Vituttaa Stadin pysäköinnin valvonta!! Tai oikeastaan lappuliisojen asenne.
Parkkeerasin tänään puolihuolimattomasti, kiiressä autoni liian lähelle suojatietä, olin kuitenkin hakenut kiltisti pysäköintilipukkeen.
Autolle palatessani, löysin auton lisäksi elämäänsä ilmeisesti kypsyneen parkkipirkon kirjoittamassa minulle pikavoittoa. Alkuhämmästykseltäni kysyin, että mikähän mahtaa olla ongelmana?
Vastaus kuului jotakuinkin seuraavasti: " Ongelmana on liikenneturvallisuuden vakava vaarantaminen, tällaisista asioista opetetaan kyllä jo autokoulussa". Tämän jälkeen lappuliisa ojensi lappunsa ja sanoi ole hyvä. Tokaisin hämmentyneenä, ilmeisen lakoniseen sävyyn, "kiitos". Niin eiköhän LL ala korottamaan ääntään ja esitelmöimään minulle, ettei tarvitse olla ivallinen että töitä tässä vaan tehdään....
Sappeni kiehuessa tokaisin vain että hyvää päivänjatkoa ihmisten päivien piristämiseen itse valitsemallanne tiellä.
Ei saakeli, myönnän että autoni oli väärin parkkeerattu, mutta toivottavasti en näe noita luomakunnan ihanuuksia ihan hetkeen uudelleen, voi olla että on hienoinen asennevamma muotoutumassa...