Vitutusketju

  • 10 536 720
  • 56 130

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa lähestyvä juhannus. Tai ei keskikesän juhlassa sinänsä ole varsinainen syy vitutukseen, vaan siinä että oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässäni ei ole mitään suunnitelmaa siitä, mitä silloin tekisi tai missä olisi. Yksinäisyys ja tylsyys kaatuu päälle. Mihinkään kauemmas festareille ei tällainen vanha pieru viitsi enää lähteä, varsinkin kun RMJ:kin vietiin pois tuosta "nurkan takaa".

Eikä ole tietoa lomamökeistä, rantahuviloista, grillijuhlista, illanistujaisista. Saatana! Pitänee sittenkin ostaa pussikaljaa ja painua tuonne Otanlahden kalliolle alkuperäisen RMJ:n raunioille muistelemaan menneitä. Kai siellä jotkut varjobileet paikallisten voimin saadaan aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Viikonlopun kolmen päivän putkesta ei jäänyt kauhean mairittelevaa oloa. Olihan helkutin hauskaa, mutta tämä krapula on aina paha asia. Ja sen ihmisen minkä halusinkin tavata tapasin, mutta hommat meni aikalailla huonosti kun olin liian kännissä eikä tosta vastakkaisesta sukupuolesta ota aina selkoa.

Ja juhannuksella ei ole oikein selviä säveliä. Juhannusaatto töissä ja varmaan vielä voisi olla kaupanpäälle juhannuksenkin. Tulisi ainakin oltua selvinpäin.
 

Outsider

Jäsen
Viikonlopun kolmen päivän putkesta ei jäänyt kauhean mairittelevaa oloa. Olihan helkutin hauskaa, mutta tämä krapula on aina paha asia. Ja sen ihmisen minkä halusinkin tavata tapasin, mutta hommat meni aikalailla huonosti kun olin liian kännissä eikä tosta vastakkaisesta sukupuolesta ota aina selkoa.

Ja juhannuksella ei ole oikein selviä säveliä. Juhannusaatto töissä ja varmaan vielä voisi olla kaupanpäälle juhannuksenkin. Tulisi ainakin oltua selvinpäin.

Elämä on näköjään sittenkin yllättävän helppoa, kun ajatukseni olivatkin jo valmiina täällä.

Noh, töitä ei sentään ole juhannuksena, mutta selvinpäin olo kuulostaa parhaalta idealta pitkiin aikoihin.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Lyhyestä virsi kaunis, Työt vituttaa ja paljon! Ja lomakin alkaa vasta kuukauden päästä.
No toivottavasti Juhannuksena ehtii vähän lieventää vitutusta täsmänesteytyksellä.
 
Rahan nyt pitäisi olla ihmisen huolenaiheista viimeinen, mutta perkele silti!

Veloitetaanko asioista (ruoat, juomat, julkinen liikenne, laskut, kuppilakäynnit jne. jne.) eri määrällä nappulaa kesäisin? Onko se laskutapa kovinkin erilainen? Kesävero? Häh?!

Vai miksi olen taas jälleen keskellä skenariota, jossa elettävä ajanjakso on kesäkuun puoliväli ja lompakko sekä tiliote pilkkaavat minua aivan liian pienillä numeraaleilla?

Talvella kyllä rahat riittävät elämiseen ja vähän muuhunkin.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Rahan nyt pitäisi olla ihmisen huolenaiheista viimeinen, mutta perkele silti!

Veloitetaanko asioista (ruoat, juomat, julkinen liikenne, laskut, kuppilakäynnit jne. jne.) eri määrällä nappulaa kesäisin? Onko se laskutapa kovinkin erilainen? Kesävero? Häh?!

Vai miksi olen taas jälleen keskellä skenariota, jossa elettävä ajanjakso on kesäkuun puoliväli ja lompakko sekä tiliote pilkkaavat minua aivan liian pienillä numeraaleilla?

Talvella kyllä rahat riittävät elämiseen ja vähän muuhunkin.

Kieltämättä kesällä rahaa palaa enemmän kuin pitäisi. Sitä en tiedä mistä kyseinen ilmiö johtuu, mutta tarjoan nyt yhtä varteenotettavaa selitystä juuri Sinun hulppeiden rahavarojesi huvenemiseen:

*Klip*
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2008/06/662528

Ihankohan joutuvat etsimään uuden parin Saukkoselle EHT-otteluihin, kun Jutilalla on noissa peleissä muitakin hommia...
Eiköhän tämä tarkoita sitä, että kaikki kyseiset turnaukset näkyvät Maxilla ja pääkanavalla tungetaan ulos joku paska 15min kikkelikooste puolen yön jälkeen..

Eipähän tarvitse enää katsella eurohöntsää sitäkään vähää mitä viime vuosina on tullut katseltua. Kiitokset maikkari ja Mika. Taas pilaatte yhden lajin katselemisen. Hyvin te vedätte.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eipähän tarvitse enää katsella eurohöntsää sitäkään vähää mitä viime vuosina on tullut katseltua. Kiitokset maikkari ja Mika. Taas pilaatte yhden lajin katselemisen. Hyvin te vedätte.

Aivan sama tuli mieleen kun uutisen näin. Koko perkeleen kanava on niin suolesta, ettei paremmasta väliä. Aivan järkyttävää paskaa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ei saa pelotella. Tuolla oli otsikkona, jotta "Leijonat ja Champions liiga Maikkarille". Alkoi jo vituttamaan kun kuvittelin Saukkosen ja Jutin MM-selostamoon. Mutta kyse olikin vain 20v- ja naisleijonista.

Ja EuroHockeyTour-höntsyt...

Vitun Maikkari.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täsmälleen samaa mieltä TmiT:n kanssa.

Eipähän tarvitse enää katsella eurohöntsää sitäkään vähää mitä viime vuosina on tullut katseltua. Kiitokset maikkari ja Mika. Taas pilaatte yhden lajin katselemisen. Hyvin te vedätte.

Lisäksi ei tarvitse katsoa alle 20-vuotiaiden MM-kisojakaan. Kiitti vaan vitusti paska-räkä-Maikkari. Maxia tai muutakaan paskakanavapakettia en hommaa.
Saukkonen on kuin antimidas. Kaikki mihin kyseinen lekoloko (luokanopettja) koskee muuttuu PASKAKSI!

Mitähän seuraavaksi?
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Täällä näyttää monella olevan sama vitutuksen aihe kuin minullakin, nimittäin maikkari. Muutenkaan ei hirveästi ole tullut katseltua EHT:a, mutta nyt en kyllä katso lainkaan. Saukkosta ei vain voi sietää, maikkari pilaa kaikki urheilulähetyksensä laittamalla Saukkosen ääneen. Esimerkiksi joitain yleisurheilukisoja voisin seurata, mutta Saukkosen äänen kuullessani, kanava vahtuu välittömästi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Piti sitten vittu pilata minun päivänä, kun luin tuosta maikkarin sopparista leijonien pelien kanssa. Ei vittu aina tarvii olla lämäri. Saarioisten vitun junnut, parhaat vitun paikat, ja kaikki muu ylimääräinen paska.
Eikä ne tietenkään saatana saa sinne ketään muut selostajaa, kuin Mika "olen ihan paska kaikessa mitä minä olen ikinä tehnyt, ja tulen ikinä tekemään" Saukkonen.

Ei ois maajoukkueen pelit seurajoukkue kauden aikana kiinnostanutkaan.

EDIT: Ja onpa yllätys, että ne pelit menevät vielä maksukanavalle. Enää ei oikeastaan edes vituta, kun tuota paskapakettia en tule enää ikinä hankkimaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vituttaa hieno kierros.. Työkkärissä katteltiin about kaikki mitä löyty läpi, eikä mitään sopivaa työtä, johon en olisi jo hakenut. Virkailijan neuvo oli lohduttava "en osaa muuta neuvoa kun, että vanhempien lompakolle tarvii mennä". KELA:n toimistossa todettiin se mitä ajattelinkin eli, koska olen päätoiminen opiskelija, ei ole olemassa mitään tukea mitä voisi kesällä saada kun pisteet ei riitä opintotukeen. Sieltä ohjattiin sitten sosiaalitoimen puljuun, josta annettiin numero jonne pitää soittaa ja kysellä toimeentulotukea. Kyseinen toimisto on mennyt jo kiinni, joten pitää huomenna soitella.

Vituttaa ensinnäkin se, että raksalle tuntuu pääsevan vain vuokrafirmojen kautta. Vituttaa myös se, että yhdestä vuokrafirmasta soitettiin ja hehkutettiin, että heillä kaikki hommat kestävät koko kesän. Nyt sitten parin viikon keikan jälkeen ei ole mitään hommia missään. Vituttaa tää rahattomuudesta johtuva stressi. Tänään sain tän kuun vuokran maksettua ja johan kohta puskee uusi kuukausi päälle. Lisäksi vituttaa se, että haluaisin olla töissä ja ansaita rahani, enkä kierrellä mitään prkl sossun luukkuja ruinaamassa ilmaista rahaa. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa naiset. Ei kuitenkaan omalta kohdalta, vaan erään kaverin puolesta. Tässä kerran olimme kaverin kanssa baarissa ja kaverin luo tuli hemaisevan kaunis naisihminen, joka antoi aika pian ymmärtää, että olisi enemmänkin kiinnostunut kaveristani. Aikansa he siinä juttelivat, syvällisiäkin, ja jossakin vaiheessa tämä naikkonen sitten kysäisi kaveriltani, että voisiko hän tarjota daamille drinkin. No tottahan toki kaverini tarjosi, herrasmies kun on ja naisen kanssa kenties mahdollisuudet edetä ties mihin. Drinkkilasin käteen saatuaan nainen katosi saman tien paikalta.

Valitettavasti luulen (tai oikeastaan tiedänkin), ettei kyse ole vain yksittäistapauksesta. Onneksi kaverillani on sen verran postitiivinen asenne elämään ja jalo taito nauraa myös itselleen, ettei hän seuraavana aamuna varmaan edes muistanut koko tapausta, mutta minua tuo jäi vituttamaan.

Sitten vielä sanotaan, että suomalaiset MIEHET ovat juntteja, jotka vain heiluvat baareissa änkyrässä ilman mitään käytöstapoja!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Helvetti. Kupla sitten kyörättiin maaseutupitäjän rasvamontun sedälle korjuuseen. Kaikki meni hienosti. Hitsaukset valmistuivat ja jarruja kuulemma alettiin taikomaan esiin. Sitten soi meikäläisen Suomi-puhelin perjantaina.

Oli joutunut yrittäjä laittamaan Wagenin yöksi hallista ulos jonkun työkoneen tieltä. Samana yönä maaseutupitäjän nouseva nuoriso oli päättänyt näyttää voimaansa ----> Harmaasta Vaeltajasta etulamput paskana ja nokkapelti pompittu ruttuun. Vesurilla vai kirveellä jos saan tekijät kiinni? No, yrittäjällä on vakuutukset. Toivottavasti yhtiö ei rupea ehdottelemaan lunastusta. Auton maalauttaminen kun kuitenkin aika tyyristä.

Samaan syssyyn vituttaa viikon verran jyllänyt ebola tms. muu räkätauti. On kuin partaveitsiä nielisi.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kyllähän se tuo juhannus pistää vähän kyrpimään. Ei ole itselläkään vielä suunnitelmat selvillä ja väsymystä on tuon provinssinkin jäljiltä. Ehkä se vielä tästä, mutta säätiedotuksetkaan eivät kovin hyvää lupaa juhannukseksi.
 

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Ei oo, menoja kyllä, tuloja ei. Nyttemin olen henkistynyt sen verran, että en ala dokaamaan viimiesiäni. Ihmettelenpähän vain h-moilasena sitten kun on ihan auki. Ihmetys on filosofinen tila! Hurraaa!!!!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
K-P Kyrö, suomalaisen maastohiihdon anti-kristus. Vituttaa sen äijän entiset ja nykyiset lausunnot. Miksi se pelle vieläkin jaksaa tonkia Hiihtoliiton vanhoja likasankoja? Ihme spede.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
K-P Kyrö, suomalaisen maastohiihdon anti-kristus. Vituttaa sen äijän entiset ja nykyiset lausunnot. Miksi se pelle vieläkin jaksaa tonkia Hiihtoliiton vanhoja likasankoja? Ihme spede.

Jos olet yhdessä tehnyt jotain joka ei kestä päivänvaloa, ja kaikki paska kipataan lopulta sinun niskaasi samalla kun "rikoskumppanisi" paistattelevat julkisuudessa jeesustelemassa että "me emme kyllä tuollaista toimintaa hyväksy ollenkaan", niin jaksaisitko katsella tuollaista vuosikausia vai tulisikohan jossain vaiheessa sellainen olo että nyt saavat vähän muutkin maistaa samaa paskaa?

Minä olen kyllä aika vakuuttunut siitä että Kyrö ei todellakaan ollut ainoa dopingin kanssa "puuhastellut" kaveri hiihtoliitossa, ja hänestä on tehty juurikin se antikristus ja "paha poika". Ei ole minusta ihan reilua sekään.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voi vittu että vitutaa radiokanava Radio Helsinki. Ihan hirveetä paskaa minuutista, tunnista ja päivästä toiseen. Asiahan olisi harvinainen yksinkertainen, jos saisin itse valita mitä kuuntelen, mutta valitettavasti työpaikallani samalla työpisteellä työskentelevät ihmiset ovat jollain tapaa kuulovammaisia, kun haluavat kuunnella nimenomaan tätä kyseistä radiokanavan irvikuvaa.

Vitun Radio Helsinki, lakkauta itsesi.
 

M10

Jäsen
Työpaikan kohta lomille jäävien nais-ihmisten yli- ja tekopirteys pistää vituttamaan oikein huolella.

Kaikelle nauretaan niin saatanasti ja niin ollaan yli-iloisia ja kaiken lisäksi ärsyttävän yli-ystävällisiä.

Auta armias, kun nämä naiset palaavat lomiltaan, niin naama on taas sillä tutulla norsun vitulla, millä se on 11 kuukautta vuodesta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Voi nyt vitunvittu.

Äsken salilla käydessä ovest löytyi lappu: "Suljettu 20.6. - 15.8. remontin vuoksi". Onpa vitun kiva kun kävin lataamassa maanantaina just 100€ kortille, että voi käydä rauhassa kesän ajan. Eikö tuotakin olis nyt hiukan ennen kuin kaksi päivää aiemmin voinut ilmoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös