Vitutusketju

  • 10 587 923
  • 56 164

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ikävä.

Ikävä äitiä, isää, veljeä ja siskoa, joita näkee liian harvoin vaikka välimatkaa on alle 50km. Hieman ikävä myös ex-''miestä'', jonka kanssa oltiin kuin paita ja perse ennen kuin sotkettiin asiamme tyttö-poika leikeillä. Ei ne vaan toimi ja nyt sen ihmisen on sitten menettänyt kokonaan. *Kyynel*.

Onneksi on Sentenced.

Vituttaa myös huominen krapula.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Piti lähtee eilen "tilaisuuteen" autolla, en sitten lähtenytkään. Piti ottaa muutama kalja, meni helvetin paljon enemmän! Ja nyt vituttaa, kun ei osaa käyttää alkoholia kohtuudella. Päätä särkee vittumaisesti, pakko yrittää...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaaha... Yleensä tänne on tullut kirjoiteltua kaikenmaailman lieviä harmituksia, mutta nyt kyllä juilii ihan oikeasti. Pääsin rekrytointifirman kautta kolmen parhaan joukkoon tehtävää varten, josta minulla on vahva kokemuspohja harrastuksen kautta ja myös hyvä koulutustausta. Rekrytyyppi oli hyvin positiivinen minun suhteen ja itse olin todella motivoitunut ja innoissani paikasta, koska duuni olisi ollut oikeasti jo itsessään todella kiinnostava, ja palkkakin ihan ok. Hieman alkoi epäilyttää, kun kutsua viimeiseen haastatteluun ei kuulunut edellisten tahtiin, mutta olin silti luottavainen, kun tiesin kaiken menneen hyvin. No, tänään tuli puhelu, että asiakasyritys oli ohittanut rekryfirman ja käynnissäolevan rekrytoinnin, ja palkannut jo jonkun suhteilla sisään kiemurrelleen. Rehellinen tappio ei tuntuisi näin pahalta, mutta kun en edes saanut mahdollisuutta lopullisen työnantajan edessä. Joo, uutta matoa koukkuun ja plaa plaa. Haistakoon paskan koko pulju, siis asiakasyritys.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vaikka ostaisin vaatteita, niin silti vettä tulee entiseen tapaan, ulkona on edelleen kylmää, pimeää, harmaata, eikä se tuulennopeuskaan siitä mihinkään laske vaikka pukeutuisin turbaaniin. Syksy on perseestä. Tulis jo lumet.
Syksyllä harmaata? Juma, puut loistaa upeissa väreissä. Ilma on ei ole kylmä vaan mukavan viileä ja se jos joku piristää.

Syksy on upeaa aikaa.
 

scholl

Jäsen
Niin kaksi loistavaa päivää ollut. Muuten syksy on totaalisen "ampukaa mua päähän" keliä. Enää vain 8-9 kuukautta kesään. Jipii. Mites tämä väli saadaan kulumaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porin Palloilijat. Vitun jalka-amputoidut paskat. Toki yksi maali on hyvä suoritus, kun maalipaikkoja oli ainoastaan kymmenkunta.
 

kääppis

Jäsen
Vittu kyllä voi vituttaa Sportin luokaton peli. aivan uskomatonta.
ja samassa vituttaa myös poikakaveri. Ei ääliömpää poikakaveria voi ollakkaan. Vittu mikä ärh..
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iski aivan kauhea vitutus, jota säestää tyttöystävän jäkätys

Vittu kyllä voi vituttaa Sportin luokaton peli. aivan uskomatonta.
ja samassa vituttaa myös poikakaveri. Ei ääliömpää poikakaveria voi ollakkaan. Vittu mikä ärh..

Hetkinen ääliöksi mua haukuttiin hetki sitten puhelimessa....vai, että Sporttifani.
Ei prkl! Nyt vituttaa vielä enemmän. (99% mahdollisuus, että et ole mun tyttöystävä, onneksi!)
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vituttaa tämä järjetön flunssa ja kurkkukipu. Mitäköhän vitun betonia tuonne nenäonteloon on valettu kun tuntuu olevan nenä niin tukossa, niiiiiin tukossa.

Onneksi kuumetta ei ole paljoa.
 

passenger

Jäsen
Vituttaa flunssa.Koko viikon ollut kuumeessa ja kaiken lisäksi alaselkä alkoi vihoittelemaan reeneissä sunnuntaina. Ja vituttaa ettei voi avautua naisasiat-ketjussa, niitä ei ole.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Rekkajonot ja päättäjien Venäjäkumartelu, nyt on sentään Tullissa herätty siihen mahdollisuuteen että rajat lyötäisi tarvittaessa kiinni. Eihän niitä tarvitsisi täysin kiinni lyödä, aletaan vaan päästämään rekkaa Suomeen sitä mukaa mitä niitä Venäjälle menee.

Tullimiehille vaan lisää Saludoa niin jonoja ei enää ole.
 
Rekkajonot ja päättäjien Venäjäkumartelu

Tuo pisti vituttamaan viime viikonloppuna tuolla kaakkois-suomessa käytyä. Eihän siinä mitään uutta enää ole, paitsi nyt nuo jonot on kai tulleet jäädäkseen myös Imatralle. Ennen ne ei yltäneet juuri koskaan rajapatsaan liikenneympyrään, johon on rajalta jotain 5km. Nyt ne on tuplasti pidemmät ja vissiin taas yltävät moottoritielle(VT6) Vittu kyllä valtio voisi niille jotain tehdä, kyllä niille ryssille joku ylimääräinen maksu saataisi kehiteltyä. Eihän nekään paljon laista välitä, vaan kehittelee jatkuvasti uusia maksuja suomalaisille. Heti satamaan saapuessa rahat pois, ja loput sitten itärajan tullista. Ryssät varmasti vastaisi samalla mitalla takaisin, mutta eihän sinne Venäjälle enää muutenkaan suomaisrekkoja juurikaan mene. Noilla tullimaksuilla voisivat vaikka sitten tukea suomalaisia kuljetusyrittäjiä tai vihdoin parantaa vaikka kutostietä. Tulipahan avauduttua, kiitos ja anteeksi. Ihan tarpeeksi vaan nähnyt tuota veli-venäläisten toimintaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt vituttaa noi Helsingin keskustaan pesiytyneet ammattikerjäläiset. Pahalta tuntuu kävellä ohi, mutta ei kai ne voi kovin köyhiä olla jos ne romaniasta asti tänne on tullut kerjäämään. (Tai siis mafian rahoilla ne täällä on.) Mutta sillä yhdellä naisella on vaan pikkuinen lapsi mukana, ja vituttaa aivan saatanasti että se on sen muksun sinne kadulle mukaansa raahannut.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt vituttaa noi Helsingin keskustaan pesiytyneet ammattikerjäläiset. Pahalta tuntuu kävellä ohi, mutta ei kai ne voi kovin köyhiä olla jos ne romaniasta asti tänne on tullut kerjäämään. (Tai siis mafian rahoilla ne täällä on.) Mutta sillä yhdellä naisella on vaan pikkuinen lapsi mukana, ja vituttaa aivan saatanasti että se on sen muksun sinne kadulle mukaansa raahannut.

Toki tuo vituttaa ja käy sääliksi mutta eipä Suomessa edes ulkomaalaisilla ole asiat niin huonosti että kerjäämään joutuvat. Myös reissatessani Aasiassa minua kiellettiin aina antamasta mitään kerjäläisille, kuulemma saisivat muutakin tuloa jos vaan haluaisivat.

Jännä tarina muuten Yhdysvalloista. Naapurini siellä kertoi yhdestä kerjäläisestä joka kerjäsi joka päivä aina samassa kohtaa. Lopulta hänen isänsä kyllästyi tähän kerjäläiseen ja sanoi hänelle että "Huomenna klo. 08.00 tämä ja tämä paikka, minä otan sinut töihin omaan kauppaani". Lopputuloksen voitte arvata että näkyikö sitä kerjäläistä seuraavana aamuna töissä. Ei näkynyt. Kuulemma eivät halua töitä kun kerjäämiselläkin elää.
 

passenger

Jäsen
Aloin tuossa selailemaan saliandylehden välissä tullutta varustekatalogia, niin eikö siinä jumalauta ole ekalla sivulla rannenauhat, bandanat, hiuspannat + muut lätsät. Puuhelmet ja joku vaaleanpunainen kireä hihaton paita enää puuttui.

Vittu että hävettää tunnustaa harrastavansa kyseistä lajia. onneksi sentään miehekkäästi maalivahtina.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Draamaa ja rytinää, haista Henriksson vittu!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
FM > elämä

FM2007 aiheuttaa jälleen uskomatonta vitutusta...

Imekää vitun boardi mun palloja, ei nyt saatana puoli-ilmaseks tarvi parhaita pelimiehiä pois päästää, vaikka vittu premieriin noustiinkin... voi vittu että on vittu homoja setiä. Ja kohta vingutaan ku tulee jatkuvasti turpaan...

No varsin tulee kun eihän kukaan itseään kunnioittava isäntä tule tällaseen paskasakkiin pelaamaan, kun palkkaakaan ei saa vittu mitään. Ja kun työllä ja vaivalla kehitetään junnuja ni sitte ne vittu päästetään miljoonalla vittuun. Mitä vittua mä teen sillä miljoonalla, hankin miljoona conference-pelaajaa?

Niin ja tämä kyseinen paskaseurahan on Peterborough United, jonka saatanan vittu sain munkilla nostettua Premieriin, ja jonka board of directors tuntuu olevan kännissä jatkuvasti... vitun apinat, seuraava työtarjous ja meikä ottaa hatkat. Vittu.
 

Piiskuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oranssi, sympatiat sinisille
Vilttivaras, saatana!

Onhan se nyt vittu uskomatonta, että taloyhtiön lukitusta lastenvaunuvarastosta nussitaan lapsen viltti. Rahallisestihan tuo nyt ei ollut minkään arvoinen ja kohtalaisen rumakin vielä, mutta tunnearvoa sitten senkin edestä. Ollut 30 vuotta sitten vaimoni lämmikkeenä, ja nyt joku kusipää naapuri vie sen etelä-Helsingissä, meidän jätkän vaunujen alakopasta. Kai tässä nyt sitten pitää huomenaamuna ennen duunia lähteä jostakin hakemaan uutta vastaavaa, että poju voi käpertyä jonkun huovan suojaan tuolla syystuulessa. Vittu, melkein kaikki talossa asuvat itse omistamissaan asunnoissa, eli tuskin nyt jumalauta sentään pitäis olla siitä kiinni, ettei jengillä olis varaa hakea kaupasta tai vaikka uffilta vastaavaa. Autostereoita pariinkin otteeseen varkaille menettäneenä voin todeta, että tuolloin ei vituttanut lähellekään näin paljoa, he kun sentään todennäköisesti aidosti tarvitsivat niistä saatuja rahoja.

Perkele! Minkälainen ihminen on noin alhainen?
 

Jindebyne

Jäsen
Perkele! Minkälainen ihminen on noin alhainen?

Samanlainen tapaus kävi meidänkin rapussa. Ikäiseni neito joka asuu suoraan minun alapuolellani kertoi eilen, että maanantaina oli hänen ovensa saranassa roikkunut kukkakimppu viety todennäköisesti jonkun saman rapun asukin toimesta, koska ulko-ovet ovat lukossa 24/7. Itsekin näin tuon kimpun ja ajattelin, että joku herramies lähettänyt kukkia tälle tytölle. No kävikin ilmi, että kukkakimppu oli ollut suruvalittelu tytön isän poismenon johdosta. Kyllä pistää todellakin vihaksi tuon tytön ja Pallokorvankin puolesta. Ei sitä näköjään tiedä millaisten kusipäiden seinänaapurissa sitä asuukaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele kun vituttaa istua jossakin työpaikan järjestämässä fucking Excel-koulutuksessa, kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Tipahdin kärryiltä jo viidentoista minuutin jälkeen klo 8.20 ja tätä piinaa kestää puolillepäivin. En ole käyttänyt ikinä Exceliä.

En voi edes aloittaa tämän koulutuksen jälkeen kalsarikännäystä, koska vaimoni ystävä tulee meille illalla kylään pienen lapsensa kanssa.

Närästääkin perkeleesti, eikä Pepcid auta. Pitäisi kai vetäistä purkki ruokasoodaa, kun pääsen himaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös