Vitutusketju

  • 10 669 825
  • 56 216
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer

Mikäs tuossa tilanteessa oikeastaan on ongelma? Pyydä yhtä viehättävistä siskoistasi hakemaan kilo kynsilaukkaa ja tarpeellinen määrä virvokkeita. Etköhän saa ajan kulumaan ihan mukavasti.

Ongelmana on se, ettei tee mieli...

Kävin lääkärireissulla kaupassakin, muttei käynyt mielessäkään, että olisin ostanut virvokkeita. Olen siis oikeasti sairas.

EDIT:

Viestisi luettuani aloin harmitella sitä, etten ostanut kaupassa käydessäni virvokkeita, ja mittasin kuumeen. Arvasin oikein - 37,0.

Kyllähän tuo sinunkin itsetuntemuksesi näyttäisi olevan kohdallaan, minkä tuon Suuri Seikkailu -ketjun toinen viesti osoittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Rohkaisin mieleni ja päätin ottaa luottamustoimista viikon loman. Kivaa oli ja sielunterveys parantui reilusti, mutta... se arki tulee aina vastaan. Nyt pöydällä sen miljoona tekemätöntä asiaa ja sehän se vituttaa. Eikä siihen auta mikään muu kuin tekeminen. Sillähän se menee ohi. Taas kerran itseä niskasta kiinni ja pakottamalla kohti parempaa huomista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tiedättekö tunteen kun todella konkreettisesti tuntuu siltä, että pää räjähtää ilman näkyvää syytä. Nyt on juuri tällainen tunne - olotila - ja sekös vituttaa niin suunnattomasti.

Auttaisiko jos juoksisin seinää päin?

...ei jaksa... ei yksinkertaisesti jaksa...

vlad#16.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
mikä helvetti luennoitsijoilla on vikana kun ensin ilmoitetaan että 2.6 olisivat tenttitulokset valmiita mutta sitten 2.6 kurssisivuilta löytyykin tieto että "tarkistuslaskennat vievät aikaa" ja tuloksia ei ole vieläkään tullut.

Ei siinä mitään mutta laitostentti oli 4.6 ja enpä nyt siihen jaksanut mennä kun kurssi mitä todennäköisemmin meni läpi mutta....miten voi kestää ~kuukauden korjata parikymmentä koetta.

Noh tuntuu olevan ammattiylpeydestä kiinni ettei tuloksia julkisteta alle kuukauteen tentistä...eräskin sankari käytti 5 viikkoa kahden! kokeen korjaamiseen.

Yritä siinä nyt asennoitua kesään kun kevään kurssien tulokset ovat yhä täysin auki.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa Katson lehden muodonmuutos, jonka johdosta lehti näyttää ihan Seiskan kopiolta. Ennen lehti oli luettava, nyt ei kelpaa edes peräpaperiksi..
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti vlad
...ei jaksa... ei yksinkertaisesti jaksa...
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa: mutta eipä jaksa.

Olettekos jannut ajatelleet että tuo olotila on ihan normaalia elämää.
Kaikki muut ovat tottuneet ja urautuneet tunteeseen, teillä taasen on kuvitelma että elämä olisi toisenlaista.

Mitäs sitten kun teitä alkaa OIKEASTI vituttamaan ?
Pakkopaita, ympyräinen ja pehmytseinäinen huone vai ranteet auki ?

K

Alankoa lainaksi..

Mua itketti kun olin vauva
lapsena keljutti
sitten musta tuli nuori
ja alkoi vituttaa

Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

Älä loihe mulle lausumaan
kauniita sanoja
älä saatana tule antamaan
mitään vitun tukea

Anna olla kun poikaa vituttaa
anna olla aamusta iltaan
vitutus on otettava kokonaan
silloin kun vituttaa

Työnnä positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa
vittu kun vituttaa
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
CMX - Negatiivinen asenne

"Soita ja tilaa kullattu tuhatkuusisataasivuinen esite,
jossa on tupsut nurkissa.
Lisäksi osallistut arvontaan jossa voit voittaa itsesi.
Optiona miehen sielunelämä, hollantilainen sianpaskakeitto
ja lippu Liberiaan spitaalisten seksiorjaksi.

Et kadu, ja rahat takaisin jos et kadu.

Voit omistaa koko maailman jo tänään.
Sadalle ensimmäiselle tunteidenpoisto kaupan päälle
Unohda jo rasittavat ihmissuhteet,

nopean tilaajan etuna ikuinen elämä herrassa."

Mistähän nuita saisi tilattua? Lukeekohan mun otsassa, että "Tee minulle oharit, beibe!". Saatanan saatanan saatana. Onneksi pääsen syksyllä toiselle puolelle maapalloa. En tuu ikinä takas. Oispa helppoa ku ois homo, mutta ei. Nuitten naamaansa maalaavien, päin naamaa valehtelevien, juonittelijoiden perässä sitä pitää aina juosta, kerta toisensa jälkeen.

Lähden munkkiluostariin. Moi!
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa Katson lehden muodonmuutos, jonka johdosta lehti näyttää ihan Seiskan kopiolta. Ennen lehti oli luettava, nyt ei kelpaa edes peräpaperiksi..

Siis tämä oli aivan vitun käsittämätön päätös muuttaa lehti tuollaiseksi paskakasaksi. Yhtään numeroa ei käteeni tule ennen kuin nämä julkkisroskajuorut ála Oho ja seiska lähtevät litomaan.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
VITUN VITUN VITUN VITUN VITTTU!!! VITTU MITEN VOI OLLA NÄIN VITUN HUNO TUURI! VITTTU!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jeesus ja vitun apostolit vituttavat. Taas ovat kaupat kiinni jonkun vitun sadun takia ja pakko olisi päästä tukkuun. Työntäkää ne pyhät henget hanuriinne ja kaupat auki. Minkä vitun takia meikäläisen pitää elää jossain vitun satumaailmassa vain sen takia, että jotkut uskovat jeesukseen ja joulupukkiin. Vittu.

Edit: Aamupanot on hoidettu ja aurinko paistaa. Purukumi poskeen paukkumaan, uimahousut jalkaan vaan.... Vittu, mä lähden terassille. Kai ne edes on auki.
 
Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Sunnuntaiaamuna kello yhdeksän jotkut saatanan pellet huutaa rapussa ja paiskoo hissin ovea. Tekis mieli käydä haukkumassa ne pystyyn, mutta en viitti pukea tollasten takia.
 

JanJ

Jäsen
Kaupat kiinni, ovessa lappu että joku jagr68 tms vuoksi kauppa ei saa olla auki.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Kaupat kiinni, ovessa lappu että joku jagr68 tms vuoksi kauppa ei saa olla auki.

Sama vitutuksen aihe täälläkin. Vitutusta lisäsi entisestään se että kaupan ikkunoissa killui teksti: Olemme avoinna kesäsunnuntaisin kello 12-21. No olisivat sitten, prkl!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
No vitut siellä ollut edes jädekiskat auki, mutta terasseilta irtosi pari. Sain kuitenkin jullikaveriltani lipun Jokerit-Toronto matsiin (äitiiiiiiii!). Tietenkään en sitä nyt löydä mistään.

Ja vitut.

Edit part II. : 16.9. 2003 klo 18.30 katsomo 313 rivi 9, paikka 6.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"L'Escalen tarjoamat nilviäiset ovat aivan erinomaisesti valmistettuja, vaan väliin jäävät tänään. Viddu!"

Ehdottomasti ovatkin, niitä on parina kesänä tullut nautittua vaikka muuten en mielellään koske mihinkään mikä ei ääntele elämänsä aikana.

L'Escalesissa löytyy myös monia muitakin herkullisia ruokalajeja ja oikeastaan ihmetyttää miten noinkin hyvätasoinen paikka pysyy pystyssä Nauvossa, ilmeisesti veneilijät ovat Nauvoon päästessään kyllästyneet kotiruokaan ja haluavat tuhlata rahaa kunnon ruokaan.

Onko ko. rafla muuten talvet kiinni? Jotenkin tuntuu ettei Nauvon seutu itsessään elättäisi tasokasta raflaa.
Ja jos on niin missä henkilökunta työskentelee talvisin?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suostuin hyvän ilman kunniaksi lähteä Tykkimäen "huvipuistoon". Paikan päällä odotti iso pettymys. Sieltä oli hävitetty rahapelit pois. Jossain ravintolan nurkassa seisoi pari pokeria, mutta ei paljon lämmittänyt.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Suostuin hyvän ilman kunniaksi lähteä Tykkimäen "huvipuistoon". Paikan päällä odotti iso pettymys. Sieltä oli hävitetty rahapelit pois. Jossain ravintolan nurkassa seisoi pari pokeria, mutta ei paljon lämmittänyt.

EIH! Myöskään Särkäniemessä ei ollut viime vuonna mitään rahapeliä! Ja nyt ei ole enää lähimmässäkään tivolissa! Kannattaako enää Lintsilläkään käydä?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Vaicci#63
EIH! Myöskään Särkäniemessä ei ollut viime vuonna mitään rahapeliä! Ja nyt ei ole enää lähimmässäkään tivolissa! Kannattaako enää Lintsilläkään käydä?

Lintsille vaan! Vaikka yksi pelihalli on joutunut Sea-Lifen tieltä väistymään on kaksi muuta vielä tallella.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jep, täällä on pelihallin tilalle roudattu Lintsin vanha (?) kummitusjuna, ja videopelit ynnä muut vastaavat on roudattu entisen sokkelon tiloihin. Sinne ei sitten kai ole mahtunut enää varsinaisia pelejä. Ja jos vielä valitusta jatketaan, niin niitä arpojakaan mihin olen joskus rahojani tuhlannut ei siellä enää myydä. On vaan onnenpyörää ja narunvetoa.

Mutta ettei eivan negatiiviseksi menisi, niin jotain plussaa. Sisään pääsi ilmaiseksi, ja rahaa säästyi. Ilmaisiin huveihin kuului myös vietnamilaisen roikkuvatsasian, eli about sataviiskytä kiloisen "minipossun", rapsuttaminen korvan takaa. Vitutti muuten katsoa, kuinka pikkukersat roikottivat siellä parin kuukauden ikäisiä karitsoja ja vuohen penskoja miten sattuivat, ja vanhemmat vaan hymyilivät vieressä. Jotain tapoja kuitenkin elävien olentojen kanssa pitäisi opettaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Vaicci#63
EIH! Myöskään Särkäniemessä ei ollut viime vuonna mitään rahapeliä! Ja nyt ei ole enää lähimmässäkään tivolissa! Kannattaako enää Lintsilläkään käydä?

Kuka sitä nyt huvipuistoon viitsii lähteä pelailemaan, ihmettelen ma. Sinnehän mennään "sekoittamaan pää" mitä erilaisimpiin härveleihin ja kieputtaviin ynnä röykyttäviin koneisiin. Pelailla voi kotonakin, jopa kädet taskussa.

vlad#16.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti vlad
Kuka sitä nyt huvipuistoon viitsii lähteä pelailemaan, ihmettelen ma. Sinnehän mennään "sekoittamaan pää" mitä erilaisimpiin härveleihin ja kieputtaviin ynnä röykyttäviin koneisiin. Pelailla voi kotonakin, jopa kädet taskussa.

vlad#16.

Kyllä ne vempaimet sen verran riipii takataskua, että jostain ne on netottava nekin killingit. Ihan hyvä ratkaisu.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä RAHApeliä se Vlad siellä kotona kädet taskussa pelailee. Tietty jos sillä ansaitset elinkeinosi niin voi kai asian noinkin ilmaista....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tinde
Kyllä ne vempaimet sen verran riipii takataskua, että jostain ne on netottava nekin killingit. Ihan hyvä ratkaisu.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä RAHApeliä se Vlad siellä kotona kädet taskussa pelailee. Tietty jos sillä ansaitset elinkeinosi niin voi kai asian noinkin ilmaista....

Minä taasen en ole koskaan ollut muuta kui nettomaksaja näiden rahapelien suhteen, sen kerran kun olen niihin rahojani työntänyt. Voitolle siis jään jollen niihin vähiä eurojani pistä. Tästä päästään taasen siihen, että kädet taskussa "pelaamalla" ansaitsen elantoni tai ansaitsen paremmin kuin työntämällä eurot rahapeleihin. Kuinka sen teen - come and see...

vlad#16.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vitun videot. Eilen ennen töihin lähtöä laitoin ajastuksen päälle, tarkoitus oli äänittää Metallican keikka MTV:ltä. Tänä aamuna kun sitä rupesin kelailemaan, tulee nauhalta jotain vitun Eurosportin maalikoostetta. Ilmeisesti siinä paskassa on jotkut omat kanavapaikat, ja ne ei näköjään ole samat kuin tv:ssä. Perkeleen perkele. Parempi tulla uusintana jossain välissä. Vittu.

Ja ulkonakin sataa, mikä vitun kesäkuu?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ulkona sataa
Ei mitään tekemistä, kaikki kaverit jossain missä lie
SM-liigan alkamattomuus
JYPin toimettumuus pelaajamarkkinoilla, missä uusi Chlubna? Jaakko UUHbäck?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös