Vitutusketju

• 10 699 328
  • 56 253

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun Real Madrid, vitun ylipalkatut luuserit, kiitos ja kumarrus kun veditte pelin vituiks, samalla oma pitkäveto vituiks..eihän mulla olis sillä reilulla satasella mitään käytttöö ollutkan..stana...

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
costi kirjoitti:
Vituttaa se automaatti joka söi mun Visa electronin, perkele.

Ensi kerralla kannattais vissiin käyttää sitä sinistä korttiaukkoa - eipä jää electroni automaattiin.

Itseäni vituttaa lähinnä Tele Finlandin ja Sanoma Magazinesin puhelinmyyjät. Eivät ota uskoakseen, ettei mua kiinnosta vaihtaa liittymää tai tilata Hesaria.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
rectum kirjoitti:
Ensi kerralla kannattais vissiin käyttää sitä sinistä korttiaukkoa - eipä jää electroni automaattiin.
Niinpä, kyllä kaveri auttavaisesti valisti, heti kun kortti oli jo automaatin mahassa. Puolustuksekseni sanon, että sain sirukortin vasta tänä kesänä, joten keltainen korttiaukko on vielä "veressä".

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Taisin tuossa tajuta, että jäi automaattiin 90e rahaa siihen vitun koloon kun en muistanu ottaa niitä! Miten niin vituttaa voi vitun vittu haistakaa kaikki vittu! Saatana! Nyt loppu hyvä meininkin!

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
puuha-pete kirjoitti:
Taisin tuossa tajuta, että jäi automaattiin 90e rahaa siihen vitun koloon kun en muistanu ottaa niitä! Miten niin vituttaa voi vitun vittu haistakaa kaikki vittu! Saatana! Nyt loppu hyvä meininkin!

Otappa huomenna yhteyttä oman pankkisi asiakaspalveluun, niin he selvittävät, mitä rahoillesi on käynyt. Jos rahat on jäänyt automaattiin, niin ne palautuu takaisin tilillesi n. viikon kuluessa. Jos taas joku on ehtiny napata rahat, niin ei muuta kuin yhteys poliiisin, ja valvontakameran nauhoja katselemaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
rectum kirjoitti:
Otappa huomenna yhteyttä oman pankkisi asiakaspalveluun, niin he selvittävät, mitä rahoillesi on käynyt. Jos rahat on jäänyt automaattiin, niin ne palautuu takaisin tilillesi n. viikon kuluessa. Jos taas joku on ehtiny napata rahat, niin ei muuta kuin yhteys poliiisin, ja valvontakameran nauhoja katselemaan.

Siis unohdin ne siihen niin voiko se vehje imasta ne sisään?

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
puuha-pete kirjoitti:

Mitä todennäkösimmin on niin käynyt, jos kukaan ei ole heti perään automaatille tullut. Rahat on saatavilla tietyn ajan (10 sek?), minkä jälkeen automaatti taltioi ne takaisin sisään.

Toivottavasti rahat on tallella.

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Aikalailla sieppaa, kun edessä n. 1000 sivua englanninkielistä tekstiä. Näistä pitäisi vääntää muutama parikymmentä sivuinen essee. Ei kiinnosta yhtään.

Gradukin junnaa paikallaan.

Kyllä se tästä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
puuha-pete kirjoitti:

Nou hätä. Itse unohdin kerran 40€ ja sieltä tililtä ne löytyivät. Selite taisi olla 'noston palautus' tai vastaava.

Muistan kun yläasteaikana rehtori piti aamunavauksen ja kiitteli rehellisiä suomalaisia. Hän oli unohtanut 1000mk automaattiin ja se oli tallentunut hänen tililleen... luuli silloin, että joku rehellinen ihminen oli vienyt rahat pankkiin ja pankki selvittänyt, kuka oli noston tehnyt...

Vituttaa kunnallinen terveydenhuolto. Pari viikkoa sitten otettiin vihdoin kuvat leuasta. Ja aika paskana se on. Sanoivat että lähettävät kuvat jollekin kirurgille. Ja sieltä laittavat ajan sitten postitse. Vitut sieltä mitään oo kuulunut. Menee näköjään monta viikkoa ennenkuin saa edes ajan. Ja luoja tietää milloin se aika sitten on. Sattuu vaan niin saatanasti leukaan. Eikä kunnolla pysty syömään tai suutaan avaamaan. Tietokone sentään taas toimii. Uus näytönohjainkin jopa. Ja lisää muistia. Ainoastaan että oli pakko kovalevy formatoida ja sinne meni kaikki tiedostot. Digikuvat ja mp3:set ym. Ja nyt se saatana edes päivitä windowsia. Eniten nyt murhetta tuottaa kun kissa katosi pari päivää sitten. Oli karannut ikkunasta äitin luona. Tiedä sitten miten se oli sen saanut auki ja verkon revittyä. Tai sitten se oli se äitin kissa. Molemmat oli siitä kuitenkin karannut. Tuo äitin kissa tuli kyllä takasin. Onneksi se oma kissa kuitenkin osaa liikkua siellä ja takasin kyllä löytää. Ja onneksi tuo toinen kissani ei älynnyt karata. On sen verran pieni ettei takasin osaisi. Niin ja töitä jäljellä pari viikkoa. Sen jälkeen mitään hajua mitä taas tekee. No tuli taas avauduttua.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
rectum kirjoitti:
Itseäni vituttaa lähinnä Tele Finlandin ja Sanoma Magazinesin puhelinmyyjät. Eivät ota uskoakseen, ettei mua kiinnosta vaihtaa liittymää tai tilata Hesaria.
Aiemmin tänään tapahtunutta.

*Kännykkä soi. Huomaan numeron, jonka tiedän joksikin markkinoijaksi. Painan punaista luuria.

*Kännykkä soi parin tunnin päästä uudestaan. Vastaan. Kuulen sanat Tele Finland parin ensimmäisen sanan joukossa. Sanon saman tien veemäisellä äänellä: "Joo ei kiinnosta yhtään, heihei."

Kaikista näistä operaattoreista Tele Finland on kyllä jatkuvassa tunkeilussaan ja röyhkeässä mainonnassaan kaikkein ärsyttävin. En tule koskaan ottamaan Tele Finlandin liittymää. En, vaikka saisin kiljoona vuotta ilmaista puheaikaa. Saatana.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua vituttaa kun piti frendin kanssa ottaa vähän illalla kaljaa, mutta jouduin kirjoittamaan käsin 56-laskua asiakkaille. Tulostin hajosi ja uusi kopiokone vittuili mulle päin naamaa. Vituttaa myös eräs nainen joka ei tiedä mitä haluaa. Ei siinä mitään, mutta huomenna se taas väkisin änkeää mun viereen nukkumaan. Vittu sentään kun mun pitäisi selvittää yhden vuokraralaisen tilannetta. Pari viikkoa sitten se lupasi maksaa pari kuukautta rästissä olleet vuokransa, kun saa kohta raha-asiansa kuntoon, mutta nyt se kaheli on odottamassa Porin poliisivankilassa elinkautista tuomiota. Miten vitussa sen saa häädettyä, kun yhteyttä äijään ei vähään aikaan saa? Vittu sentään, onneksi mulla on muutama kalja jäljellä ja aamulla ei tarvitse autolla ajella.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
rectum kirjoitti:

Tarvitsee kuitenkin tehdä rikosilmoitus, jotta poliisi pääsee tutkimaan valvontakameran nauhoja. Näin ainakin lähes kymmenen vuotta sitten, kun itse unohdin 600 mk automaatille. Sain rahat kuitenkin takaisin.

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Vituttaa ku tuli kutsu, että pitäisi varata hammaslääkäriin aika. Nyt olen koko päivän yrittänyt sinne soittaa, mutta "linjat ovat aina varattuja". Tällästä pelleilyä vielä hammaslääkärin takia.

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helevetin perkele, ei riitä että flunssa alkaa ottamaan kunnolla otetta ukosta ja koiraakin pitää lähteä ulkoiluttamaan tuohon pikkupakkaseen, televisio päättää sanoa hyvin toimineen yhteistyömme irti ilman mitään varoitusta.

Noh, on siinä onneksi vielä pari vuotta takuuta jäljellä ja kuittikin jopa tallessa.

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
costi kirjoitti:
Niinpä, kyllä kaveri auttavaisesti valisti, heti kun kortti oli jo automaatin mahassa. Puolustuksekseni sanon, että sain sirukortin vasta tänä kesänä, joten keltainen korttiaukko on vielä "veressä".

Jaa, mullakin on Visa Electron ja silti se automaatti sallii sen siihen keltaiseenkin korttiaukkoon (muistuttaa kyllä että ensi kerralla kokeile sinistä). Eli rahaa on tullut automaatista sekä sinisen että keltaisen korttiaukon kanssa. Miksei sinun tapauksessasi käynyt näin?

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa joidenkin puusilmäisyys lukon maalivahdeista. Vehasen pelatessa minulle ei tullut kuin armoton vitutus. Lukolla on aikojen saatossa ollut monia loistavia maalivahteja, joista on monia iloisia muistoja. Ei riittänyt kaikille Dwayne Roloson joka on yksi maailman parhaimmista maalivahdeista. Rolin menetystä paikkaamaan tullut Scott Langkow saa paskaa niskaansa vaikka torjuisi hyppimällä päällään kiekkoja.

edit. k

Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Knightrider kirjoitti:
Jaa, mullakin on Visa Electron ja silti se automaatti sallii sen siihen keltaiseenkin korttiaukkoon (muistuttaa kyllä että ensi kerralla kokeile sinistä). Eli rahaa on tullut automaatista sekä sinisen että keltaisen korttiaukon kanssa. Miksei sinun tapauksessasi käynyt näin?

Täh? Eiköhän tuossa alkuperäisessä nyt kuitenkin tarkoitettu väärää tunnuslukua tms., eikä sellaista, että se keltainen nyt muuten vaan kortteja veisi. Se sininen aukko kun ei syö korttia koskaan.

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
DAF kirjoitti:
Täh? Eiköhän tuossa alkuperäisessä nyt kuitenkin tarkoitettu väärää tunnuslukua tms., eikä sellaista, että se keltainen nyt muuten vaan kortteja veisi. Se sininen aukko kun ei syö korttia koskaan.

Ookke, asia selvisi. Mun moka.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No kyllä vittu on kummaa:

- Jotain mukavaa työtä voisi ottaakin vastaan. Esimerkiksi ympäristönhoitoalalta. Mähän kävin sen kurssinkin, hän muistelee.

Sitä ehkä kannattaisi kyseisen alan firmoilta käydä kyselemässä tai laittaa työhakemusta menemään niihin suuntiin, voisi oikeasti päästäkin töihin.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Voi vittu, täällä v***n opiskelijakämpässä ei tuu lämmintä vettä! Perkules just tullu kokopalloa pelaamasta eikä pääse suihkuun. Tai toki kai se o sitte pakko käydä viileässä suihkussa.

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olpa kirjoitti:
Voi vittu, täällä v***n opiskelijakämpässä ei tuu lämmintä vettä! Perkules just tullu kokopalloa pelaamasta eikä pääse suihkuun. Tai toki kai se o sitte pakko käydä viileässä suihkussa.

Tässä opiskelijakämpässä lämmin suihku on ainoa paikka, jossa ei tarvitse hytistä kylmästä. Jos vaikka yhden laatan vähemmän lämmittäisivät sitä Joensuun keskustan kävelykatua ja siirtäisivät lämmön patteriini, niin ei tarvitsisi perkele villahousut jalassa nukkua. Vittu!

Radek

Jäsen
autovero..

Vituttaa toi autovero. Varsinki kun auto on sen talvisen puoliskon vuodesta aina seisonnassa, eikä sillä siis ajeta metriäkään. Tuntuu, että autoilujat ovat helpoimmin rahastettavissa oleva ryhmä tässä maassa. Niin, opiskelijoiden ohella. Nimimerkillä maksoin pakollisesta luentomonistesarjasta 12€..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy