Vitutusketju

  • 10 587 251
  • 56 164

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Remontti-Reiska ja sen paneloinnit.

"Meillä on tässä 30-luvulla rakennettu kivitalo ja me paneloidaan se nyt tällaisella kivalla keltaisella paneelilla. Tässä pinnassa olevat halkeamat ovat vain kosmeettisia...nyt tämä talo näyttää 50-luvun rintamamiestalolta."

Saatana, missä on vanhan rakennuskulttuurin kunnioitus? Vittu. Kyllä kivi on kivee, saatana. Paneelit on perkeleestä.
 

Salama44

Jäsen
Teemu Selänne voi jäädä ilman sakkorangaistusta aiheuttamastaan veneonnettomuudesta, koska hänellä ei ole sopimusta NHL:ssä eikä näin ollen tuloja. Vittu, sanon minä näiden miljonäärien hyyssäämisestä!
 

käki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teemu Selänne voi jäädä ilman sakkorangaistusta aiheuttamastaan veneonnettomuudesta, koska hänellä ei ole sopimusta NHL:ssä eikä näin ollen tuloja. Vittu, sanon minä näiden miljonäärien hyyssäämisestä!



Minkäs veneonnettomuuden Selänne on aiheuttanut?
Iltapuluissa esillä olleiden uutisten mukaan häntä syytetään veneen luovuttamisesta henkilölle, jolla ei ole lupa ajaa sillä.

Mikäli Selänne todetaan johonkin syylliseksi, niin eikö hän saa vähintään minimipäiväsakon, kuten muutkin työttömät?
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Huomenna kello 8.05 uskonnon koe.

Näin olen aina uneksinut viettäväni lauantaiaamun. Pistää vituttamaan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Huomenna kello 8.05 uskonnon koe.

Näin olen aina uneksinut viettäväni lauantaiaamun. Pistää vituttamaan.

No lycka till vaan sulle. Kai sä oot nyt valmistautunut huolella? Se on niin saatanan tärkeä aine se uskonto ;) Itelläkin olis ens viikolla kaks YO-koetta Yhteiskuntaoppi ja Ruotti eli ens viikonloppuna on todella nautinnollista bilettää.

Itse ketjun aiheeseen. Mua vituttaa, että bisset näyttäs loppuvan kesken ja tämän seurauksena joudun avaamaan viskipullon, jota mun ei pitänyt tänään avata. Mutta eihän sitä kuivinkaan suin voi olla? Tää on tällänen tekemätön paikka. :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kuumeessa, vaikka pitäisi lähteä aikaisin aamulla erääseen erittäin tärkeään tapahtumaan (ei kuitenkaan häät tms), enpä siis mene.

Vittu ei saa edes nukuttua. Miten voi käydä näin, kuulun siihen ihmisryhmään mikä ei ole "koskaan" kipeänä. En todellakaan muista milloin olisi viimeksi ollut jotain kuumetta.

Vaihtaisin vaikka kesäviikonlopun siihen, että olisin tänään siellä missä pitäisi olla.

Ja sitten vielä moderaattoritkin kimpussa. Nyt menee hyvin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin meinasinkin tehdä, mutta kun en tajunnut ottaa ylös tämän saarna-yhtiön nimeä tai yhteystietoja. Tehokkaampaa olisi, jos mainitsisin myös ne, jolloin VR voisi antaa palautetta tähän suuntaan. Veikkaan, että vanha sanonta "ei kahta ilman kolmatta" toteutuu myös, ja seuraavankin kerran kun luen tätä ilmaislehteä, sieltä löytyy myös "Jumalan sanaa".

Olin oikeassa, sieltä löytyi. Asialla oli Suolahdella vaikuttava Herätysseuran kirjapaino. Laitoin nyt palautetta VR:lle aiheesta. Itse kirjapainoon en uskalla olla yhteydessä, alkavat pian rukoilemaan puolestani tai lähettämään käännytysmateriaalia.

Vituttaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ensinnäkin vituttaa se, että vanhemmat pyyteli meikäläistä mökillä käymään, kun siellä nyt sattuu täti olemaan miehineen kylässä. Noh, en sitten mennyt enkä ole menossa. Vineä saan ko. asiasta aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin, mutta ei vaan kiinnosta ajaa 2*90 km turhan takia.
Toinen asia mikä vituttaa on se, että X360 vie mua NHL 08:ssa ihan 100-0. No ei voi mitää, minkäs teet kun on niin huono pelaaja.
Kolmas asia joka vituttaa on opinnäytetyö. Koulun serveri hajosi ja sinne meni useampi sivu kirjoitelmaa. Eikä takeita backupeista ole. Ei jaksais alkaa samaa asiaa kirjoittaa uudestaan ja jos ne backupit saadaan myöhemmin niin..
Ei helkkari kun syö taas miestä...
 

Kojootti

Jäsen
Vittu, että vitutti olla aamulla kaupungilla, kun vettä tulee niin helvetisti ja sitten vielä kaikki espoolaiset 10-henkisten perheittensä kanssa jostain mankkaalta päin on saapunu stockalle kulttuurikierrokselle. Voi vittu et osasi vituttaa
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itse kirjapainoon en uskalla olla yhteydessä, alkavat pian rukoilemaan puolestani tai lähettämään käännytysmateriaalia.
Ymmärrän kyrsiintymisesi periaatteessa, mutta painopaikka tuskin on itse jakelun takana, vaan joku ryhmä tai yksittäinen henkilö. VR on sen vuoksi parempi kohde valitukselle, tosin en tiedä, millaiset konstit heillä on puuttua tuohon touhuun.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ymmärrän kyrsiintymisesi periaatteessa, mutta painopaikka tuskin on itse jakelun takana, vaan joku ryhmä tai yksittäinen henkilö. VR on sen vuoksi parempi kohde valitukselle, tosin en tiedä, millaiset konstit heillä on puuttua tuohon touhuun.

Toisaalta tuossa lapussa tarjottiin mahdollisuutta tunnustaa synnit. Ja kyseinen lappu pyydettiin palauttamaan juurikin tuonne kirjapainoon, minkä jälkeen palauttajan puolesta rukoiltaisiin. Tuosta päättelin, että tuo kirjapaino on ainakin jollain tapaa mukana aiheessa.

Korostetaan vielä, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista uskontoja vastaan, eikä uskovaisia - ainostaan tuollaista käännytystyötä, jossa käytetään hyväksi muita tahoja aika kyseenalaisella tavalla, en voi sietää.

Ja ketjun aiheeseen: Vituttaa se, että kaikilla kavereilla tuntuu tänään olevan jotain menoa. Olisi huvittanut käydä pitkästä aikaa hieman viihteellä. Mutta ei oikein kiinnosta yksinkään lähteä baariin. Noh, onneksi eräs tuttavapariskunta kutsui alkuillaksi kylään, joten pitää siellä käydä. Eipä tarvitse ainakaan yksin kotosalla möllöttää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toisaalta tuossa lapussa tarjottiin mahdollisuutta tunnustaa synnit. Ja kyseinen lappu pyydettiin palauttamaan juurikin tuonne kirjapainoon, minkä jälkeen palauttajan puolesta rukoiltaisiin. Tuosta päättelin, että tuo kirjapaino on ainakin jollain tapaa mukana aiheessa.

Ok, tuo saattaa muuttaa tilannetta. Tosin tiedän, että usein jakelijoilla ei välttämättä ole mitään yhteyksiä painopaikkoihin, kun matskukin saattaa olla netistä tilattua yms. Oli miten oli, mielestäni olisi kuitenkin asiallista kysyä VR:n lupa moiseen ja pyytää vaikka paikka lehtitelineestä tai vastaavasta, johon srk:n kamaa voisi jättää ja josta sitä haluavat voisivat poimia.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ilveshän tässä vituttaa. Taas vaihteeksi. Ja varmaan vituttaa tasaiseen tahtiin koko kauden. Taas vaihteeksi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Viikonloppu ja kuumetta, kurkku turvoksissa, ja kovat menohalut olisi silti baariin.. koko ensiviikko ihan liian työn täytteinen että voisi olla sairaslomallakaan.. stana
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa koko Jatkoaika. Homma on mennyt ihan pelleilyksi ja asioiden listaamiseksi. 15-vuotiaat klopit provoilevat joka toisessa ketjussa ja muissa tapellaan siitä, että onko meidän Pertti parempi pelaaja kuin teidän Johnny. Toisella puolella isoimmat annit on joissain erittäin harvoissa ketjuissa missä vielä keskustellaan ilman vanhojen mielipiteiden kaivuuta esille ja tuomitsemista ensimmäisestä mielipiteestä. Mihin asioihin voit kommentoida riippuu täysin siitä mitä joukkuetta kannatat. Jos satut kommentoimaan poikkeavasti niin jo on muutama korppikotka näykkimässä siitä kuinka et voi olla enempää väärässä ja kuinka 3 vuotta sitten sanoit tästä taklauksesta näin ja näin. Ja tämän jälkeen yleensä koko keskustelu jää pelkän inttämisen asteelle.

Kiitos, jo helpotti
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Vituttaa Kalpan puolesta, toivottavasti Stevenson palaa vielä takaisin Kuopioon. Vähän liikaa epäonnea jo yhdelle joukkueelle ulkomaalaisten kanssa ja kun rosterin laajuus muutenkin on mitä on.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Jonkulainen troijalainen on tunkeutunut läppäriini enkä pidä siitä. Lataa niin helkutisti kokoajan ja ohjelmat valittavat kaikenmaailman riskeistä. Tässä sitä yritetään poistaa, mutta toistaiseksi ei olla onnistuttu.
 

Erik Loka

Jäsen
Kyllähän tää syyssää vituttaa. Joka päivä tulee vettä, on aivan helvetin kylmää, pimeää, harmaata ja tuulennopeus on varmasti noin kymmenen kilometriä sekunnissa.
Jos voisin, niin lähtisin kyllä etelään.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Vituttaa koko Jatkoaika. Homma on mennyt ihan pelleilyksi ja asioiden listaamiseksi. 15-vuotiaat klopit provoilevat joka toisessa ketjussa ja muissa tapellaan siitä, että onko meidän Pertti parempi pelaaja kuin teidän Johnny. Toisella puolella isoimmat annit on joissain erittäin harvoissa ketjuissa missä vielä keskustellaan ilman vanhojen mielipiteiden kaivuuta esille ja tuomitsemista ensimmäisestä mielipiteestä. Mihin asioihin voit kommentoida riippuu täysin siitä mitä joukkuetta kannatat. Jos satut kommentoimaan poikkeavasti niin jo on muutama korppikotka näykkimässä siitä kuinka et voi olla enempää väärässä ja kuinka 3 vuotta sitten sanoit tästä taklauksesta näin ja näin. Ja tämän jälkeen yleensä koko keskustelu jää pelkän inttämisen asteelle.

Kiitos, jo helpotti

Allekirjoitan. Älä kirjoita omaa eriävää mielipidettä aiheeseen, olet pelkkä trolli ja provoaja. Ei tsiisus.

Muita myötäilemällä ja jatkoajan "vakkareita" kumartamalla, sinut hyväksytään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi vittu että mua vituttaa taas saatana. Vihjailen muijalle etelän matkasta mutta ei jaksa saatana syttyä millään tavalla. Nälkäkin painaa päälle mutta ei jaksa mitenkään käydä vääntämään mitään eikä mistään saa enää tilattua pizzaakaan. Kai se on mentävä jotain vääntämään saatana. Veikkauksetkin kusi taas vitun lahjakkaasti. Vitun Liverpool! En ois tarvinnutkaan rahaa! Ja tää on sulle saatanan viiksivallu! Tukehdu siihen saatanan Oltermanniin ja kiitti siitä että kauniisti aikaisemmin viillelty juusto on nyt sellainen vene että sitä on turha höyläillä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nenä vinossa ja luultavasti silmä mustana. Kaveri onneksi sentään kiskoi minut irti siitä Hyönteisestä !!!
Sillä muuten olisi tullut murhia.

Edit: Minkälaisista eläimistä saa tapporahaa?
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Haistakaa vee, mä viinakaapille meen.."
Kaikki meni eilen ihan hyvin ainakin siihen asti kunnes tupakat loppu.
(jos lasketaan pois tuo eilinen tilastotappio ;) Sen jälkeen piti tietenkin lähteä keskustaan. Ja siellä kirjainmellisesti törmäsin yhteen mielisairaaseen Ex-kaveriin (Vitun narkkari!)
...eli suckerbunch tuli päin näköä ja jos kaveri ei olisi potkaissut sitä jäteläjää munille niin olisin luultavasti herännyt ruumishuoneelta.
Ja sen jälkeen kun tokenin niin hakkasin siitä torakasta paskat pihalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös