Vitutusketju

  • 10 587 718
  • 56 164

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Beast kirjoitti:
Myöhästyin ammattikorkeakoulujen yhteishausta 5 minuutilla! Kyllä vituttaa ja rankasti. Mulla ei oo kontona nettiä ja piti siskolle mennä täyttään. Unohdin tokarin kotiin enkä muistanu keskiarvoo. Jouduin lähtee kotiin hakeen torkkaa ja kun tulin takas, huomasin haun umpeutuneen. En tienny et se pitää olla tehtynä tiettyyn kellomaikaan mennessä. Paskat!!
Itse aavistelin tuon kellonaika -takarajan olemassaolon ja noin klo 14.30 oli hakemus täytetty. Taisi 16.15 olla se takaraja. Minua vituttaa puolestasi, sillä voin vaan kuvitella tunteen, jos itse olisin missanut haun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Beast kirjoitti:
Vituttaa ku tuntuu että mulla on aina paskaa tuuria.
Tervetuloa kerhoon (ei Hämeenlinnan) kohtalotoveri. Sellaista se on, mutta sen kanssa on vaan eleltävä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ted Raikas kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon (ei Hämeenlinnan) kohtalotoveri. Sellaista se on, mutta sen kanssa on vaan eleltävä.
Toisaalta onhan tuo hakuaika silti 2 viikkoa :D. No, itse jätin myös viimeiseen päivään, joten se tästä pätemisestä :).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Blackie kirjoitti:
Toisaalta onhan tuo hakuaika silti 2 viikkoa :D. No, itse jätin myös viimeiseen päivään, joten se tästä pätemisestä :).
Niinno, meinasin lähinnä yleisesti, että on ns. paskaa tuuria elämässä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ted Raikas kirjoitti:
Niinno, meinasin lähinnä yleisesti, että on ns. paskaa tuuria elämässä.
Aha. Luulin, että sinäkin myöhästyit yhteishausta. Tämä väärinymmärys siis kolmen kaljan jälkeen... Ei siis muuta kuin lisää koneeseen.

Vituttaa se, että kolmen yön päästä on maanantai.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Blackie kirjoitti:
Aha. Luulin, että sinäkin myöhästyit yhteishausta. Tämä väärinymmärys siis kolmen kaljan jälkeen... Ei siis muuta kuin lisää koneeseen.
Ei, kyllä minulla opiskelupaikka on ollut jo kolmatta vuotta. Siihen ne "ilonaiheet" sitten vähitellen loppuukin... no, onneksi on muutama olut vielä kylmässä, jotta vitutusta voipi jollain loiventaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tilasin kyyhkystä ravintolassa ja menin pilaamaan liki täydellisen ruokailusession.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ruotsalaiset.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Joku v*t@n kähtävä laukoo että "Pohjoismaat eivät kokenee sotaa"

MITÄ V*TT@A me tehtiin 1939-1945??????

Miten v*t@ssa joku espanjalainen voi arvostella Suomea.
Monta vuotta menestyksekästä ylivoimaisen vihollisen tappamista itsenäisyys säilyttäen. Sen jälkeen aivan ilmiömäinen nousu maailman huipulle lähes kaikilla mittareilla mitattuna. Ainoastaan öljyn/maakaasukenttien puute estää meitä olemasta maailman ylivoimaisesti paras valtio.

Mitä v*tt@a Espanjasta on hyötyä????
Maa on yhtä katastrofia mitattiin millä mittarilla tahansa.
Talousongelmat, budjettialijäämä, baskiongelma, naiset on karvaisia täytettyään 16, ei ne pärjää futiksen arvokisoissa, seiltä ei tule hyviä bändejä/leffoja, ne ei osaa tuottaa mitän muuta kuin jotain viiniä (joka on ala-arvoista verrattuna Chileläiseen)

Maa, joka on käynyt sotaa viimeksi silloin kun purjeet olivat pop, musketti kova sana ja oli coolia hyökätä avorivissä tappaen 30% joukoista ensimmäisen tunnin aikana taistelujen alettua. V*TT@!!!!!!!

V*tt@ mitä paskaa EU:n johdossa lausutaan!!!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mikäs juttu tuo Rosohin avautuminen on? Onko linkkiä juttuun?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Katsos vaan, jäänyt taas muutamat uutiset väliin.
 

J.Petke

Jäsen
Ostin eilen uuden xbox360sen ja mukana tuli Nhl07 peli. Loistava peli noin kaikinpuolin ja konsolikin vaikuttaa lupaavalta. Tänään kuitenkin pelatessani peliä jouduin siirtämään boksia hieman jolloin rupesi kuulumaan hirveä meteli ja levyyn tuli noin puolen sentin paksuinen ympyrämäinen naarmu. Eipä toimi enää se peli. Vituttaa kun oli viikonlopuksi suunniteltu hyvä peli-ilta mutta taidampa istua kotona pimeässä ja juoda viinaa..

Kai tuon pakko on sentään takuuseen mennä tuon pelin, eikö?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
J.Petke kirjoitti:
Kai tuon pakko on sentään takuuseen mennä tuon pelin, eikö?

Ulkoiset vauriot harvemmin kuuluvat mihinkään laitetakuuseen, pois lukien ostetut lisävakuutukset, joten enpä usko... Paska mäihä kyllä tuo.

Mutta miksi ihmeessä siirsit konsolia pelin aikana?
 

J.Petke

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Ulkoiset vauriot harvemmin kuuluvat mihinkään laitetakuuseen, pois lukien ostetut lisävakuutukset, joten enpä usko... Paska mäihä kyllä tuo.

Mutta miksi ihmeessä siirsit konsolia pelin aikana?

Kyllähän laitteen pitää peli korvata jos se menee rikki kun se on laitteen sisällä. Ja siirsin laitetta koska oli huonossa paikassa. Tosin siirto oli noin 20cm enkä kallistanut laitetta mitenkään...

Tämä vituttaa vielä enemmän jos joudun menemään ostamaan uuden pelin 70e. Lisäksi vituttaa hyvästit. Huomenna on viimeinen päivä tässä työpaikassa ja joutuu hyvästelemään todella hyvän porukan, "juu juu, kyllä mä tulen käymään vielä, oli kiva tavata juu, oli kivaa juu"
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
J.Petke kirjoitti:
Kyllähän laitteen pitää peli korvata jos se menee rikki kun se on laitteen sisällä. Ja siirsin laitetta koska oli huonossa paikassa. Tosin siirto oli noin 20cm enkä kallistanut laitetta mitenkään...

Jälkiviisastelu kun on kivaa, niin kysynkin seuraavaa. Ei tullut mieleen siirtää laitetta silloin kun se ei ole päällä? Kiinni ollessaan naarmua tuskin olisi tullut.
Jos nyt laite kuitenkin oli kiinni, ja naarmu tuli silti, niin olet varmasti suomen epäonnisin ihminen.
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
J.Petke kirjoitti:
Ostin eilen uuden xbox360sen ja mukana tuli Nhl07 peli. Loistava peli noin kaikinpuolin ja konsolikin vaikuttaa lupaavalta. Tänään kuitenkin pelatessani peliä jouduin siirtämään boksia hieman jolloin rupesi kuulumaan hirveä meteli ja levyyn tuli noin puolen sentin paksuinen ympyrämäinen naarmu. Eipä toimi enää se peli. Vituttaa kun oli viikonlopuksi suunniteltu hyvä peli-ilta mutta taidampa istua kotona pimeässä ja juoda viinaa..

Kai tuon pakko on sentään takuuseen mennä tuon pelin, eikö?

Soita suoraan EA:n Suomen konttoriin, niin he vaihtavat sen hajonnutta levyä vastaan..... Näin mulle ainakin tekivät jonkun pc pelin kanssa, ei tartte ostaa uutta peliä sentäs kokonaan
 

Kaivanto

Jäsen
M@rko77 kirjoitti:

Olen luonnollisesti täysin tietoinen siitä, että Tanska, Suomi ja Baltian maat, muiden mukana, kärsivät raskaasti toisen maailmansodan aikana. -- Olen joka tapauksessa todella pahoillani jos suomalaisten, tanskalaisten tai Baltian maiden kansalaisten tunteita on loukattu. Haluan silti painottaa, että näistä sanoistani ei ole mitään syytä päätellä sen enempää tietämättömyyttä kuin minkäänlaista kielteistä asennetta Pohjoismaita kohtaan.

Harmi vaan, että Baltian maat eivät kuulu Pohjoismaihin. Tokkopa tuosta tällä kertaa pikku hörähdyksiä kummempaa meteliä syntyy. Ehkä provosoivampaa olisi ollut sanoa Suomea ja Tanskaa entisiksi neuvostotasavalloiksi.

Kovasti terkkuja sinne Apenniineille!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Olen luonnollisesti täysin tietoinen siitä, että Tanska, Suomi ja Baltian maat, muiden mukana, kärsivät raskaasti toisen maailmansodan aikana. Nämä maat voivat olla vakuuttuneita ystävyydestäni ja myötätunnostani niiden sotavuosina kokemien järkyttävien ja väkivaltaisten tapahtumien vuoksi.

Kaivanto kirjoitti:
Tokkopa tuosta tällä kertaa pikku hörähdyksiä kummempaa meteliä syntyy. Ehkä provosoivampaa olisi ollut sanoa Suomea ja Tanskaa entisiksi neuvostotasavalloiksi.

Joo, joskin kyllähän joku herkkänahkaisempi olisi voinut ottaa nokkiinsa myös siksi, että joku puhuu Suomen, Baltian maiden ja Tanskan WWII:n aikana kokemista väkivaltaisista kärsimyksistä samassa lauseessa.



Ranger
 

Kaivanto

Jäsen
ranger kirjoitti:
Joo, joskin kyllähän joku herkkänahkaisempi olisi voinut ottaa nokkiinsa myös siksi, että joku puhuu Suomen, Baltian maiden ja Tanskan WWII:n aikana kokemista väkivaltaisista kärsimyksistä samassa lauseessa.

Jep, sitten tosin ollaan jo aika pitkällä subjektiivisten arvotusten puolella, asiavirhe oli universaali. Ymmärrän, mitä meinaat ja tavallaan en kiistä, mutta tavallaan näkökulmia on niin monia. Siis toisaalta suomalaisia kuoli enemmän ja perheiden isiä oli rintamalla, toisaalta Tanska oli koko (?) sodan miehitettynä ja lapsia kasvoi miehityksen keskellä, varmaan miehitysjoukot raiskasivat naisia enemmän ja noin poispäin, toisaalta liettualaiset voisivat ottaa nokkiinsa nokkiinsa suomalaisten suhteessa heihin kärsimien mitättömien kärsimysten laittamisesta samaan lauseeseen... vittumaista puolin ja toisin, ottakaamme koko maailma esimerkkiä Ruotsista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös