Niinno, mulle tuli ensimmäisenä mieleen joku voimisteluasento, mutta hyvä, että selvensit.Golden AWe kirjoitti:Vituttaa se että kohta joku olisi näs~häillyt "mikä on munasilta?"
mikkoz kirjoitti:Vittu tää päivä ei lopu ikinä. murrrr!
Ossi kirjoitti:Vituttaa myös sanomalehdistä tuttu tyyli lihavoida joka helvetin erisnimi. Ilmainen vinkki: keskustelupalstalla moinen perseily ei ole suotavaa.
veinikretski kirjoitti:Sanotaan suoraan että vituttaa, Tallinnassa alkoi olut-festarit ja arvatkaa onko siellä koko Tallinna paitsi minä, ei paljon ovi tule heilumaan muutamaan päivään, toivotaan etteivät kaikki turistit tiedä tapahtumaa. Saatana voisivat ainakin tuoda rahansa tänne vaikka muuten menisivätkin festareille. Paska tapahtuma.
Beast kirjoitti:Kesä eikä mitään tekemistä.
hanu kirjoitti:Vittu veini, nyt muuten vituttaa. Miksen minäkin ole siellä? Parina kesänä tuolla poikenneena voin kyllä sanoa, että huonompiinkin paikkoihin sitä köyhä voisi vähiä rahojaan kantaa.
t. hanu
puuha-pete kirjoitti:Inssi? Eikös sulla ole ollut se jo..Huomenna on hyvä päivä hikoilla ratin takana. Suositan minihametta ja niukkaa vaatetusta, jos on mies kuka katsoo inssin, menee varmasti läpi, jos taas on nainen, saat ajaa todella hyvin ja silti on kitsasta. Mutta kyllä se läpi menee..Älä hosu..
...mutta vituttaa Kerhon miesten moinen synkish~tely!
No voi kyynel. Jos et kerta mitään tekemistä keksi niin sitten sä varmaan voit mennä puolesta maanantaina inttiin. Eiköhän ne sulle jotain tekemistä siellä keksisi. Hehe.KädetJäätyy44 kirjoitti:Vituttaa ku kaunis ja lämmin kesä kuluu hukkaan, ku ei vaan keksi mitään hyvää tekemistä... Syksyllä yo-kirjotukset, tekisi mieli nauttia vielä kun voi.
Mängimies kirjoitti:Ylhäällä malliesimerkki siitä mikä minua vituttaa juuri nyt! Ensinnäkään toi synkishfuckingjotaintely ei oo mikään sana ja toi helvetin mato tossa. Mikä vittu sekin luulee olevansa? Jos toi on joku tehokeino, niin toimii. Ainakin vitutusta lisäävänä aspektina, vittu!
Kas, Hämeenlinnan suunnallakin joku huomannut saman jutun. Niin vaan se vitutus yhdistää kansoja.