Vitutusketju

  • 10 563 815
  • 56 146

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vitutuksen määrä on vakio, oli sitä enemmän tai vähemmän. Se on aina vakio.

jesse72 kirjoitti:
Valoa on näkyvissä, mutta siellä ne pilvet vaanivat taustalla.

Elämä on kurjaa, mutta pahuksen hauskaa!!!

Muista että vitutuksen määrä on aina vakio. Tällä hetkellä vitutuksesi koskee exääsi, myöhemmin se koskee Jukureiden kehnoja otteita.

On erilaisia vitutuksia - jotkut vitutukset kirpovat enemmän, toiset vähemmän. Mutta määrä on vakio.

Nyt sinulla on menossa vähenemään päin menevä enemmän-vaihe. Se on paaaljon parempi kuin enenemään päin menevä enemmän-vaihe.

Pilven perkele saattaa vielä kerran, jopa pari, peittää auringon, mutta olet näkevä vielä valon, sano minun sanoneen! Asioilla on tapana järjestyä, vaikka muuten mennäänkin aina kohti kaaosta.

Vitutuksen laatu vaihtelee, Weckman pysyy.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
jesse72 kirjoitti:
Välillä vaan tulee haikea olo, kun tuota ex:ää näkee kuitenkin päivittäin kun asuu viereissä talossa..

Mutta sittenhän sä näät sun koiraasikin, jos asiasta pitää joku hyvä puoli kaivaa.


Ja duudille kiitos samoin :)
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huomasin just että mun kämpän vessanpönttö vuotaa vettä lattialle! Kaikenlisäks tänne on tehty wc remontti alkukesästä.
Tai aluks vitutti se että kun menin kuselle, kastelin sukkani vessan mattoon. Mietin n. 10min. että miten helvetissä se on voinut edes kastua. Tulin siihen tulokseen että mun on ollut pakko kusta alkuillasta pöntön ohi suoraan matolle.
Nyt tosin huomasin että pönttö vuotaa ihan pikkusen vettä lattialle. Vuoto kohta vain on aivan käsittämätön. Aivan pöntön keskiosasta, pöntön ja lattian saumakohdasta! Tutkittuani wc-pöntön anatomiaa tulin siihen tulokseen että se on täysin mahdotonta, ellei pöntössä ole jokin pieni halkeama.

Pitää soittaa aamulla huoltoyhtiöön, että tulevat katsomaan tilanteen.. Eipä siitä itselle tule kustannuksia lainkaan, mutta ainoa asia mikä vituttaa on se että:
a) Taloyhtiöön on tullut suurempi vesivahinko ja olen pian tilapäisesti asunnoton.
b) Mikäli pönttö irroitetaan niin sitä ei voi käyttää vähään aikaan, koska ne nykyään liimataan lattiaan kiinni. Siinä tapauksessa joudun lähipäivät paskomaan jossain läheisellä huoltamolla tai vastaavassa yleisessä wc:ssä. Itselleni se on sellainen tabu, että en ole yli 25-vuotisen elämäni aikana vastaavaan joutunut sortumaan montaakaan kertaa. Eli ainoa asia mikä ei juuri nyt vituttaisi olisi mieletön ummetus!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei itse asiassa vituta, vaan paremminkin ahdistaa tämä - jaloissakin pyörivä - muuttosirkus, joka koettelee henkisen elämän elementtejä aika pahasti. Haluaisin, että kaikki tämä härdelli järjestyisi äkkiä pois alta, mikä ei kuitenkaan ole mahdollista itsestä riippumattomista asioista johtuen.

No, annetaan ajan kulua. Marraskuussa paremmilla mielin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Hirvee darra. Dokasin aamukuuteen asti ja nyt pitää väsätä photoshopilla kuvia päivän kuvaesitelmää varten.. Sitten joku vitun vajaa istuu atk-luokassa korvalaput päällä ja keskustelee kaverinsa kanssa huutamalla. EI jumalauta!!
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Vituttaa autot. Tai lähinnä kun ne eivät voi toimia edes puolta vuotta putkeen ilman korjausta ja varsinkin kun itse on täysi käsi noiden peltilehmien kanssa.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se kun olet 8 päivää polttamatta eikä edes tee pahemmin mieli, mutta kokoajan on niin saatanallinen vitutus ja kireys [vierotusoireet], enkä viitsi muille ärjyä niin nielen kiukkuni ja sitten vituttaa kahta kauheammin. Ja ihan tämän takia tekisi mieli vetää rööki tai pari että tulis vähän parempi olo. Mutta miten vitun tyhmää olisi pilata 8 päivän "urakka" siksi että tekis mieli ampua aivot seinälle. Vittukunikinäalotin.
 
Vituttaa kun oma kone vieläkin paskana. Ensin tulee saatanasti viruksia mitä ei saa poistettua. Ja kun windowsia uudestaan asentaa niin näyttö leviää. Ei prkl. Työasioista ei jaksa avautua, mutta sekin vituttaa rankasti. Vaikka yleisesti onkin ihan mukava paikka, mutta muutama tyyppi pilaa ilmapiiriä.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu ku vituttaa niin vitusti toi vitun turun paskaseura tps. Ei vittu, eikö ne pysty Ilvestä voittamaan. Ei muuten, mutta kun menin joka saatanan pitkävetoon pistämään tps:n voiton. Nyt kaikki kusee ton paskaseuran takia. Vittuun kaikki töpselin pelaajat! En vittu veikkaa enää tepsin pelejä vetoihin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
LukkoUkko79 kirjoitti:
En vittu veikkaa enää tepsin pelejä vetoihin.

Tämä on kansantaloudellisesti helvetin huono ratkaisu mutta erittäin hyvä oman taloudenpitosi kannalta.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
mazapp kirjoitti:
Alkanut tässä viime aikoina vituttamaan aika ankarasti eräs asia. Nimittäin kaupassa käydessä hälyttimet on tykännyt mukavasti piippailla meikäläiselle, vaikka tietääkseni ei pitäis löytyä iteltä mitään pöllittyä tavaraa.
Vaan eipä vituta enää, toivottavasti. Käväsin tossa pari tuntia sitten kaupassa, mutta tällä kertaa ilman lompakkoa. Ja kas kummaa eipä piipannu. No otin sitten tavotteeksi tarkistella lompakkoa jos sieltä löytyis jotakin epäilyttävää. No siinä setelitaskussa oli sitten semmonen valkonen lappu, jota alkuun luulin vain valmistajan merkiksi. Hetken päästä huomasin sitten, että näyttää joltakin vastaavanlaiselta hälyttimeltä mistä joku taisi täällä kertoakkin. No nyt se on otettu pois ja saa nähdä oliko ongelma tuossa vai mistä vitusta johtu. Toivottavasti tässä.

No nyt tässä vituttaa se, että miten helvetissä en oo voinu tommosta huomata vaikka on ollut näkösällä melkein kokoajan. No pientä tuon vittumaisen kahden kuukauden rinnalla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi Asterix-albumi on niin paska, että sitä lukiessa tuli melkein vihaiseksi. Uderzon soolot ovat saaneet usein kohtuuttomankin kovaa kritiikkiä, mutta nyt enää ei tarvitse Ruusun ja miekan ja Latraviatan kilpailla huonoimman Asterixin tittelistä. Tämä menee heittämällä ohi.

Käsittämättömän surkea, eikä yhtään Asterixiin sopiva juoni. Toivottavasti se papparainen pysyy vielä sen aikaa hengissä, että pystyisi tekemään kelvovllisen testamentini, eikä tällainen kammotus jää viimeiseksi.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vituttaa iltapaskojen uutisointi, varsinkin tässä Bodom-casessa. Joitakin varmaan kiinnostaa ihan vitusti, että Nisse lähtee kamujen kanssa kittaamaan kaljaa ja menee saunaan. Kohta varmaan on taas uusi lööppi:BODOM-ohi on SEURAAVAKSI VAIMON KANSSA HÄSSIMÄÄN SÄNKYYN tai BODOM-Gustafsson AJATTELEE YHÄ IRMELIÄ FANTASIOISSAAN. Ei jaksaisi vähempää kiinnostaa, Bodom-Gustafsson sitä ja Bodom-Gustafsson tätä.

Voi vittu mikä purkautuminen, vaikka itse sanonkin...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Thoke kirjoitti:
Vituttaa iltapaskojen uutisointi, varsinkin tässä Bodom-casessa. Joitakin varmaan kiinnostaa ihan vitusti, että Nisse lähtee kamujen kanssa kittaamaan kaljaa ja menee saunaan. Kohta varmaan on taas uusi lööppi:BODOM-ohi on SEURAAVAKSI VAIMON KANSSA HÄSSIMÄÄN SÄNKYYN tai BODOM-Gustafsson AJATTELEE YHÄ IRMELIÄ FANTASIOISSAAN. Ei jaksaisi vähempää kiinnostaa, Bodom-Gustafsson sitä ja Bodom-Gustafsson tätä.

Voi vittu mikä purkautuminen, vaikka itse sanonkin...

Lue vain seiskasta. Matti ja Nisse telttalomalla, "ei puukoista pulaa", raportoi seiska.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun eilen piti olla kannettava mukana yhdessä tilaisuudessa, jossa piti esittää yksi video. Kone pelasi hyvin, mutta siinä vaiheessa kun laitettiin video pyörimään, äänet ei kuulu. Äänentoisto laitteita ei jostain syystä löydy. Ajurit on asennettu uudelleen, mutta ei toimi. Vittu, kun en osaa edes tehdä mitään muuta. Vituttaa saatanasti. Ei jaksaisi raahailla tätä mihinkään huoltoon. Miten tää edes voi hajota, jos kukaan ei koska koneeseen. Vitun paska.
 

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa, kun ihmiset eivät voi vastata tekstiviesteihin. Vituttaa, kun itse ei uskalla lähettää kuin viestejä. Jos joskus vain uskaltaisi sanoa, mitä oikeasti ajattelee.

Lähinnä siis vitutukseni lähde on minä itse. Ärsytän itse itseäni ihan suunnattomasti välillä. Luulisi, että omaan käytökseensä voisi vaikuttaa, mutta ei, en minä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Grumpy kirjoitti:
Vituttaa, kun ihmiset eivät voi vastata tekstiviesteihin. Vituttaa, kun itse ei uskalla lähettää kuin viestejä. Jos joskus vain uskaltaisi sanoa, mitä oikeasti ajattelee.

Lähinnä siis vitutukseni lähde on minä itse. Ärsytän itse itseäni ihan suunnattomasti välillä. Luulisi, että omaan käytökseensä voisi vaikuttaa, mutta ei, en minä.

"Muissa ärsyttääkin eniten piirteet, joita peilaan itsestäni." Eino Pohjalainen

Tuo kannattaa pitää mielessä, muutos lähtee siitä kun tunnistaa itsessään kielteisen piirteen, minä tiedän, minulla niitä riittää...

No ei tästä välttämättä apua ollut, mutta tulipahan kirjoitettua.
 

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Voi vitun vittu! Olin pelannut Mönchengladbachin vierasvoittoa ja olisin saanut hyvän kertoimenkin (4.40) kiinni, MUTTA ne saatanan jalattomat ryssivät viimeisellä minuutilla pallon omaan maaliin ja peli päättyi 1-1! Tää on niin tätä...
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
... ja Bayern teki paitsiomaalin Schalkea vastaan.. joten ketjun otsikko pääsee taas oikeuksiinsa. Onneksi Larsen sentään tasoitti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Turun Palloseura. Tai ei oikeastaan jaksa enää vituttaakkaan. Sitten vituttaa kuume ja päänsärky. Siihen päälle joku Huuma telkkarista, niin jes.

Niin joo ja kaveri oli kolarissa. Ei onneksi loukannut itseään. Ja ylihuomenna loppuu viikonloppukin. Ei ole helppoa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
kosh kirjoitti:

Vittu mikä pelleprofessori! Ei saatana näitä pässinpäitä joiden mielestä jääkiekko on syynä kaikkiin ongelmiimme. Sitten vielä nämä paskaskandaalilehdet julkaisee näitä juttuja ja kohta on jo kukkahattutädit jonossa vaatimassa jääkiekon lakkauttamista tai jotain. Voi vittu antakaa nyt niistä tappeluista sitten elinikäinen pelikielto tulevaisuudessa niin kaikki on tyytyväisiä.

Nyt kiehahti pahasti yli! Suomen suosituimpana lajina jääkiekon niskaan tulee joka päivä tämmöistä paskaa. ******!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös