Vituttaa epätietoisuus. Kaksi viikkoa ollut kaikenlaista erinäistä vaivaa. Sunnuntai-iltana alkoivat todella omituiset rytmihäiriöt jotka pakottivat ensiapuun. EKG, verikokeet, ja röntgenit takana eikä mitään akuuttia huolenaihetta pitäisi olla. Kaikki arvot ovat normaalit. Eniten vituttaa se että lähes kaksi viikkoa on huimannut oudosti ja takaraivossa on sellainen pistävä kipu.
Ihan tarkkaa syytä ei koskaan onnistuttu selvittämään, mutta oletettavasti kyseessä oli jonkinlainen stressi ja elimistön ylirasitustila.
Samanlaista taustaa?
Vituttaa epätietoisuus.
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.
Ootko yksityisyrittäjä? :DVituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.
Mulla oli joskus rytmihäiriöitä joita tutkittiin muttei mitään elimellistä syytä löytynyt. Oli muuten helvetin komeata sahalaitaa EKG-tulosteessa kun sattui häiriöt päälle juuri kun mitattiin. Siinä oli lääkärikin äimänä kun näki.Ilman tuota pääkipua täysin sama. Huimaa, heikottaa ja pumppu hakkaa välillä kuin Lars Ulrich parhaina päivinään. Lääkärissä on käyty ja kaikki oli ok, mitä nyt lievä leukosytoosi diagnosoitiin. Vituttaa kelata koko ajan, että mikäköhän saatana mua vaivaa?
Huimaus helppasi hiukan kun aloin hieman tarkemmin katsella että mitä suuhuni laitan, vitamiineja ja muita yritän hankkia päivittäin tarpeeksi elimistöni ruoaksi.
Näin muutama viikko sitten lapun yhden maasturin tuulilasissa: TURISTI! Olet Helsingissä! Minun paikallani! Ja puhelinnumero perässä. Mahtoikohan turisti soittaa?Saatanan ryssä kun parkkeeraa autoaan pihalle miten tahtoo. Noh, aamulla jätin lapun ikkunaan, joten saas nährä onko vaikutusta. Huom, palautteeni oli vielä tasoa asiallinen.