Vitutusketju

• 10 698 681
  • 56 253

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Borgie kirjoitti:
Lemmikki kuoli. Kyllä sitä 7 vuodessa ehtii ihmeen paljon kiintymään, vituttaa aivan saatanasti.

Pahoittelut. Itsellä on haukku joka täyttäisi ensi keväänä 14, mutta on tuo askellus jo sen verta tönkköä, että näinköhän näkee ensi kevättä. Vituttaa muuten helmikuussa alkaa tehdä kuoppaa ladon nurkkaan kun maa on kivikovaa. No saapahan siinä tietty samalla kaikki patoumat purettua samalla sen 14:sta vuoden ajalta tai sitten ei, aika näyttä. Mutta tiedän, että vaikka joku nyt katsoisikin kieroon niin kyllä se voi jollekin koira olla melkein merkittävämpi otus kuin vaikka omat sukulaiset.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Borgie kirjoitti:
Lemmikki kuoli. Kyllä sitä 7 vuodessa ehtii ihmeen paljon kiintymään, vituttaa aivan saatanasti.

Otan osaa.. Itse olen aivan helvetin kiintynyt vanhemmillani olevaan koiraan. En osaa kuvitella sitä päivää kun lemmikki poistuu..

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Borgie kirjoitti:

Voi kuinka kurjaa. Omat koiranikin ovat jo sen verran vanhoja, että saattavat vaihtaa toisiin maisemiin koska tahansa. Kesällä jo mietin, että onkohan tämä viimeinen kesä jommallekummalle. Se päivä on edessä, ehkä pikaisestikin, ja sitten itketään.

Puster

Jäsen
Vituttaa, kun Valioliigastakin tullut yksi heittäytyjien mellastuskenttä.

Hiukan oloa parantaa, että kuollut joutsen oli norsuunluurannikkolainen eikä Spursin ja Pompeyn välisellä muutenkaan ole minulle mitään väliä.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
TheTuoppi kirjoitti:
Vituttaa aivan helvetisti, kun Honka meni tyrimään mestaruuden TamU:lle.

Ja katsojiakin alkaa olla se "normaali" 3000, niin kun kesalla jo ennustelin. Ensi vuonna Honka floppaa, se on nahty niin monesti aiemminkin.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Nyt vituttaa, pelottaa ja suruttaa! Kummiani on ammuttu Afganistanissa klo 17:50 Suomen aikaa. Hän oli siis rauhanturvatehtävissä ja oli saanut luoteja jalkaansa ja rintaansa..

:(

Nyt on tosi huonot fiilikset.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, itseasiassa kyseessä ei ollut koira, mutta samapa tuo, eihän se lemmikin laji kiintymystä määrää. Kiitoksia avatarille, Alamummolle ja Speedyelle, ja jälkimmäiselle tsemppiä kummin puolesta, toivotaan parasta.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Speedye kirjoitti:
Nyt vituttaa, pelottaa ja suruttaa! Kummiani on ammuttu Afganistanissa klo 17:50 Suomen aikaa. Hän oli siis rauhanturvatehtävissä ja oli saanut luoteja jalkaansa ja rintaansa..

Uskon että on huonot fiilikset. Aamu-uutisten mukaan ei ole kuitenkaan hengenvaaraa, mutta sen tiedät tässä vaiheessa varmasti paremmin jo itse. Tsemppiä, kyllä se siitä.

(viestin tarkoitus ei ole täysin ulkopuolisen ihmisen täysin turha jeesustelu, vaan tsemppaava kannanotto)

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
1Timer kirjoitti:
Ja katsojiakin alkaa olla se "normaali" 3000, niin kun kesalla jo ennustelin. Ensi vuonna Honka floppaa, se on nahty niin monesti aiemminkin.

Koska aiemmin on nähty Hongan floppaaminen, eikö se floppi pelaa siinä viereisellä areenalla? Minusta 3000 vielä on helvetin hyvä yleisömäärä muutenkin jos ajattelee eilistä +11 asteen lämpötilaa yhdistettynä osittain katoksettomaan katsomoon ja ukkosmyrskyyn... Kuitenkin liigan keskiarvo on alle tuon kolme tuhatta.

Ai niin, tämä oli vitutusketju. No, tuo Tampereen voitto vitutti eilen hieman. Enemmänkin vituttaa lauantainen HIFK-JYP. Aivan kamalaa katsottavaa jonka kruunasi "joku kaatui, annamme jäähyn" -tuomarilinja. Edes JYPin rumpuryhmä ei tuntunut missään siinä vaiheessa. Ei tarvinne lähteä hallille toiste ennen pudotuspelejä.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Opinnot taas aiheuttavat übervitutusta (kenelläpä ei). Kavereita "hieman jäljessä" opinnoissa, ihan oikeasti vituttaa oma tilanne. Operaatio iso-G on lisäksi niiin vaiheessa, että.. Lisäksi jotain filosofiaa pitää lukea, jotta saisi yleisopinnot suoritettua joskus. Onhan tuo asiaa, mutta joissakin kohti menee yli hilseen..Ois vaan pitäny ajatella ensin.. Kokkolaankin olisi tehnyt mieli lähteä erään ystäväni seuraksi, mutta mutta ne olosuhteet..

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Huomenna ruotsinkielinen presentaatio aiheesta "personalplanering". PP-esitys on tehty, vielä pitäisi tehdä esityksen runko kirjalliseen muotoon itselle. Vaan ei ajatus kulje, ei. Kuula jumissa. Ulkona sataa vettä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei oikeastaan enää edes ota päähän, vaan alkaa jo huvittaa entinen työnantaja. Iso, kansainvälinen puulaaki, maailman vanhin alallaan ja Suomen markkinajohtaja. Ei venäjä, että voi kusta perusasiat niin pahasti, kun mietin viime kesää ja nyt tätä pallottelua. Olen kysynyt kahdesti mailitse ja soittanut työtodistukseni perään, mutta ei vain tule. Aivan käsittämätöntä koomailua, kun tietää, kuinka paljon ko. lafka töpeksi sen parin kuukauden aikana, mitä heillä jouduin olemaan yrityskaupan jälkeen. Olisi lievän organisaatiomuutoksen paikka päämajassa, mutta helpompaa lienee touhottaa edelleen vanhan mallin mukaan ja repiä positiiviset tunnusluvut kentällä raatavien persnahasta. Näin heillä sitoutetaan ja motivoidaan! Sääliksi käy entisiä kollegoja.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yhteiskuntaopin koe meni aivan vituiksi ja hädin tuskin pääsin läpi. Lisäksi vituttaa pelikoneet ja Bluesin eilinen tappio.

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Speedye kirjoitti:

Otan osaa ja tiedän varsin hyvin tuntemuksesi. Oma kaverini, joka opiskeli Sveitsissä kuoli v-loppuna, kun jokin tummaihoinen nuori mieshenkilö puukotti kaveriani, kun hän raflasta ulos astui. Episodiin liittyi alkoholi ja jotakin erimielisyyttä ilmeisesti kaverini ja puukottajan välillä oli ollut.

Sain kaverin tyttöystävältä tekstiviestin la-su välisenä yönä klo 2.35...ei oikein uni sinä yönä tahtonut tulla. Pisti hieman miettimään asioita.....

Erik Loka

Jäsen
Vituttaa tuo Itunes. Muuten oikeen hyvä ohjelma, mutta viime versiossa ääni meni päin persettä kuunnellessa, ja nopeasti sen jälkeen ilmestynyt uusi versio ei osaa vaihtaa itse kappaletta..

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Noin, helvetin hienoa.

Ilves - TPS pelin sain monivedossa kiinni..

Jokerit - HIFK 1,2 - 5,6

Ajattelinkin, että liian hyvää tuuria olisi ollut, jos tuo olisi osunut. Jokerithan johti jo 5minuutin jälkeen 2-0.
Pitikö sun Paskalahti tehdä se kolmas maali? Siinä meni noin 250€ ohi, ei olisi opiskelijalle kelvannutkaan.

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Farmiankka kirjoitti:
Noin, helvetin hienoa.

Ilves - TPS pelin sain monivedossa kiinni..

Jokerit - HIFK 1,2 - 5,6

Jep, Itsellä Jokerit-HIFK kiinni.
Ilves-TPS 4,5,6 - 1,2,3
Vielä kun luulin Santasen pelaavan maalissa, niin ajattelin että Ilveskin voisi tänää päästä tekemään maaleja, mutta...

....

... kutun vitut! Vitun tupsukorvat! Vitun Jani Hurme! Vittu tätä mun tuuria!

Eipä olis (täälläkään) kohtuu persaukiselle duunarille tuo n 260€ kelvannutkaan.

Nimim. "tilipäivää odotellessa"

Bruce Lee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetti, että vituttaa tämän Tampereen Tohlopin päiväkodin johtajan Pirkko Kiiskisen kommentit tästä kahden ja puolen vuoden ikäisen pojan katoamisesta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610035199195_uu.shtml

"- Päivässä tai tilanteessa ei ollut mitään poikkeavaa. Mikään ei mennyt pieleen, hän luonnehtii."

Jos hoitaja unohtaa lapsen vessaan ja menee syömään välipalaa eikä edes huomaa, että yksi lapsi on kateissa, niin kai siinä nyt jotain on vittu mennyt pieleen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruce Lee kirjoitti:
Jos hoitaja unohtaa lapsen vessaan ja menee syömään välipalaa eikä edes huomaa, että yksi lapsi on kateissa, niin kai siinä nyt jotain on vittu mennyt pieleen.
En puolusta itse virhettä, mutta pehmennetään tätä sen verran, että hoitaja meni kahden lapsen kanssa vessaan ja siitä valvomaan lasten välipalan syöntiä. Sitä en tiedä, miksi/miten toinen lapsista unohtui vessareissulle, mutta ihan noin kärjistetty tapaus ei ollut, kuten sen esitit.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Normipäivä...

sampio kirjoitti:
En puolusta itse virhettä, mutta pehmennetään tätä sen verran, että hoitaja meni kahden lapsen kanssa vessaan ja siitä valvomaan lasten välipalan syöntiä. Sitä en tiedä, miksi/miten toinen lapsista unohtui vessareissulle, mutta ihan noin kärjistetty tapaus ei ollut, kuten sen esitit.

"Tampereen Tohlopin päiväkodin johtajan Pirkko Kiiskisen mukaan maanantai sujui päiväkodissa ihan "normaalisti"."

Tästähän saisi tosiaan uuden naispuolisen Kummelin normipäiväsketsin aikaiseksi. Ensin näytetään bilettäviä naisia edellisenä iltana ja seuraavana päivänä näytetään miten päiväkodinhoitaja saapuu työpaikalle Jaffa-pullon kera ja pääsäryn tahtiin jumputtava muisto: "millanen päivä sulla on huomenna? Normipäivä, normipäivä, normipäivä..."

http://clogz.pelaaja.info/puppaa/kummeli_normipaiva.wmv

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Bruce Lee kirjoitti:

sampio kirjoitti:
En puolusta itse virhettä, mutta pehmennetään tätä sen verran, että hoitaja meni kahden lapsen kanssa vessaan ja siitä valvomaan lasten välipalan syöntiä.

Sitä en tiedä, miksi/miten toinen lapsista unohtui vessareissulle, mutta ihan noin kärjistetty tapaus ei ollut, kuten sen esitit.

Mikäs ero noissa nyt sitten muka on, muuta kuin nuo saivartelut välipalan syömisestä tai valvomisesta. Ai, siinä toisessahan on sana vittu, mutta onhan se nyt vittu, jos unohtaa kakaran paskalle ja ei edes huomaa, kun välipalapöydästä uupuu yksi.

Että silleen...

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
wilco kirjoitti:
Mikäs ero noissa nyt sitten muka on, muuta kuin nuo saivartelut välipalan syömisestä tai valvomisesta. Ai, siinä toisessahan on sana vittu, mutta onhan se nyt vittu, jos unohtaa kakaran paskalle ja ei edes huomaa, kun välipalapöydästä uupuu yksi.

Että silleen...

No minun mielestä ainakin on aika iso ero siinä, että meneekö täti välipalalle vai vahtimaan lasten välipalan syöntiä jos puhutaan siitä, että onko tämä täti edes yrittänyt hoitaa hommiaan vai nakannut paskat siitä missä mikäkin penska on. Ei edelleenkään sillä, että se tekisi lopputuloksesta jotenkin hyväksyttävämpää.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
wilco kirjoitti:

Että silleen...
Notta tälleen:

Bruce Leen kirjoittamasta tuli ainakin minulle se kuva, että hoitaja on mennyt vessaan yhden lapsen kanssa ja unohtanut sen sinne mentyään itse syömään välipalaa. IS:n verkkolehdestä sai lukea, että hoitaja oli mennyt kahden lapsen kanssa vessaan ja unohtanut toisen sinne vietyään toista välipalalle/mentyään valvomaan välipalaa tjsp. On tuossa nyt pari selkeää muuttujaa enemmän, varsinkin jos yhtään on perillä päiväkotien toisinaan kohtalaisen hektisestä meiningistä. Ja painotan edelleen, ettei tuollaisia virheitä saa silti tapahtua. Onneksi välikohtaus päättyi tällä kertaa onnellisemmin kuin muutamassa muussa tapauksessa viime vuosina, vaikka toki lopputulos ei vapauta henkilökuntaa tapahtuneesta virheestä.

Itse vain puutuin tuohon sen vuoksi, koska Jatkoajassa on hyvin tavallista alkaa vaatia päitä vadille asiasta jos toisestakin, vaikka itse tapahtumasta tai tapahtumaympäristöstä ei tiedetä eikä ymmärretä oikeastaan yhtään mitään.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Troy kirjoitti:
No minun mielestä ainakin on aika iso ero siinä, että meneekö täti välipalalle vai vahtimaan lasten välipalan syöntiä jos puhutaan siitä, että onko tämä täti edes yrittänyt hoitaa hommiaan vai nakannut paskat siitä missä mikäkin penska on. Ei edelleenkään sillä, että se tekisi lopputuloksesta jotenkin hyväksyttävämpää.

Jos täti on vahtimassa lasten välipalaa ja laittaa porkkananpalan suuhunsa, onko täti silloin itse välipalalla vai vain vahtimassa lasten välipalaa vai molempia?

Että silleen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy