Huilumestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Olemme näemmä kohtalo tovereita, Tepsillä menossa 4 matsin vieraskiertue.Jarzki kirjoitti:Vituttaa sm-liigan otteluohjelma, kun suosikkijoukkueeni seuraava kotipeli on vasta reilun viikon päästä.
Olemme näemmä kohtalo tovereita, Tepsillä menossa 4 matsin vieraskiertue.Jarzki kirjoitti:Vituttaa sm-liigan otteluohjelma, kun suosikkijoukkueeni seuraava kotipeli on vasta reilun viikon päästä.
Canal+. Ei voisi vähempää kiinnostaa katsoa jonkun vitun Tapparan peliä taas tuolta töllöstä huomenna. Kerkesin jo hieman innostua, että kun huomenna ei täällä päin ole kotimatsia, niin voi kerrankin istahtaa sohvalle ja katsoa lätkää. Pitihän se sitten mennä tarkistamaan, että mikä matsi mahtaa tullakaan, niin ahh mikä mukava yllätys, Tapparan peli! Kiitos Canal, eipä nähdä minua huomennakaan television ääressä sitten.
Nyt taitaa edessä olla se, että kun vamma on osoittautumassa uusiutuneeksi eturistisidevammaksi, niin vakuutusyhtiö ei korvaa mitään. Vaikka on korjattu aiemmin ammattilaisen toimesta ja jalka ollut todella hyvä jo monta vuotta.
Tsemppiä kuitenkin jatkoon. Tiedän tuon tunteen, oma polvi alkaa olla siinä kunnossa, että löysyys haittaa jo tavallistakin elämää, mutta pelataan nyt vielä kun pystyy. Jossain vaiheessa se karu stoppi sitten tulee.
Viime perjantaina baarissa, tapasin erään muijan. Siinä sitte juteltiin, muija oli jo tarjoamassa mulle juotavaa! Tyttö oli koko ajan aivan kiinni meikäläisessä. Sitten viimeisten hitaitten jälkeen tulee: "anteeks kauheesti, mut mä oon varattu"
Akkahan selvästi vain mittasi markkina-arvoaan. Voi sitten seuraavassa riidassa sanoa miesystävälleen, että hänellä olisi vientiä vaikka kuinka paljon. Päivänselvä juttu.Mikä helvetti noissa naisissa oikein on?
Viime perjantaina baarissa, tapasin erään muijan. Siinä sitte juteltiin, muija oli jo tarjoamassa mulle juotavaa! Tyttö oli koko ajan aivan kiinni meikäläisessä. Sitten viimeisten hitaitten jälkeen tulee: "anteeks kauheesti, mut mä oon varattu"
noh.. aina ei voi voittaa
Akkahan selvästi vain mittasi markkina-arvoaan. Voi sitten seuraavassa riidassa sanoa miesystävälleen, että hänellä olisi vientiä vaikka kuinka paljon. Päivänselvä juttu.
Aivan totta. Silti sitä kuitenkin tapahtuu ja ymmärrän ShitBreakin vitutuksen erittäin hyvinkin. Eikä kyse välttämättä ole edes mistään tulevan riidan argumentista, naikkonen saattoi ihan omaksi huvikseen mitata markkina- arvonsa. Tai sitten eukko elää väsyneessä parisuhteessa ja oli jo tekemässä siirtonsa, kunnes viimeisten hitaiden jälkeen päätti, ettei nyt ehkä kuitenkaan halua tehdä sitä. Mistä näitä tietää.Jos parisuhderiidassa täytyy turvautua markkina-arvoargumentaatioon, niin jotakin on ollut peruuttamattomasti pielessä jo vähän aikaa.
Miesten törkeä kielenkäyttö. Töissä joutuu kuuntelemaan vaikka mitä paskaa huoritteluun
ULEÅBORGIR KIRJOITTAA KESKITTYNEESTI RAPORTTIA
Rahahan se on usein se suurimmat vitutukset aiheuttava asia. Kun en tiedä tilanteestasi muuta kuin tämän, en voi muuta kuin ehdottaa sitä, mitä itse tekisin asiassa eli nostaisin kissan viileän rauhallisesti pöydälle.Rahatilanne vituttaa ihan suunnattomasti. Säästöt ovat melkein lopussa ja velkoja on joka suuntaan ja vaimolla on maksamattomia huutonet -kauppoja yms. kaikenlaista. Ja muija suuttuu joka kerta jos otan puheeksi säästämisen, kun hän on mukamas ainoa joka joutuu säästämään. Empä ole minäkään ostanut kuin muutaman cd-levyn koko vuonna mutta eipä niitä lasketa. Huutonetti on saatanan keksintö.
Ja se mikä eniten vituttaa on tässä rahatilanteessa se että lapsille luvataan kaikkea. Ja sitten kun hän vaihtelee kaikenlaista kaveriensa kanssa se on mukamas ilmaista vaikka postikulut ovat parhaimmillaan parikymmentä euroa.