Vitutusketju

  • 10 576 428
  • 56 149

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Uusi kämppä hommattu, ja siis ensimmäinen oma pankkilainoineen yms.
Mikä hemmetti siinä on, että piti mennä ottamaan puoli vuotta sitten labbis. Okei, sisäsiisti se alkaa jo olla, että parkettilattiat eivät enää siitä pahemmin kärsi, mutta nyt onkin alkanut sitten seinien pureskelu. Tai oikeastaan syöminen. En tiedä mitä betoniseiniä tms. nuo ovat, mutta se puolen sentin valkoinen maali-/joku muu kerros on kyllä mennyt monesta kohtaa erittäinkin hyvin kaupaksi. Ja prkl vieköön kun tuo piski on muuten kuitenkin sen verran "mukava", että ei siitä kyllä luopumassakaan olla.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Huomenna alkaa kesäloma. Se joutaisi onnellisuusketjuun, mutta kun työnantaja ilmoitti tässä loman kynnyksellä että olen sitten lomautettu kolme kuukautta sen kesäloman perään. Se vähän vituttaa.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun heinäkuun loppuun on niin pitkä aika. Ärsyttää sekin, että on lomaa kun ei ole mitään tekemistä. Lisäksi jatkuvaa vitutusta aiheuttaa ,yllättäen, pikkuveljeni. Siitäkään ole kuin haittaa.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Mitenkä vitun vaikeaksi voi tehdä mp3-soittimen volumen säädön, koneen mukana tuli kiina/englanti manuaali, jossa kerrotaan, että soitin ei välttämättä vastaa ohjeissa esitetty, no ei vitussa vastaa, kun puolet napeista eivät täsmää saatana! Kaupan sivuilla on soittimeen suomen kielinen manuaali "soitin x:n manuaali, mutta samanlainen", ja vitut, vittu mitä paskaa. Nyt vituttaa.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hau hau

mice kirjoitti:
Uusi kämppä hommattu, ja siis ensimmäinen oma pankkilainoineen yms.
Mikä hemmetti siinä on, että piti mennä ottamaan puoli vuotta sitten labbis. Okei, sisäsiisti se alkaa jo olla, että parkettilattiat eivät enää siitä pahemmin kärsi, mutta nyt onkin alkanut sitten seinien pureskelu. Tai oikeastaan syöminen. En tiedä mitä betoniseiniä tms. nuo ovat, mutta se puolen sentin valkoinen maali-/joku muu kerros on kyllä mennyt monesta kohtaa erittäinkin hyvin kaupaksi. Ja prkl vieköön kun tuo piski on muuten kuitenkin sen verran "mukava", että ei siitä kyllä luopumassakaan olla.


Sen verran täytyy pelotella, että työkaverini labbis oli isäntäänsä piristääkseen työpäivän aikana pistellyt sohvan kahdeksi kappaleeksi. Keskeltä poikki. On siinä ollut ihmettelemistä kun on kaveri kotiin päässyt.

Itselläni on myös noutaja, tosin eri merkkinen, mutta luonteeltaanhan ne on aika samanlaisia kait. Alkaa olla pari vuotias, eikä enää vähään aikaan ole ollut ikäviä ylläreitä kotiin tullessa. Kun meillä syötiin seinää, niin valelin etikkaa niihin kohtiin mitä oli purtu. Loppui pureskelu. Sen sijaan paperin silppuaminen on edelleen yksinolosta aiheutuvan vitutuksen purkukeinona käytössä, harvemmin tosin enää.

Kait täältä joku koiraketjukin löytyy, pitänee jatkaa siellä, jos tarvetta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
veinikretski kirjoitti:
Olkaa rauhallisia olen tulossa, otin Morgan Kane asevyöni ja laitoin nahkatupen sormeeni, jollei poliisit kohta saa jätkää kiinni niin" Veini Kane" ampuu sen. Pieniä tuntomerkkejä "Veini Kane syntynyt Porin ja Rauman tiellä vetää 1/4 sekunnissa, psykopaatti. Täältä tullaan.

Edit, Unohdin ihan " Ketun mallinen arpi kämmenselässä" (oikessa) !

Vittu Hervannassa ollaan ja ensimmäinen kuti osui katulamppuun, ja hevonen karkasi. Taistelu kuitenkin jatkuu......
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Perkeleen perkele kun olen missannut tän.

Edit: Ostoilmoitukset asianomaiseen ketjuun eikä tällaisia ostoilmoituksia edes sinne.

Terveisin Moderaattorit

K
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaiser Soze kirjoitti:
Perkeleen perkele kun olen missannut tän.

Edit by Moderaattorit

K
Onkos tämä nyt se sama dokkari, joka tuli joskus 2003 tv:stä ensimmäisen kerran?

Edit by Moderaattorit
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En avaudu Naisasiat-ketjuun, sanonpahan vaan, että vituttaa ja urakalla. Eikä hän sinällään tehnyt edes mitään pahaa. Joo, antaa olla. Vittu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa..Harkkapaikka pitäisi löytää (etsintä on käynnissä), mutta kaikki tuntuu olevan kesällä (tai ainakin heinäkuussa) lomilla tai muuten vaan tietokoneen ulottumattomissa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
mice kirjoitti:
Uusi kämppä hommattu, ja siis ensimmäinen oma pankkilainoineen yms.
Mikä hemmetti siinä on, että piti mennä ottamaan puoli vuotta sitten labbis. Okei, sisäsiisti se alkaa jo olla, että parkettilattiat eivät enää siitä pahemmin kärsi, mutta nyt onkin alkanut sitten seinien pureskelu. Tai oikeastaan syöminen. En tiedä mitä betoniseiniä tms. nuo ovat, mutta se puolen sentin valkoinen maali-/joku muu kerros on kyllä mennyt monesta kohtaa erittäinkin hyvin kaupaksi. Ja prkl vieköön kun tuo piski on muuten kuitenkin sen verran "mukava", että ei siitä kyllä luopumassakaan olla.
Älä huoli. Meillä on kaikki taikatemput koitettu ja edelleen jatkuu. Voinee sanoa, että ei sellasta seinää ole, missä ei pikkuneidin hampaat ole käyneet. Niin ja ikää on jo 10kk.
Kenties tutun näköistä tuossa liitetiedostossa? Tosin tuo on kyllä aika pientä ja nättiä jo paikattuihin kohtiin verrattuna...
 

Liitteet

  • Kuva(063).jpg
    Kuva(063).jpg
    23,3 KB · kertaa luettu: 669

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
mice kirjoitti:
Uusi kämppä hommattu, ja siis ensimmäinen oma pankkilainoineen yms.
Mikä hemmetti siinä on, että piti mennä ottamaan puoli vuotta sitten labbis. Okei, sisäsiisti se alkaa jo olla, että parkettilattiat eivät enää siitä pahemmin kärsi, mutta nyt onkin alkanut sitten seinien pureskelu. Tai oikeastaan syöminen. En tiedä mitä betoniseiniä tms. nuo ovat, mutta se puolen sentin valkoinen maali-/joku muu kerros on kyllä mennyt monesta kohtaa erittäinkin hyvin kaupaksi. Ja prkl vieköön kun tuo piski on muuten kuitenkin sen verran "mukava", että ei siitä kyllä luopumassakaan olla.

Velipojan labbis teki samaa asunnon nurkille (siis ulkoneville), mutta se loppui aika nopeasti kun nurkkiin siveltiin hiukan tabascoa. Kannattaa kokeilla. Jos ei Tabasco toimi niin ei muuta kuin miettimään muita vaihtoehtoja. Piripiri vois olla astetta toimivampi.

edit: Niin ja tekemisen puutteessahan ne ilmeisesti nuita seiniä purevat. Kannattaa siis myös jättää koiralle joku puruluu aina kun lähtee kotoa.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Vituttaa kun yksi ison asiakkaan edustaja/työntekijä vittuilee ja aukoo päätänsä. Yksi työhomma hieman kusi kintuille, kun aikataulumme oli liian tiukka ja ollaan hommasta pahasti myöhässä. Itse asiakas/tilaaja (pomo ja työn meille maksava) homman ymmärsi ja suhtautui asiaan oikein hyvin. No hällä on töissä joku rakkikoira, joka avautui ihan huolella. Uskomatonta avautumista ja vittuilua. Asia ei ole edes minusta kiinni, mutta minun niskaan ämpäri tässä hommassa kaadetaan, vastuu on minulla. Mielenkiintoista, että itse asiakas/tilaaja tuumaili tyyliin "no ei voi mitään", mutta hänen työtekijänsä (joku pikkupomo) päätti huutaa ja vittuillua päin naamaa lähes 10min. Hoh sentään, asiakaspalvelua tämäkin työ kuitenkin tavallaan on, jos tuon vittuilijan pomo ei olisi meille tärkeä asiakas, niin en olisi palautetta niellyt. Nyt oli pakko niellä ja ottaa kaikki vastaan, sitä se on. Asiakas on oikeassa. Voi saatana, onpahan perjantai.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jurvanen kirjoitti:
SAATANA!
(teiniangstia...)
En sitten tiedä onko turhaa valittaa, mutta jotenkin vähän katkera fiilis jäädä _tuollaiselle_ kakkoseksi. Jumalauta.
On se rankkaa olla teini

"Ja se oli niin söpö vanhojentansseissa kiltissä!"... Ei tässä muuta kun eräs lause, jonka ko. animehenkilö totesi kerran. "Ja sit mua vitutti mun porukat. Mä juoksin saunaan ja lausuin siellä runoja jotain tunnin ajan. Helpotti sitten kun itkin samalla turhat paineet pois. Onneksi mä nyt pääsen sinne otakuun ja on tullut uutta mangaa. Yay! (ja jotain japaniksi)"

vittu. Seuraavan kerran olen kyllä passissa saunan takana ja raahaan sinne. Moottorisahalla lantio irti jne jne.

Eh. Pointti: Vituttaa kuin pientä eläintä. Rajumpi isku kuin se, että eksä olisi kääntynyt lepsoksi. Saatana.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kaiser Soze kirjoitti:
Perkeleen perkele kun olen missannut tän.

Edit: Ostoilmoitukset asianomaiseen ketjuun eikä tällaisia ostoilmoituksia edes sinne.

Terveisin Moderaattorit

K


Tämä selvä. Mähän alan olla melkoinen rikollinen jo nykyään..


Ja se avautuminen:

Helsinki on hieno paikka asua. Kaikki mikä ei ole hitsattu kiinni lähimpää
ratakiskoon, tai pultattu kiinni kerrostalon kivijalkaan varastetaan, kun
selän kääntää.

Multa pöllittiin taloyhtiön parkkikselta auto. Autosta hajotettiin koko
kojetaulu keskikonsolia myöten, kun irrottivat stereoita. Putsasivat koko
auton niin totaalisesti, että pussillinen lidlin tyhjiä kaljapullojakin oli
kelvannut. Kaik män starttikaapeleita, ristikkoavainta ja hinausköyttä
myöten..

Toivottavasti kyseiset narkit vetävät överin mahdollisimman pian, ja voi
sitä raukkaa jonka saan joskus kiinni itse teosta. Se jätkä, joka on
kahlehdittu keskelle senaatintoria alastomana, ja kropassa lukee
sikatussilla "VARAS", on mun tekemisiäni sitten..

Saunan taakse..
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Routainen Sydän kirjoitti:
Vittu! Eikö ne saa sitä tamperelaista hullua ammuskelijaa kiinni millään...?

Eivät tunnu saavan. Noh, odotellaan.

Itseäni vituttaa se, että jostain oudosta syystä työssäni tarvitsema ohjelma ei suostu käynnistymään. Sama vika toisella henkilöllä. Lähetimme valmistajalle sähköpostia asiasta.

Ennen sitä ei oikein voi tehdä yhtään mitään muuta kuin odottaa. Vituttaa tällainen paikallaan istuminen tyhjänpanttina...
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ammativalintavitutus.

Eilen soi puhelin klo 21:30, tehtaalta kertoivat että kaikki työasemat herjovat löydetystä ja poistetusta spyware-ohjelmasta n. 15s välein.

No sitten viimein kävi ilmi, että käyttämämme Panda -virustorjuntaohjelmiston uusin viruskanta olikin yht'äkkiä sitä mieltä että notepad onkin vaarallinen spyware-ohjelma ja poisti sen kaikilta auki olevilta työasemilta, poisto tosin onnistui vasta useiden yritysten jälkeen ja sitten xp yritti tietenkin päivittää sen takaisin. Korjaus Pandalta saatiin suht nopeasti, mutta verkko olikin sitten niin vitun tukossa, että jakelu servereille ja edelleen työasemille oli h-i-d-a-s-t-a. Notepadikaan ei sitten suostunut paketilla asentumaan, vaan pitipä väkästää vielä logon scriptit, jotta saadaan se työaemiin takaisin. No onneksi notepadilla nyt ei valtavaa käyttöä ole.

Aamusella kun jaksoin töihin viimein raahautua ja avasin sähköpostin, niin postilaatikon synkronointi kesti 2h, lopputulemana 52 813 lukematonta postia. Sisältö kaikissa: Panda virus alert from desktop xxxxxxxx. Olen suosittu.

Vittu.

t. hanu
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaiser Soze kirjoitti:
Multa pöllittiin taloyhtiön parkkikselta auto. Autosta hajotettiin koko
kojetaulu keskikonsolia myöten, kun irrottivat stereoita. Putsasivat koko
auton niin totaalisesti, että pussillinen lidlin tyhjiä kaljapullojakin oli
kelvannut. Kaik män starttikaapeleita, ristikkoavainta ja hinausköyttä
myöten..

Samansuuntaista tilitystä minullakin. Reipashenkiset mulkvistit (Tampereella) kävivät romauttamassa autoni arvon tässä taannoin alle kolmasosaan. Nuo paskiaiset nimittäin rusikoivat bensatankin korkin irti ja olivat valutelleet palttiarallaa 30 litraa menovettä kanistereihinsa ja parkkipaikalle. Perkeles, kun ei muuta arvokasta ole autossa, niin pitää sitten käydä bensat pöllimässä, just olin vielä tankannut edellisenä iltana. Oi jospa olisin ollut paikalla tulitikkujen kanssa. Siinä olisi auton palaminen ollut pieni hinta ihmissoihdun näkemisestä...
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Elämän parhaita ratkaisuja on antaa naiselle käteen kunnon lihaveitsi ja sen jälkeen odottaa, että kuinka syvälle hän sen suvaitsee survaista sydämmeen. Että sitä ei kerrasta opi.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edessä on kaksi yövuoroa töissä ja yllättäen työkaverina on kenties koko paikan v-mäisin henkilö. Tuntuu, että yhtälöstä minä ja hän yövuorossa ei välttämättä tule mitään erityisen hyvää lopputulokseksi. Eikä sitä paitsi huvittaisi taas sekoittaa unirytmejä ja olla sitten sunnuntaina kuin se kuuluisa pyllyyn ammuttu karhu väsymyksen takia. Kuka haluaisi mennä tilalleni?

Opiskelupaikka jäi kahdeksan pisteen päähän. No, tuohon olin osannut varautua, mutta harmittaa silti hieman. Ei kuitenkaan auta muu, kuin ensi vuonna uutta putkeen ja sisälle, vaikka mikä olisi...

Inhottaa myös kotiväki. Onneksi täältä pääsee loppukesästä/alkusyksystä pois.

Seuraavaksi vituttaa takuulla se, etten saa otettua pieniä unosia ennen töihin lähtöä. Uni ei vain tule...
 

JanJ

Jäsen
Elämä senkun hymyilee.
Isännöitsijä kävi toteamassa että asunto on homeessa ja asumiskelvoton.
Purkuun menee puolet.
Muutto huomenna.
Ou jee jee.

No, selvis sekin miks vittu kokoajan yskittää.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
JanJ kirjoitti:
Elämä senkun hymyilee.
Isännöitsijä kävi toteamassa että asunto on homeessa ja asumiskelvoton.
Purkuun menee puolet.

Toivottavasti puolison kanssa asiat etenee edes jotenkin. Kiukutteleva aikuinen vielä taakasta puuttuisi ja sitten vielä ihmetellään suomalaisten alkoholin käyttöä tilastoissa. Muistelen vain keväistä tapaamista vitutusketjussa, muuten ei yhtään henk. koht. vittuilua/ provoa pohjoiseen.
Siirryn kebab-ketjuun kiukuttelemaan, kun on asiasta oma ketjukin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös