Vitutusketju

  • 10 573 177
  • 56 150

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
voihan vitun vitun vittu. Koko vitun skenaarion näkee jo niin sadan kilometrin päästä. Ei tarvitse olla Einstein. Saatanan savikiekko!

Hyvä runkosarja, pari sankaria, jee! :) :):):)

Neljäs kerta putkeen, vittu neljäs kerta1

Mitä voi odottaa, jos ykkössentterinä on Mike Ribeiro?

Me mennään kannulle, hei kannulle, hei kannulle!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eilisen teatterinautinnon pilasi selittämätön ylävatsakipu. Väliajalla piti viimein luovuttaa ja jättää Kristian Smedsin vimmainen ja huikea Linna-tulkinta kesken. En jaksanut enää kärvistella siellä toista kahta tuntia, kun alkoi tulla huonovointiseksikin. Tällä hetkellä ottaa päähän aika lailla. En olis halunnutkaan nähdä näytelmää loppuun, mitä varten Helsinkiin matkustin, että kiitti vitusti. Onneksi kipu sentään talttui loppuillasta ja sai nukuttua.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
SM-liigan pudotuspelit meneillään ja Jatkoajan keskustelupalsta ei toiminnassa. Hienoa toimintaa.

Sama. Oikeastaan vielä enemmän vituttaa se että kysymyksiä ylläpidolle ketju on selkeästi jonkinsortin silmänlume kommunistiseen tyyliin eli ikäviin kysymyksiin on turha odottaa vastausta eikä missään ole ikinä mitään vikaa. Tämä keskustelupalstan serverin heikko toimivuus on ollut rasittavaa jo kuukauden ajan ainakin. Ainakin minä ja yksi muu kirjoittaja yritti kysyä ylläpidolta jo aikoja sitten sitä toimiiko keskustelupalstan "raudat" vajaateholla vai mikä mättää? Vastausta ei ikinä kuulunut.

Omapahan on tietenkin asianne jos maksatte toimimattomista palvelimista ja tilasta täyttä hintaa ettekä osaa vaatia rahoillenne vastinetta.
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
PERKELE

Vitun TPS ja Jatkoaika perseilee, not bad, perfect timing.

Ei siinä mitään, parempi voitti.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun TPS ja Jatkoaika perseilee, not bad, perfect timing.

Ei siinä mitään, parempi voitti.

Vähemmän huono voitti, pelin taso oli persiistä.

Yksi lisävitutuksen aihe oli myös se, että Canalin lähetys katkesi mulla noin seitsemän minuuttia ennen peliajan loppua. Yhteys palasi, kun peli oli jo loppunut.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Helvetten! Jatkoaika ollu koko päivän nurin. Eipä tässä tällä hetkellä mikään muu vitutusta juurikaan aiheuta. Ai niin, naistakin olis ihan kiva saada joskus.
 
Viimeksi muokattu:

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Vituttaa Capsien kaksi viimeistä peliä. Molemmissa peleissä ollut voiton avaimet käsissä ja sitten mählitään lopussa. Täytyy varmaan lopettaa tuo matsien seuraaminen livenä, kun aina tuntuu tulevan takkiin...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Marko "mua ei jaksa kiinnostaa" Kiprusoff vituttaa niin paljon, että sattuu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lisäksi vituttaa jääkiekon muuttuminen niin HMV touhuksi ettei kauden loppu jaksa vituttaa. Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?

noin, helpotti kummasti.

No jos se yhtään lohduttaa niin mä olen edelleen katkera joistakin 90-luvun matseista ja nautin hiukan Tupsin rämpimisestä ja olen edelleen sitä mieltä että Turun voisi hakata irti mantereesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?

noin, helpotti kummasti.

Suoraan sanoen TPS oli tänään paska. Ei edes yrittänyt kunnolla päästä tasoihin pelin lopussa. Kyllähän sitä varmasti tulisi kettuiltua TPS:lle nytkin, jos oma joukkue eli HPK ei olisi ollut tällä kaudella vielä paskempi.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Eipä kauheasti inspiroi palata arkeen kiinni loman jälkeen. Pitäisi aina vähänkin pidemmän loman jälkeen olla jonkinlainen lomaltapaluuloma! Tai ainakin kevyempi lähtö takaisin arkeen.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Minkä vitun takia piti juopotella koko viikonloppu. Tästä tulee pitkä työpäivä. Pää sanoo, että alkaisi olla kotiinlähtöaika, mutta tuo kello on vasta 9:35. Ei voi puolitoistatuntia kestää noin kauan. Saatanan kankkunen.

t. hanu
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Oon istunut viimeisen 12 tunnin aikaan 7 kertaa paskalla. Vatsatauti ftw
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jos se yhtään lohduttaa niin mä olen edelleen katkera joistakin 90-luvun matseista ja nautin hiukan Tupsin rämpimisestä ja olen edelleen sitä mieltä että Turun voisi hakata irti mantereesta.


Näitä löytyy aina vain...Yhtä fiksuja veijareita kuin lauma Tappara-faneja aikanaan finaaleissa...Itseäni vituttaa nainen ja itsekkyys, samoin oman joukkueeni häviämisen kulttuuri.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon istunut viimeisen 12 tunnin aikaan 7 kertaa paskalla. Vatsatauti ftw

Itselläni on tässä ollut pieni influenssan poikanen. Ensin oli yli viikon putkeen kuumetta. Sen lisäksi on ollut jo kaksi viikkoa ihan helvetillinen yskä ja nuha, joka taitaa pikkuhiljaa paheta poskiontelotulehdukseksi (ainakin siltä tuntuu tällä hetkellä). Kaiken lisäksi tuli sitten vielä saatanan kivulias korvatulehdus johon sain muutama päivä sitten antibioottikuurin. Nyt näistä antibiooteista meni sitten pakki aivan sekaisin, varpusparvet on lennelleet iloisesti täälläkin päin. Alkaa ihan vähän jo vituttaa...
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ei Saatanan Perkele. Miksi Janne Hauhtonen? Kertokaaa! Miksi?

Uskomaton fiilis, onneksi suomalainen jaloviinapullo vuodelta 1879 on vielä tallessa. Kohta lähtee.

Lainatakseni Hantta Virtaa: "/#"//&¤%#&#!!!!!!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Sport-Jukurit 7-4. Eihän tuossa muuten mitään erikoista olisi ollutkaan, mutta peliä johdettin jo 3-0 ja onnistuttiin kusemaan täydellisesti. Ehkä Sport tosiaan oli tänään niin hyvä, että ei mahdettu mitään, mutta vituttaa silti!

"Taitaa tulla kesä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös