Pärde kirjoitti:Vituttaa totaalinen jäätyminen baarissa. Jokseenkin tavanomaista. Olen elossa, mutta lähinnä siksi, ettei häpeään voi kuolla.
Pärde kirjoitti:Vituttaa totaalinen jäätyminen baarissa. Jokseenkin tavanomaista. Olen elossa, mutta lähinnä siksi, ettei häpeään voi kuolla.
lintu kirjoitti:Älä Pärde huoli, morkkis huomenna varmaan kova mutta kyllä se siitä.
avatar kirjoitti:Tässä varmaan nyt oli kyseessä jonkin timmikroppaisen neidon lähentely mikä meni niin vituiks vaan kun yleensä voi? No elä huoli.
Pärde kirjoitti:Ei itseasiassa ees ollut. Ihan normaalinnäköinen, suht söötti tyttö oli kyseessä. Kauniit silmät vain kiinnittivät huomion, kun hän baaritiskillä viereeni hilautui, jostain syystä ihan kiinni. Katsoin, että kukas siihen tunkee, neiti katsoi takas, enkä oikein saanut muuta sanottua kuin että "terve!". Enkä siihenkään sitten keksinyt jatkoa, lähdin takaisin pöytääni. Ja tämä oli siis jo ennen sitä varsinaista jäätymistä... Joten aika putkeen meni. En muista milloin joku olisi saanut ajatukseni noin pois raiteiltaan.
avatar kirjoitti:Noo. Eipä tuo Helsinkikään niin iso kylä ole, etteikö plikkaan voisi uudestaan törmätä jos radalla silloin tällöin kuitenkin liikuskelet. Vituttaahan tuommonen. Itsekin kokenut moista useammankin kerran. Aina ei vaan lähde. No, tsemppiä.
Pärde kirjoitti:Joten aika putkeen meni. En muista milloin joku olisi saanut ajatukseni noin pois raiteiltaan.
Mammutti kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka pesee pyykkiä toisten varaamilla vuoroilla.. saatana.. yritä tässä nyt saada pyykki pestyä ennen formulaa..
pienestä sitä joskus vittuuntuu........
Samainen asia on vituttanut itseänikin joskus. Joku saamarin taulapää pesi pyykkiä minun varaamassani koneessa ja minun ajalla. No, onneksi silloin oli toinen kone vapaa... silti kyllä tuollaisista periaatteista pitäisi pitää kiinni ja täysin hyvien tapojen vastaista touhua moinen.Mammutti kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka pesee pyykkiä toisten varaamilla vuoroilla.. saatana.. yritä tässä nyt saada pyykki pestyä ennen formulaa..
pienestä sitä joskus vittuuntuu........
Ted Raikas kirjoitti:Samainen asia on vituttanut itseänikin joskus. Joku saamarin taulapää pesi pyykkiä minun varaamassani koneessa ja minun ajalla. No, onneksi silloin oli toinen kone vapaa... silti kyllä tuollaisista periaatteista pitäisi pitää kiinni ja täysin hyvien tapojen vastaista touhua moinen.
Hetken teki kyllä mieli kaataa jotain väriainetta sinne pesuaineluukkuun.
Uleåborgir kirjoitti:Tultiin paikalle joka näytti taas oikein hyvältä. No, uistimet tarttuivat merkkaamattomaan verkkoon. Kuinka ollakaan, soudettiin vahingossa monta kertaa siitä yli ja ihan joka kerta airo tarttui tosi pahasti ja sen joutui kiskomaan irti verkosta voimaa, jopa puukkoa käyttäen. Korvista nousi savu.
Ohmi kirjoitti:"Merkkamaattomat verkot saa nostaa kuiville ja hävittää vaarantamatta luontoa(kätevin tapa on verkkojen polttaminen tai rikkomalla verkon silmukat puukolla, jonka jälkeen jätteet haudataan maahan). Verkonlaskijan saa myös upottaa suohon, jos sellaisen saa verekseltään kiinni. Tästä toimenpiteestä ei kannata kuitenkaan pitää mekkalaa, jos joku kylillä kyselee kadonneeen verkonlaskijan perään." - Suomen laki - jokamiehenoikeudet