Vitutusketju

  • 10 668 854
  • 56 216

J.Petke

Jäsen
Grub kirjoitti:
Vittu, kun tää on taas niin vaikeeta. Ollako järkevä vai ei. Repästä kerrankin kunnolla vai ei. Helvetin helvetti... ois ees kännissä, niin ei tarttis miettiä... tosin sillon ei vois ajaa autolla, jota tarvis tehdä, jos haluais repästä. Vittu.

Jos on mahdollisuus repäistä ilman pahoja seuraamuksia niin miksi ei? Elämä on tylsää jos elää aina varmanpäälle. Ei elämä ole hauskaa jos ei joskus ole mahdollisuus muistella niitä kertoja "kun menin senkin tekemään". Repäise ja mieti vasta sen jälkeen.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
J.Petke kirjoitti:
Jos on mahdollisuus repäistä ilman pahoja seuraamuksia niin miksi ei? Elämä on tylsää jos elää aina varmanpäälle. Ei elämä ole hauskaa jos ei joskus ole mahdollisuus muistella niitä kertoja "kun menin senkin tekemään". Repäise ja mieti vasta sen jälkeen.

Mulla on se paha ongelma, että selvinpäin mietin liikaa. Ja vaara piili, että jos ois repässy, niin ois voinu tulla pahoja seuraamuksia... sitä on niin helvetin väsyny, että ois ollu vaarallista ajaa ja samalla ois päässy muijasta eroon... ja sitä en tiedä onko se hyvä vai huono asia... vittujen vittu. No okei myönnetään, tääkin kaikki johtuu naisista...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen joku saatanan kyrpäelukka soitti musiikkia hitusen kovalla hieman väärään aikaan. Tuuletusluukkua täytyi pitää kiinni jos nukkua meinasi, 02.30 oli viimeinen kerta kun luukkua raottelin ja kokeilin josko olisi loppunut, ei ollut. Egotrippi soi sen verran reippaasti että sanat kuuli, kerrostalossa riittäisi vähempikin. Opettelisi lukemaa että ymmärtäisi järjestyssäännöt ja äiti tai isä voisi neuvoa kellon tulkintaa moiselle mulkulle. Olisi soittanut edes Zen Cafén Idioottia, olisi osunut hyvin kohdalle. Lekaa soittopeleille ja soittajalle siinä sivussa, eikä koirat perään hauku.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Koirapoika kirjoitti:
Eilen joku saatanan kyrpäelukka soitti musiikkia hitusen kovalla hieman väärään aikaan. Tuuletusluukkua täytyi pitää kiinni jos nukkua meinasi, 02.30 oli viimeinen kerta kun luukkua raottelin ja kokeilin josko olisi loppunut, ei ollut. Egotrippi soi sen verran reippaasti että sanat kuuli, kerrostalossa riittäisi vähempikin. Opettelisi lukemaa että ymmärtäisi järjestyssäännöt ja äiti tai isä voisi neuvoa kellon tulkintaa moiselle mulkulle. Olisi soittanut edes Zen Cafén Idioottia, olisi osunut hyvin kohdalle. Lekaa soittopeleille ja soittajalle siinä sivussa, eikä koirat perään hauku.

Meidän talossa oli yläkerran naapurin kanssa samaa ongelmaa. Joka kerta ratkesi sillä, että kävin ystävällisesti pyytämässä musiikin hiljentämistä. Loppujen lopuksi oppi pitämään musiikin tason hiljaisena sanomattakin. Kannattaa kokeilla joskus sen sängyssä vittuuntuneena pyörimisen ja sadattelun vastapainoksi.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Koirapoika kirjoitti:
Eilen joku saatanan kyrpäelukka soitti musiikkia hitusen kovalla hieman väärään aikaan. Tuuletusluukkua täytyi pitää kiinni jos nukkua meinasi, 02.30 oli viimeinen kerta kun luukkua raottelin ja kokeilin josko olisi loppunut, ei ollut. Egotrippi soi sen verran reippaasti että sanat kuuli, kerrostalossa riittäisi vähempikin. Opettelisi lukemaa että ymmärtäisi järjestyssäännöt ja äiti tai isä voisi neuvoa kellon tulkintaa moiselle mulkulle. Olisi soittanut edes Zen Cafén Idioottia, olisi osunut hyvin kohdalle. Lekaa soittopeleille ja soittajalle siinä sivussa, eikä koirat perään hauku.

Soita poliisit, niin tein minä. Sen jälkeen oo kuulunu enää musiikkia ollenkaan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
JWill kirjoitti:
Meidän talossa oli yläkerran naapurin kanssa samaa ongelmaa. Joka kerta ratkesi sillä, että kävin ystävällisesti pyytämässä musiikin hiljentämistä. Loppujen lopuksi oppi pitämään musiikin tason hiljaisena sanomattakin. Kannattaa kokeilla joskus sen sängyssä vittuuntuneena pyörimisen ja sadattelun vastapainoksi.

Aika monesti tuollaiset tyypit eivät vaan jostain syystä tajua, että kun he huudattavat musiikkia yöaikaan niin se kuuluu koko taloon. Kun asiasta huomauttaa kasvotusten, asiallisesti ja ystävällisesti niin yleensä homma korjaantuu sillä. Toisaalta jos menee naama punaisena ähisemään vittua ja perkelettä sinne ovelle niin reaktio on helposti päinvastainen. Sitten on tietty myös niitä, jotka ovat tyhmiä/vittumaisia kaikkia kanssaeläjiään kohtaan jatkuvasti eikä heihin tehoa muu kuin kirjalliset raportit isännöitsijän suuntaan.
 

Veijari

Jäsen
Vituttaa ihmiset jotka eivät ole tehneet hommiaan kunnolla ja tietävät tämän varmasti itsekin ja sitten kun soitan perään niin ei suostuta vastaamaan. Vittu mitä persereikiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa Ilta-Paskan linja vetää otsikoita Jarkko Niemisen suurvoitoista. Jarkko selvitti eilen tiensä 8:n parhaan joukkoon Wimbledonissa (!) ja uutisen aihe etusivulla on "Jarkko sai voitostaan 122 000 €".

Osoitus kollektiivisesta tietämättömyydestä ja arvoista, joita Ilta-Perse ihannoi.
 

Tobias

Jäsen
Dhearted kirjoitti:
Soita poliisit, niin tein minä. Sen jälkeen oo kuulunu enää musiikkia ollenkaan.

Tyypillistä uusavuttomuutta. Tästä oli aikanaan lehdessäkin kirjoitus, että poliiseihin turvaudutaan nykyään aivan liian helposti mitättömissä asioissa, kuten puuttumaan naapurin metelöintiin.

Hommahan pitää hoitaa itse. Reippaasti, korrektisti ja kohteliaasti sanomaan naapurille, että voisittekos hiukan laskea volyymeja. Sitten katsotaan kuinka naapuri reagoi. Jos hän on ainakin suht ok tyyppi eikä mikään tollukka, niin volyymithan laskee.
Jos naapuri sanoo, että vitut mä mitään hiljennä, niin sitten toistetaan korrekstisti, että tokihan arvon naapuri ymmärtää, että hän ei asu saatana pellolla eristettynä.

Jos ei mikään muu auta, niin sitten selvitetään, että jos olet vittumainen mulle niin mä olen sitten vittumainen sulle.

Poliiseja ei tarvita.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Saksan häviö tietysti aiheutaa suuresti vitutusta. Mutta minkä sitä paremmalleen voi.

Lisäksi nimimerkki Kapo ja hänen kaltaisensa aiheuttavat vitutusta. Onneksi ei ole vielä jatkoaikaan lisää heitä ilmaantunut.

Kapo kirjoitti:
Natsit on lyöty.

Nyt on oikeastaan ihan sama mikä joukkue ottaa mestaruuden. Kaikissa joukkueissa on hyvät puolensa ja sympaattiset pelaajansa, joille menestystä voi täysillä toivoa. Italiasta nyt esim. Cannavaro, Gattuso, Toni ja Buffon ovat pelaajia, joille mestaruuden kyllä soisi.

edit: Pirlo unohtui tuosta listastani.
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Tobias kirjoitti:
Poliiseja ei tarvita.

Yläkerrassa asui kauan sitten uusavuton nörttipoika joka järjesti bileitä vähintään kerran viikossa. Sinne sitten kutsuttiin alaikäisiä kakaroita juomaan kaljaa ja kiljua. Paska eurotekno pauhasi yömyöhään harva se viikonloppu. No, kerran sitten oli tälläiset pirskeet menossa ja möly oli sen mukaista. Kahdeltatoista muijalta meni sitten hermot ja hän kävi asiasta mainitsemassa; oli vielä meno aamuseiskalta duuniin. Mitään ei tapahtunut ja 1:30 kapusin sitten itse portaat ylös ja rimpautin ovikelloa. Tuli totaalinen hiljaisuus ja pian joku 15-vee jannu kurkkaa oven raosta. Kysäisin sitten suht. vittumaisella äänensävyllä että onkos se isäntä kotona. Pian sitten tämä rillipäinen possu ilmestyy naama valkoisena ovelle. Ilmoitin että jos ei muu auta niin soitan poliisit paikalle sillä en viitsi ottaa syytettä moisen rääpäleen kopsuttelusta. Kaveri änkytti että jees, jees, kyllä loppuu.

Painuin alas ja noin minuutti oven sulkemisen jälkeen alkoi aivan hillitön pauke yläkerrasta; kaveri hakkasi vasaralla tms. lattiaa niin kovaa että pelkäsin lamppujen tippuvan katosta. Kaksi minuuttia kuuntelin pauketta kunnes soitin poliisin paikalle. Oli sitten hauska kuunnella kun yläkerran väki huomasi asunnon eteen parkkeeraavan maijan; kämppä tyhjeni kuin taikaiskusta ja juhlat loppuivat siihen. Oli kaveri hieman nolona kun jälkeenpäin törmättiin käytävässä. Ja sen jälkeen sai kiwipilotkin nukkua yönsä rauhassa.
 

Salama44

Jäsen
Uleåborgir kirjoitti:
Vituttaa Ilta-Paskan linja vetää otsikoita Jarkko Niemisen suurvoitoista. Jarkko selvitti eilen tiensä 8:n parhaan joukkoon Wimbledonissa (!) ja uutisen aihe etusivulla on "Jarkko sai voitostaan 122 000 €".
Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
hylsy kirjoitti:
Saksan häviö tietysti aiheutaa suuresti vitutusta. Mutta minkä sitä paremmalleen voi.

Lisäksi nimimerkki Kapo ja hänen kaltaisensa aiheuttavat vitutusta. Onneksi ei ole vielä jatkoaikaan lisää heitä ilmaantunut.



Nyt on oikeastaan ihan sama mikä joukkue ottaa mestaruuden. Kaikissa joukkueissa on hyvät puolensa ja sympaattiset pelaajansa, joille menestystä voi täysillä toivoa. Italiasta nyt esim. Cannavaro, Gattuso, Toni ja Buffon ovat pelaajia, joille mestaruuden kyllä soisi.

Itse aivan samaa mieltä nimimerkki Kaposta ja hänen lapsellisesta käytöksestään. Ei helvetti, tuollalailla jos ajattelisi niin kyllä Italialaisistakin löytäisi vaikka mitä vikaa. Natsismi on Saksassa tiukasti kiellettyä, aivan kuten muissakin maissa.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Salama44 kirjoitti:
Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.

Voi, että! Sentään joku samoin ajatteleva kanssani. Nooh, nimimerkissäkin on yhtäläisyyksiä.

Onhan se Jarkko Nieminen Suomen kautta aikojen paras tennispelaaja ja onhan se hienoa, että ura on ollut taas noususuunnassa, mutta kyllä muakin risoo tuo valtava hypetys, mikä miehen ympärillä pyörii. Eihän se hänen itsensä vika ole vaan nimenomaan median ja muiden hössöttäjien. Sporttila pahimmasta päästä, tosin on monessa muussakin asiassa.

Olen varmasti ensimmäisten joukossa julistamassa Niemisestä, jos hän voittaa jotain suurta tai pääsee nyt esimerkiksi finaaliinkin Wimbledonissa, mutta sitä ennen ottaa päähän sekin, että jos/kun pidän jalat maassa hänen suhteensa, enkä ole hyppimässä torilla kun mies on kahdenkympin joukossa ATP-listalla, minulla on välittömästi mustamaalaajan leima otsassa, minkä hypettäjät antavat. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi formuloissa tai oikeastaan missään muussakaan yksilölajissa sellaista pidettäisiin suurin piirtein kansallissankarina, joka ei ole lajissaan edes kymmenen parhaan joukossa maailmassa... No, ehkä joku yleisturhailija voi olla, joka sattuu nappaamaan EM-pronssia.

Nyt vain odottelemaan kommentteja, miten vihaan Niemistä, toivon hänen uransa nopeaa loppumista, olen vain kateellinen, en ymmärrä tenniksestä, per**le...!
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Suomi-Salama kirjoitti:
Voi, että! Sentään joku samoin ajatteleva kanssani. Nooh, nimimerkissäkin on yhtäläisyyksiä.

Onhan se Jarkko Nieminen Suomen kautta aikojen paras tennispelaaja ja onhan se hienoa, että ura on ollut taas noususuunnassa, mutta kyllä muakin risoo tuo valtava hypetys, mikä miehen ympärillä pyörii. Eihän se hänen itsensä vika ole vaan nimenomaan median ja muiden hössöttäjien. Sporttila pahimmasta päästä, tosin on monessa muussakin asiassa.

Olen varmasti ensimmäisten joukossa julistamassa Niemisestä, jos hän voittaa jotain suurta tai pääsee nyt esimerkiksi finaaliinkin Wimbledonissa, mutta sitä ennen ottaa päähän sekin, että jos/kun pidän jalat maassa hänen suhteensa, enkä ole hyppimässä torilla kun mies on kahdenkympin joukossa ATP-listalla, minulla on välittömästi mustamaalaajan leima otsassa, minkä hypettäjät antavat. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi formuloissa tai oikeastaan missään muussakaan yksilölajissa sellaista pidettäisiin suurin piirtein kansallissankarina, joka ei ole lajissaan edes kymmenen parhaan joukossa maailmassa... No, ehkä joku yleisturhailija voi olla, joka sattuu nappaamaan EM-pronssia.

Nyt vain odottelemaan kommentteja, miten vihaan Niemistä, toivon hänen uransa nopeaa loppumista, olen vain kateellinen, en ymmärrä tenniksestä, per**le...!

Minäkin olen asiasta samaa mieltä ja olen myös kokenut tuon Niemis-/tennisvihaajaksi ja kateelliseksi mulkuksi syyttämisen ainakin jollain tasolla. Joka tapauksessa tsemppiä Jarkolle, että niitä voittoja alkaisi tippumaan oikein kunnolla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Salama44 kirjoitti:
Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.

No kerropa sitten hävisikö vai pelasiko tasan Jakke sen matsin, jonka perusteella hän meni 8:n joukkoon, mitävittua?

Käyttämäni termi "suurvoitto" kyllä sopii tilanteeseen aivan hyvin, sillä Niemiselle se oli suurvoitto ja kyllä, myös Suomi-Tennikselle. Ja ei ole mitään tarvetta mennä Ruotsiin kenelläkään sanomaan mitään naurattamaan ruotsalaisia kipeäksi. Vai onko? Voidaanko me olla ylpeitä mistään? Nyt alko vituttaa ihan tosissaan. Jos joku erehtyy sanomaan, että olen ylpeä kun meillä Suomessa on yötön yö kesäisin niin sanotko taas, että menepä eskimoille sanomaan, ne nauraa ittensä kipeiksi. Jos sanon että ai mua puri sääski perseestä niin sanotko että meeppä sanomaan tuo Afrikassa neekerille, joka on krokotiilin nielussa niin se nauraa ittensä kipeeksi. Saatana.

P.S. Jakke on voittanut muutakin kuin yhden ATP-turnauksen mm. poikien US-openin. ATP-turnauksia hän on voittanut vain yhden.

Sanonpa tähän vielä, että kopioikaa täältä Niemistä koskevat viestit Jarkko Nieminen -ketjuun ja valittakaa siellä hänen menestyksestään eli sen puutteesta. Jos teitä vituttaa Jaken menestys tai sen puute, tuokaa tänne vitutuksenne. Vittu että vituttaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
hylsy kirjoitti:
Kaikissa joukkueissa on hyvät puolensa ja sympaattiset pelaajansa, joille menestystä voi täysillä toivoa. Italiasta nyt esim. Cannavaro, Gattuso, Toni ja Buffon ovat pelaajia, joille mestaruuden kyllä soisi.

Miten joku voi puhua sympaattisesta ja Buffonista samassa yhteydessä? Varmaan hyvä maalivahti, mutta muuten täysi huijari-kusipää. Toivottavasti mulkku saa vielä erityisrangaistuksen ja pudotetaan suoraan Serie Ö:hön. Vituttaa siis pelienjärjestelijä - Buffon.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Reverent kirjoitti:
Miten joku voi puhua sympaattisesta ja Buffonista samassa yhteydessä? Varmaan hyvä maalivahti, mutta muuten täysi huijari-kusipää. Toivottavasti mulkku saa vielä erityisrangaistuksen ja pudotetaan suoraan Serie Ö:hön. Vituttaa siis pelienjärjestelijä - Buffon.

Ööh. Buffon taisi kyllä pelata yhtä omaa peliään, mutta ei kai hän sentään ollut se joka masinoi tämän sopupeleilyn. Toisaalta mitään tarkempaa kuvaa Buffonista minulla ei ole ihmisenä, voi olla huijari-kusipääkin. Jotenkin hän vain vaikuttaa sympaattiselta kaverilta ja lisäksi Buffon muistuttaa Rangers-maalivahti Henrik Ludqvistia ulkonäöltään.

Eli onko Buffon tehnyt muutakin kuin pelannut yhtä omaa peliään isolla rahalla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vituttaa vieläkin eiliset panhuilua soittavat "intiaanit" Reskalla Hämptonissa. Konebiitti soi taustalla ja jannut soittivat panhuilumusiikkia, voi vittu että se on rasittavan kuuloista.

Kertokaa mulle myös jos olen väärässä mutta eikös panhuilumusiikki ole nimenomaan andien, inkojen, undulaattien tai vastaavien ETELÄ-Amerikan intiaanien musiikkia? Ja nämä ovat siellä pukeutuneena POHJOIS-Amerikan intiaaneiksi. Mummot hytkyy mielissään, voi vittu...
 

Cube

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Vituttaa vieläkin eiliset panhuilua soittavat "intiaanit" Reskalla Hämptonissa. Konebiitti soi taustalla ja jannut soittivat panhuilumusiikkia, voi vittu että se on rasittavan kuuloista.

Kertokaa mulle myös jos olen väärässä mutta eikös panhuilumusiikki ole nimenomaan andien, inkojen, undulaattien tai vastaavien ETELÄ-Amerikan intiaanien musiikkia? Ja nämä ovat siellä pukeutuneena POHJOIS-Amerikan intiaaneiksi. Mummot hytkyy mielissään, voi vittu...
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=28416
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Golden AWe kirjoitti:
Vituttaa vieläkin eiliset panhuilua soittavat "intiaanit" Reskalla Hämptonissa. Konebiitti soi taustalla ja jannut soittivat panhuilumusiikkia, voi vittu että se on rasittavan kuuloista.

Kertokaa mulle myös jos olen väärässä mutta eikös panhuilumusiikki ole nimenomaan andien, inkojen, undulaattien tai vastaavien ETELÄ-Amerikan intiaanien musiikkia? Ja nämä ovat siellä pukeutuneena POHJOIS-Amerikan intiaaneiksi. Mummot hytkyy mielissään, voi vittu...

Nämä ovat todella kamalia. Viime kesänä ne terrorisoivat Espan puistoa sillä kauhealla melusaasteellaan. Onneksi tänä vuonna niitä ei ole näkynyt, kiitos uusien kaupunkiasetusten, jotka kieltävät heidän massiiviset vahvistimensa. Muakin vituttaa se Pohjois-Amerikka -habitus ja musiikki taasen on jotain hirveää sovitusta Andien intiaanien musiikista. Kun on kuullut tätä musiikkia paikan päällä ei todellakaan välittäisi tällaisesta paskasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös