Tänään on jostain syystä vituttanut reilusti normaalia päivää enemmän.
Lähdin sitten päivällä kiertelemään kauppoja, kun oli monta asiaa mitä piti ostaa. Minkä ihmeen takia keskustassa melkein jokaiseen isompaan kauppaan mentäessä joutuu heti keskelle naisten hajuvesi-osastoa. Ahdistaa kun siellä on kauhea haju, ja silmät ja nenä vuotaa pitkään sen jälkeenkin. Siellähän on steriiliä kuin sairaalassa, lisäksi kaikki spottivalot tulee suoraan silmiin ja joka puolella lukee että loreal tai maxfactor, suoraan kuin jostain painajaisesta.
Sitten kun pääsin vaate-osastolle, niin vitutus vaan kasvoi. Naisten vaatteet tietenkin löytyi heti, mutta miesten vaatteiden kanssa sai vähän aikaa etsiä kunnes löytyi... Noh, siis kyllä mä tavallaan sen ymmärrän että jos joku mies on vaikka niin pervo tai muuten vaan friikki, että tykkää pukeutua naisten vaatteisiin. Se on sen oma juttu ja ihan okei. Mutta sitä mä en ymmärrä minkä ihmeen takia meidän heteromiesten pitäisi pukeutua homoiksi, joille ne 95% miesten vaatteista tuntui olevan. Siis kyllä sieltä löytyi kaikenmaailman ruutu- ja raitapaitoja, ja väritkin olivat kivasti keltainen, oranssi, liila ja turkoosi. Ei helevetti. Enkä mä halua pitää mitään printtipaitaa päällä, Honolulu high school college university -72... ööö, siis täh. Tai Brasilia jeejee.
Uudet farkutkin ajattelin ostaa, kun vanhat viisnollaykköset on sen verran jo kuluneet. Mutta täh, lähes kaikki kaupan "uudet" farkut oli vielä enemmän kuluneet. Kirpputoriltakin löytyisi ehjempiä ja parempikuntoisempia farkkuja. Mikä ihmeen juttu tää oikein on?
No reppukin oli tarkoitus ostaa, ja pari ihan kivaa löytyikin. Toisessa vaan oli neljä vetoketjullista taskua ja toisessa viisi, sekä päälle tietenkin pari pienempää taskua. Lisäksi monta metriä kaikenmaailman remmejä millelie laitteille. En mä sellaista tarvitse.
No, kengätkin oli tarkoitus ostaa. Siis kyllä jopa ihan tavallisesta kesportista löytyi kengät niin astronauteille, nyrkkeilijöille, formulakuskeille ja kaikenmaailman skeittareille ja hiphoppareille, mutta entä tavallisille miehille. Ei sitten millään. Seuraavan kerran kun löydän mieleiset kengät, niin ostan samantien kolme paria.