Suomi-Salama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Salama44 kirjoitti:Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.
Voi, että! Sentään joku samoin ajatteleva kanssani. Nooh, nimimerkissäkin on yhtäläisyyksiä.
Onhan se Jarkko Nieminen Suomen kautta aikojen paras tennispelaaja ja onhan se hienoa, että ura on ollut taas noususuunnassa, mutta kyllä muakin risoo tuo valtava hypetys, mikä miehen ympärillä pyörii. Eihän se hänen itsensä vika ole vaan nimenomaan median ja muiden hössöttäjien. Sporttila pahimmasta päästä, tosin on monessa muussakin asiassa.
Olen varmasti ensimmäisten joukossa julistamassa Niemisestä, jos hän voittaa jotain suurta tai pääsee nyt esimerkiksi finaaliinkin Wimbledonissa, mutta sitä ennen ottaa päähän sekin, että jos/kun pidän jalat maassa hänen suhteensa, enkä ole hyppimässä torilla kun mies on kahdenkympin joukossa ATP-listalla, minulla on välittömästi mustamaalaajan leima otsassa, minkä hypettäjät antavat. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi formuloissa tai oikeastaan missään muussakaan yksilölajissa sellaista pidettäisiin suurin piirtein kansallissankarina, joka ei ole lajissaan edes kymmenen parhaan joukossa maailmassa... No, ehkä joku yleisturhailija voi olla, joka sattuu nappaamaan EM-pronssia.
Nyt vain odottelemaan kommentteja, miten vihaan Niemistä, toivon hänen uransa nopeaa loppumista, olen vain kateellinen, en ymmärrä tenniksestä, per**le...!