukkoisuudesta. Siinä on sitten vaikea nukahtaa kun yskiminenkin sen verran runsasta.

Aamulla aloitin taas käyttämään yskänlääkettä (Sir. Ephedrin) ja päivällä se hyvin menoa rauhoittikin mutta yölle se ei vielä riittänyt. Olen myös ottanut melantoniinia mutta sekään ei auta. Nyt korotin hieman tyynyä sängyssä kun on niinkin neuvottu tekemään. Mutta en tykkää kyllä nukkua tyynyn ollessa liian korkeallakaan.

Jotainhan tässä täytyisi tehdä kun ei ihminen määräänsä enempää vähäisillä yöunillakaan pärjää. Täytyy toivoa kyllä sitäkin että tuo yskänlääke alkaa enenevässä määrin tehoamaan. Keväältä sitä jäi silloisesta taistelusta flunssaa vastaan ja silloin se lopulta sitten kyllä auttoi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täällä ei taida olla erikseen turhautumisketjua?

Saakeli et ärsyttää, kun vien (yritän) viedä muutaman sadan kustannuspaikan budjettia ensi vuodelle järjestelmään. Yksi kerrallaan, muuten systeemi on jumissa. Jokainen tietty pitää tarkistaa. Onneksi tästä ohjelmasta päästään eroon.

No, voi tossa ohella tehdä muutakin, mutta ärsyttää.
 

Glove

Jäsen
Täällä ei taida olla erikseen turhautumisketjua?

Saakeli et ärsyttää, kun vien (yritän) viedä muutaman sadan kustannuspaikan budjettia ensi vuodelle järjestelmään. Yksi kerrallaan, muuten systeemi on jumissa. Jokainen tietty pitää tarkistaa. Onneksi tästä ohjelmasta päästään eroon.

No, voi tossa ohella tehdä muutakin, mutta ärsyttää.
Sittenhän se vasta solmuun meneekin kun saatte uuden ohjelman.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sittenhän se vasta solmuun meneekin kun saatte uuden ohjelman.
Se meni solmuun kun tämä hankittiin edeltäjän toimesta.

Kun mä tiedän, et tämän voi ja pystyy hoitamaan paremminkin. Mut mikä mä olen asiakkaan puolesta päättämään. Vähän neuvon vaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vituttaa, kun turhaakin turhempi EuroHöntsäTurnaus katkaisee Liigan ja SHLn pelit yli viikoksi.
Älä nyt, sunnuntaina tulee kuitenkin viimeinen yhteinäiskulttuurin airut Suomi vastaan Ruotsi-jääkiekkomaaottelu. Siinä juhlakalu voi lasten tekemä kortti, villasukat ja uusi Remes sylissään vuodattaa kyyneleen, kun Suomi talvisodan hengessä ja Mertzin selostamana kukistaa Ruotsin. Ihan torille asti ei lähdetä, mutta isukki menee pihavajan taakse ottamaan naukun myös lahjaksi saamastaan konupullosta, jota ei kuitenkaan saanut nauttia kahvipöydässä, koska tämä isäinpäivä mennään lasten ehdoilla. Voi jehna!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Brake check eli jarrutestit liikenteessä. Asiaan vihkiytymättömille tuo siis tarkoittaa sitä, että edellä ajava ajoneuvo alkaa tahallaan jarrutella edessä, vaikkei olisi siihen mitään syytä. Tällaisia sankareita on tullut nähtyä valitettavan usein myös Suomessa, mutta onneksi itse olen jotenkin onnistunut välttämään pahimmat hörhöt. Asiaa toki myös auttaa se, etten enää pahemmin aja autoa.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minua vituttaa tyypit, jotka kaupassa asemoivat itsensä tanakasti Chiquitalaatikon eteen ja kääntävät koko läjän kaksi kertaa ympäri, hypistelevät joka saatanan banaania. Lopulta ne sitten löytävät, ei täydellistä koska sellaista ei ole olemassakaan, vaan laatikon parhaan banaanin tai kaksi. Omasi joudut kurkottelemaan sivusta toivoen ettei se tyyppi ole vielä ehtinyt puristella niitä paskaisilla sormillaan.
Näitä on nyt tullut vastaan lyhyellä aikaa kaksikin tapausta, ensin nuori kaveri K-marketissa ja sitten vanha äijä S-Marketissa.
Vittu, banaani on banaani, ei ole pakko ottaa raakaa jos menee heti käyttöön, mutta kyllä se kypsä löytyy ilman että jokaista täytyy tutkia!
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Paskin aika vuodesta, kun ei voi työpäivän aikana käydä millään uutissivustolla, koska kaikki ovat verouutisoinnin, korjaan verosaastan vuoksi boikotissa. Olisi niin ihanaa, jos verotiedot muutettaisiin taas salaisiksi. Huoh... avaudun tänne taas vuoden päästä. Vittu ei kiinnosta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vituttaa, että aina kun lehdissä mainitaan, että jokin asia on sanottu viestipalvelu X:ssä, mainitaan myös sulkeissa, että kyseessä on entinen Twitter. Eikö se nyt saatana ole jo kaikille tullut selväksi, että X on entinen Twitter?

Ai niin, söin juuri Twixin (entinen Raider).
 

444

Jäsen
Vituttaa kun mennyt hankalaksi tämä nukkuminen minulle. Ja hankalaa on eritoten nukahtaminen. Tämä on nyt jo kolmas yö putkeen kun kärsin kovasta yskästä ja tukkoisuudesta. Siinä on sitten vaikea nukahtaa kun yskiminenkin sen verran runsasta.

Aamulla aloitin taas käyttämään yskänlääkettä (Sir. Ephedrin) ja päivällä se hyvin menoa rauhoittikin mutta yölle se ei vielä riittänyt. Olen myös ottanut melantoniinia mutta sekään ei auta. Nyt korotin hieman tyynyä sängyssä kun on niinkin neuvottu tekemään. Mutta en tykkää kyllä nukkua tyynyn ollessa liian korkeallakaan.

Jotainhan tässä täytyisi tehdä kun ei ihminen määräänsä enempää vähäisillä yöunillakaan pärjää. Täytyy toivoa kyllä sitäkin että tuo yskänlääke alkaa enenevässä määrin tehoamaan. Keväältä sitä jäi silloisesta taistelusta flunssaa vastaan ja silloin se lopulta sitten kyllä auttoi.
Tulee nyt perinteisesti taas viikon myöhässä, mutta kerron kuitenkin. Ei se pelkkä tyynyn korottaminen auta mitään, aiheuttaa vain niskavaivoja. Sun pitäisi saada koko nukkumisasento korotettua, sellaiseen puoli-istuvaan / puolimakaavaan muotoon. Ei liian pystyyn, ettet herää persus puutuneena, mutta kuitenkin niin, että yläpää on selvästi ylempänä kuin alapää. Tuolla tavoin sieltä nenänielusta ei valu limaa kurkunpäätä ärsyttämään. Moottoroitu sänky olisi helpoin, mutta muuten lähtökohtaisesti turha. Vaihtoehtoisesti sitten parilla peitolla yrittää myllätä itselleen pystymmän asennon.

Mä kärsin aikanaan useamman kerran vuodessa poskiontelontulehduksista, ja pahimmilla kerroilla tää oli ainoa tapa saada edes hetki unta öisin. Edes kyljellään makaaminen ei pitänyt limaa pois kurkusta, vaan aina kun painoi päänsä tyynyyn alkoi järkyttävä röhiminen ja kakominen. Nyttemmin ei ole onneksi vuosikausiin ollut näitä ongelmia.
 

Glove

Jäsen
Enpä päässyt taaskaan edes haastatteluun. Alkaa vituttaa tää työnhaku. Tulisi nyt yksi haastattelu edes, eikä vaan hakemuksien tekemistä...
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Vittu että vituttaa kun pari viikkoa taas ollut miesmenkat eli suoli tulehtunut ja perse vuotaa. Jippii.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös