mission16W
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Puolustusvoimat (Försvarsmakten) muisti postilla, pääsen takaisin Rovalle. Kerta sitä maastoa riitti jo, mutta näemmä Lapin tuntureilla on tiukka ote meikäläiseen. Voi voi.
mission16W kirjoitti:Puolustusvoimat (Försvarsmakten) muisti postilla, pääsen takaisin Rovalle. Kerta sitä maastoa riitti jo, mutta näemmä Lapin tuntureilla on tiukka ote meikäläiseen. Voi voi.
mission16W kirjoitti:Puolustusvoimat (Försvarsmakten) muisti postilla, pääsen takaisin Rovalle. Kerta sitä maastoa riitti jo, mutta näemmä Lapin tuntureilla on tiukka ote meikäläiseen. Voi voi.
Rosoh kirjoitti:No voi v*ttu (tulen suoraan onnellisuusketjusta)
Pääsin sisään kouluun ja nyt lätkän seuraaminen vähenee dramaattisesti.
Merisääradio, txt-tv:n seuraaminen, matsit sekä ennen kaikkea Jatkoajassa roikkuminen vähenee huomattavasti.
mission16W kirjoitti:Kerta sitä maastoa riitti jo, mutta näemmä Lapin tuntureilla on tiukka ote meikäläiseen. Voi voi.
V-man kirjoitti:Ai opiskelun vuoksi vai? Mikähän se semmoinen koulu on jossa opiskellessaan ei ehdi lätkää seurata?
Joonatan kirjoitti:Loppupeleissä myyjä luovutti ja toivotteli kesän jatkot. Aika: 13 minuuttia, josta meikäläinen maksaa roamingista. Asiaa ei helpota yhtään se, että eilen kuulin tuoreen puhelinlaskuni olevan 344 euroa!!!! Loppuu tuo puhelimeen vastaaminen, helvetti!
Joonatan kirjoitti:Voi jumalauta noita puhelinmyyjiä!!
Tuntemattomasta numerosta tulee puhelu, mutta pakko vastata kun odotan myös puhelua eräästä paikasta, jonka numeroa en tiedä. Lehtikauppiashan se siellä. Kysyy onko hetki aikaa, johon sanon: "Oon kyllä ulkomailla, että maksaa mulle tämä puhelu aika paljon, mutta kerro nyt nopeasti"
No sitten mulle alettiin kertoa loistavasta tarjouksesta, jossa lehden saa käytännössä ilmaiseksi. Tässä vaiheessa muistin, että toissapäivänä (maanantaina) olin jo samaisen tarjouksen käyttänyt tilaamalla urheilulehden vuodeksi. Mainitsin asiasta, jolloin kaveri rupesi kyselemään, että kiinnostaisko joku ihme Sport (?) lehti. Paljon tästä myyjästä kertonee sekin, että kun kerroin pelaavani salibandya, niin jätkä rupes elvisteleen jollain omalla suomenmestaruus jutuillaan, oli kuulemma juniorina voittanut SM-kultaa.
Kysymykseen Sport-lehdestä vastasin "En ala näkemättä tilaamaan", johon sain kuulla parin minuutin kuvauksen, että kuinka siinä on kaikkea tosi hyvää juttua liikkumisesta ym. Ja saliohjelmia ja venyttelyohjeita yms.
Vastasin: "Niin, muttaku en ole lehteä nähnyt niin en tilaa". Johon sain vastaukseksi uudelleen saman kuvauksen lehdestä. Tässä luupissa pyörittiin sitten pari kolme kertaa tämän jälkeenkin, ja puhelu oli kestänyt jo about 10 minuuttia.
Seuraavaksi otettiin käyttöön "7 euron lehti kotiin kannettuna vain reilut 3 euroa kappale" -kortti. Ja kun mikään ei riitä, niin vielä piti mainita, että näin hyvää tarjousta en muualta saa, ja että tarjous on voimassa vain tämän kuun loppuun.
Loppupeleissä myyjä luovutti ja toivotteli kesän jatkot. Aika: 13 minuuttia, josta meikäläinen maksaa roamingista. Asiaa ei helpota yhtään se, että eilen kuulin tuoreen puhelinlaskuni olevan 344 euroa!!!! Loppuu tuo puhelimeen vastaaminen, helvetti!
Siinäpä pahimmat höyryt.
V-man kirjoitti:Joo mikään ei varmaan vituta niinkuin oma tyhmyys (paitsi ehkä se, että joku vielä vittuilee siitä). Itse kyllä sanon puhelinmyyjille aina heti, että ei tuu kauppoja, hyvää päivän jatkoa, hei hei! Ulkomailla en sanoisi mitään. Punaista luuria korvaan vaan. Ne tykkää siitä!
Joonatan kirjoitti:Juuh, pitää kait opetella lyömään luuri korvaan.
krobbe kirjoitti:Puhelinmyyjän työ on kovaa ja itseluottamusta vaativaa työtä. Olen itsekkin toiminut ko. tehtävässä joskus vuosia sitten. Kokemuksesta voin sanoa, että puhelinmyyjä on huomattavasti enemmän tyytyväinen siihen, jos hänelle sanotaan heti suoraan, että kauppoja ei tule. On turhauttavaa jorista pitkä aika jonkun päättämättömän tahvon kanssa, joka ei osaa kuin myönnellä ja kuitenkaan sitten ei tilaa mitään.
Joonatan kirjoitti:No tämähän se minuakin rupesi riepomaan, kun sanoin että en tilaa lehteä, ennen kuin olen tutustunut lehteen välttyäkseni nk. sika säkissä -ilmiöltä. Sitten minulle kerrotaan lehdestä sitä sun tätä, tämähän on vielä ookoo. Mutta jos joutuu yli viisi kertaa sanomaan, että en tilaa, ennen kuin myyjä uskoo, niin ei se nyt oo enää oikein hauskaakaan. Varsinkin kun on puhelun alussa sanonut, että nopeasti, please.
Toisekseen myyjä esitteli itsensä ja edustamansa firman sen verran epäselvästi, että kysyttäessä "olisiko hetki aikaa" en tiennyt että puhun lehtikauppiaan kanssa. Ja jos on jo sanonut, että voi asian kertoa nopeasti, niin en minä ainakaan kehtaa muuttua yht'äkkiä kauhean kiireiseksi siinä vaiheessa kun huomaan olevani tekemisissä myyjän kanssa.
Joonatan kirjoitti:Toisekseen myyjä esitteli itsensä ja edustamansa firman sen verran epäselvästi, että kysyttäessä "olisiko hetki aikaa" en tiennyt että puhun lehtikauppiaan kanssa. Ja jos on jo sanonut, että voi asian kertoa nopeasti, niin en minä ainakaan kehtaa muuttua yht'äkkiä kauhean kiireiseksi siinä vaiheessa kun huomaan olevani tekemisissä myyjän kanssa.
krobbe kirjoitti:Puhelinmyyjän työ on kovaa ja itseluottamusta vaativaa työtä.
- - -
Mitä vielä, jokusen minuutin keskustelun jälkeen sovimme, että sairaalle Vieno-rouvalle oikea aviisi oli Voi Hyvin-lehti.
fiftyeight kirjoitti:Periaatteessahan tälle aiheelle pitäisi olla oma ketju. Mutta minnuu vituttaa kun rakas vaimo jaksaa jankata näiden myyjien kanssa minuuttitolkulla. Varmaan johtuu siitä, että on itse ollut aiemmin siinä duunissa. Minä kun aina välittömästi lyön luun kurkkuun soittajalle kysymällä ensin, että "niin mistäs sinä olitkaan?" Sitten voinkin haukkua ao. firman ja sanoa saaneensa aiemmin huonoa palvelua
Evenuel kirjoitti:Lisäksi vielä vituttaa se, kun kaikki hehkuttavat kesälomiaan. Perkele. Mulla on oikea kesäloma vasta vuoden päästä.