Viestin lähetti Pee
ja mm. tänään sanoi, että "älkää enää toivoko ´Viikonloppua`, se tulee joka tapauksessa".
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
*TTU mikä maanantai.
Erikoiset aamurituaalit sinulla. Minä yleensä haukottelen ja venyttelen käsiäni.Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Heti sängystä noustessani, potkaisin jalkani oveen.
Tavallisesti kourin palleja sängyssä pari minuuttia, saavuttaakseni normaalin tasapainoisen olotilani. Tänään, kuitenkin kusihätä oli hirmuinen, joten kiiruhdinkin vessaa kohden horroksessa... lopputuloksen tiedätkin.Viestin lähetti sampio
Erikoiset aamurituaalit sinulla. Minä yleensä haukottelen ja venyttelen käsiäni.
Viestin lähetti SaiPa2000
No tätä varten on oikein biisikin:
Viestin lähetti Köntsä
Muistaakseni biisin taustalla on astetta surullisempi tarina kuin pelkkä maanantaivitutus.
Viestin lähetti repe_joke
Pienen pieni mur jatkoajalle. Kirjotin just hamppilääkäri ketjuun kohtuu pitkän viestin ja teknisten ongelmien takia, se ei lähtenyt eteenpäin. No ei kun refreshiä ja eihän sitä tekstiä mistään enää löydy.
Jos kirjottaa yön aikana uudestaan. Ei täällä töissä muutakaan tekemistä ole.
Viestin lähetti Murmeli
Mitä selainta käytät? Opera ei kadota tekstiä lomakkeista, vaan voit painaa back -nappia ja kaikki teksti säilyy lomakkeissa. Mikään muu selain ei tätä ilmeisesti osaa.
Pienen pieni mur jatkoajalle. Kirjotin just hamppilääkäri ketjuun kohtuu pitkän viestin ja teknisten ongelmien takia, se ei lähtenyt eteenpäin. No ei kun refreshiä ja eihän sitä tekstiä mistään enää löydy.
Jos kirjottaa yön aikana uudestaan. Ei täällä töissä muutakaan tekemistä ole.
Tuttu tunne ja uskon että vituttaa. Itsellekin pari kertaa käynyt niin, että on hurjan massiivisen ja omasta mielestään vieläpä ytimekkään viestin kirjoittanut ja sitten käykin niin, että koko homma katoaa kuin pieru saharaan. Eikä sitä sitten sen turhautumisen keskellä enää edes osaa muotoilla asioita yhtä hyvin ja lisätä kaikkia ydinkohtia. Jätän silloin usein viestin kirjoittamatta kokonaan ja keskityn muuhun.Viestin lähetti repe_joke
Kirjotin just hamppilääkäri ketjuun kohtuu pitkän viestin ja teknisten ongelmien takia, se ei lähtenyt eteenpäin. No ei kun refreshiä ja eihän sitä tekstiä mistään enää löydy.
Tämä ei ole maksettu mainos, mutta jos haluaa oikeasti fiksusti toimia niin Operaa vaan kehiin ja siitä löytyy "omat muistilaput", joihin tuollaiset jutut on helppo laittaa ilman mitään ulkopuolisia ohjelmia.Viestin lähetti Ted Raikas
Tuo Jakke Huuliparran notepad suositus on kyllä todella hyvä ja fiksu tapa toimia.
Viestin lähetti Ted Raikas
Tuo Jakke Huuliparran notepad suositus on kyllä todella hyvä ja fiksu tapa toimia. Aina välillä kolossaalisten viestien kanssa tuon jipon muistaa, mutta toisinaan se kirjoittamisen huumassa unohtuu. Meinaa kirjoittaa lyhyesti ja viesti venyykin ja sitten on vaara, että käy ohraisesti. Useasti muistan kyllä maalata tekstin ja copylla ottaa talteen onnettomuuksien varalta.
Viestin lähettiTenho
Tämä ei ole maksettu mainos, mutta jos haluaa oikeasti fiksusti toimia niin Operaa vaan kehiin ja siitä löytyy "omat muistilaput", joihin tuollaiset jutut on helppo laittaa ilman mitään ulkopuolisia ohjelmia.
Oli maksettu tai maksamaton mainos, niin minuun se tehosi. Huomenna kunhan päivällä heräilee, niin pitänee testata kyseinen selain.
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Koska itselleni on tämä sama käynyt pari kertaa käytänkin nykyään pidemmän tuotoksen kanssa copy/pastea notepadin kanssa.
Minulla on kyllä kotikoneella Opera, mutta olen käyttänyt Firefoxia, koska pidän siitä enemmän. Opera on jotenkin tahmea minun makuuni.Viestin lähetti Tenho
Tämä ei ole maksettu mainos, mutta jos haluaa oikeasti fiksusti toimia niin Operaa vaan kehiin ja siitä löytyy "omat muistilaput", joihin tuollaiset jutut on helppo laittaa ilman mitään ulkopuolisia ohjelmia.