Vitutusketju

  • 10 576 294
  • 56 149

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä vuonna tehdyt Tukholman ja Visbyn reissut katkaisivat muutaman vuoden risteilyhiljaisuuteni ja tuli todettua, että eipä kannata enää kuluttaa pennosiaan PAF:in automaateilla pelaamiseen. Näemmä sekä Viking että Silja käyttää nykyään niitä. Joskus RAY:n aikoina sentään tuli useammankin kerran reissussa kunnon voittoja, mutta nyt taisin tunkea molemmilla reissuilla lähemmäs 20 euroa masiinoihin, eikä kertaakaan yli 3 euron voittoa. No juu, tuli ne voitot yleensä aiemminkin pelattua samantien, mutta eipä siitä paljoa peli-iloa saa, jos 10 euron setelillä pääsee maksimissaan 2 kertaa tuplailemaan.

Eikä muuten kuulunut kilinää ympäristöstäkään rahanvaihtajaa lukuunottamatta ja pelisalit vaikuttivat kovin tyhjitä muutenkin. Pitäkää tunkkinne, pärkkeleen affenanmaalaiset.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
V-man kirjoitti:
edit: Niin ja tekemisen puutteessahan ne ilmeisesti nuita seiniä purevat. Kannattaa siis myös jättää koiralle joku puruluu aina kun lähtee kotoa.

oiskoan noin. Meillä kun on tapana jättää puruluu tai pari, nameilla täytetty pallo, kongi ja toinen koira eikä tunnu mikään tehoovan. Luut on syömättä kunnes itse tullaan kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu...tahton lottom iljonääriksi...vittu tahtoon olla maailmabn rikkain ihmine ..köyhyys on paska juttu...

...joo ja sit mie tahon viel ruisleipää...vituttaa ku ei o leipää, perkele
 

JanJ

Jäsen
No heh heh.
Naapurirapussa asuu paikallisen kebab-paikan savunahka.
Eilen ukkeli teki sitten muuttoa. Hän sattui tarvitsemaan narua niin meni ja katkaisi puukolla lapsen kolmipyöräisen hinausnarun. Naapurin valpas akka huusi ikkunasta niin tämäpä meni ja pölli vanhemman tytön hyppynarun. Naapurin akka meni pihalle kyselemään niin karvakäsi tempaisi puukon esiin. Hätistettyään akan sisään kebabmaisteri kaatoi vielä pihan puutarhakalusteet huvikseen kyljelleen.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Voiko ihanammin päivän enää alkaa?

Ja kaikki tämä tapahtuu tottakai juuri tällaisena aamuna, kun saisi nukkua niin pitkään kuin tahtoo, ei olisi mikään kiire nousta ylös.
Heräsin (aivan liian aikaisin) siihen, kun joku selkeästi koputti takaovelle. Nousin äreissäni lakanaan kietoutuneena katsomaan kuka siellä on. Silmät rävähti totaalisen auki, kun näin mitä takapihalla oli tapahtunut.
Olin illalla nostanut roskapussin ulos, ihan vaan sillä että kun illan aikana käyn tupakalla, niin vien sen samalla. Arvatkaa olinko unohtanut sen? Jep. Nyt sitten joku ystävällinen varis oli käynyt levittämässä sen pitkin mun pihaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis : unenpöppöröisenä vaatteet niskaan ja ulos noukkimaan roskia pussiin.
Ja tottakai tuo laatoitus on täynnä linnun ystävällisesti minulle jättämää silkkaa paskaa.

Eiköhän sitten seuraavaksi ala työpuhelin piriseen. Ei oikeasti, klo 10 lauantaiaamuna! Ei ole reilua, kele.
Pomokin vaan vittuili jotain ammatin valinta kysymyksestä, tana.

Näitä aamuja ei onneksi ole kauhean usein. Huh.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
V-tun rasistit.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Miksu00 kirjoitti:

Samaa mieltä olen kuullut lukemattomia tarinoita, että maahanmuuttajat käyneet tuntemattomien kimppuun ja alkaa vituttaa tollaset saastat ku tänne pesiytyy. Pitäs kai alottaa uus itsenäisyys taistelu tunkeutujien pois ajamiseksi Suomesta niin lopen kyllästyny kun noi saastat ei edes yritä elää ihmisiksi Suomessa vaan tekevät mitä huvittavat ja Suomen oikeuslaitos ei tee juuri mitään näille ali-paskoille.

Edit. Ja suomen poliisi vielä vähemmän yleensä vartovat että tilanne rauhottunut ja tilanne ohi ja ulkomaalaispaskat jo poistuneet paikalta. Ulkomaalaisille Islamin lait voisivat päteä, jos jo varastamisesta viedään käsi niin mitä hakkaamisesta tulisi?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
chewmeister kirjoitti:
Pitäs kai alottaa uus itsenäisyys taistelu tunkeutujien pois ajamiseksi Suomesta niin lopen kyllästyny kun noi saastat ei edes yritä elää ihmisiksi Suomessa vaan tekevät mitä huvittavat ja Suomen oikeuslaitos ei tee juuri mitään näille ali-paskoille.

No eikun uudistettu Waffen-SS alulle ja suoraan einsatsgruppe A, B, C ja D kayttöön. A olisi länsi-suomi, B etelä-suomi, C itä-suomi ja D pohjois-suomi. Ryhmät liikkeelle ja kaikki mutiaiset ja hiekkaneekerit ja terroristin näköiset syömään 9mm buranaa johan loppuis rötökset kertaheitolla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
chewmeister kirjoitti:
Samaa mieltä olen kuullut lukemattomia tarinoita, että maahanmuuttajat käyneet tuntemattomien kimppuun ja alkaa vituttaa tollaset saastat ku tänne pesiytyy. Pitäs kai alottaa uus itsenäisyys taistelu tunkeutujien pois ajamiseksi Suomesta niin lopen kyllästyny kun noi saastat ei edes yritä elää ihmisiksi Suomessa vaan tekevät mitä huvittavat ja Suomen oikeuslaitos ei tee juuri mitään näille ali-paskoille.

Edit. Ja suomen poliisi vielä vähemmän yleensä vartovat että tilanne rauhottunut ja tilanne ohi ja ulkomaalaispaskat jo poistuneet paikalta. Ulkomaalaisille Islamin lait voisivat päteä, jos jo varastamisesta viedään käsi niin mitä hakkaamisesta tulisi?

Vähän samaa tässä on itsekkin miettinyt iltana muutamana. Siis minulla ei todellakaan ole mitään, niitä maahanmuuttajia vastaan, jotka osaavat käyttäytyä. Mutta siinä vaiheessa, kun ruvetaan puukkohippasille tuntomattomien kanssa mennään liian pitkälle.

Odotan "innolla" sitä milloinka omalla kohdalle sattuu tämä ekan kerran. Tarvitsee kuitenkin töiden takia aika usein kulkea iltaisin kaupungilla, niin todennäköistähän se on, että jossai vaiheessa napsahtaa omalle kohdalle.
Sen jälkeen, kun napsahtaa omalle kohdalle, niin käyn ostamassa karhun pesäpallomailan ja rupean randomilla pätkimään, näitä savimajojen urhoja.
Että jos jostain löytyy tulevaisuudessa, maahanmuuttaja, jolla pesäpallomaila perseessä, niin se on sitten minun tekosia.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Rosoh kirjoitti:
Voi v'tt'jen v'tt'!!

Saman tien rautoihin ja lentokoneella ihan v'tun kauas. Eikä haittaa vaikka Itämeren yllä harjoiteltaisiin vapaa pudotusta.

Niin, olethan valmis antamaan saman tuomion kaikille tuollaiseen rikokseen syyllistyneille, syntyperästä piittaamatta?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Evenuel kirjoitti:
Niin, olethan valmis antamaan saman tuomion kaikille tuollaiseen rikokseen syyllistyneille, syntyperästä piittaamatta?
Minä ainakin haluaisin karkottaa vastaaviin rikoksiin syyllistyneet omaan maahansa. Tarkoititko, että suomalaiset pitää karkottaa johonkin muuhun kuin syntymämaahansa?
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Evenuel kirjoitti:
Niin, olethan valmis antamaan saman tuomion kaikille tuollaiseen rikokseen syyllistyneille, syntyperästä piittaamatta?

Mietipä asiaa näin ulkomailta tänne tulevat saavat apua veronmaksajilta elämiseen ja kiittävät tuesta ja käyvät viattomien kimppuun. Kun katsoo prosentteja kuinka moni maahanmuuttaja tekee rikoksen on se ihan toista luokkaa suomalaiseen työttömään verrattuna. Ja millainen kohtelu olisi jos Suomalainen menisi vaikka Irakiin ja hakkaisi jonkun viattoman?

Edit. Suomalaiset ei oo noin hulluja kuin ählämit. Esimerkkitapaus joku ählämi lapsi laski liukumäkeä Suomalaisen auton päällä ja hyppi, kun Suomalainen tuli paikalle ja käski tämän lapsen mennä muualle leikkimään ählämi-isä hyökkäs paikalle rautaputkella ja löi tämän teholle ilman mitään keskustelunvaihtoa. En usko että Suomalainen tekisi näin.
 
Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Pointtina minulla oli se, että ihmiset tekevät tyhmiä tekoja, eivät kansallisuudet.
Ja minua lisäksi vituttaa se yleinen asenne, että suomalaiset eivät ikinä ole tehneet, eivät tee nyt eivätkä myöskään tule koskaan ikinä milloinkaan tekemäänkään mitään pahaa. Tämä asenne siis ottaa päähän ihan yleisesti, ei vain tässä tapauksessa.

Ja mitä tulee siihen yleiseen urputtamiseen esim. somalien kultakoruista, hienoista vaatteista yms., niin siinähän on kyse ihan vain kulttuurieroista. Siellä vaan on tapana, että pitää ulospäin näyttää, että kaikki menee hyvin, vaikkei oikeasti tulle edes toimeen inhimillisesti. Ja ei, en väitä, että se olisi hyvä malli, mutta se on heidän tapansa. Tuomitkaa vasta, kun olette aiheeseen kunnolla perehtyneet.

Tämä oli ihan yleisesti, ei kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettu.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Evenuel kirjoitti:
Pointtina minulla oli se, että ihmiset tekevät tyhmiä tekoja, eivät kansallisuudet.

Niinpä sä oot sitä sorttia, joka uskoo vasta sitten ku osuu omalle kohdalle lähiomaisiin kuolettavasti, mulla kun on kokemusta ihan tarpeeksi ja on ite oo agressiivinen vaan ulkomaalaiset en musta kokemuksien kautta tehny osittain ehkä ennakkoluulosen niitä kohtaan. Korostan, että mulla ei oo mitään niitä ulkomaalaisia vastaan, jotka sopeutuu kulttuuriin ja elävät niin kuin oikeat ihmiset.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Vituttaa suunnattomasti tuo Jatkoajan yläosassa oleva mainosbanneri ja sen äänet. Aina kun siirtelee hiirtä niin tottakai se menee sen päältä ja aina kuuluu "HUUUOOOOMIOO!!"

Perkeles kun sen kanssa menee hermot...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
chewmeister kirjoitti:
Niinpä sä oot sitä sorttia, joka uskoo vasta sitten ku osuu omalle kohdalle lähiomaisiin kuolettavasti, mulla kun on kokemusta ihan tarpeeksi ja on ite oo agressiivinen vaan ulkomaalaiset en musta kokemuksien kautta tehny osittain ehkä ennakkoluulosen niitä kohtaan. Korostan, että mulla ei oo mitään niitä ulkomaalaisia vastaan, jotka sopeutuu kulttuuriin ja elävät niin kuin oikeat ihmiset.

Puolustelinko mielestäsi jotenkin esimerkiksi näitä puukottajia? Tarkoitus ei ainakaan ollut. Todellakin ansaitsevat tuomion. Siinä missä kuka tahansa, joka tekee vastaavaa.

Nyt kun tuossa jokin aika sitten tuli ilmi, että suomalaismies on Thaimaassa käyttänyt pieniä poikia hyväkseen, niin tulisiko se mies lähettää Suomeen tuomittavaksi vai tuomita Thaimaassa (jossa on käsittääkseni pedofilian suhteen kovemmat tuomiot)? Muuten Thaimaan oikeusjärjestelmästä en sano mitään. Ja Suomessa napsahtavat tuomiot nyt ovat tunnetusti naurettavia - ellet sitten ole talousrikollinen.

Tuokin muuten vituttaa. Erityisesti raiskausten ja lapsiin kohdistuvan seksuaalisen hyväksikäytön osalta.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Evenuel kirjoitti:
Puolustelinko mielestäsi jotenkin esimerkiksi näitä puukottajia? Tarkoitus ei ainakaan ollut. Todellakin ansaitsevat tuomion. Siinä missä kuka tahansa, joka tekee vastaavaa.

No tuskin, mutta kun ulkomaalaiset saavat 1200€/kk tukea elämiseen niin luulisi sillä pärjäävän ja elävän nätisti. Luulen että sinulla vain ei ole tarpeeksi kokemusta ulkomaalaisista ja sen takia ehkei sinulla ole niistä oikeanlaista kuvaa.

Ja Suomalaisen tapaukseen jossa pedofiili raiskasi niin munat pois pedofiililta/ niskalaukaus taikka elinkautinen.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vittu. Nyt-liitteessä luki, että Live 8 alkaa YLE Teemalta klo 17, mutta nyt kun avasin telkun, se onkin alkanut jo klo 16. Vitun Nytti, ja saatana kun en itse tarkistanut tekstitelevisiosta ja netistä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sen verran vielä sörkin tätä ulkomaalais jupakkaa, että minua ei pelkästään ota päähän ne paihoinpitelyt ja raiskaukset.
Vaan sekin, että jos ekana tullaan päälle, ja sitten otetaankin ite turpaan, niin ollaa poliisisedällä valittamassa, kuinka rasisti hakkasi minut.
Suomessa on kaikilla rikollisilla liian hyvät oltavat. Ja kun olet ulkomaalainen, niin olot sen kun paranee, jos omaa tummahipiän ja hutaa kovasti: "rasisti lyö minua".
Edelleenkin minua ottaa myös päähän se, että 99% tapauksista on humalaisten ryöstöyrityksiä. Mitä pahaa se Pentti Perusduunari on tehnyt maahanmuuttajille, kun pitää yrittää baari-illan päätteeksi rahat viedä?

Ja että ei kenenkään tarvitse nousta puolustamaan, näitä maahanmuuttaja raukkoja, niin sama pätee myös Suomalaisiin. Jos ei osata elää, kuin ihmiset, niin hävitkää jonnekkin muualla rettelöimään.
Ja mitä tulee tuohon, että on jossain muussa maassa suorittanut rikoksen, niin ehdottomasti sinne rikoksenteko maahan tuomittavaksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pärde kirjoitti:
Vittu. Nyt-liitteessä luki, että Live 8 alkaa YLE Teemalta klo 17, mutta nyt kun avasin telkun, se onkin alkanut jo klo 16. Vitun Nytti, ja saatana kun en itse tarkistanut tekstitelevisiosta ja netistä.
Minäkin luulin sen alkavan vasta viideltä. Onneksi avasin telkkarin kotiin tultuani jo puolelta ja sain tallennuksen päälle. Enkä edes onneksi menettänyt mitään, kuulemma U2 esiintyi alussa. Kaikki siis hyvin.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
chewmeister kirjoitti:
No tuskin, mutta kun ulkomaalaiset saavat 1200€/kk tukea elämiseen niin luulisi sillä pärjäävän ja elävän nätisti. Luulen että sinulla vain ei ole tarpeeksi kokemusta ulkomaalaisista ja sen takia ehkei sinulla ole niistä oikeanlaista kuvaa.

Mistä olet tuon luvun saanut tietoosi? Mistä tuista se koostuu? Ja siis 1200€/hlö/kk vai 1200€/normikok.perhe/kk?

Ja lopeta ihmeessä se luuleminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös