Vitutusketju

  • 10 539 641
  • 56 130

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Olen sulatellut tota Rammsteinin keikkaa lähemmäs kuukauden jo. Helposti paras keikka ja paras bändi mitä olen koskaan nähnyt livenä. Mutta ei saatana kun vitutti olla katsomossa. Iskä ja pikkuveli ihan tuppisuuna sormet korvissa kun minä heilun kuin mikäkin hullu. Kerran nousin ylös Sonnen aikana ja heti joku pappa painaa pään alas ja kertoo että tulin kameran eteen.
Vika kerta ikinä missään hiton katsomossa. Permanto kutsuu mua ja ens kesänä Metallican keikalla heilun ja moshaan siellä mihin kuulun. Ikääkin on silloin jo 18 niin ei mikään minua estä!

Rammsteinista vielä pari sanaa että olipa ihan saakelin hyvä keikka. Tokaa kertaa olin katsomassa, ekalla kerralla olin kolmetoista en muistanut että oli näin hyvä! Pyrot ja efektit räjäytti tajunnan. Suunnattomat kiitokset faijalle että osti liput. Mahtavaa oli tulla takasin koulusta ja faija ilmottaa että kaikille kolmelle on muuten liput puolen vuoden päästä R+ keikalle. Pakko nähdä uudestaan, Feuerzonessa seuraavan kerran jonotan vaikka koko päivän että pääsen eturiviin!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Permanto kutsuu mua ja ens kesänä Metallican keikalla heilun ja moshaan siellä mihin kuulun. Ikääkin on silloin jo 18 niin ei mikään minua estä!

Samaistun jossain määrin. Nightwishin Kiteen keikalla tuli istuttua ja ketutti eniten, kun ei sitä jalkaa saanutkaan vispattua normaaliin tapaan. Toki jos mitään hyvää, näin lavaa kokonaisuutena. Olen aikas pätkä ja permannoilta voi olla liian vaikea nähdä isommassa yleisömassassa.
 

Glove

Jäsen
Kuka vaihtais nenää mun kanssa? Tää mun on niin saatanan tukossa ,ettei pysty olemaan. Toki sain lääkäriltä uudet lääkkeet, mutta eipä nuo vielä ole auttanut.
 

Buster

Jäsen
Sääsket perkele. Toissapäivänä futiskentällä oli aurinko varjossa, niin kyllä sai nopee laittaa nappisten nauhat solmuun. Heti kun pysähtyi niin oli pelkästään näkökentässä aikalailla kymmenen inisijää. Kotoa lähtiessä, ulko-oven sulkiessa ja pyörälle kävellessä muistin, että olisi varmaan voinut ohovia laittaa.... Nääh, ei tarvitse. Osoittautui harvinaisen huonoksi päätökseksi.

Yhtälailla kiva leikata nurmikko - ei syttynyt palamaan! - kun muutenkin pukkaa hikeä. Sokkona jos laittaisi käden kuppiin ja huitaisisi, niin useampi kaveri sieltä varmaan löytyisi.

Metsälenkiltä voisi kanssa tulla lähtö nopeasti, tai sitten vastaavasti 5 000m maailmanennätys. Molemmin päin kunnon kuppaus kuitenkin.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyttyset on kyllä luokassaan hirveitä. Ja jälleen kerran mitä parahin vuosi tälle otukselle. Täällä maalla ongelmaan on niin tottunut jo, että alkukesän järkytyksen jälkeen tähän vaan alkaa tottua. Alkukesä järkytti kuitenkin sellaisen määrän, että päätin viimein hankkia Mosquito Magnet -laitteen. Ongelma ei katoa yhdessä kesässä kokonaan, mutta kyllä ongelmaa hallitsemaan pystyy. Pihalla pystyy olemaan ja jopa jotakin pelaamaan, kun sen aikaisemman 30 hyttysen sijaan kimpussa pörrää 1-2.
 
Hyttyset on kyllä luokassaan hirveitä. Ja jälleen kerran mitä parahin vuosi tälle otukselle. Täällä maalla ongelmaan on niin tottunut jo, että alkukesän järkytyksen jälkeen tähän vaan alkaa tottua. Alkukesä järkytti kuitenkin sellaisen määrän, että päätin viimein hankkia Mosquito Magnet -laitteen. Ongelma ei katoa yhdessä kesässä kokonaan, mutta kyllä ongelmaa hallitsemaan pystyy. Pihalla pystyy olemaan ja jopa jotakin pelaamaan, kun sen aikaisemman 30 hyttysen sijaan kimpussa pörrää 1-2.
Täällä on ihme meininki, kun järvien lähellä tai metsissä on vaikea kohdata hyttysiä. En tiedä, miksi ne eivät täällä viihdy, mutta en toki valita. Kotipihalla olen nähnyt ehkä pari hyttystä viimeisten 10 vuoden aikana.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sääsket perkele. Toissapäivänä futiskentällä oli aurinko varjossa, niin kyllä sai nopee laittaa nappisten nauhat solmuun. Heti kun pysähtyi niin oli pelkästään näkökentässä aikalailla kymmenen inisijää. Kotoa lähtiessä, ulko-oven sulkiessa ja pyörälle kävellessä muistin, että olisi varmaan voinut ohovia laittaa.... Nääh, ei tarvitse. Osoittautui harvinaisen huonoksi päätökseksi.

Yhtälailla kiva leikata nurmikko - ei syttynyt palamaan! - kun muutenkin pukkaa hikeä. Sokkona jos laittaisi käden kuppiin ja huitaisisi, niin useampi kaveri sieltä varmaan löytyisi.

Metsälenkiltä voisi kanssa tulla lähtö nopeasti, tai sitten vastaavasti 5 000m maailmanennätys. Molemmin päin kunnon kuppaus kuitenkin.
Sitten vielä kun on vaikka sen höntsäpelin pelannut ja on innoissaan, että siitäs saitte hyttyset, ettekä päässeet inisemään iholle, niin vielä parin päivän päästä alkaa armoton kutina ympäri kehoa sormenpäihin asti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pitää lähteä käymään taas ulkona ja lämpötila huitelee melkein 30:ssä asteessa. Perkele. Jos jotain hyvää tästä seuraa, niin ainakin läski alkaa hikoilemaan alta aikayksikön. Tekisi mieli ostaa litra jäätelöä, mutta koska matka suuntautuu toiselle puolelle kaupunkia ja vieläpä julkisilla, niin täytyy tehdä tuo ostos vasta paluumatkalla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, kun on hyvä idea, josta voisi tehdä kannattavan yrityksen, mutta alan ammattilaisia ei kiinnosta paskaakaan. Yksin pitää yrittää suunnitella tuote alusta loppuun, mutta kun tarvitsisi muitakin näkökulmia. Ja tätä tuotetta ei ole saatavilla Suomesta tai koko Euroopasta. Tämä kaikki liittyy kissoihin ja alle 30 kg koiriin. Mistä lähden hakemaan apua?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Instagramkin mennyt pilaamaan melkein ainoan jäljellä olleen hyvän toimintonsa. Ei voi haussa katsoa enää viimeisimpiä, vaan parhaita viimeisiä julkaisuja. Olen tykännyt toiminnosta livekeikkojen seurannassa, mutta nyt vaatii aivan liikaa skrollailua. Voi ketut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alakerrassa oli eilen bileet. Yritin käydä joskus yhdentoista aikaan nukkumaan, mutta vaikeaa oli, kun meteli tuli korvatulppienkin läpi. Pöytärummutusta ainakin harrastivat. Nukahdin vasta kun jengi ilmeisesti lähti baariin.

Herätys tuli sitten puoli neljän aikaan. Taas hirveä meteli ja örinä. Jossain vaiheessa jengi väsähti, mutta itse en saanut aamupuolella enää kunnolla unta, kun alkoi tulla valoisaakin.

Viitsivät mokomat alkoholistit työssäkäyviä ihmisiä kiusata. Vähän sentään huvitti se, että joku huuteli kovasti jotain saksaksi. Saksan kielen kuuleminen ilahduttaa aina.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio Noissa taitaa yleensä olla se, että if you can´t win then, join them. Mutta työviikko toki ei välttis anna moiseen mahdollisuuksia.
Hyvä idea, joskus lähden kyllä varmasti kuokkimaan. Pöytärummutukseen ja saksaksi huuteluun voisin osallistua mieluusti itsekin. Kun vilkuilin alakerran parvekkeelle, niin tarjoilutkin näyttivät olevan ihan kohdallaan, useampi pullo tiukkaa viinaa pöydällä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@nummenkallio Noissa taitaa yleensä olla se, että if you can´t win then, join them. Mutta työviikko toki ei välttis anna moiseen mahdollisuuksia.
Tästä tuli mieleen, kun asuin nuorempana kämppiksen kanssa kerrostalon alimmassa kerroksessa. Meillä oli bileet käynnissä ja pyrittiin välttämään suurta meteliä, mutta toki se jonkin verran lipsui. Yläkerran nuori pariskunta tuli koputtamaan ovelle, että voisimmeko olla hiljempaa, niin tarjosimme vaihtoehtoa, että liittykää seuraan. Ja tämähän kelpasi, joten bileet saivat jatkua!

Olimme siis juuri muuttaneet taloon noin kuukautta aiemmin, eikä tunnettu kyseistä pariskuntaa ollenkaan. En muistanut edes nähneeni heitä koskaan aiemmin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Se, kun oot lomalla ja silti keittiön työkaverit laittaa viestiä työasioista. Sanoin jo ennen lomaa, etten halua kuulla mitään noista asioista. Jos tähdellistä kysyttävää tavaratilauksista jne, niin niihin voin toki vastata. Siltikin puhelimeen saapuu viestejä tyyliin, tuu jo takas, kaikki päin persettä yms...

Rouva, joka on tuolla samassa paikassa sentään ymmärtää, että lomalla ei puhuta työasioista. Kuten myös muut hoitsut, joiden kanssa ollaan tällä viikolla iltaa istuttu. Sanaakaan ei olla työasioista keskusteltu, onneksi.
 

Glove

Jäsen
Se, kun oot lomalla ja silti keittiön työkaverit laittaa viestiä työasioista. Sanoin jo ennen lomaa, etten halua kuulla mitään noista asioista. Jos tähdellistä kysyttävää tavaratilauksista jne, niin niihin voin toki vastata. Siltikin puhelimeen saapuu viestejä tyyliin, tuu jo takas, kaikki päin persettä yms...

Rouva, joka on tuolla samassa paikassa sentään ymmärtää, että lomalla ei puhuta työasioista. Kuten myös muut hoitsut, joiden kanssa ollaan tällä viikolla iltaa istuttu. Sanaakaan ei olla työasioista keskusteltu, onneksi.
Siksipä en koskaan anna omaa puhelinumeroa tai muita yhteystietoja muille kuin pomolle. Jos se soittaa niin sitten on jo tähdellistä asiaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Siksipä en koskaan anna omaa puhelinumeroa tai muita yhteystietoja muille kuin pomolle. Jos se soittaa niin sitten on jo tähdellistä asiaa.
Itse oon tuntenut monet nykyiset työkaverini jo pidemmältä aikaa ennen kuin tuonne lähdin töihin. Pari jo parinkymmenen vuoden takaa. Yksi on jopa tyttäreni kummitäti.Toki tarvitsevat muutenkin miun puhelinnumeroa esim. Sairaslomia pyytäessään, kun itse 3 ensimmäistä päivää tarvittaessa myönnän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voisi sitä tietenkin paremmin lauantaiaamun käyttää kun tarkistamalla että menihän ne raportit eilen oikein. Ja käymällä läpi lainojen korkoja+lyhennyksiä. No, tää on maanantaiaamun vitutuksesta pois. Silloin ei ehkä ole ihan niin kiire.

Heräsin miettimään duunijuttuja, niin tehdään nyt jotain pois.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisi sitä tietenkin paremmin lauantaiaamun käyttää kun tarkistamalla että menihän ne raportit eilen oikein. Ja käymällä läpi lainojen korkoja+lyhennyksiä. No, tää on maanantaiaamun vitutuksesta pois. Silloin ei ehkä ole ihan niin kiire.

Heräsin miettimään duunijuttuja, niin tehdään nyt jotain pois.
Hyvä mies sentään, älä lähde tuommoiseen viikonloppuna!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa olla niin uusavuton että en saa pölynimuri pussia paikoilleen imuriin. Täyden pussin sentään sain pois ja sain vaihdettua uudenkin tilalle mutta en sitten saakaan uutta pussia asetettua imuriin. Voi vittu, siihen jäi sitten se siivoaminen.

Ei kai tässä auta kuin jäädä odottelemaan tiistai-aamua milloin kotikuntoutuksen tukihenkilö tulee tänne luokseni. Hän sen pussin saa varmaan paikoilleen ja opettaa minulle samalla miten se kuuluu imuriin oikein laittaa.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
KIva istua muiden kanssa syömässä, kun ei pysty syömään perunaa.
perunat (varsinkin perunamuusi) aiheuttaa mulle oksennusrefleksin JOKA KERTA!!! Mutta kun ne on niin hyviä :(
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joo nyt on melko varmaa että tässä pitkään odotettu reissu on kusemassa täysin. Vähän putoaa pohja pois koko kesältä. Kuitenkin kun haluaisi uusia elämyksiä ja nähdä uusia paikkoja, niin korpeaa aika ns. vitusti tämä.

Tekisi mieli vetää kunnon perseet, mutta ei ole rahaa siihenkään.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eräs ammattiryhmä omalla työpaikka vetää tällä hetkellä huuruun ja pahasti. Huoltomiehet

Meidän "oma" oli tuossa lomalla ja sijainen nyt ei vaan vastannut puhelimeensa ja kun sain käytävältä kiinni, niin tuumaili jotta eipä osaa juuri mitään tehdä kun ei tiedä juuri siitä koneesta mitään. Tuurilla, taidolla ja kiroamisella ollaan menty nyt tovi eteenpäin.

Tällä viikolla, on vittu mennyt pata jumiin.

Ensiksi oli yksi vika, jonka huoltomies paikansi, muttei suinkaan korjannut, vaan ainakin kun tämä ongelma tuli esiin, "korjasimme" vian itse, koska tiesimme missä se on.

Tänään sitten alkoi yhdestä koneesta joku helvetin hilpake roikkua, ja minä juoksujalkaa etsimään huoltomiestä ja löysinkin hänet ja tuli katsomaan ongelmaa. Ihmetteli tovin ja sanoi, jottei aiheuta ongelmaa. Tunti tästä ja kone jumissa kun tuo paska hilpake sille välissä. Ai vittu, että meni pata jumiin. Marssin tiimipäällikön luokse ja sanoin jotta lähden vittuun, jos täällä kaikki voi elää kun pellossa eikä töitään tarvitse tehdä. Ei kuulemma voi lähteä.... Huomenna sitten jutellaan lähdenkö oikeasti vittuun, vai mitä tehdään.

Kun vittu osaisi vain olla välittämättä eikä paskaakaan välittäisi mitä helvettiä siellä tapahtuu, nostaisi vaan palkkaansa. Voi vittu että vituttaa ja huolella. Katsellaan ollaanko huomenna kortistossa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös