Vitutusketju

  • 10 668 795
  • 56 216

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tobias kirjoitti:
Ei tee muuten yhtään huonoa Suomen läskistyvälle kansalle, että bensa maksais pari euroa litralta, saatais vähän liikettä tähän velttoilijakansaan.

Eikä saatais, saatais vaan lisää valittajia.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se kivaa olla suomalainen, moottorit kestää ja jalkapallomaailman kärki lähestyy. Kyllä penkkiurheilijan elämä osaa olla kivaa. Pitänee vaihtaa korinpunontaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
suomen jalkapalloilijat. voi jumalauta sentään. fifan rankingissa andorra sijalla 134. sitä jo luuli uusien tuulien puhaltavan muurisen lähdettyä mutta paskan marjat. voi VITTU!!
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Katsoin tota Suomen sysipaskaa esitystä Andorrassa ja sit missasin MacGyverin ekan jakson, ei näin!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolme asiaa

Lyhyesti:
-futebol
-"kihaus"
-"Mikko Lehtonen, koko uransa Kärpissä pelannut Nashvillen kasvatti."

-duud-
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suomen ja joukkuepelien yhdistelmä vituttaa.



Vaihteeksi.
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa eräs runkku, joka aukoi päätään baarissa minulle I-L-M-A-N syytä. Tämä paskiainen oli totaalisen humalassa ja tuli vittuilemaan että olin yrittänyt muka iskeä hänen tyttöystäväänsä. Tämähän ei pidä paikkkaansa, koska A) en yritä iskeä koskaan ketään B) en tiedä kuka baarin säkeistä oli tämän kusipään tyttöystävä ja C) (oletus) tämän naisen on pakko olla ruma, koska miehensä oli täysin kusipää ja juntti joten en olisi kuitenkaan hänestä ollut kiinnostunut.

Ilmoitin tälle kaverille, joka minulle tuli mouhoamaan, erittäin kohteliaasti baaritiskillä istuessani, että en tiedä kuka hän ja hänen tyttöystävänsä on (pitää paikkansa) enkä haluakaan tietää (pitää paikkansa). Fiksuna miehenä en koskaan haasta riitaa itse, tietenkään.
Paskiaiselle ei selitys riittänyt, vaan lässytys jatkui, nousuin seisomaan ja pyysin häntä edelleen ystävällisellä äänensävyllä poistumaan ja siinä vaiheessa tinttitukka tajusi painua vittuun. Tämähän tehosi ilmeisesti suuresta koostani johtuen (oletus tämäkin). Joka tapauksessa, haistakoon vittu kuten muutkin turhasta päänaukojat.

Illan kuitenkin pelasti se, että seksiä sain tänäänkin, entiseltä lukioluokkalaiseltani, näpsäkkä neito oli hänestäkin kehittynyt!
 
Juu parempi on vaan tämmösiä kusipäitä loukata sanan voimalla, ei se auta mitään jos itse alkaa väkivaltaiseksi, eikä nämä kusipäät yleensä itse uskalla mitään ruveta tekemään, kun tietävät, että baarista niskaperseoteella ulos lentäminen on ajankohtaista siinä vaiheessa.

Onneksi itselle ei näitä tilanteiat ole kauhean usein tullut, pidän matalaa profiilia ja olen semmoinen rumilus, että tuskin kukaan luulee ikinä minun yrittävän ketään iskeä.

Kerran piti käskeä yhtä kusipäätä painumaan vittuun, kun se tuli meidän pöytään nuokkumaan, mutta onneksi tuokin tilanne hoitui yhtä hyvin kuin Tobiaksella.
 

Tobias

Jäsen
Huomenta, ja anteeksi brutaali kielenkäyttö tuossa yöllisessä viestissä.
Kiukuttaa vaan tuollaiset syyttelijät, kun en ole tehnyt yhtään mitään ja sen myötä lasi läikkyy yli täällä keskustelupalstalla. Noh parempi täällä purkautua kuin itse alentua mouhoamaan baarissa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tobias kirjoitti:
Huomenta, ja anteeksi brutaali kielenkäyttö tuossa yöllisessä viestissä.
Kiukuttaa vaan tuollaiset syyttelijät, kun en ole tehnyt yhtään mitään ja sen myötä lasi läikkyy yli täällä keskustelupalstalla. Noh parempi täällä purkautua kuin itse alentua mouhoamaan baarissa.

Olet täysin oikeassa, oikein toimittu. Olemme kaikki vain ihmisiä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Pahvista rakennettu kerrostalo, uusi juuri 18 täyttänyt naapuri alakerrassa ja tämän kakaran stereot. Voi vittu. Ymmärrän kyllä hyvän musiikin päälle ja sen, että musiikista saa eniten irti riittävällä volyymillä, mutta tuo yhtälö ei vaan sovi kerrostaloon ilman kuulokkeita, ei millään. Vitutusta ei vähennä lainkaan se, että klopille on jo käyty ystävällisesti huomauttamassa asiasta. Nilkin on näköjään silti kokeiltava rajojaan.

Nooh, onneksi asun nimenomaan tuon kaverin yläpuolella ja olen muutenkin muuttamassa pois kuun vaihteessa, joten tilanteesta on vielä mahdollisuus repiä roimasti sitä iloista aidointa, vahingoniloa.

..Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight..

..Hush little baby, don’t say a word
And never mind that noise you heard
It’s just the beast under your bed,
In your closet, in your head..
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kuuluis varmaan pesisketjuun, mutta vituttaa kybällä että Nurmo hävisi Kiteelle ekan finaalimatsin ja vielä kotarissa. Voi vee, mikä huono tsägä.

Kotarit ja rankkarit otteluiden ratkaisijana pitäis kieltää...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa niin pahasti tämä alkava viikko ettei toista voi olla! Aamu 5ylös ja niin paskaan rypemään 12tunniks ettei vittu!
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
puuha-pete kirjoitti:
Vituttaa niin pahasti tämä alkava viikko ettei toista voi olla! Aamu 5ylös ja niin paskaan rypemään 12tunniks ettei vittu!

Et kai vaan oo intissä :P
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vituttaa tulossa oleva liskojen yö, rahantulon loppuminen taas 8 kuukaudeksi, jo viikon myöhässä oleva raportti työharjoittelujaksosta ja syksy noin yleensä.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Kesäloma on sitten ohi...Aamulla kello soi viiden aikoihin. Ei varmaan ihan yhdellä torkulla selviä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Calder kirjoitti:
Et kai vaan oo intissä :P
Oikeesti kun olisinkin..No pakko yrittää jaksaa ja ajatella toivottavasti Marraskuussa koittavaa etelän lomaa..Kyllä vaan vituttaa eniten yöt, kun ei saa kunnolla nukuttua kun pyörii työasiat mielessä, olen ihan outo jätkä saatana! Vihaan itteäni, miks mun pitää stressata asioista mitkä ei pitäis stressaa ei sitten tipan vertaa!! Vittu
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Voe helvetti! Toi saatanan BB on paskaa, sunnuntaisin ei näköjään tuu enää ollenkaan Salaisia Kansioita ja viikollakin ne alkaa joskus 2350->. Ja kaikki on ton tosi-tv paskan takia...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HN kirjoitti:
Ei jumalauta. Green Day "soittaa" juuri nyt telkkarissa (Live8). Ehkä maailman kaikkien aikojen paskin live-bändi. Yksikään bändin äijä ei osaa soittaa, soundit ovat aivan perseestä ja laulajan ääni ei riitä edes yhteen oktaaviin.

En ole mikään Green Day fani, mutta mielestäni kyseessä on ehkä ainoa nykypäivän "punk-bändeistä", joka jatkaa siitä mihin esim. The Ramones jäi ja se taitaa olla Punk-rintamalla kova juttu. Lisäksi tuon musiikkityylin edustajat/fanit paskat välittää teknisestä täydellisyydestä ja omasta mielestäni se on helvetin hienoa.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huomenna alkaa kertausharjoitukset. Viisi päivää metsässä kutsuu. Onhan noita tosin jo osannut odottaa, mutta silti vituttaa. Onneksi kelien sentään pitäisi olla siedettävät ensi viikolla.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HN kirjoitti:
Vitut. Punk-fanit sylkevät tuollaisen muovisen MTV-tuotteen päälle. Green Dayssä ei ole jäljellä mitään muuta punkia kuin biisiensä soinnutukset. Sitäpaitsi The Ramones oli aivan saatanan kova livebändi (TJEU: Loco Live).

No kerrotaan kun uuhhitellaan. Ensinnäkin uskoisin tuon väitteesi olevan hyvin pitkälti niin sanottu otaksunta, jolla ei ole välttämättä mitään tekemistä totuuden kanssa. Toisaalta olen lukenut monien muiden artistien mielipiteitä siitä kuinka Green Day on jo vuosia ennen tätä uutta hittilevyään, jonka nimeä en muista, uhkunut lähes ainoana The Ramonesin punk-henkeä ja se määrä jonka olen itse kyseisen koulukunnan yhtyeitä kuunnellut antaa aiheen olla samaa mieltä.

Mielestäni on myös helvetin tyhmää vetää johtopäätöstä yhtyeen livepaskuudesta parin live8 biisin perusteella. Otaksun ettet kuitenkaan ole Green Daytä koskaan livenä nähnyt omalla keikallaan? Tuskin se lauluääni siitä mihinkään paranee se on varma, mutta kyllä livekeikka on paljon muutakin.

Toisaalta voihan se GD olla ihan vitun paska livebändi muutenkin, mutta vituttaa vaan ihmiset joiden mukaan kaikki musiikki täytyy olla teknisesti täydellistä, kitaran totaalivireessä ja laulun jatkuvasti täysin nuotillaan. Musiikki voi antaa hyvä fiiliksiä muutenkin, eikö vaan? Hauskaa illanjatkoa, äläkä jaksa murjottaa nyt hei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös