Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hehe, saattaa olla melkoisen absurdi fiilis kantaa viinaa Viroon päin.vikkenilo kirjoitti:Löivät sen myyntikiellon kaupoille. Shaatana soikoon. Voi olla värikästä menoa.
Hehe, saattaa olla melkoisen absurdi fiilis kantaa viinaa Viroon päin.vikkenilo kirjoitti:Löivät sen myyntikiellon kaupoille. Shaatana soikoon. Voi olla värikästä menoa.
Ota ihmeessä. Krapulassa ihminen on luovimmillaan. Se on tutkittu.Slowhand kirjoitti:Valtiotieteellisen tiedekunnan kuningasidea, eli tiedekuntatentit lauantaisin kello 9.
En olisi halunnutkaan ottaa olutta.
Kävi mielessä, mutta mulla on firman pakettiauto ja tuo paikka on sellainen että jos siihen jättää tuon, ei kukaan pääse parkkipaikoille tai sieltä pois. Ei viittis kaikkien iltaa/aamua pilata yhden pässin takia. Laitoin kuitenkin lapun kyseisen auton tuulilasiin. Toivottavasti lukee sen viestin, niin ehkä saattaa ymmärtää asian.Uleåborgir kirjoitti:Tee kuten kaverini teki, eli parkkeeraa auto siten, ettei kyseinen kusipää saa autoaan mihinkään ruudusta. Eiköhän tuo viestin ymmärrä ja uskoisin, että häntäkin saattaisi hieman vituttaa tilanne. Kaikkeen vitutukseen on olemassa jossakin vastavitutus. Vitutuksen määrä on aina vakio.
Pakkipari kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka jättävät autonsa toisten ihmisten varatuille parkkipaikoille. Oli muuten aika ihana ylläri kun tulee kotiin ja huomaa jonkun vieneen oman parkkipaikan. Perkele! Nyt saunaan rentoutumaan ja jos tuo auto on vielä sen jälkeen tuossa paikalla, niin saatanpa innostua leikkimään lekalla...
repe_joke kirjoitti:Vai tulinkohan just kipeäksi?
pernaveikko kirjoitti:Tietenkin sinä menet nyt töihin, mutta tuo on ihan oikeasti keino mikä kannattaa säilyttää arsenaalissa. Ja sitten käyttää, kun ihan oikeasti ei vain voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan.
Kyl ne taas toimii.-Niks- kirjoitti:Veikkauksen sivut sekaisin.
Seppis kirjoitti:Vituttaa ettei Suomen pelii tuu vappuaattona.. olis vaa ollu komijaa vetää viinaa ja kattoo lätkää. Nyt sitten vaa vedetää viinaa.
perussettiä, perussettiä. et varmaan oo ainoa äijä joka ottaa naisen kanssa yksiin...jos se nyt sua mitenkään lohduttaa :)tutzba kirjoitti:Ja minkä takia naisten pitää olla niin vaikeita. Tää kyllä kuuluis varmaan Naisasiat-ketjuun mutta pistin kuitenkin tänne. Vittu kun hajottaa.
Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna.
konna_kuittaa kirjoitti:Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna. Mitä nämäkin ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana? Varmaan tietokonetta 24/7. Muutaman kerran olen ollut silmät aivan pyöreinä, siis mitäh sä tossa oikein yritit?!!??! Yläasteen liikkatunnit olivat aivan eri planeetalta(siellä oli paljon hyviä liikkujia. Lisäksi tytöt ja pojat olivat omissa ryhmissä, kun täällä lukiossa on "sekaryhmät")...
Nimimerkillä, syötellään, mutta kun eivät saa kiinni, vaikka antaisi aivan maagisen passin. Ei edes sulkapallossa, vaikka tarjoiltaisiin suoraan mailaan :DJ.Petke kirjoitti:Nimimerkillä, Mikael Forssell, paskemmille ei kannata syötellä.
Mitä itse muistelen lukion liikuntatunteja niin vähän samanlaiset fiilikset jäi. Itsekin kuuluin siihen ryhmään joka osasi edes jotakin tehdä, valitettavan paljon siellä kuitenkin oli niitä joita ei koko touhu kiinnostanut ollenkaan. Veikkaan että nimim. konna_kuittaa haki tässä sitä että heilläkin on porukkaa joka salibandya pelatessa kävelee päästä päähän tai odottaa vastustajan maalivahdin edessä että sinne syötettäisiin. Ja kyllähän sellainen ymmärrettävästi vituttaakin. Vaikka ei osaisi niin voi yrittää kuitenkin. Jalat liikkeelle vaan. En usko että ko. nimimerkki niinkään vetäisi sooloja läpi kentän tukka märkänä ja puuhelmet kaulassa, kunnon sabatyyliin. Tällainen fiilisi minulle jäi.J.Petke kirjoitti:Nimimerkillä, Mikael Forssell, paskemmille ei kannata syötellä.
Itse seuranneena matsia (Tosin aika vahvassa humalassa!) tulin siihen lopputulokseen, että joku muukin Suomen pelaaja yritti purkaa kiekko Berg'n jälkeen. Eli siis jos näin oikein, maali ei ollut Berg'n syytä. Mutta arvon Leiska: Ota huomioon humalani, eli ei ole varmaa tietoa tuosta purkajasta.Leiska kirjoitti:Aki Bergin onnettoman purkukiekon seurauksena syntyi Tanskan toinen maali, joka sitten maksoi allekirjoittaneelle vetovoiton. Kiitokset vaan tälle turkulaispelaajalle siitä. Toi.
Vittu.