Huomasin just että mun kämpän vessanpönttö vuotaa vettä lattialle! Kaikenlisäks tänne on tehty wc remontti alkukesästä.
Tai aluks vitutti se että kun menin kuselle, kastelin sukkani vessan mattoon. Mietin n. 10min. että miten helvetissä se on voinut edes kastua. Tulin siihen tulokseen että mun on ollut pakko kusta alkuillasta pöntön ohi suoraan matolle.
Nyt tosin huomasin että pönttö vuotaa ihan pikkusen vettä lattialle. Vuoto kohta vain on aivan käsittämätön. Aivan pöntön keskiosasta, pöntön ja lattian saumakohdasta! Tutkittuani wc-pöntön anatomiaa tulin siihen tulokseen että se on täysin mahdotonta, ellei pöntössä ole jokin pieni halkeama.
Pitää soittaa aamulla huoltoyhtiöön, että tulevat katsomaan tilanteen.. Eipä siitä itselle tule kustannuksia lainkaan, mutta ainoa asia mikä vituttaa on se että:
a) Taloyhtiöön on tullut suurempi vesivahinko ja olen pian tilapäisesti asunnoton.
b) Mikäli pönttö irroitetaan niin sitä ei voi käyttää vähään aikaan, koska ne nykyään liimataan lattiaan kiinni. Siinä tapauksessa joudun lähipäivät paskomaan jossain läheisellä huoltamolla tai vastaavassa yleisessä wc:ssä. Itselleni se on sellainen tabu, että en ole yli 25-vuotisen elämäni aikana vastaavaan joutunut sortumaan montaakaan kertaa. Eli ainoa asia mikä ei juuri nyt vituttaisi olisi mieletön ummetus!