Mainos

Vitutusketju

• 10 702 611
  • 56 253

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
hylsy kirjoitti:
Saksan häviö tietysti aiheutaa suuresti vitutusta. Mutta minkä sitä paremmalleen voi.

Lisäksi nimimerkki Kapo ja hänen kaltaisensa aiheuttavat vitutusta. Onneksi ei ole vielä jatkoaikaan lisää heitä ilmaantunut.

Nyt on oikeastaan ihan sama mikä joukkue ottaa mestaruuden. Kaikissa joukkueissa on hyvät puolensa ja sympaattiset pelaajansa, joille menestystä voi täysillä toivoa. Italiasta nyt esim. Cannavaro, Gattuso, Toni ja Buffon ovat pelaajia, joille mestaruuden kyllä soisi.

Itse aivan samaa mieltä nimimerkki Kaposta ja hänen lapsellisesta käytöksestään. Ei helvetti, tuollalailla jos ajattelisi niin kyllä Italialaisistakin löytäisi vaikka mitä vikaa. Natsismi on Saksassa tiukasti kiellettyä, aivan kuten muissakin maissa.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Salama44 kirjoitti:
Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.

Voi, että! Sentään joku samoin ajatteleva kanssani. Nooh, nimimerkissäkin on yhtäläisyyksiä.

Onhan se Jarkko Nieminen Suomen kautta aikojen paras tennispelaaja ja onhan se hienoa, että ura on ollut taas noususuunnassa, mutta kyllä muakin risoo tuo valtava hypetys, mikä miehen ympärillä pyörii. Eihän se hänen itsensä vika ole vaan nimenomaan median ja muiden hössöttäjien. Sporttila pahimmasta päästä, tosin on monessa muussakin asiassa.

Olen varmasti ensimmäisten joukossa julistamassa Niemisestä, jos hän voittaa jotain suurta tai pääsee nyt esimerkiksi finaaliinkin Wimbledonissa, mutta sitä ennen ottaa päähän sekin, että jos/kun pidän jalat maassa hänen suhteensa, enkä ole hyppimässä torilla kun mies on kahdenkympin joukossa ATP-listalla, minulla on välittömästi mustamaalaajan leima otsassa, minkä hypettäjät antavat. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi formuloissa tai oikeastaan missään muussakaan yksilölajissa sellaista pidettäisiin suurin piirtein kansallissankarina, joka ei ole lajissaan edes kymmenen parhaan joukossa maailmassa... No, ehkä joku yleisturhailija voi olla, joka sattuu nappaamaan EM-pronssia.

Nyt vain odottelemaan kommentteja, miten vihaan Niemistä, toivon hänen uransa nopeaa loppumista, olen vain kateellinen, en ymmärrä tenniksestä, per**le...!

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Suomi-Salama kirjoitti:
Voi, että! Sentään joku samoin ajatteleva kanssani. Nooh, nimimerkissäkin on yhtäläisyyksiä.

Onhan se Jarkko Nieminen Suomen kautta aikojen paras tennispelaaja ja onhan se hienoa, että ura on ollut taas noususuunnassa, mutta kyllä muakin risoo tuo valtava hypetys, mikä miehen ympärillä pyörii. Eihän se hänen itsensä vika ole vaan nimenomaan median ja muiden hössöttäjien. Sporttila pahimmasta päästä, tosin on monessa muussakin asiassa.

Olen varmasti ensimmäisten joukossa julistamassa Niemisestä, jos hän voittaa jotain suurta tai pääsee nyt esimerkiksi finaaliinkin Wimbledonissa, mutta sitä ennen ottaa päähän sekin, että jos/kun pidän jalat maassa hänen suhteensa, enkä ole hyppimässä torilla kun mies on kahdenkympin joukossa ATP-listalla, minulla on välittömästi mustamaalaajan leima otsassa, minkä hypettäjät antavat. Vaikea kuvitella, että esimerkiksi formuloissa tai oikeastaan missään muussakaan yksilölajissa sellaista pidettäisiin suurin piirtein kansallissankarina, joka ei ole lajissaan edes kymmenen parhaan joukossa maailmassa... No, ehkä joku yleisturhailija voi olla, joka sattuu nappaamaan EM-pronssia.

Nyt vain odottelemaan kommentteja, miten vihaan Niemistä, toivon hänen uransa nopeaa loppumista, olen vain kateellinen, en ymmärrä tenniksestä, per**le...!

Minäkin olen asiasta samaa mieltä ja olen myös kokenut tuon Niemis-/tennisvihaajaksi ja kateelliseksi mulkuksi syyttämisen ainakin jollain tasolla. Joka tapauksessa tsemppiä Jarkolle, että niitä voittoja alkaisi tippumaan oikein kunnolla.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Salama44 kirjoitti:
Jarkko Nieminen ei ole voittanut tenniksessä vielä muuta kuin yhden ATP-turnauksen. Ura on edennyt hyvin ja ranking on parantunut, mutta todelliset voitot puuttuvat. Olkoon tenniksessä huipulle pääsy kuinka vaikeaa tahansa niin tähän astiset saavutukset evät tee hänestä vielä suurta voittajaa. Menkääpä sanomaan vaikka Ruotsissa, että on voittanut yhden ATP-turnauksen niin nehän nauravat itsensä kipeäksi. Voitosta pitää puhua vasta sitten kun on oikeasti voittanut jotakin eikä esim. silloin kun on selvinnyt MM-kisoissa finaaliin ja 8 parhaan joukkoon.

No kerropa sitten hävisikö vai pelasiko tasan Jakke sen matsin, jonka perusteella hän meni 8:n joukkoon, mitävittua?

Käyttämäni termi "suurvoitto" kyllä sopii tilanteeseen aivan hyvin, sillä Niemiselle se oli suurvoitto ja kyllä, myös Suomi-Tennikselle. Ja ei ole mitään tarvetta mennä Ruotsiin kenelläkään sanomaan mitään naurattamaan ruotsalaisia kipeäksi. Vai onko? Voidaanko me olla ylpeitä mistään? Nyt alko vituttaa ihan tosissaan. Jos joku erehtyy sanomaan, että olen ylpeä kun meillä Suomessa on yötön yö kesäisin niin sanotko taas, että menepä eskimoille sanomaan, ne nauraa ittensä kipeiksi. Jos sanon että ai mua puri sääski perseestä niin sanotko että meeppä sanomaan tuo Afrikassa neekerille, joka on krokotiilin nielussa niin se nauraa ittensä kipeeksi. Saatana.

P.S. Jakke on voittanut muutakin kuin yhden ATP-turnauksen mm. poikien US-openin. ATP-turnauksia hän on voittanut vain yhden.

Sanonpa tähän vielä, että kopioikaa täältä Niemistä koskevat viestit Jarkko Nieminen -ketjuun ja valittakaa siellä hänen menestyksestään eli sen puutteesta. Jos teitä vituttaa Jaken menestys tai sen puute, tuokaa tänne vitutuksenne. Vittu että vituttaa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
hylsy kirjoitti:
Kaikissa joukkueissa on hyvät puolensa ja sympaattiset pelaajansa, joille menestystä voi täysillä toivoa. Italiasta nyt esim. Cannavaro, Gattuso, Toni ja Buffon ovat pelaajia, joille mestaruuden kyllä soisi.

Miten joku voi puhua sympaattisesta ja Buffonista samassa yhteydessä? Varmaan hyvä maalivahti, mutta muuten täysi huijari-kusipää. Toivottavasti mulkku saa vielä erityisrangaistuksen ja pudotetaan suoraan Serie Ö:hön. Vituttaa siis pelienjärjestelijä - Buffon.

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Reverent kirjoitti:
Miten joku voi puhua sympaattisesta ja Buffonista samassa yhteydessä? Varmaan hyvä maalivahti, mutta muuten täysi huijari-kusipää. Toivottavasti mulkku saa vielä erityisrangaistuksen ja pudotetaan suoraan Serie Ö:hön. Vituttaa siis pelienjärjestelijä - Buffon.

Ööh. Buffon taisi kyllä pelata yhtä omaa peliään, mutta ei kai hän sentään ollut se joka masinoi tämän sopupeleilyn. Toisaalta mitään tarkempaa kuvaa Buffonista minulla ei ole ihmisenä, voi olla huijari-kusipääkin. Jotenkin hän vain vaikuttaa sympaattiselta kaverilta ja lisäksi Buffon muistuttaa Rangers-maalivahti Henrik Ludqvistia ulkonäöltään.

Eli onko Buffon tehnyt muutakin kuin pelannut yhtä omaa peliään isolla rahalla?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vituttaa vieläkin eiliset panhuilua soittavat "intiaanit" Reskalla Hämptonissa. Konebiitti soi taustalla ja jannut soittivat panhuilumusiikkia, voi vittu että se on rasittavan kuuloista.

Kertokaa mulle myös jos olen väärässä mutta eikös panhuilumusiikki ole nimenomaan andien, inkojen, undulaattien tai vastaavien ETELÄ-Amerikan intiaanien musiikkia? Ja nämä ovat siellä pukeutuneena POHJOIS-Amerikan intiaaneiksi. Mummot hytkyy mielissään, voi vittu...

Cube

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Vituttaa vieläkin eiliset panhuilua soittavat "intiaanit" Reskalla Hämptonissa. Konebiitti soi taustalla ja jannut soittivat panhuilumusiikkia, voi vittu että se on rasittavan kuuloista.

Kertokaa mulle myös jos olen väärässä mutta eikös panhuilumusiikki ole nimenomaan andien, inkojen, undulaattien tai vastaavien ETELÄ-Amerikan intiaanien musiikkia? Ja nämä ovat siellä pukeutuneena POHJOIS-Amerikan intiaaneiksi. Mummot hytkyy mielissään, voi vittu...
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=28416

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Golden AWe kirjoitti:

Nämä ovat todella kamalia. Viime kesänä ne terrorisoivat Espan puistoa sillä kauhealla melusaasteellaan. Onneksi tänä vuonna niitä ei ole näkynyt, kiitos uusien kaupunkiasetusten, jotka kieltävät heidän massiiviset vahvistimensa. Muakin vituttaa se Pohjois-Amerikka -habitus ja musiikki taasen on jotain hirveää sovitusta Andien intiaanien musiikista. Kun on kuullut tätä musiikkia paikan päällä ei todellakaan välittäisi tällaisesta paskasta.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TosiFani kirjoitti:
Ansaittu rankkari, katsokaa niitä hidastuksia.
Olet aivan oikeassa, niin kuin Ässä-fanit yleensäkin ;).

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Cube kirjoitti:

~HA! Ei tätä lasketa!

Alamummo kirjoitti:
Nämä ovat todella kamalia. Viime kesänä ne terrorisoivat Espan puistoa sillä kauhealla melusaasteellaan. Onneksi tänä vuonna niitä ei ole näkynyt, kiitos uusien kaupunkiasetusten, jotka kieltävät heidän massiiviset vahvistimensa. Muakin vituttaa se Pohjois-Amerikka -habitus ja musiikki taasen on jotain hirveää sovitusta Andien intiaanien musiikista. Kun on kuullut tätä musiikkia paikan päällä ei todellakaan välittäisi tällaisesta paskasta.

Juuri saamieni tietojen mukaan kyseessä ovat samat sällit, siis ne Espan "intiaanit"!

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
bozik kirjoitti:
Aanrille eloveenaa.

Tupla-annos. Aamuin illoin.

Ei, ei, siitä voisi vielä tulla jääkiekkoilija... Vedonlyöntiä ja teatteriharrastusta punaviinin kera, niistä jalkapalloilijat on tehty. Vituttaa koko peli, pelkkää hyppimistä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ranska.

Edit. Ei filmauksen vuoksi, vaan ihan puhtaasti sen vuoksi, että menivät pudottamaan ylivoimaisen suosikkini.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kyllä Henryä siinä potkittiin jaloille parikin kertaa. Mitä 100% pelaajista siinä tilanteessa ajattelee? "Pakko säilyttää tasapaino etten vain kaadu?" Ei.

Henry ei filmannut tippaakaan, mutta hyödynsi sen että häntä potkittiin jaloille rangaistusalueella. Mitään sukeltamista ei kuitenkaan tapahtunut.

Sitä paitsi jos Henry ei olisi kaatunut, hän olisi ollut kahden Ricardon kanssa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Alamummo kirjoitti:
Nämä ovat todella kamalia. Viime kesänä ne terrorisoivat Espan puistoa sillä kauhealla melusaasteellaan. Onneksi tänä vuonna niitä ei ole näkynyt, kiitos uusien kaupunkiasetusten, jotka kieltävät heidän massiiviset vahvistimensa.

Tätä hieman sivuten täytyy mainita, että täällä Kotkassa parisen viikkoa sitten oli pari kolme etelä-amerikkalaisen näköistä ihmistä ilostuttamassa meitä kaupassa asioivia soitannallaan. Yksi oli strategisesti sijoittanut Osuuspankin automaatin luo, toinen Sokoksen ovensuuhun (pankkiautomaatin viereen) ja kolmas sitten viereisen Euromarketin eteen. Tähän heti alkuun on todettava, että olen elävän kaupunkikulttuurin kannattaja, tykkään että kaupungilla soi ja tapahtuu, mutta...kun nämä "intiaanit" eivät osanneet soittaa yhtään kappaletta oikein. Harvoin kuulee "Metsäkukkia" soitettuna noin päin vittua ja silloin kun nämä musikantit eivät esittäneet omintakeisia tulkintojaan klassikoista, he tuottivat muuten vain ääntä pikkuhaitareistaan. Mä en ainakaan tunnistanut yhtään sointua sieltä joukosta tai ehkäpä sinne pari kolme välillä eksyi vahingossa joukkoon. Nyt heitä ei ole enää näkynyt, missä lie oleskelevat.

Aika monella katumusikantilla se soitto on mun mielestä hieman hakusessa, tai sitten olen täällä landella kuullut vain sellaisia karvalakkiversioita heistä. (Niin...en itsekään osaa kuin jokusen soinnun soittaa putkeen kitaralla, mutta korvani sanoo milloin ihminen soittaa ja laulaa oikein ja milloin ei, sitä on tullut joskus ihan koulutuksen ja nykyisen duuninkin puitteissa ajoittain harjoiteltua.)

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
InSideHockey kirjoitti:
Henry ei filmannut tippaakaan, mutta hyödynsi sen että häntä potkittiin jaloille rangaistusalueella. Mitään sukeltamista ei kuitenkaan tapahtunut.

Sitä paitsi jos Henry ei olisi kaatunut, hän olisi ollut kahden Ricardon kanssa.

Vituttaako suakin? Aanriihän hyppäsi noin 0,75 sekuntia kontaktin jälkeen, mutta nykymeiningillä tuota ei ehkä lasketa näyttelemiseksi.

Aanrii olisi tosiaan ollut kahden Ricardon kanssa...mahtaa miettiä molemmat ensi yön mitä olisikaan tapahtunut jos ensin mainittu olisi koittanut kaatumisen sijaan maalintekoa. Maalinteko vs. heittäytyminen....hmmm...mitä tekisit jos olisit yksi planeetan parhaista viimeistelijöistä. Joukkueen etu, heittäydytään. Raadollista. Kumpikohan joukkue loppuottelussa hyökkää?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy