Eipäs kun futis.Maalivahti on veskari ja jalkapallo on fudis. Että muistakaa se! :)
Eipäs kun futis.Maalivahti on veskari ja jalkapallo on fudis. Että muistakaa se! :)
........
Sori mut naurattaa ihan perkeleesti. On se huonoa tuuria. Kuollut viidakon kuningas :)Kyllä muuten vituttaa, kun tuli eilen sitten kaverin muijafrendiä hässittyä. Molemmat hyvissä kuoseissa siinä kaverin huoneessa ja tämä lähtee vastaan muutamia ihmisiä ja sanoo, että kestää sellaiset puoli tuntia, että hän palaa...No eihän "viidakon kuninkaalta" mene sekstailuun kuin se 1min jos tarve vaatii. Siinä sitten toimittiin hyvällä tahdilla ja vähän ennen, kuin kaveri tuli takaisin niin lopetimme hommailut...Aamulla ketutti tuokin, mutta tämä kaverini muija soitti ja sanoi, että hänen pitää kertoa asiasta tälle kaverilleni...Ehkä hyvä niin joidenkin kannalta, mutta se on R.I.P minulle. Luultavasti jään auton alle jostakin syystä huomenna...
Oli ihan okei. Mutta on niitä parempiakin koettu todellakin...Taisi johtua molempien "pienestä" humalatilasta se, että yllättävän vaikeaa oli hole-in onea saada edes aikaan...Vielä elossa ollaan tässä, mutta eiköhän illalla lennä ikkunasta joku molotovin cocktail mun huoneeseen...Oliko edes hyvä pano?
Vituttaa puolestasi jos ei ollut.
Oli ihan okei. Mutta on niitä parempiakin koettu todellakin...Taisi johtua molempien "pienestä" humalatilasta se, että yllättävän vaikeaa oli hole-in onea saada edes aikaan...Vielä elossa ollaan tässä, mutta eiköhän illalla lennä ikkunasta joku molotovin cocktail mun huoneeseen...
Alkoi vituttamaan kun luin tämän.
Ei muuta kuin yhtiökokoukseen ehdotus autopaikan vuokran nostamiseksi niin korkeaksi, ettei kenenkään kannata tyhjänä sitä pitää. Sitten jos muijalla onkin gillaa hinnasta huolimatta paikka pitää, et oikein voi asialle yhtään mitään.Taloyhtiön autopaikka.
Ei muuta kuin yhtiökokoukseen ehdotus autopaikan vuokran nostamiseksi niin korkeaksi, ettei kenenkään kannata tyhjänä sitä pitää. Sitten jos muijalla onkin gillaa hinnasta huolimatta paikka pitää, et oikein voi asialle yhtään mitään.
Vituttaa tosissaan JYP-miesten maailman kovimman joukkueen mainostaminen, vittu siellä on saatana siivoojatkin Sm-liigan kärkiosaamista että alta pois kun keskisuomen pojat tulee.. Toivon vilpittömästi että kun liiga starttaa saavat turpaansa niin että jyvät lentää hatusta.
Anteeksi pyydän niiltä Jyp-faneilta joita omiensa leijuminen vituttaa myös.
Taloyhtiön autopaikka.
Taloyhtiöllä on kuusi autopaikkaa jotka kaikki ovat tietty varattuja, yksi näistä kuuluu yhdelle naikkoselle jolla ei ole omaa autoa mutta kuulemma tarvii sitä satunnaisesti. Soitin harpyijalle josko voin parkkeerata koslani hänen paikalleen kun hän ei "tarvitse" paikkaa, sopihan se kunham raijaan rassini pois kun hän ennakkoon ilmoittaa että nyt on tarvis paikalle. Viime lauantaina tämä harppu ilmoittaa kello 18.36 että tarvitsee paikkaa about heti. Noh, mä olin 100km toisessa suunnassa kännissä kun oli kaverin polttarit. Ilmoitin kohteliaasti että valitettavasti en pysty auto siirtämään edellä mainitusta syystä. Ei vastausta joten oletin kaiken olevan ok, paskan vitut. Äsken tuli tekstiviesti: Hei, sinulla varmaan on jo se oma maksamasi pysäköintipaikka? Tää pysäköinti minun maksamalla paikallani ei toiminut oikein tovomallani tavalla tällä kertaa, joten sovitaan, että käytän sitä vaan itse.
Vittu just de, ei saatana mitä kyynamoja voi olla.