Vitutusketju

  • 10 567 592
  • 56 146

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
No voihan kilin kellit !! Mikä helvetti noita kanukkeja ja jenkkejä riivaa ? Hirveetä soutamista ja huopaamista ! Niin, kun tyrmistyksekseni luin tuon jutun, että Dave King ei tulekaan IFK:n valmentajaksi. Helvetti, pysyköön vaan kaikki kanukit ja jenkit poissa Suomesta, kun ei tunnu Suomi pätkääkään kiinnostavan ! GRRR !!! Noh, katsotaan mitä ensi kausi IFK:lle tuo tullessaan...
 

Miguel

Jäsen
Otsikko SM-liigakeskustelussa
Miksi Suomessa on otteluissa niin pateettinen tunnelma?

Joka kyllä jo oikaistiin ko. ketjussa, mutta kaikki eivät silti osaa:

Viestin lähetti Pressiboxi
Melleri heilui aikanaan paljon Turkkusessakin. Ajoittain pateettinen kaveri yksityiselämässään mutta kirjallisena hahmona parhaina päivinään erinomainen.

Vai oliko Melleri yksityiselämässään mahtipontinen? Kummalliselta tuo silti kuulostaisi.

Ei finglishiä väkisin.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Vitun ruplahuora. Viikonloppu alkoikin jo niin hyvin, että tämä pudotus oli aikalailla odotettavissa.
 
Viimeksi muokattu:

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Tuo hobitin nakoinen elakelaisvaari jenkeista vituttaa. Ja rankasti. Torstaina olin taynna alkukantaista vihaa, eilen lahinna itketti, tanaan vituttaa.

Manchester United States Soccer Club - privately owned by Malcolm Glazer. Kuulostaa aika helvetin hienolta.

Njaah. Kai tasta noihin mielenosoituksiin pitaa taas vaivautua. Ikaan kuin niilla jotain merkitysta olisi. Saalittavana ja mitattomana eleena taitaa myos Vodafonen liittyma menna vaihtoon.

Lainarahalla leikkivan riskisijoittajan armoilla. Oih tata autuutta.

Edit: ettei kukaan paase pilkkua nusasemaan niin... 0,19%:n paassa yksityisomistuksesta.
 
Vitun King.

Sitten lisäksi vielä työt. Vittu kun porukka tulee ostoksille, aivot jätetään ilmeisesti ulko-ovelle. Ensin sekoitetaan kaikki hyllyt, sitten ihmetellään, miksi kaikki on levällään. Kerkeää toisen puolen rullakosta siistimään ja lähtee toiselle puolelle, niin jo on alku sekaisin. Sitten ensin valitetaan, kun kukkia ei ole kasteltu, sitten kun kastelee, valitetaan, että "nää on ihan märkii". Jopa sama ihminen valitti molemmista asioista tänään. Sama homma muutama päivä sitten, kun olin viimeksi töissä ennen tätä päivää. Silloin varmaankin vain yksi henkilö laittoi takaisin samalle paikalle, missä ne tavarat oli ollut, ennenkuin hän ne siitä otti. Ja hänenkin piti sattua olemaan Matti Virmanen.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Miten tuo kummola voi saatana vituttaa noin paljon?? Vittu äijä saatana tosissaa kertoo että turnaus meni vittu HYVIN kun pudotaan puolivälierissä!? Haistakoon vittu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Murmeli
Miten tuo kummola voi saatana vituttaa noin paljon?? Vittu äijä saatana tosissaa kertoo että turnaus meni vittu HYVIN kun pudotaan puolivälierissä!? Haistakoon vittu.

Sanat veit suustani. Rautakansleri pelkää Kurria, joten epäonnistuminen oli puettava muotoon "pelattiin niin hyvin kuin näillä resursseilla oli mahdollisuuksia". Ja todennäköisesti tähän hätään parhaan käytettävissä olevan suomalaisen kiekkoasiantuntijan kanssa ei voi "vielä tässä vaiheessa" vakavasti puhua Suomi-kiekon tilasta. Kaipais kiekkoliiton johto sitä kuuluisaa tuuletusta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
VITTU.

Eva Wahlström hävisi 60kg finaalin Irlannin Katie Taylorille jouduttuaan keskeyttämään ottelun tasaisessa tilanteessa. Nenänvarsi auki. Ja se nenä aukesi vielä vastustajan puskulla, josta ei tullut edes varoitusta!

Vituttaa huomattavasti enemmän, kuin Suomen turpaanotto Venäjältä jossain jämäkisoissa.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vituttaa, kun tuli vittu töitä, vitun huomiselle.
Pääsee sitten, vittu kattomaan dtm-kisasta, vitun palkintojen jaon vittu.
Canal+ paketti, tuli vittu otettua, että sais vittu seurata Häkkisen kisoja.
Huomisen jälkeen, vittu saldona 3 kisasta, 0 minuuttia, vittu katsottuja dtm-kisoja vittu.
Ja eka vitun kisa, jäi vittu väliin sen takia, että vitun kortti oli rikki.
Näillä näkymin jää 2 seuraavakin, vitun kisa näkemättä, kun on vittu töitä molempina vitun viikonloppuina.

Ja vittu kun pitää olla ylipäänsä, vittu 8 viikonloppuna putkeen, vittu töitä. Ihan satavarma, että ei vittu saa tessissä luvattua, vitun korvausta siitä, että ei vittu ole kuukaudessa, yhtä vitun vapaata viikonloppua.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei, kuka haluaa adoptoida sellaiset suloiset sisarukset? Tyttö ja poika, tosi sööttejä. Poika on neitihomo ja näyttää Antti Tuiskulta, viettää koiransa syntymäpäiviä, vertaa sitä koiraa ihmislapseen ("Mulla on kolmivuotias tytär" "Joo, mä oon teini-ikäisen tytön yksinhuoltaja, se on kiinanvessaharjakoira ja sen nimi on Manta") ja on tyhmä kuin saapas ja epänormaalin puhelias. Tyttö on sellainen nyrkillä tapettava wanna-be-gootti, nimeää sisäelimiään ja uskoo vakaasti, että pelkällä tahdonvoimalla voi saada ihmiset valtaansa ja tekemään ihan mitä vaan. Tyhmä kuin saapas ja epänormaalin puhelias. Tunkevat aina samaan aikaan baariin ja saavat oikeasti harkitsemaan ranteiden aukiviiltämistä tylsällä veitsellä.

Muutenkin... Kotikone on rikki, harjoittelutehtävät pitäisi tehdä tänään, ihan kooma, flunssa ja vitutus. Duunikin on taas syvimmältä aikoihin. Pomon mielestä mun ei pitäisi kaveerata yhden työkaverin kanssa "huonojen vaikutteiden takia" ja asiakkaat vittuilevat jostain muovikassin hinnasta. Ngh..
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Unohdin kokonaan että on helluntai, ja jäi ruokaostokset eilen väliin. Kaikki kolme lähikauppaa ovat kiinni ja serkkukin tuli vierailulle.

Onkohan pikkolot tai rautatieaseman spar, s-market tai Kotikontu avoinna?

Vai joutuuko tässä lähtemään grillille syömään.


Edit: vitutus peruttu. Ainakin s-market on avoinna.
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Onkohan pikkolot tai rautatieaseman spar, s-market tai Kotikontu avoinna?

Vai joutuuko tässä lähtemään grillille syömään.

Edit: vitutus peruttu. Ainakin s-market on avoinna.
Asematunnelin ruokakaupathan taitaa olla auki kaikkina muina päivinä, paitsi joulupäivänä, jos en nyt ihan väärin muista. Osa Pikkoloista ja jotkun pikku-Siwat samoin.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Kyllösen Masa se jaksaa aina vetää hommansa päin persettä! DTM-kisan jälkeen ruudussa oli Häkkinen ja Ekström haastateltavina, niin eikös Matti pölötä siihen päälle jotain jonnin joutavaa paskaa. Sitten se dorka huhuilee, josko Canal+ saisi Häkältä haastattelun, vaikka ruudussa oli juuri pyörinyt Häkän haastattelu, jonka Masa ansiokkaasti osittain pilasi.

Ja ei Canal+ ei saanut Häkän haastattelua, ainakaan siihen hätään.
 
Voihan jehna! Vituttaa olla ihastunut naiseen, jonka voisi melko varmasti saadakin, mutta olosuhteet ovat asian kannalta hankalat. Voi jospa onnistuisin jotenkin deletoimaan koko ajatuksen päästäni pois. Se ei onnistunut viinalla, asiasta lisää seuraavaksi:

Pahusten pahus! Ostin krapulaani kolme litraa Coca colaa ja jo ensimmäisen lasillisen jälkeen tajusin, että Kokis maistuu pahalle krapulassa. Nyt on sitten n. 2,8 litraa turhaa kolajuomaa jääkaapissa. No, saahan niistä ainakin pantin kun palauttaa.

Hitto soikoon! Kukaan ei halua lähteä kanssani juomaan kahvia ja polttamaan tupakkia. Yksinkö sitä pitäisi mennä, häh?

Samperi! Joku kirjosieppo pitää ulkona kauheaa meteliä, enkä jaksa mennä sulkemaan ikkunaa. Liekö sama lintueläin, joka eilen istui tuossa ikkunalaudalla tuijottamassa minua jotenkin sairaalla tavalla. Toissa päivänä saman näköinen lintu tuijotti minua vessan ikkunasta. Mitä se minusta oikein tahtoo?

Ja uskomatonta, juuri kun kirjoitin tuota edellistä, niin se lintu lennähti taas tuohon ikkunaan vilkuilemaan! Alkaa pelottamaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ja uskomatonta, juuri kun kirjoitin tuota edellistä, niin se lintu lennähti taas tuohon ikkunaan vilkuilemaan! Alkaa pelottamaan. [/B]

Ota vähemmän viinaa.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eräiden jatkoaikalaisten marttyyriksi heittäytyminen ja perseennuolenta.
 
Viestin lähetti vlad
Ei se ollut kirjosieppo vaan wiskisieppo!

vlad.

Sanovatko nekin "piip piip piip"?

Minun tuntemani wiskisiepot ääntelevät kyllä matalemmasta rekisteristä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Pesänrakennuspuuhissa näyttäisi mokoma kuitenkin olevan, lieköhän tähän pihapiiriin sitten joskus ilmestyy nuorempaakin sorttia wiskisieppoa. Saako niitä muuten ruokkia?

B1: Viinaa en voi ottaa yhtään vähempää, sitä kun ei tällä hetkellä ole.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vittu, kun vituttaa että olen liian hyvä ihminen. Kaikki perkele avautuu mulle kun niillä on vaikeaa. Ei kai siinä mitään normaalisti, mutta kun näitä tulee kokoajan. Koko ajan joku kertoo kun on niin vaikeaa. Vittuako mulle avautuvat aina, menkää muualle saatana!

Kai ny mulle on helppo puhua, kun olen niin vastaanottavainen ihminen. Mutta liika on liikaa. Ja vittu mua oikeasti kiinnostaa työasiat sunnuntai-iltana!!

saatanan vittu perkele saatana!!
 
Kiukkuiset mummot ja papat

Itseäni on viimeaikoina nyrpinyt yli kaiken kiukkuiset ja "olen-aina-oikeassa"- vanhukset.

Teen opiskelujen ohessa kassatäti- töitä. Se jo itsessään nyppii. Muutama päivä sitten kassalle tuli tällainen vanha ja kiukkuinen mummo. Ostokset maksoivat 22,30 €, mummo antoi yhden 20 € setelin ja yhden 5 € setelin. Vaihtorahaa siis koneenkin mukaan 2,70 €. Mummo sanoikin vaihtorahat ja kuitin saatuaan että tästähän puuttuu 15 €. Sanoin kauniisti että Te annoitte 25 € rahaa. Mummohan kimpaantui ja sanoi että turha on kuule tyttö valehdella, otin kotoa mukaan kaksi 20 € seteliä. Kassalla oli jonkin verran jonoa ja mummon haukkuminen ja huutaaminen kiihtyi. Olin varas ja valehtelija jne. Totesin että illallahan se ylimääräinen 15 € näkyy sitten kassatilityksessä. Mummo lupasi tulla hakemaan rahansa seuraavana aamuna. Mainittakoon että myymäläpäällikkö piti puoliani urheasti koko tilanteen ajan...

No, aamu koitti ja mummo kera ukkonsa oli paikalla heti kahdeksalta. Kassatilityksessä ei näkynyt ylimääräistä rahaa, itseasiassa kassaero oli miinusmerkkistä. Mummo kuitenkaan ei suostunut uskomaan omaa erehdystään vaan kailotti kovaa että täytyy sitten varmaan vaihtaa kauppaa. Tervemenoa mun puolestani, ***tana.

Minkä ihmeen takia mummojen ja pappojen pitää tulla kiukuttelemaan kauppoihin ja muihin vastaaviin paikkoihin?Perkele, kun joka päivä palaa hermot oikeasti ilkeisiin vanhuksiin. En yleensä ala itkemään julkisella paikalla mutta ton yllämainitun tapauksen jälkeen oli pakko rynnätä takahuoneeseen; valehtelijaksi haukkuminen ilman syytä muiden kuullen oli liikaa kaiken muun stressin päälle.

Kun vaan malttaisi odottaa ensi syksyyn; valmistuminen ja vakituisen (inhimillisen, siistin, klo 8-16 työaika) uuden työpaikan haku voi alkaa.... Olisi jo lokakuu.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt vituttaa. Olen tietoisesti koettanut välttää tätä, mutta kyllä se nyt on pakko lähteä.
Viime viikolla, lekurissa käytäni, piti sitten kipaista röntgenin kautta. Siellähän on sitten meikäläisen kuupassa jotain ylimääräistä, "jonka kehittymistä seurataan", eli puolen vuoden päästä uus kuvaus? Vitut, työterveydenhuolto haistakoot mun puolesta pitkän vitun, tämä lähti Mehiläiseen nyt. Jos päästä löytyy "ehkä hyvänlaatuinen kasvain", sitähän ei vittu jäädä kuukausiksi odottelemaan!

*Vituttaa tuo asenne työterveyspuolella, kuin myös vituttaa se, mitä tämä voi tarkoittaa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa Kela - jälleen kielteisiä päätöksiä koskien sairauspäivärahaa. Kiva tässä on nyt palkattomalla sairauslomalla olla - toinen vaihtoehto on lähteä keskenkuntoisena takaisin töihin ja katsoa kuinka kauan voimat riittävät.

Valituksia kehiin; pienen ihmisen taistelua tuulimyllyjä vastaan.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös