Vitutusketju

  • 10 542 223
  • 56 130

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Cairns kirjoitti:
Ennen kuin annan nenäliinan, opettele puhumaan ihmisille kunnioittavaan sävyyn. Tai sitten olet tynnyrissä kasvanut. Ja netissä valitat, vittu mikä esa.

Samaa voisin sanoa sulle, ei menisi oppi hukkaan. Ketäs sun kaveria on tällä kertaa tullut loukattua? Eipä siihenkään mitään muuta sanottavaa, kuin: voi kyynel. Julkinen työ, arvostelua tulee kohdalle privaattia enemmän. Kuuluu työnkuvaan.

edit: En oo Esa.
 
Viimeksi muokattu:

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mazapp kirjoitti:
Alkanut tässä viime aikoina vituttamaan aika ankarasti eräs asia. Nimittäin kaupassa käydessä hälyttimet on tykännyt mukavasti piippailla meikäläiselle, ...

Mulla oli kanssa aikoinaan sama ongelma. Kun taas kerran hälyttimet pärähti soimaan, tällä kertaa Helsingissä Graniittitalon Anttilassa, niin siellä oli avulias vartija joka kysyi, että haluanko mä päästä tästä ongelmasta.

Hänellä oli sellainen etsintäsauva, jolla se kävi mun kamat läpi.
Lompakosta löytyi sellainen pieni hälytintarra, joka oli parin vuoden hiljaiselon jälkeen päättänyt aktivoitua. Poistin ko. tarran lompakosta ja sen jälkeen ei ole hälyttimet soineet.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vitun lääkärit jotka eivät osaa lähettää sairaslomatodistuksia ajoissa eteenpäin. Ei sitten maksettu vuokraa ajallaan kun ei saatu mistään rahaa... vitun vvo rupeaa kaiken lisäksi vittuilemaan. Aivan uskomaton vitutus! Mistä sais nopeasti lainaan että saisi vuokran maksettua?

- tinke-80
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vituttaa taas eräät kirjoittajat täällä.

Osa saa olla niin puupäitä kuin vain haluavat, osalle annetaan pienemmästä kenkää ja vielä veinille kuukausi penaltia.

No toisaalta en mä jaksa hermostua satasen tekstaripalstasta, miksi mä täällä vastaavasti jaksaisin sellaisesta järjen jättiläisten puupäisyydestä välittää.

Tuntuu jo paremmalta, kiitos.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
E kirjoitti:
Vituttaa taas eräät kirjoittajat täällä.

Sitähän tää monesti on.

Vituttaa kun ei jaksa, ns.akut loppu. Työ, harrastus, opiskelu, seurustelu.
Vuorokauden 24h ei aina riitä repeämään joka paikkaan...

Josko se vielä siitä.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
VITTU!

Tuleepahan tännekin avauduttua ekaa kertaa nyt...

Ulkoinen kovalevy otti ja tilttas taas - viimeksi meni huhtikuun alussa (ostosta 3 päivää). Nyt vaan windows haluais alustaa koko vekottimen uudestaan. Saatanan saatana....on se kumma ku ei jakse nuo vehkeet kestää mitään. Vaikka vielä on kokeilussa yks/kaks kikkaa että löytyykö mitään, mutta epäilen vahvasti.

Perkele!! Rahat takas tämmösistä paskoista...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Radio Nova.

AAAAAAAAAARRRGGH hajoaa pää, vittu mitä paskaa aamusta iltaan ja samat biisit moneenkertaan ja paskaakin paskemmat juontajat. Mä soitan sulle sitä sun tätä läpät ärsyttää kanssa aivan raivopaljon. Mikä vitun sulle? Se on Teille ja sillä sipuli.

Miksi tiedän tämän on syynä duunin keskusradio missä ei mikään muu kanava kuulu, tervetuloa espooseen töihin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Toivebiisinä hiljaisuutta

Another HAB kirjoitti:
Radio Nova.
.......Miksi tiedän tämän on syynä duunin keskusradio missä ei mikään muu kanava kuulu, tervetuloa espooseen töihin.

Niin, ainahan voi tulla ensimmäisenä töihin ja sabotoida tarvittavan määrän kaiuttimia tahi itse äänilähteen.

Täältä tähän
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin, vituttaa JA:ssa esiintyvät mukahauskat yhden rivin sutkaukset, joilla ei ole mitään tekemistä ketjun aiheen kanssa.

Tuolta tuonne.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itseäni ottaa närpiöön JA:ssa esiintyvät kuivahkot ja ylipitkät ns. asiantuntijoiden fundamentalistiset jaaritukset, jotka ruotivat ketjun asiaa jättäen kiveäkään kääntämättä.

Täältä tähän
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Itseäni vituttaa opiskelu! Ei millään jaksaisi herätä joka aamu klo 7.00 tai aikaisempaa. Olisin mieluummin koko päivän Jatkoajassa, opiskelujen sijaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Idän ihme kirjoitti:
Itseäni vituttaa opiskelu!

Höh, opiskeluhan on parasta mitä voi tehdä ilman housuja vai mitenkä se sananlasku menikään? Matikan kokeesta hyvä numero ja englannin aineesta parempi. Mitä vikaa on opiskelussa?

Itse asiassa kahdeksalta kouluun joka aamu, se on tosi syvältä.
 

J.Petke

Jäsen
Tässä juuri 45min ohjelmaa katsellessani heräsi vitutus pakolaisista jotka tulevat tänne sikailemaan ja tekemään rikoksia. Miksi? Minä kysyn vaan.. Rangaistukseksi sopisi jos ei ekasta niin viimeistään toisesta rikoksesta käännytys takaisin kotimaahansa.. Oppisivat perkele kunnioittamaan maan tapoja ja ihmisiä.

Sylettää..
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jesse72 kirjoitti:
Nyt sitten ex ja koira muuttaneet lopullisesti ja pakko myöntää että ahdistaa pirusti..

Viikonlopun jäljiltä reppu ja muuta omaisuutta mm avaimet kotiin ja töihin ties missä.

Välillä tuntuu wittuako täällä enää roikkuu kärsimässä..

Noh, olet elossa vielä. Noi muuta asiat kyllä varmasti järjestyvät omalla omituisella tavallaan jossakin vaiheessa. Koitahan vaan ponnistella etiäpäin mies.

Koiran ikävöimisen mä todellakin tajuan, mutta itse tiedän omasta kokemuksesta naisten unohtuvan aikas lailla nopeasti. Itse kaipaan enemmän entistä prätkääni, kuin lasteni äitiä. Hullu ajatus itsellenikin, mutta kuitenkin tiedän että kawani kanssa mulla olisi vielä ollut paljon koettavaa yhdessä. Lasteni äidin kanssa korkeintaan surua ja murhetta. Lapsiani en tosin mihinkään vaihtaisi.

No niin... Wittuako? Ihan sen takia, että elät omaa elämääsi. Välittämättä mitä kukaan muu ajattelee. Nauti siitä, että olet sinä-itse ja toimi sen mukaan. Älä välitä muista tai heidän ajatuksistaan mitään. Mulla kesti yli 10 vuotta löytää ja hyväksyä oma itseni. Tajusin ettei toisen tai ulkoisten juttujen kautta omaa elämäänsä voi rakentaa. Tärkeintä ainakin mulle on ollut hyväksyä oma itseni. . . Ja vaikeinta myös...

-duud-
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jesse72 kirjoitti:
Nyt sitten ex ja koira muuttaneet lopullisesti ja pakko myöntää että ahdistaa pirusti..

Viikonlopun jäljiltä reppu ja muuta omaisuutta mm avaimet kotiin ja töihin ties missä.

Välillä tuntuu wittuako täällä enää roikkuu kärsimässä..

Kuule jesse. Kun tuossa ollaan erilaisissa visailuissa oltu samaanaikaan ja parit yv:kin heitetty, niin. Mitenkäs olisi, jos pakkaisit itsesi johonkin matkustusmuotoon ja tulisit 12.11 Harjavaltaan, meidän muiden "mukahauskojen" jääkiekko-otteluun. Jollei meitä katsomalla ja kuuntelemalla piristy, niin sitten se on menoa.

Tule mukaan David Krokett meininkiin, vitutus kaikkoaa.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jesse72 kirjoitti:
Nyt sitten ex ja koira muuttaneet lopullisesti ja pakko myöntää että ahdistaa pirusti..

Viikonlopun jäljiltä reppu ja muuta omaisuutta mm avaimet kotiin ja töihin ties missä.

Välillä tuntuu wittuako täällä enää roikkuu kärsimässä..

Paskalta tuntuu varmasti, mutta kyllä se ajan kanssa. Itseäni vitutti suunnattomasti maanantaina kun ex (seurustelu päättyi pari viikkoa sitten) kertoi nyt tapailevansa sitä poikaa, jonka kanssa petti mua. En nukkunut koko yönä, koska vitutti niin paljon, ettei veri kierrä.

Mutta ihan vaikka kostaakseni aion pärjätä elämässäni. Tollaisilla hetkillä sitä löytää kavereistaankin uusia puolia. Välillä tulee paskaa ja sen kestäminen on vaikeaa, mutta lopulta elämä kuitenkin voittaa. Eli kannattaa roikkua kaikesta huolimatta.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Kuule jesse. Kun tuossa ollaan erilaisissa visailuissa oltu samaanaikaan ja parit yv:kin heitetty, niin. Mitenkäs olisi, jos pakkaisit itsesi johonkin matkustusmuotoon ja tulisit 12.11 Harjavaltaan, meidän muiden "mukahauskojen" jääkiekko-otteluun. Jollei meitä katsomalla ja kuuntelemalla piristy, niin sitten se on menoa.

Tule mukaan David Krokett meininkiin, vitutus kaikkoaa.

Tuossa veljeni Olkku puhuu aivan asiaa!

D Krokett ry:ssä ei ole koskaan yksin ja saa olla aina oma itsensä. Itse ainakin koin olevani edellisessä ja ensimmäisessä tapaamisessa enemmän kuin tervetullut. Ketään en ollut koskaan tavannut tai edes jutellut heidän kanssaan, mutta siellä on ainakin: "hyvä tahto ja kavereita". Sähkökitarakin varmaan löytyy, jos sellaiselle on tilausta.

Eipä mulla muuta kuin: Tulehan Jesse matkaan, niin ainakin hetkeksi unohtuu murheet ja hankalat asiat. Mukavia miehiä ja vieläkin fiksumpia naisia on tavattavissa. Itse ainakin vieläkin naureskelen lapsilleni kroketti cup '95:n tapahtumia. Ainoa huono asia on, että muksuni nykyisin lukevat myös jatkoaikaa. Noh, tietäähän ne jo minut. Nou hätä...

-duud-
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ruutuässä kirjoitti:
Paskalta tuntuu varmasti, mutta kyllä se ajan kanssa. Itseäni vitutti suunnattomasti maanantaina kun ex (seurustelu päättyi pari viikkoa sitten) kertoi nyt tapailevansa sitä poikaa, jonka kanssa petti mua. En nukkunut koko yönä, koska vitutti niin paljon, ettei veri kierrä.

Tuntematta tilannettasi sen paremmin, kuin mitä olemme täällä lukeneet niin tuli mieleen, että sun kannattaisi minimoida yhteydenpitosi exän kanssa. Mitä vähemmän tiedät sitä vähemmän v***ttaa ja sitä nopeammin pääset asiasta irti.

Tsemppiä sulle ja jesselle, paskasta pääsee vain ylöspäin - kokemusta on.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alamummo kirjoitti:
Tuntematta tilannettasi sen paremmin, kuin mitä olemme täällä lukeneet niin tuli mieleen, että sun kannattaisi minimoida yhteydenpitosi exän kanssa. Mitä vähemmän tiedät sitä vähemmän v***ttaa ja sitä nopeammin pääset asiasta irti.

Tsemppiä sulle ja jesselle, paskasta pääsee vain ylöspäin - kokemusta on.

Just noin. Se repii ja raastaa, mutta nopeammin siitä pahasta olosta tuolla tavalla pääsee eroon. Itse olen aina katkaissut suhteet kerralla ja silti on vi****anut. Kukapa haluaisi kuulla ex:nsä uudestta ihastuksesta tai muusta vastaavasta? En minä ainakaan, vaikka kaiken heille suonkin.

Tsemppiä multa kaikille, jotka pähkäilevät vaikeiden asioittensa kanssa. Mummolle erityisesti.

-duud-
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
duud kirjoitti:
Itse olen aina katkaissut suhteet kerralla

Näin se on. Mikäli haluaa muuttaa elämänsä kurssia niin joskus on repäistävä itsensä kivun kautta pois. Ja mitä nopeammin tämän tekee, sitä "helpompaa" siitä toipuminen on. Kerran se vain kirpaisee, mutta se kerta on pitkä kerta.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
HeKi hävisi viimeisellä sekunnilla syntyneellä maalilla+ylitöissä+kärpänen lensi näppäimistölle=v!tût~^s!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kiitos duud ja Olkku ym..kyllähän se elämä aina voittaa! Lauantaina oli mukava reissu Joensuussa vaikka Jokipojat pataan pistikin..Repun kadottaminen wituttaa vieläkin onneksi lompakko löytyi pyykkikorista viikolla.

Onneksi on kaverit ja Jukurit jonka mukaan eletään, huomenna Hermes viikon päästä TuTo kotona ja lauantaina Vantaalle fanireissuun..hallilla ja matkoilla kyllä unohtuu kaikki paska kun vielä sattuu kannustamaan lähes aina voittavaa jengiä..

Välillä vaan tulee haikea olo, kun tuota ex:ää näkee kuitenkin päivittäin kun asuu viereissä talossa..

Valoa on näkyvissä, mutta siellä ne pilvet vaanivat taustalla.

Elämä on kurjaa, mutta pahuksen hauskaa!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös