Vitutusketju

• 10 688 973
  • 56 246

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
pokki kirjoitti:
Kyllä vituttaa edelleen. Joka neljäs vuosi tämä hurmos päättyy aina samalla tavalla: Englanti ottaa kuokkaansa ja mielellään vielä pilkuilla.

Portugali sai pelata boxissa kädellä ja viedä taklaukset siellä loppuun asti, mutta Rooneylle kyllä näytettiin punaista säälittävästä tönäisystä. Haistakoon vaan pitkät Fifa ja heidän amatööripillipiiparit.

Onneksi brassitkin tippuivat, joten en sentään hävinnyt kossua naapurille. Muuten tämä menikin ihan normi kaavan mukaan. Prkl.
Mua vituttaa edelleen. Ja onnittelut muuten tulevan lapsen johdosta, jos muistan oikein lukeneeni tätä palstaa.

Englantia joutuu kannustamaan hautaan asti, ei voi mitään.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Gellner kirjoitti:
Kyllähän tuo Englannin tappio pistää vituttamaan. Toisaalta hymyillyttää että Brasilian ja Saksan gloryhunterfanit iloitsevat enemmän Englannin tappiosta kuin oman "suosikkinsa" voitosta.

Paskat. Ei ketään ulkopuolista voi syyttää tappiosta jos rankkareista ei saa (melkein) kukaan sisään. C. Ronaldo on pimppi mieheksi, tosin. Wayne Rooney 4 PM!

Salama44

Jäsen
Brasilian tappio vituttaa, että Ronaldinho ei voinut tehdä yhtään maalia koko kisoissa. Jos ei käytä paikkoja hyväksi, niin ei ansaitsekkaan mennä jatkoon.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Brasilian tappio vituttaa, mutta ihme kyllä ei kovin paljon. Olihan se odotettavissa että mitä kauemmin ne ilman tappiota pelaavat, sitä todennäköisemmin se joskus kolahtaa kohdalle. Ja kyllähän tappion Ranskalle sulattaa paremmin kuin tappion vaikkapa Portugalille tai joillekin muille suklaasilmäisille käsilläpuhujille kuten Italialle.

Nyt kaikki rahat likoon Saksa-Ranska-finaalin puolesta, niin ei tarvitse sitä elehtimistä katsella.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa kun hfboards on jumissa, tekisi mieli lukea Bruins-fanien kommentteja Charan hankinnasta

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vitun vitun vittu! Minulla on ollut epilepsia 18-vuotiaasta saakka, eli 9 vuotta. Lääkitys lopetettiin kolmisen vuotta sitten, ja olinkin pari vuota ilman kohtauksia, ja lääkkeitä joilla oli vittumaisia sivuvaikutuksia. Nyt on tullut muutama kohtaus viimeisen vuoden sisään, joista voimakkaimmassa murtui olkapää, ja lapaluu. Ajattelin silti vielä kokeilla jos kohtaukset pysyisivät poissa, mutta olin näköjään saanut yöllä taas kohtauksen.

Ei vaan kiinnostaisi alkaa taas syömään lääkkeitä, joiden johdosta väsyttää koko ajan, ja saatan nukahtaa ihan milloin vain. Lisäksi aluksi ennenkuin elimistö ehtii taas tottua lääkkeisiin on niillä muitakin kivoja sivuvaikutuksia. Viimeksi en esimerkiksi nähnyt välillä kunnolla lukea, ennenkuin olin syönyt kuukauden verran noita myrkkyjä.

Lisäksi joudun luonnollisesti juoksemaan kaikki testit uudestaan, ja luovuttamaan ajokortin, jonka ajoin siis uudestaan pari vuotta sitten, lääkärille.

VITTU!

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vitun sammakonpurijat ja varsinkin Thierry Henri minkä teitte, no olihan sitä vikaa Brasseissakin, kun eivät maalinteossa onnistuneet, mutta silti haistakaa Ranska paska.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pressiboxi kirjoitti:
Paskat. Ei ketään ulkopuolista voi syyttää tappiosta jos rankkareista ei saa (melkein) kukaan sisään. C. Ronaldo on pimppi mieheksi, tosin. Wayne Rooney 4 PM!

Syytinkö jotain ulkopuolista tappiosta vai mihin viittasit kirjoituksellasi?

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Vittu kun vituttaa.

Ensin otetaan parin kuukauden ajan melkein joka viikonloppu siten että on saldo heikossa hapessa. Nyt sitten eräs neiti tykkäsi tehdä temput erään toisen kanssa sitten. Ei sitten. Ei vittu sitten. Nice guys always finish last.

Ja kokemuksesta vielä tiedän että vitutukseen ei voi kuolla.

Vittu kun vituttaa.

Ja pitäs tiskatakin vielä. Vittu.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
pokki kirjoitti:
Onneksi brassitkin tippuivat, joten en sentään hävinnyt kossua naapurille. Muuten tämä menikin ihan normi kaavan mukaan. Prkl.

Mikä mahtoi olla vedon aihe? Brasilia nimittäin sijoittui kisoissa viidenneksi ja Englanti vasta seitsemänneksi.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
spertti kirjoitti:
Vittu Räikkönen pihalle jos oikein näin

Joo-o. Kyllä alkaa Kimillä kiire tulemaan, jos haluaa maailmanmestaruuden voittaa! Ens kisassa melkein pitää alkaa jo pisteille sijoittumaan! No, kyllä tässä vielä kaikki mahollisuudet on.

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
spertti kirjoitti:
Vittu Räikkönen pihalle jos oikein näin
Niinhä siinä kävi, kattelin kans että hyvä lähtö ja oli varmaa nousemassa noin viidenneksi, mutta kuinkas muutenkaan kun rakas tallitoveri montoyja ajeli päin.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
JWill kirjoitti:
Joo-o. Kyllä alkaa Kimillä kiire tulemaan, jos haluaa maailmanmestaruuden voittaa! Ens kisassa melkein pitää alkaa jo pisteille sijoittumaan! No, kyllä tässä vielä kaikki mahollisuudet on.

Vittu tässä ei ole ollut mahdollisuuksia pitkään aikaan enää mihinkään. Se se vasta vituttaakin. Kele. Ei ole kyllä kukaan niin tyhmä kun tuo Kolumbian kaveri. taitaa vetää kolat nokassa tuolla radalla ajosuorituksista päätellen.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Jeihki kirjoitti:
Vittu tässä ei ole ollut mahdollisuuksia pitkään aikaan enää mihinkään. Se se vasta vituttaakin. Kele. Ei ole kyllä kukaan niin tyhmä kun tuo Kolumbian kaveri. taitaa vetää kolat nokassa tuolla radalla ajosuorituksista päätellen.

Juu siis maailmanmestaruushan on jo ratkennut. Ei pysty shumikaan millään uhkaamaan piikkipaikkaa. Räkää kiinnostaa varmaan ihan kybällä ajella loppukausi.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Räkää kiinnostaa varmaan ihan kybällä ajella loppukausi.

Kiinnostaa ku kilo paskaa..Suht huumorintajuisen tuntuisen haastatelun oli antanut Mustakarille, siitä voi päätellä että kuinka hampaat irvessä Kimi tällä hetkellä vetää.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Rap-artisti Steen1, joka selittää miten vaikeaa muka itä-Helsingissä on. Vittu kun vituttaa tollaset "yoyo" - tyypit. Itse olen asunut Roihuvuoressa pari vuotta Vuorenpeikontiellä ja pyörinyt siellä aika paljonkin. Saatana mitään ihmeellistä ei ikinä tapahtunut. Samaa sanovat siellä asuvat. Koko Helsinki on niin lintukoto, kuin vain voi olla. Euroopan turvallisin pääkaupunki ja suhteuttuna väkilukuun paljon rauhallisempi paikka kuin monet Suomen kaupungeista. Sitten tulee tällaisia pellejä, kun yrittää pitää jotain kovan jätkän mainetta yllä ja selittävät, miten ghetossa he asuvat. Itse muutin Roihuvuoren jälkeen tänne Turkuun, Lausteelle. Meininki olikin jo vähän erilaista, kun ihmiset olivat oikeasti tulleet suoraan sodasta naapuriin ja lähes päivittäiset yhteenotot paikallisten natsien kanssa oli todellista totta.

Paskanpuhuminen vituttaa.

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koala kirjoitti:
Rap-artisti Steen1, joka selittää miten vaikeaa muka itä-Helsingissä on. Vittu kun vituttaa tollaset "yoyo" - tyypit. Itse olen asunut Roihuvuoressa pari vuotta Vuorenpeikontiellä ja pyörinyt siellä aika paljonkin. Saatana mitään ihmeellistä ei ikinä tapahtunut.

Eihän Steen1 Roihuvuoresta räppääkkään, vaan Mellunmäestä, Kontulasta ja Itäkeskuksesta. Ja ne on ihan eri kaliiberin paikkoja kuin Roihuvuori, aina sattuu ja tapahtuu. =)

kolome

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä vesiposti ilmeisesti paskana, kraanat eikä pönttö skulaa. Kolmen tortillan jälkeen iski odotetusti kaamea paskahätä. Naapurilta en kehdannut mennä kysymään josko pääsisi paskalle, vielä kun on aika äikäistä sorttia. Menin sitten varaston viereiseen pusikkoon kyykkimään, ja minun tuurillani naapurin rouva asteli ulos talostansa koiransa kanssa juuri kun toimitukset olivat kesken. Nolottaa ja vituttaa, täytyy varmaan muuttaa pois täältä.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa tällä hetkellä monikin asia.
Ensinnäkin ihan perseellään oleva rahatilanne. Ikinä ei ole näin paljon masentanut tämä paska.
Toisekseen vituttaa olla välikätenä kahden kaverin parisuhteessa. Riita kun tulee niin arvatkaa vaan kuka saa sitten kuunnella molemminpuoleista paskanpuhumista. Vittu mulla on omakin elämä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy