Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa voi olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna. Mitä nämäkin ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana? Varmaan tietokonetta 24/7. Muutaman kerran olen ollut silmät aivan pyöreinä, siis mitäh sä tossa oikein yritit?!!??! Yläasteen liikkatunnit olivat aivan eri planeetalta(siellä oli paljon hyviä liikkujia. Lisäksi tytöt ja pojat olivat omissa ryhmissä, kun täällä lukiossa on "sekaryhmät")...
Ja kun lisätään vielä, että mun lajitiedot ja -taidot muutamaa lajia lukuunottamatta ovat aivan eri planeetalta opettajaan verrattuna. Voitte vain arvata, mitä liikkuu päässä, kun liikkamaikka tulee neuvomaan mulle jossain sellaisessa asiassa, mitä olen tehnyt yli kymmenen vuotta.
Toisaalta onhan se "mukavaa", kun on sen verran ylivoimainen, niin voi vain tehdä joukkuelajeissa koko kentän pajatsoja. Esim. jäällä pelattaessa taisin lainata palloa alle kymmenen kertaa muille.
Suomi ei ole urheilun ihmemaa piste