Vitutusketju

  • 10 539 150
  • 56 130

444

Jäsen
Olin pari päivää Tampereella. Kaksi (2) eri ihmistä tuli kysymään multa suomeksi reittiä johonkin. Vittu, en kai mä nyt sentään miltään tamperelaiselta näytä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tätä minä olen joskus yön pimeinä tunteina miettinyt, että minkälaisia variaatioita tuossa on tarjolla, että kumpainenkin poistuu tahoilleen tyytyväisenä.
Minun ei ole tarvinnut tuollaisilla päätäni vaivata. Mutta monia muita (seksiin liittyviä) asioita ajattelen kyllä sekä yön pimeinä tunteina kuin päivän valoisina aikoina sekä niiden välissä. Nautin juttujen ja tarinoiden pyörittelystä päässäni...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vasemmalta pualen kylkiluut paskana ja Tramalin sekä konjakin avulla saan liikuttua ees vessaan.
Mulla oli selkä paskana joskus 2003. Lääkkeenä myös Tramalin tai joku Tramaldon. Otin toisinaan tuplasatsia aamupäivällä, kun vaimo oli töissä ja lapset koulussa. Olin aika pöllyissä ja katsoin jokaisena aamupäivänä Melrose Placen jakson ja nautin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minun ei ole tarvinnut tuollaisilla päätäni vaivata. Mutta monia muita (seksiin liittyviä) asioita ajattelen kyllä sekä yön pimeinä tunteina kuin päivän valoisina aikoina sekä niiden välissä. Nautin juttujen ja tarinoiden pyörittelystä päässäni...
Joo - mullakin paino sanalla joskus ja lisäyksenä muinoin... ei enää tuommoisia...
Aivot on meidän suurin ja herkin eroottinen kehomme osa ja sitä minäkin käytän jatkuvasti - monenlaiset mielikuvat vilisee...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olin pari päivää Tampereella. Kaksi (2) eri ihmistä tuli kysymään multa suomeksi reittiä johonkin. Vittu, en kai mä nyt sentään miltään tamperelaiselta näytä?
Itseltä kysyttiin 14 vuotta sitten Oulussa reittiä, kun olin odottamassa kyytiä pääsykokeiden jälkeen. Sanoin reitin kysyjälle, että en ole paikallisia. (Eikä minusta tullutkaan paikallista)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olin pari päivää Tampereella. Kaksi (2) eri ihmistä tuli kysymään multa suomeksi reittiä johonkin. Vittu, en kai mä nyt sentään miltään tamperelaiselta näytä?

Itseltä kysyttiin 14 vuotta sitten Oulussa reittiä, kun olin odottamassa kyytiä pääsykokeiden jälkeen. Sanoin reitin kysyjälle, että en ole paikallisia. (Eikä minusta tullutkaan paikallista)
Asuin aikoinani työn takia Pietarissa pitkiä aikoja. Siellä joutui tämän tästä tilanteisiin, jossa joku junantuoma venäläinen kysyi tietä. Kun en, varsinkaan alkuun, puhunut tai edes ymmärtänytkään venäjää hyvin, ei minusta usein ollut paljoa apua.
Hilpeyttä projektitoimistolla herätti kerrallinen turhautunut kysymykseni meidän venäläisille kääntäjille/tulkeille, kuinka sanotaan venäjäksi:
"Vaikka olen ulkomaalainen, en silti ole kuuro!"
Kun näet ei osannut heti vastata kysyjälle oikein mitään, heillä oli tapana korottaa ääntä kysyessään uudestaan ja lopulta huutaa...
 

Glove

Jäsen
Söin iltapalan ja tein muut iltatoimet. Otin lääkkeet, että nukahtaisin ja nukkuisin hyvin, j menin ajoissa sänkyyn. Tämä kaikki ihan sen takia, että olisin aamulla virkeä kun ensimmäinen työpäivä alkaa. No vitun viikset perkele, eihän tästä taaskaan tullut yhtään mitään. 9 h päästä pitäs olla duunissa, ehtisi tässä 8 h nukkua, jos se uni vaan tulisi. Mutta Nukkumatti lienee hiekkapusseineen lomalla Tahitilla ja työkkäristä on otettu joku työtln sijaiseksi, eikä häntä ole perehdytetty tehtäviinsä.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Söin iltapalan ja tein muut iltatoimet. Otin lääkkeet, että nukahtaisin ja nukkuisin hyvin, j menin ajoissa sänkyyn. Tämä kaikki ihan sen takia, että olisin aamulla virkeä kun ensimmäinen työpäivä alkaa. No vitun viikset perkele, eihän tästä taaskaan tullut yhtään mitään. 9 h päästä pitäs olla duunissa, ehtisi tässä 8 h nukkua, jos se uni vaan tulisi. Mutta Nukkumatti lienee hiekkapusseineen lomalla Tahitilla ja työkkäristä on otettu joku työtln sijaiseksi, eikä häntä ole perehdytetty tehtäviinsä.



Jokisella ollut joskus sama ongelma
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Söin iltapalan ja tein muut iltatoimet. Otin lääkkeet, että nukahtaisin ja nukkuisin hyvin, j menin ajoissa sänkyyn. Tämä kaikki ihan sen takia, että olisin aamulla virkeä kun ensimmäinen työpäivä alkaa. No vitun viikset perkele, eihän tästä taaskaan tullut yhtään mitään. 9 h päästä pitäs olla duunissa, ehtisi tässä 8 h nukkua, jos se uni vaan tulisi. Mutta Nukkumatti lienee hiekkapusseineen lomalla Tahitilla ja työkkäristä on otettu joku työtln sijaiseksi, eikä häntä ole perehdytetty tehtäviinsä.
En tiedä mitä kautta mainitsemasi työpaikan sait. Unohtivat ilmeisesti kuitenkin kertoa sinulle, että työsi on heitellä hiekkaa ihmisten silmille ja duunin pitikin alkaa maanantai-iltana tiistain sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei oo pystyny kohta pariin viikkoon vetään säkkiä tai tekeen muutakaan fyysistä. Ei ees seksiä. Niin nyt mättöheviä ja vittu miälikuvaharjotteita. Perkele.
 

Glove

Jäsen
Kävin kuntosalilla taas pitkästä aikaa. Missä on se endorfiinihumala, joka siitä pitäisi seurata? Sattuu vaan joka paikkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin kuntosalilla taas pitkästä aikaa. Missä on se endorfiinihumala, joka siitä pitäisi seurata? Sattuu vaan joka paikkaan.
Kyllä se sieltä tulee. Kestää toki jonkun aikaa ja useamman käynnin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joskus vituttaa se kun puhuminen on hankalaa. Tai tarkoitan sitä kun takeltelen puhuessani. Minulle on välillä vaikeaa muodostaa lauseita ja sanoissa voi olla hakemista. Myös ajattelu voi toisinaan olla lauseenkin välillä takkuilevaa, kesken lauseen voi huomata miettineensä että mitä pitikään sanoa.

En osaa tämän paremmin oikein kertoa ongelmasta. Mutta ei tuo puheen tuottaminen minulle aina joka tapauksessa ole kovin helppoa. Lapsena olen ollut puheterapiassa ja en tiedä olisiko sellaiselle jopa nytkin tarvetta.

Vituttaahan tuo myös kun puheella niin iso osa elämässä. Ja olen pistänyt merkille että tuo on jaksottaista myös. Joskus, niin kuin nyt pistän enemmänkin merkille puheessani olevia ongelmakohtia ja joskus taas en edes muista koko asiaa kun ei ongelmia ole.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Unohin tehdä EJP...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Posti. Ajattelin olevani hyvissä ajoin liikkeellä kun kiikutin isänpäivähommat tiistaina postiin mutta vielä mitä, Suomen Postilaitokselta kestää neljä vitun päivää kuljettaa kirjettä 300km. Mitä helvettiä. Ja ei todellakaan ainakaan hinnalla ole kompensoitu tuota paskaa.
Tilasin toista viikkoa sitten torstaina Verkkokauppa.com:sta reitittimen, joka lähettettiin Postin välityksellä, jostain syystä. Ilmoitus paketin saapumisesta tuli seuraavana keskiviikkona klo 17 jälkeen, vaikka varmasti ovat vieneet sen noutolokeroon paljon aikaisemmin.
Eipä tuo uusi reititin ratkaissut ongelmaa, joten tilasin seuraavana päivänä, siis viime torstaina, SatShopista yagi-antenniparin ja laitoin toimittajaksi DB Schenkerin - paketti tuli perjantaina, siis seuraavana päivänä, paikalliselle R-kioskille.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun Postin toimitus kestää n. viikon, tilattiinpa se mistä tahansa Suomenniemeä, läheltä tai kaukaa eikä todellakaan ole edes halvin. Kun vertailukohtana ovat muut alan toimijat, kuten nytkin, en voi ymmärtää, kuinka helvetissä tämmöinen on mahdollista.
Noh, aina, kun voin valita, Posti ei toimita minulle yhtään pakettia.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Posti. Ajattelin olevani hyvissä ajoin liikkeellä kun kiikutin isänpäivähommat tiistaina postiin mutta vielä mitä, Suomen Postilaitokselta kestää neljä vitun päivää kuljettaa kirjettä 300km. Mitä helvettiä. Ja ei todellakaan ainakaan hinnalla ole kompensoitu tuota paskaa.

+1,50 pikatarralla nopeampi. Juu, en arvosta toki.
 

Glove

Jäsen
Oli jo lähtökohtaisesti vittumaista lähteä töihin väsyneenä huonosti nukutun yön jälkeen.

Lähdin sitten kotoa pihalla huomasin, että auton käsijarru on jäätynyt kiinni. Sen kanssa piti sitten askarrella sen verran, että myöhäatyin töistäkin noin vartin verran. Meitä piti tänään olla neljä, mutta eipä ole kuin kaksi. Suunnitelmat siis uusiksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toivottavasti maailmalla ei tapahdu mitään oikeesti kiinnostavaa muutamaan päivään kun suuri osa oikeista uutisista hautautuu taas tän saatanan tienestipaskan alle. Joo, muutaman päivän vaan vuadessa, mutta vituttaa joka kerta.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Ylioppilaskirjoitusten tulokset julkaistiin tänä aamupäivänä, saatiin ne tuossa tunti sitten. Kirjoitin yhteiskuntaopin ja psykologian, alustavat pisteet näyttivät ihan hyviltä ja yhteiskuntaopista tuli peräti 90 pistettä, mikä on yleensä riittänyt laudaturiin. Tänäkin vuonna se laudaturin raja oli 89 pistettä, eli tuo alustavien pisteiden tulos olisi siihen riittänyt.

No, tänään sitten lopulliset pisteet ja yh:n pisteet tippuivat alustavista 90->81 (!) ja arvosanaksi tulikin sitten E. Psykologiassa pisteet pysyi aika samoina ja 71 pisteellä arvosanaksi M, siinä nyt ei mitään sen kummempaa vaikka E jäikin kolmen pisteen päähän.

Hyviä arvosanojahan nuo molemmat on, ei siinä, mutta kieltämättä vituttaa tuo yhteiskuntaopin tulos. Parilla kaverillakin pisteet tippuivat alustavista aika merkittävästi, eli eipä tarvitse olla tilanteensa kanssa yksin.

Keväällä sitten paremmalla tuurilla ja osaamisella, ehkä.
 

444

Jäsen
Yritin eilen ostaa matkalipun HSL:n sovelluksella. Yritin kerran, rahat lähtivät, lippua ei näy. Yritin toisen kerran, taas meni rahat, mutta nyt sovellus sentään kertoi, että tapahtui virhe. Kolmas kerta toden sanoo? No paskan vitut. Taas meni rahat, mutta ”jokin meni vikaan”. Vitun taunot. Sillä teidän sovelluksella on tarkoitus mm. ostaa matkalippuja, joka on muilta osin tehty aika helvetin vaivalloiseksi, jos ei halua lähteä metsästämään lippuautomaattia jostain 100 km säteeltä, ja te onnistutte sössimään senkin. Mutta onneksi ratkaisuna voi aina nostaa sakkomaksua liputta matkustamisesta. Helppoa jaella sakkoja, kun kukaan ei saa ostettua lippua.
On olemassa useita syitä, miksi en matkusta julkisilla muulloin kuin äärimmäisen pakon sanelemana.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Yritin eilen ostaa matkalipun HSL:n sovelluksella. Yritin kerran, rahat lähtivät, lippua ei näy. Yritin toisen kerran, taas meni rahat, mutta nyt sovellus sentään kertoi, että tapahtui virhe. Kolmas kerta toden sanoo? No paskan vitut. Taas meni rahat, mutta ”jokin meni vikaan”. Vitun taunot. Sillä teidän sovelluksella on tarkoitus mm. ostaa matkalippuja, joka on muilta osin tehty aika helvetin vaivalloiseksi, jos ei halua lähteä metsästämään lippuautomaattia jostain 100 km säteeltä, ja te onnistutte sössimään senkin. Mutta onneksi ratkaisuna voi aina nostaa sakkomaksua liputta matkustamisesta. Helppoa jaella sakkoja, kun kukaan ei saa ostettua lippua.
On olemassa useita syitä, miksi en matkusta julkisilla muulloin kuin äärimmäisen pakon sanelemana.
Tuo koko HSL:n mobiilisovellus osaa muutenkin olla ihan perseestä. Olet käytännössä puhelimesi armoilla kun liikut julkisilla, mitäs sitten jos vaikka puhelin reistailee, et pääse bussiin etkä parhaassa tapauksessa edes soittamaan kellekään! Välillä se sovellus myös vain pyörii ja pyörii lippua ottaessa esille bussiin astuessa, ja voi mennä parhaassa lykyssä minuutti ennen kuin lippu avautuu ja kuski kerran siitä jo rähisi minulle että mikset ottanut lippua ajoissa esiin pysäkillä? Sanoin vain kylmänviileästi että voi kun se koko sovelluksen toiminta on täysin kentästä riippuvainen ja silloin kenttä sattui olemaan huono. Nyt viime aikoina toiminut onneksi paremmin (kop kop kop), mutta tuollaisissa tilanteissa meinaa keittää yli kun mussutusta tulee ilman että itse voit tilanteelle mitään.

Hyvin toimiessaanhan tuo on äärimmäisen helppo ja yksinkertainen, mutta varjopuolet ovat taas sitä luokkaa että vanhalla kortilla pääsisi paljon helpommalla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Steril mikä estää sinua käyttämästä sitä korttia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös