Vitutusketju

  • 10 586 723
  • 56 164
Täällä sitä vielä kukutaan, unirytmi not kohallaan.
8.30 pitää olla jo ylhäällä, 3h unillakin estäisi sen, ettei nukaha ihan pystyyn päivällä. Ja illalla pitäisi vielä jääkiakkuakin pelata.
 
Viimeksi muokattu:
Re: VITUTTAA!!!!!!!!!

Viestin lähetti "UHLBÄCK"
TEIN VIIME PERJANTAINA TULOSVEDON 10 € panoksella ottelusta Jokerit-blues. Tulokseksi laitoin 2-1.Sillä OLISI saanut 155 €.MUTTA ajassa 59.59. Tommi turunen laukoo tyhjään maaliin 3-1!!!!!!!!!!

Eittämättä tuollainen saattaa harmittaa, mutta toivomme silti viestien kirjoitusasuissa noudatettavan, jopa tässä ketjussa, myös sääntöpykälää kuusi. Sehän kuuluu:

''§6 Viestien kieliopin ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista, että teksti on helposti luettavaa. Täydellistä tekstiä ei edellytetä - kuitenkin pilkkujen, pisteiden, yhdyssanojen, kappalejakojen sekä isojen alkukirjaimien käyttö on edellytys kaikkien käyttäjien palstalla viihtymiselle. Ns. teinix-kielen käyttö kirjoittelussa on kiellettyä.''

Capslock'in ylenpalttinen käyttö pataljoonalla huutomerkkejä höystettynä on turhauttavaa luettavaa. Viesti mennee perille muutoinkin varsinkin, jos asiasisältöä riittää.

Uuden kirjoittajan UHLBÄCK -varoituksen myötä toivomme kaikkien muidenkin LUKEVAN NE SÄÄNNÖT, jotta emme täystyöllisty huomauttamaan päivittäin esimerkiksi viestien sisällön puutteista tai kirjoitusasuista. Pyydämme huolellisuutta ja tarkkaavaisuutta viestien lähettämisen yhteydessä. Pieni viestien modifiointi ennen 'enteriä' on huomionosoitus kanssalukijaa kohtaan.

Eikä ole syytä kirjoittaa kahden minuutin välein samaan ketjuun erillistä, lauseen mittaista mielipidettä. Jälkimmäisen kun voi hyvin editoida ensimmäiseen 'edit' -toiminnolla.

Vielä kärsivällisesti rauhaisaa rinnakkaiseloa toivoen

Moderaattorit
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Niin se muuttuu.Siis asiat ,jotka vituttavat.Hyvännäköisiä naisia pyörii ympärillä ja arvaatte varmaan missä minä olen.Töissäpä tietenkin.Ettei varmaan ole mitään mahdollisuutta(tai ainakaan se ei ole soveliasta) yrittää pokailla ketään.
muut asiat mitkä vituttaa ovat tällaisia:
Miksi ihmiset eivät osaa:
a)vastata puhelimeen
b) vastata tekstareihin
c) soittaa takaisin jos siihen puhelimeen ei vastattu
d) tervehtiä.Minä olen asiakaspalvelutyössä.Tervehdin ihmisiä ja takaisin tulee"haista v***u -tyylisiä kommentteja.
huoh.pääsinpä taas avautumaan.

edit:a:n ja b: paikat vaihdettu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Vituttaa kun on helvetin stressaava koeviikko menossa. Ei juuri ehdi muuta tehdä kuin lukea. Torstaina loppuu lukeminen ja viikonloppuna ilo irti!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viimeksi muokattu:

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vituttaa tai enemmänkin harmittaa, että viikon loma Playa del Inglesissä päättyi maanantaina. Oli nimittäin niin hemmetin upea keikka että oksat pois. Ei meinaa millään saada nollattua noita tapahtumia. Kun nyt vaan olisi tajunnut olla ne pari viikkoa. Kiitos vaan osallistujille! You know who you are!

Jotenkin niin tyhjä ja haluton olo koko ajan. Intti loppui juuri, sitä lomalla juhlistettiinkin, mutta nyt ollaan niin tyhjän päällä että! Ei duunia, ei mitään! Jotain pitäis keksiä. Jos haluan olla oikein ankea sanon, että nyt on syysmasis. Sääkin on niin paska: Vettä sataa ja kaikkia vituttaa..
 

Wolves

Jäsen
Vituttaa kun Summanen jatkaa Aravirran linjaa saunakavereiden valinnassa maajoukkueeseen.

Marko "takatukka" Kiprusoff hyvänä esimerkkinä
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Sistis
Ja joo, nuo naiset vituttavat. Vittu, taas tuntui siltä, että vain varattu mies löytää baarista naisia. Ja minä kun en ole varattu mies... no onneksi on viina. Se ei petä koskaan.

Hanki sinkkumiehen selviytymispakkaus baariin, sisältää: sormuksen ja lompakkoon pari kuvaa lapsista...

Että silleen...
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joopajoo

Eräästä kotimaisesta elokuvasta lainaten:
"Perkeleen Perkeleen Helvetin perse"

Nyt on sitten paikka varmistunu joukkueemme 2.joukkueesta.Just joo...Vittulanväki sanon minä.

No,se tietää vaan vitusti hommia tulevalle talvella ja pitkiä iltoja
lenkillä ja punttisalilla.
 

Puster

Jäsen
Vitun fiat, vittu vittu vittu!

Sillon kun siitä ei ole kone paskana, niin pellit on ainakin rytyssä. Toi nyt ei tosin välttämättä ole sen auton vika mutta kyllä mulla olis niillekin rahoille muutakin käyttöä ollu.

Löytyis lohdutukseksi pullo grappaa mutta sen jälkeen varmaan vasta vituttaiskin.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sistis
Ja joo, nuo naiset vituttavat. Vittu, taas tuntui siltä, että vain varattu mies löytää baarista naisia. Ja minä kun en ole varattu mies... no onneksi on viina. Se ei petä koskaan.
Kuulu sarjaan naisen logiikka eli käytössä hyväksi havaittu malli on parempi kuin vapailla markkinoilla oleva. Jos se ei ole kenellekkään muullekkaan kelvannut, siinä täytyy olla jotain vikaa. ;)
 

Miguel

Jäsen
Kyllä flunssa todellakin vituttaa. Nukuin yöni helvetin huonosti, mutta en ajatellut silloin sen johtuvan kuumeesta. Aamulla herätessä sitten outo olo pisti miettimään asiaa tarkemmin, mutta ei sitä jaksanut enää koulusta pois jättäytyä, kun oli ehtinyt pukeutua. Kuumemittaria en ole löytänyt koko päivänä, mutta ihme on, jos ylimääräistä ruumiinlämpöä ei ole ollut.

Nyt olo on jo parempi, mutta riskin olemassaolo vituttaa, kun kaverin tupareita pitäisi juhlia. Saa nähdä, mikä on kunto huomenna. Kenties yksi sairaus on hävinnyt, mutta toinen on tullut tilalle.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän ketjun ehdittyä runsaan puolentoista vuoden ikään, listaan epävirallisen listan Jatkoajan TOP3-vitutusaktivisteista tehtyjen postausten perusteella:

1. Sistis 118 kertaa vituttanut
2. vlad 73 kertaa ottanut kaaliin
3. Kaiser Soze 47 kertaa syönyt miestä rotan lailla

Teidän kannattaa pyytää Joulupukilta joko

- pidempää pinnaa
- uutta näppistä vanhan ja kuluneen tilalle tahi
- hermolomaa
Hymiö.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen tunteellinen henkilö, joka kertoo heti tunteistaan ihmisille tänne bittiavaruuteen.

Osoituksena on, että olen onnellisuusketjunkin ahkerin kirjoittaja. Tosin jaetulla tilalla kyllä, mutta kuitenkin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Nyt on kyllä pakko sanoa, että vituttaa naiset.. Tai oikeammin sanottuna oma tunneälyttömyyteni sillä sektorilla. Enkö todellakaan osaa lukea niitä tunnetiloja? Voi kilin vittu sentään, somebody shoot me now!!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Nyt on kyllä pakko sanoa, että vituttaa naiset.. Tai oikeammin sanottuna oma tunneälyttömyyteni sillä sektorilla. Enkö todellakaan osaa lukea niitä tunnetiloja? Voi kilin vittu sentään, somebody shoot me now!!

Sehän on varsin normaalia, juuri kun luulet ymmärtäväsi naisia huomaat, ettet ymmärrä sitäkään vähää mitä luulit ennen ymmärtäväsi.

Sitten vitutuksiin.

Vituttaa kielten pänttäys, mutta nyt on aika suorittaa rästitentit.
No tänään dokataan ja huomenna luetaan darrassa, vituttaapa sitten edes enemmän.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Atchafalaya
Kyllä, niin tekee. Ihanasti muija jätti eilen tekstiviestillä. Vittu tekstiviestillä!

Tyypillistä tunteetonta naista, pahoitteluni, todetaan vain, ettei nainen ollut varmaan mistään kotoisin.

Toinen ketjussa puhuttanut juttu on, miksi naisia kiehtovat vain varatut miehet. Mies muuttuu kiinnostavaksi saman tien kun on varattu. Itselleni aikoinaan kävi, että yksi nainen iski minua, koska luuli minun olevan varattu, se oli hänen harrastus. Asiasta kuulin kaverilta, joka on nainen. Naisetkin harrastavat siis ego boostausta, iske toisen nainen, olet parempi nainen? Miettikääpä sitä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Atchafalaya
Kyllä, niin tekee. Ihanasti muija jätti eilen tekstiviestillä. Vittu tekstiviestillä!

Otan osaa. Mutta ei niin pahaa, ettei jotain hyvää. Ilmoitti kuitenkin. Joskus on joillekin nääs sattunut niin, ettei ole edes kerrottu.

Koetahan muistaa kuitenkin, että koettelemukset kasvattavat luonnetta. Minullakin luonne on jo isompi kuin minä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Tatzka
Tyypillistä tunteetonta naista, pahoitteluni, todetaan vain, ettei nainen ollut varmaan mistään kotoisin.
- - -

Asiasta seitsemänteen, ethän varmaan parahin T. voi noin sanoa edes parhaalle kaverillesi? Jokainen mies, joka on naistaan rakastanut, on varmaan näin tehnyt sydämestään. Sitä vaan ei naiset tajua. Ei noin saa sanoa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Asiasta seitsemänteen, ethän varmaan parahin T. voi noin sanoa edes parhaalle kaverillesi? Jokainen mies, joka on naistaan rakastanut, on varmaan näin tehnyt sydämestään. Sitä vaan ei naiset tajua. Ei noin saa sanoa.

Pahoitteluni jos se jollekin mielipahaa toi, se ei ollut missään nimessä tarkoitus, kuten varmasti tiedätte. Itsekin olen sydämmestäni muutamaa naista rakastanut ja elämäni heidän varaansa tai mukaansa rakentanut, joten tiedän tunteen. Mies tunteekin yleensä syvemmin, vaikka päinvastaista infoa usein kuulee. Mielestäni mies rakastuessaan rakastaa syvästi ja sydämmessään, naisella saattaa olla tunteita enemmän, mutttei yhtä syviä. Sitten kommentti ei se aina ole näin, ei tietenkään, suhteellisesti useammin miehille ero on pahempi ja suurempi loppu, kuin naisille. Monelle naiselle se on suhteellisen helppo asia käsitellä, toisin kuin miehelle, jolle seuraa pidempi tuska ja kärsimys. Ihan henkilö kohtaisesti olen näin kokenut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös