Ouzala kirjoitti:
chewmeister kirjoitti:Vitun Chiracci pitäs mölyt mahassaan, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Saatanan Ranska ei edes kuulu Eurooppaan, vaan Afrikkaan.
Routainen Sydän kirjoitti:Kyllä nyt vituttaa tämmöisellä säällä lähteä töihin. No, ei auta!
Arnold kirjoitti:Niinpä olen pistänyt takin kera poolopaitaa lämmittämään kurkkua,
Arnold kirjoitti:Itseäni taasen vituttaa työmatka aamulla klo 6 reikäleipä. Räkätauti änkeää uudelleen päälle, eikä tiedä mikä olisi fillarin kera oiva varustus 7 km työmatkalle. Niinpä olen pistänyt takin kera poolopaitaa lämmittämään kurkkua, mutta niin se viima vaan tuntuu niin purevalta näilläkin leveyspiireillä. Aamuisin näyttää +12 mittari klo 5:30 aikaan, ja jo parin tunnin päästä on melkein kymmenen astetta lämpimämpää.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Nyt vituttaa helle. Ja turha kommentoida tähän viestiin mitään tyyliin "aina suomalaiset valittaa säästä...koskaan ei ole mikään hyvin..."
Vituttaa myös sanomalehdistä tuttu tyyli lihavoida joka helvetin erisnimi. Ilmainen vinkki: keskustelupalstalla moinen perseily ei ole suotavaa.Twite kirjoitti:Vituttaa nimimerkit jotka käyttävät "tehostekeinoina" jotain helvetin matoja joka saatanan viestissään. Vit~hu!
Erikoinen lause, tehokeinoko?Golden AWe kirjoitti:Kai te muistatte että olen kuljettanut viime vuosina suurimman osan lipputuloihin sijoittamistani kiekkoi
Hitto, hoksasit, kenestä puhuin, vaikka niin ovelasti yritin peittää henkilöllisyytesi. Mutta mahutaan toki. Kuten Twitekin tuossa jo vihjasi, huumorilla on osuutta asiaan. Paitsi juuri mainitsemassani nimien lihavoinnissa, joka varsinkin Jyväskylä suunnalla nauttii käsittämätöntä suosiota. Se ei siis ollut mikään vitsi, että sillä pääsee ignore-listalleni. Tehokeinosta loppuu teho, tai se suuntautuu väärään paikkaan väärin käytettynä. Olit kyllä oikeassa noista pienistä piireistä. Minun ja Twiten egoilla ei ollut mitään mahdollisuuksia mahtua edes yksi kerrallaan Hämptoniin.Golden AWe kirjoitti:Nim. "Eiköhän me kuitenkin tänne kaikki mahuta"
Tiskaaminenhan on työterapiaa eli itseasiassa sinun pitäisi kysyä, kenelle maksat siitä, että saat tiskata. Alkajaiseksi vaikka minulle, jos kodinkoneliike ei maksua huoli.L4E kirjoitti:Mutta onneksi saan nyt sentään uuden koneen kyseisen firman piikkiin, mutta kuka korvaa ne käsin pestyihin astioihin menneen ajan?
Ossi kirjoitti:Hitto, hoksasit, kenestä puhuin, vaikka niin ovelasti yritin peittää henkilöllisyytesi. Mutta mahutaan toki. Kuten Twitekin tuossa jo vihjasi, huumorilla on osuutta asiaan. Paitsi juuri mainitsemassani nimien lihavoinnissa, joka varsinkin Jyväskylä suunnalla nauttii käsittämätöntä suosiota. Se ei siis ollut mikään vitsi, että sillä pääsee ignore-listalleni. Tehokeinosta loppuu teho, tai se suuntautuu väärään paikkaan väärin käytettynä. Olit kyllä oikeassa noista pienistä piireistä. Minun ja Twiten egoilla ei ollut mitään mahdollisuuksia mahtua edes yksi kerrallaan Hämptoniin.
Hiukan kyllä tuppaa vituttamaan tuo juiliva reisi. Aika liukkaita nuo rullaluistimet. Oikeastaan kaatuminen ja siitä tulleet naarmut vielä kestäisi, mutta kun oli vielä silminnäkijäkin.