Vitutusketju

• 10 698 730
  • 56 253

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
pelikielto kirjoitti:
Tuossa tapauksessa varas kuitenkin oli jumissa paatissa eikä varmasti ollut lähdössä mihinkään. Varkaan saa ottaa lain mukaan kiinni jos pakoon yrittää, eli luulisi tuon retkueen onnistuvan siinä. Nyt kuitenkin päätettiin vielä tempoa kaveria päähän kimpassa. Kohtalaisen "miehekästä" toimintaa, etten sanoisi.

Mistä tiedät, että asia meni noin? Iltalehden paperiversion mukaan isokokoista ulkomaalaistaustaista miestä yritettiin pitää paikoillaan oikein miehissä, mutta tämä yritti karata väkisin. Poliisit oli soitettu muutamaan kertaan paikalle, mutta tulo kesti. Näin siis Pekka Vehkosen versio asiasta.

Itse veneenomistajana en tunne kyllä mitään sääliä tuollaista rikollista kohtaan.

RCY#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Dallas Stars, Habs, Liverpool, Suomi
Tässä surkeiden rikollisten päähän taputtelussa on aina sama juttu. Tekivät nämä pellet mitä tahansa tai veivät mitä tahansa, aina, jos saat rysän päältä kiinni ja hiukan kurmootat ympäri korvia rangaistukseksi, niin paskaa jää käteen. Rikollisten pitäisi nuolla haavansa ja koittaa vaikka ottaa opikseen siitä, että joskus saattaa tulla korville.

Tästäkin taas muutamia satoja euroja ryyppyrahaa surkealle runkkarille ja rahat ryypättyään, ollaan pian jonkun venettä putsaamassa. Voi kele!

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio kirjoitti:
Mistä tiedät, että asia meni noin?
Tiedän sen verran mitä luin tuosta postatusta linkistä: "Juhlijat ottivat miehen kiinni ja alkoivat pahoinpidellä tätä." sekä "Sen mukaan murtomies sai perusteellisen läksytyksen motocrossin taannoisen maailmanmestarin ja moninkertaisen Suomen mestarin Pekka Vehkosen loistoveneellä."

Vakio kirjoitti:
Iltalehden paperiversion mukaan isokokoista ulkomaalaistaustaista miestä yritettiin pitää paikoillaan oikein miehissä, mutta tämä yritti karata väkisin. Poliisit oli soitettu muutamaan kertaan paikalle, mutta tulo kesti. Näin siis Pekka Vehkosen versio asiasta.
Ok. Eli onko tämä varas nostanut asiasta metelin vai poliisi? Jos tuossa nyt on yritetty parimetristä ja satakiloista masai- heimolaista pitää aloillaan kun hän pistää vastaan, niin ymmärrän tuon hätävarjelun täysin. Varmasti tulee ruhjeita molemmin puolin.

Legion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Everton, FC Bayern
Toi rikollisten hyysääminen todella vituttaa syvästi. Kaikennäkönen epäsosiaalinen käytös muutenkin on saanut liikaa jalansijaa. Rangaistukset on ihan mitättömiä niin kauan, kunnes satut puolustamaan omaa omaisuuttasi. Johan tulee penalttia. VITTU.

Rötöstelypuuhissa olevalla ei tarvitsis mun mielestä olla normaalin ihmisen oikeusturvaa. Päähänlyönnin pitäis ennemminkin olla velvollisuus niissä tapauksissa. Rangaistusten muutenkin kuuluis olla kovempia kaikkia yhteiskunnan loisia kohtaan.

Ainiin. Vituttaa mua muutama muukin asia

2. Ässien rämpiminen. Voi sitä hävitäkin joskus, mutta jos peli on lisäksi samaa paskaa jatkuvasti. Jotakin tarttis tehrä.

Väsyttää. Ei jaksa kirjottaa enempää.

edit. Ainii. Heinäluoma ja kumppanit. Vitunvittu!!!!

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Legion kirjoitti:
Rötöstelypuuhissa olevalla ei tarvitsis mun mielestä olla normaalin ihmisen oikeusturvaa. Päähänlyönnin pitäis ennemminkin olla velvollisuus niissä tapauksissa.

Olen vähän samansuuntaisella kannalla, että ammatillisia riskejä voisi hieman sälyttää myös työn suorittajan kontolle.

Joskus toivoo että poliisi toteaisi kaverin kompastuneen pahannäköisesti ryöstöretkellään.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kännykkä putosi tänään tuolilta lattialle, n. metrin matka. Sarana paskaksi. Itsekin kännyköitä myyvänä tiedän tasan tarkkaan, ettei mene takuuseen läpi, joten lasku olisi about 80€. Kiitti joo ei. Uutta puhelinta siis. Vitun kiva.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lievästi ilmaistuna vituttaa...

Tuossa jokin aika sitten sain Kelalta kirjeen jossa pyydettin selvitystä tilanteestani - kyse on kuntoutustukeen liittyvistä asioista. Tässä taannoin (oliko nyt tällä viikolla vai viime viikon lopulla) sain toisen kirjeen johon tutustuin eilen pintapuolisesti ja tänään sitten tarkemmin, yllätys oli todella mieluisa - Kela perii minulta takaisin reilut 6000 € perusteettomasti maksettuja kansaneläkkeitä koska olen ollut silloin ja silloin kuntoutustuella. Mielenkiintoisinta tässä on se, että sillä ajalla kun olen ollut kuntoutustuella odottamassa päätöstä olen saanut Kelan maksamaa eläkettä mutta vain reilu 500 €/kk ja näitä kuukausia ei minun laskujen mukaan ole kuin korkeintaa pari kolme, loppujen kuukausien aikana olen ollut sos.toimen asiakkaana.

Todella mieluisa yllätys Kelalta, joko heidän laskenta mättää tai sitten he ovat ns. tilittäneet minulle rahaa jota minä en ole koskaan saanut tai sitten jollekulle on käynyt inhimillinen erehdys.

Tänään sitten laadin oikaisupyynnön Kelaan, selvitys tuloista, menoista ja varallisuudesta (ts. varattomuudesta kun velkaa on enemmän kuin varallisuutta), sairaudesta tms. Jos homma menee reisille niin siinä tapauksessa en todellakaan tiedä mitä tehdä...

Kiitos vaan Kela!

vlad.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan käsittämätöntä, millaisia saatanan tampioita postissa on töissä. Muutin, ja tein osoitteenmuutoksen, ajoissa, tottakai. Ensimmäisen viikon postini tulivat edelleen vanhaan osoitteeseen, vanhempieni luo, josta ne kyllä kätevästi sain haettua. Kävin sitten muilla asioilla postikonttorissa, ja mainitsin samalla tästä asiasta, kehottivat tekemään asiakaspalautteen, ja ystävällinen täti sen sitten kirjasikin ylös. No, muutaman päivän postini tulivatkin ihan käännettyinä uuteen osoitteeseeni, kunnes taas tänään oli postiani tullut vanhempieni osoitteeseen.

Siis eikö edes lukutaito kuulu postinkantajien vähimmäisvaatimuksiin? Vituttaa tuollainen perseily!

Itsehän olen ollut postissa töissä säännöllisen epäsäännöllisesti kolmisen vuotta, ja ainuttakaan virhettä en ole koskaan tehnyt. Niin perkele!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
metsänpeikko kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä, millaisia saatanan tampioita postissa on töissä.

...

Siis eikö edes lukutaito kuulu postinkantajien vähimmäisvaatimuksiin? Vituttaa tuollainen perseily!

Itsehän olen ollut postissa töissä säännöllisen epäsäännöllisesti kolmisen vuotta, ja ainuttakaan virhettä en ole koskaan tehnyt. Niin perkele!

Välillä tuntuu tosiaankin siltä, että postilla on töissä tavan tampioita joita ei edes kiinnosta tehdä hommaansa hyvin, olen toiminut kahdessa suuressa lajittelukeskuksessa työhönperehdyttäjänä ja toisinaan kohdalle sattuu henkilöitä jotka eivät todellakaan viitsi tehdä kuin sen minimin ja aina eivät edes sitäkään - tosin heidän työsuhdetta harvoin jatketaan kovinkaan kauaa mutta parissa kolmessa kuukaudessa yksikin heikosti työhönsä asennoitunut henkilö saa paljon hallaa aikaiseksi.

Tässä tämän syksyn puolella olen pariin otteeseen huomannut sen kuinka hyvin "tuotantoketju" toimii. Olen lähettänyt riittävän ajoissa Keravalta postia L:rantaan 1 luokassa eli sen pitäisi olla 96% (muistaakseni) perillä seuraavana arkipäivänä - kaksi äidilleni lähettämää kirjettä on viipynyt matkalla kauemmin kuin tuon tavoiteajan. Varsin kehno suoritus pian entiseltä työnantajaltani.

Vastaavasti useamman kerran kuukaudessa postiluukustani tippuu postia mikä ei kuulu minulle - melkoista huolimattomuutta jakajalta kaikkiaan. Pari kertaa olen laittanut palautetta www.posti.fi -sivujen kautta mutta taitaa olla varsin turhaa touhua kun ei sillä tunnu olevan mitään vaikutusta.

vlad.

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ihan järjettömästi vieläkin. Eilen perheemme koira lopetettiin ja siitä asti ollut vähän maissa. Jotenkin siihen vaan kiintyi niin paljon, kun se kuitenkin pyöri täällä jo reilut 15 vuotta. Silloin ku olin ihan pieni, niin se hankittiin. Ei siihen ikinä totu. Nyt on niin helvetin tyhjä olo, perkele.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On kyllä mahtava fiilis.Naisten kanssa on aina vaikeaa.Ihmeellisistä asioista tuntuvat nämä suuttuvan ,kenen kanssa olen tekemisissä...
Ei siitä sen enempää.Ottaa kupoliin ,piste,punkt.

Voi vittujen perse! Pokerissa menee taas niin päin vittua. Itsellä kädessä AA, teen reilun korotuksen jo ennen floppia, sillä olin hävinnyt muutama jako aikaisemmin AA:lla, kun olin ruvennut slouvaamaan. Noh, nyt kaveri maksaa, kädessä 4 ja 7. Tätä en vielä siis tiennyt, flopissa 2A7 eri värejä. Noh, meikäläisellä kolmoset hanskassa ja yhtäkkiä sitä ollaankin all-in, turn on 7 ja river 7. Tää on tätä, tää on niin tätä.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jotenkin saatana taas eilinen "muutama" kalja venähti..aamulla heräsin eteisen lattialta ja ilmeisesti en ole muistanut käyttää koiraa ulkona. Labbisuros näytti iskälle kaapin paikan ja oli lorottanut kunnon kuset lattialle ja osittain päällekkin..sitä saa mitä tilaa. No, eikös Ismo Alankokin laula miksi koirat kusee kintuille?

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oh hoh. Kahdeksas maalin tappio tällä kaudella, ja saldo muutenkin on mairitteleleva - 3 voittoa 10 tappiota. Me ollaan hävitty tämäkin kausi!

Onneksi saa ite mussuttaa kotona irtokarkkeja ja kattoo telsua. Eikä ole sentin senttiä kiinni missään urheiluissa. Minkä takia ylipäätään pitää kannattaa jotain lätkäjoukkuetta? On se sitten minkä värinen nippu tahansa niin aina välillä tulee huonoja kausia ja se vituttaa.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ottaa päähän. Olen viime aikoina hakannut PSP:n GTA:a niin innokkaasti, että käteen tuli tulehdus tai jotain, eli saikkua paukahti sitten useampi päivä. Saikku ei tietenkään vituta, vaan se, että nyt en sitten voi pelata GTA:ta!

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Perkeleen Alatalo. Mitä teet kun joukkueen peli on aivan sekaisin? Aivan, et mitään. Aikalisä oli jo otettu ja Riku penkitetty. Sanoisin, että väärin penkitetty. Jumalauta, tuo munaton velliperselauma sietäisi saada kurinpalautusta mutta eipä taida Matilla riittää auktoriteetti siihen. VPS! (eli VittuPerkeleSaatana)

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Vituttaa, tuli oltua eilen illalla viihteellä ja suht koht tuhdissa tuiskeessa sitten himaan päin kävelin....noh eipä tämä vituta, kun oikeastaan se oli osittain tavoite .

No eräs henkilö, jonka puheluita en jaksanut kuunella soitteli vähän välein ja suljin puhelimen tietenkin silloin. No matkalla himaan pistin jurrissa 3 kertaa väärin SIM-koodin ja PUK koodia luonnollisestikin puhelin alkoi vaatimaan.

Koitin saada sitten tuota vitun koodia netistä oman hallintasivun kautta. No eipä sitä sieltä irronnut ja asiakaspalvelu numeroon soittamalla tuon koodin voi vain saada. Ja koska mutsini on liittymän haltia, en saanut koodia itse hommattua...lopulta sen koodin sitten kyllä sain. Lisäksi aamulla oli vielä karmea krapula ja mistään ei tahtonut löytyä särkylääkettä, vittu saatana perkele.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
tohtori4 kirjoitti:
Vituttaa, tuli oltua eilen illalla viihteellä ja suht koht tuhdissa tuiskeessa sitten himaan päin kävelin....noh eipä tämä vituta, kun oikeastaan se oli osittain tavoite .

No eräs henkilö, jonka puheluita en jaksanut kuunella soitteli vähän välein ja suljin puhelimen tietenkin silloin. No matkalla himaan pistin jurrissa 3 kertaa väärin SIM-koodin ja PUK koodia luonnollisestikin puhelin alkoi vaatimaan.

Koitin saada sitten tuota vitun koodia netistä oman hallintasivun kautta. No eipä sitä sieltä irronnut ja asiakaspalvelu numeroon soittamalla tuon koodin voi vain saada. Ja koska mutsini on liittymän haltia, en saanut koodia itse hommattua...lopulta sen koodin sitten kyllä sain. Lisäksi aamulla oli vielä karmea krapula ja mistään ei tahtonut löytyä särkylääkettä, vittu saatana perkele.

Laita ensi kerralla vain puhelin äänettömälle..

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Beagle Boy kirjoitti:
Laita ensi kerralla vain puhelin äänettömälle..

Niin...olisi tuo ollut ehkä fiksua(jälkiviisaana todettuna). Mutta tietysti tuo puhelin olisi kuitenkin tärissyt, kun puhelin soi ja ihan siksi, että havaitsen jos joku minua kaipaa ns.normi olosuhteissa.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
VITTU!

KooKoo hävisi 2 peliä putkeen sarjanousijoille! Peli ei kulje vieraissa ollenkaan, voi perkele! :(

Ilves hävisi HIFK:lle. Täydellistä! Ylivoima liigan surkeinta. Piri tee jotain, jumalauta! Ilveksen ylivoima oli myös viime kaudella liigan surkeinta! Vois viiksivallu painuu vaikka takaisin Lahteen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Periaatteessa hyvä meininki... järkkäsin pohjat muutamalle kaverille ja sain jopa pari konjakki/brändi -putelia valmistujaislahjaksi. Muutenkin ollut kiva viikonloppu. Silti taas vituttaa itsessä tietyt asiat... mutta minkäs teet, näillä mennään.

Veijari

Jäsen
Nainen

Vittu mikä noiden naisten ajatusmaailmassa voi olla noin päin helvettiä, että pienen pienistäkin asioista voi kasvaa hetkessä lähes ylitsepääsemätön ongelma. Nyt ollaan jo peruuttamassa häitä jne... ei jeesus!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy