Vitutusketju

  • 10 541 693
  • 56 130

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa-keskustelut täällä Jatkoajassa.

Tässäpä muutama fakta, jotka kannattaa pitää mielessä jos meinaa mielipiteitään tuoda julki muille keskustelijoille, jotka vielä melkein kannattavat kyseistä joukkuetta:

KalPa on sysipaska, mutta....
1§ Vika ei ole kenessäkään pelaajassa. Paitsi Lundbohmissa, joka ilmeisesti tuli tänne ihan väkisin pilaamaan meidän kauden

2§ Vika ei myöskään ole valmentajassa. Virralla vaan sattui olemaan niin vähän rahaa joukkuette kasattaessa,että se saisi tänne vain Mestis-miehiä. Muistutan kuitenkin Mestis-miehistä puhuttaessa säännöstä nro.1.

3§ Vika ei ole toimistusjohtajassa, eikä muissakaan KalPa Hockey Oy:n päättävissä elimissä. Kaverit vaan sattui luottamaan niin sokeasti jonkun
sellaisen kaverin kuin Jarmo Kekäläisen scouttaustaitoihin ja tässä on tulos.

Yhteenvetona: älä kritisoi ketään muuta kuin Lundbohmia ja Kekäläistä. Ilman näitä kahta me pelattais mestaruudesta.
Nämä kun muistat, niin voit harkita osallistuvasi keskusteluun. Mieti nyt kuitenkin vielä kerran.

Joku roti nyt sentään tähän touhuun.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lamb of god:in provinssikeikka eilen yle extralta. Ja itse huomasin tilanteen kohdassa "Provissirock is over, go home and heal your hangover". Shaatana, no onhan tuo onneksi ylen areenalla...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joskus tulee herättyä lauantai-aamuna ja luultua, että on perjantai tai jokin muu arkipäivä. Tänään kävi näin, heräsin 11.35 ja luulin, että on perjantai ja pitäisi olla töissä. Niin no, toisaalta ei ole ihme, että luulin olevan perjantai, koska eilinen meni ihan helvetin ohi.
Kuulemma ollaan Baker`sissa oltu, selkeästi käyty syömässä mäkissä, koska BicMac maistuu vieläkin suussa, ja mikä parasta. Ei helvetti edes lennetty ulos koko firmastaa, edistystä Brunolla ja Brunon kavereilla. Jes.
Kolmen tunnin päästä Hämeenlinnaan viepi bussi ja kauhulla odotan, kun taasa pullo aukeaaa, Rai Rai Rai.
Mut nyt on paha olo, ja se vituttaa aika rankasti.
 

Erik Loka

Jäsen
Vituttaa aika huolella kun ei voi juoda kaljaa kipeän kurkun takia! Shäättänä!

Päivitys:

Nyt näyttää siltä että otan sittenkin muutaman. Oon tässä kuitenkin muutaman päivän popsinu penisilliiniä niin tuleeko tuosta joitain haittavaikutuksia jos ratkean olueen?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa, kun ei ole ollut aikoihin mitään asiaa onnellisuusketjuun, eikä näy olevan tulossakaan.
Vituttaa myös se, että samaan aikaan sekä vihaan että rakastan vaimoani.

If U don't love my, why can't U just hate me... (Randy Piper's Animal-Turn&Walk away)
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Nyt näyttää siltä että otan sittenkin muutaman. Oon tässä kuitenkin muutaman päivän popsinu penisilliiniä niin tuleeko tuosta joitain haittavaikutuksia jos ratkean olueen?

Ei tule jos ei ole erikseen mainittu. Yleensähän lääkärit eivät suosittele ottamista kuurin aikana sen takia, että jurrissa jää tabu usein ottamatta. Ei siksi, että olut vaikuttaisi jotenkin antibiottiin.

EDIT: HIFK vituttaa
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Digiboxi on paskana. Uus on kyllä jo tulossa (parempi ja kovolla varustettuna, se on hyvä juttu, se)

Ei nähny Tapparan maaleja, TamUn juhlia,BB:tä jne...

No, onneksi ainakin Tapparan maalit ilmestyvät pian nettiin.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Vituttaa lähinnä hyvän kaverin puolesta...

Soitteli kahdeksan aikoihin jääneensä Hämeenlinnaan jumiin, koska fanibussi ei odotellut tarpeeksi kauan - oli huitaissut jatkoajalla hylätyn maalin jälkeen paljain käsin Rinkelinmäen pleksin paskaksi ja ilmeisesti otettu hetkeksi talteen...muut karanneet takaisin Helsinkiin sillä aikaa. Fanaattisempaa ifk-fania en ole koskaan tuntenut ja sen verran näköjään rassaa, että uhosi hyppäävänsä lähimmältä sillalta alas, kun ei enää jaksa joukkueen esityksiä. Tuskinpa niin kuitenkaan tekee, sen verran hyvin kaverin tunnen.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Yllättävästi kukaan ei vastaa puhelimeen, kun Canal+ lahjakkaasti ryssii sunnuntaiaamun lähetyksen. Montrealin pelin jälkilähetys katkesi ensimmäisessä erässä ja Toronton matsi alkoi ensimmäisen erän puolivälistä. Voi vitun vittu, ette vaan osaa. Huomenna lähtee sitten mailia.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulin tänään että Bullet For My Valentine tulee helmikuussa Tavastialle. Ja liput on näemmä loppuunmyyty, SCHÄÄTANA!!!! Ja huuto.netissä ei tietysti avoimia kohteita, PRKL!!!

Olisko sulla lippuja myyrä?
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Känniset riidanhaastajat vituttavat suunnattomasti. Vittuako tekee sellaisilla ihmisillä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiskaista pää täyteen ja lähteä vittuilemaan tuntemattomille tai puolitutuille? Lyijyä päähän tuollaisille ali-ihmisille.

Toinen vituttava asia tuli mieleen eilen matsissa. Mikseivät ihmiset tajua laittaa vessan ovea lukkoon mennessään kuselle? Tosi kiva avata ovia ja tuijotella joitain kulahtaneita papparaisia pöntön äärellä. Miksi ylipäätään pitää mennä pöntölle vaikka vieressä olevilla laareilla olisi tilaa vaikka kuinka? Onko tyypillisen suomalaismiehen itsetunto niin heikko, ettei laarille voi mennä jos tarjolla on "helpompi" vaihtoehto.

Lisäksi tietysti vituttaa yleinen sunnuntaisaamattomuus ja jumitus, vaikkei kummempaa krapulaa olekaan.
 

Mace

Jäsen
Voi vittu saatanan perkele. Unohdin eilisen illanvieton päätteeksi laukkuni (jossa mm. pankkikortti) baariin, mutta huomasin asian vasta äsken illansuussa. Nyt on kortti kuoletettu ja odottelen alkuviikon paska housussa, että onko joku kusipää tyhjentänyt tilin. Kyllä osaakin vituttaa ja ankarasti.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sattu Viitana!
Pelkkä ajatuskin siitä että huomenna pitää olla töissä n.12 tunnin päästä aiheuttaa suuren luokan vitutusta. Viikonloppu meni muuten ihan hyvin vaikka JYP hävisikin molemmat pelinsä. Mutta Tappara pelin jälkeen katosi JYP:n lippu (mallia heiluttettava). Jos olisin sen itse kadottanut niin "No Problem" aina sattuu ja tapahtuu (varsinkin kännissä)...
Olipahan kuitenkin sellainen lippu että toista samanlaista ei tästä maailmasta löydy. Kolme tuntia sen värjäämiseen aikoinaan meni (FC UK!)
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vituttaa posti

Nyt vituttaa aivan suunnattomasti postilaitos tai mikä vitunaikanen itella onkaan. Sieltä ei kyllä koskaan minkäänlaista palvelua saa, ja varmaan on vitusti euroja mennyt kankkulan kaivoon, kun ei itse vaan osaa. Olettaisi niiden vitun postitätien olevan siellä myös sitä varten että osaisivat kertoa paljonko jonkun tuotteen lähettäminen maksaa, ja jos vaikka olisi jokin halvempi vaihtoehto kun se saatanan auton kokoinen laatikko kotiovelle kirjattuna. Saatana kun tarvii suunnilleen kurkussa roikkua ennenkö se perkeleen mummo saa sanottua mikä on se halvin vaihtoehto. Onko noilla mulkuilla joku provikkapalkka, jos saa ihmisiltä kusetettua rahat pois?

Vuoropuhelu:
Minä: Morjens, pitäis saada nää lähteen, mikähän ois halvin vaihtoehto?
Täti: Voit tuolta katsoa sopivan paketin.
Minä: Joo, mutta mahtuukohan nää ihan sellaseen postilaatikkoon menevään?
Täti: voit tuolta katsoa sopivan paketin, että mihin ne mahtuu
Minä: Niin mutta voitko kokeilla että mahtuuko nämä siihen kuoreen vai tarviiko olla paketti, ja viitsitkö katsoa paljonko painaa?
Täti: katso tuolta sopiva paketti niin katsotaan sitten koneelta paljonko se hinta on.
Minä: Juujuu, mutta voitko nyt katsoa, että paljonko nää painaa, ja mahtuuko kuoreen ja mikä olisi se halvin lähetysvaihtoehto?
Täti:......
Minä: ei sitten.

(lisättäköön vielä että olin yksinäinen asiakas tuolla, eli ei ollut edes mikään ruuhka-aika, joka tavallaan selittäisi palveluhaluttomuutta yksittäistä asiakasta kohtaan)

Huomaa kyllä, että kilpailua ei tolla paskapuljulla ole. Vituttaa.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa..
...Talvi tulos...
..Pimeetä..
.Ahdistavaa.
...Koulu...
..Unettomuus..
.Työ.

Itseasiassa kaikki vituttaa mutta silti olen hyvällä tuulella! Ristiriitainen fiilis!
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Vituttaa talonvaltaajahörhöt TV1:ssä
 

Livermore

Jäsen
Micke Brunila...Vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös