Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

Miguel

Jäsen
Saatanan tunarit!

Ihan kuin ei olisi riittävän suuri vitsi, että Veikkausliiga joutuu rukkaamaan otteluohjelmaansa uusiksi. FC Lahdelta siirrettiin kaksi kotiottelua, joista molemmat menevät päällekkäin Pelicansin kotimatsin kanssa.

Ei jumalauta. Ei ole vaikea päätös, kumpi vaihtoehto on houkuttelevampi, varsinkin kun huomioi vuodenajan. Nuo vain syövät väkisinkin toistensa yleisöä. Eikä Äfseen perinteisen loppusyksyn vireen todistaminenkaan ihan pöllö rasti olisi.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vittupillupuupalli.

"Depeche Mode Hartwall Areenalla maanantaina 6.3."

Ei paskempaan päivään sitten sattunut. Stana!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Miguel kirjoitti:
Ihan kuin ei olisi riittävän suuri vitsi, että Veikkausliiga joutuu rukkaamaan otteluohjelmaansa uusiksi. FC Lahdelta siirrettiin kaksi kotiottelua, joista molemmat menevät päällekkäin Pelicansin kotimatsin kanssa.
Eikö Lahdessa pystytä tekemään samoin kuin Porissa. Täällä oli usein syksyllä niin että ensin oli Jazzin peli ja sen jälkeen lähes heti alkoi Ässien peli. Sielläkin on paikat yhtä lähekkäin kuin täällä joten miksei sama voisi onnistua... Molemmissa oli väkeä vielä pikkuisen normaalia enemmän.
 

JanJ

Jäsen
Nainen.

Hain korin olutta. Hevi soimaan ja perhe evakkoon vaikka puistoon.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Bensan kallistumisen YLIreagointi.Päivän iltapulussa taisi olla etusivulla jotain-NYT SAA RIITTÄÄ!! No,mitäs ne kitisijät sitten tekee? Ei yhtään mitään.
Istuvat himassa ja jupisevat itsekseen pienessä sievässä.Perkeleen pösilöt.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
-Vituttaa melko syvästi tuo bensan hinta,
-Räikkösen McLaren
-Suomen tervedenhuolto politiikka: lue: turhan valittajat!
-Karavaanarit
-Kaikki ne/te vitun urpot, jotka kävelette Karhu-lippalakki päässä, räkä poskella, toisten parvekkeiden alla mesoamassa
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa bensan hinnasta ruikuttajat. Hinta on mikä on ja sillä selvä. Ne maksaa ketkä haluaa ja pystyy, loput vaikka kävelee tai menee fillarilla.

Ei tee muuten yhtään huonoa Suomen läskistyvälle kansalle, että bensa maksais pari euroa litralta, saatais vähän liikettä tähän velttoilijakansaan.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tobias kirjoitti:
Ei tee muuten yhtään huonoa Suomen läskistyvälle kansalle, että bensa maksais pari euroa litralta, saatais vähän liikettä tähän velttoilijakansaan.

Eikä saatais, saatais vaan lisää valittajia.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se kivaa olla suomalainen, moottorit kestää ja jalkapallomaailman kärki lähestyy. Kyllä penkkiurheilijan elämä osaa olla kivaa. Pitänee vaihtaa korinpunontaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
suomen jalkapalloilijat. voi jumalauta sentään. fifan rankingissa andorra sijalla 134. sitä jo luuli uusien tuulien puhaltavan muurisen lähdettyä mutta paskan marjat. voi VITTU!!
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Katsoin tota Suomen sysipaskaa esitystä Andorrassa ja sit missasin MacGyverin ekan jakson, ei näin!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolme asiaa

Lyhyesti:
-futebol
-"kihaus"
-"Mikko Lehtonen, koko uransa Kärpissä pelannut Nashvillen kasvatti."

-duud-
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suomen ja joukkuepelien yhdistelmä vituttaa.



Vaihteeksi.
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa eräs runkku, joka aukoi päätään baarissa minulle I-L-M-A-N syytä. Tämä paskiainen oli totaalisen humalassa ja tuli vittuilemaan että olin yrittänyt muka iskeä hänen tyttöystäväänsä. Tämähän ei pidä paikkkaansa, koska A) en yritä iskeä koskaan ketään B) en tiedä kuka baarin säkeistä oli tämän kusipään tyttöystävä ja C) (oletus) tämän naisen on pakko olla ruma, koska miehensä oli täysin kusipää ja juntti joten en olisi kuitenkaan hänestä ollut kiinnostunut.

Ilmoitin tälle kaverille, joka minulle tuli mouhoamaan, erittäin kohteliaasti baaritiskillä istuessani, että en tiedä kuka hän ja hänen tyttöystävänsä on (pitää paikkansa) enkä haluakaan tietää (pitää paikkansa). Fiksuna miehenä en koskaan haasta riitaa itse, tietenkään.
Paskiaiselle ei selitys riittänyt, vaan lässytys jatkui, nousuin seisomaan ja pyysin häntä edelleen ystävällisellä äänensävyllä poistumaan ja siinä vaiheessa tinttitukka tajusi painua vittuun. Tämähän tehosi ilmeisesti suuresta koostani johtuen (oletus tämäkin). Joka tapauksessa, haistakoon vittu kuten muutkin turhasta päänaukojat.

Illan kuitenkin pelasti se, että seksiä sain tänäänkin, entiseltä lukioluokkalaiseltani, näpsäkkä neito oli hänestäkin kehittynyt!
 
Juu parempi on vaan tämmösiä kusipäitä loukata sanan voimalla, ei se auta mitään jos itse alkaa väkivaltaiseksi, eikä nämä kusipäät yleensä itse uskalla mitään ruveta tekemään, kun tietävät, että baarista niskaperseoteella ulos lentäminen on ajankohtaista siinä vaiheessa.

Onneksi itselle ei näitä tilanteiat ole kauhean usein tullut, pidän matalaa profiilia ja olen semmoinen rumilus, että tuskin kukaan luulee ikinä minun yrittävän ketään iskeä.

Kerran piti käskeä yhtä kusipäätä painumaan vittuun, kun se tuli meidän pöytään nuokkumaan, mutta onneksi tuokin tilanne hoitui yhtä hyvin kuin Tobiaksella.
 

Tobias

Jäsen
Huomenta, ja anteeksi brutaali kielenkäyttö tuossa yöllisessä viestissä.
Kiukuttaa vaan tuollaiset syyttelijät, kun en ole tehnyt yhtään mitään ja sen myötä lasi läikkyy yli täällä keskustelupalstalla. Noh parempi täällä purkautua kuin itse alentua mouhoamaan baarissa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tobias kirjoitti:
Huomenta, ja anteeksi brutaali kielenkäyttö tuossa yöllisessä viestissä.
Kiukuttaa vaan tuollaiset syyttelijät, kun en ole tehnyt yhtään mitään ja sen myötä lasi läikkyy yli täällä keskustelupalstalla. Noh parempi täällä purkautua kuin itse alentua mouhoamaan baarissa.

Olet täysin oikeassa, oikein toimittu. Olemme kaikki vain ihmisiä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Pahvista rakennettu kerrostalo, uusi juuri 18 täyttänyt naapuri alakerrassa ja tämän kakaran stereot. Voi vittu. Ymmärrän kyllä hyvän musiikin päälle ja sen, että musiikista saa eniten irti riittävällä volyymillä, mutta tuo yhtälö ei vaan sovi kerrostaloon ilman kuulokkeita, ei millään. Vitutusta ei vähennä lainkaan se, että klopille on jo käyty ystävällisesti huomauttamassa asiasta. Nilkin on näköjään silti kokeiltava rajojaan.

Nooh, onneksi asun nimenomaan tuon kaverin yläpuolella ja olen muutenkin muuttamassa pois kuun vaihteessa, joten tilanteesta on vielä mahdollisuus repiä roimasti sitä iloista aidointa, vahingoniloa.

..Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight..

..Hush little baby, don’t say a word
And never mind that noise you heard
It’s just the beast under your bed,
In your closet, in your head..
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kuuluis varmaan pesisketjuun, mutta vituttaa kybällä että Nurmo hävisi Kiteelle ekan finaalimatsin ja vielä kotarissa. Voi vee, mikä huono tsägä.

Kotarit ja rankkarit otteluiden ratkaisijana pitäis kieltää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös