Iker kirjoitti:Ja kun siihen olympiasijoitukseen lisätään maailmancupin suvereeni hallinta niin onhan se nyt aivan perseestä kotoisin alkaa valittamaan Mannisen kusevan esim. nämä urheilijatukensa "epäonnistumisillaan."
Jääkuutio kirjoitti:Hypi telemarkkia, tulee paremmat pisteet!
Individual kirjoitti:Vitun jatkoajan gloryhunterit, jotka heti ovat tekemässä yliopistotason analyysejä autonasentajapohjalta, siitä ettei suomalaisurheilijoiden pää kestä isoissa kisoissa, mutta jotka ovat kuitenkin riemuitsemassa kun sitä menestystä tulee.
Alamummo kirjoitti:Just näin. Odotan vaan sitä suhinaa takinkäännöstä, kun Manninen voittaakin sprinttikisan.
Franchise kirjoitti:Vituttaa noi ihqu-pirteät lumilautailija-hipit! Ei se voi olla niin smoothia ja siistii ku runissa tulee mokattua...Pääasia et on siistii ja smoothii!
PeteX kirjoitti:Mikä vitun takinkäännös se on, jos kritisoi huonosta suorituksesta ja kehuu hyvästä.
Vituttaa perseennuolijat.
Omassa (kerros)taloyhtiössä tehtiin putkiremppa vajaat pari vuotta sitten. 5 rappua, 56 kämppää + yhteiset saunatilat = yli 6kk piikkausta ja porausta. Otan Chip osaa vitutukseesi...Chip kirjoitti:Vielä 9 arkipäivää kilkutusta, paukutusta, timanttiporausta jne naapurirapussa. SItten ne siirtyy seuraavaan, mikä on tietenkin vielä samassa talonpätkässä joten kuuluu meillekin ihan hyvin. Kiva herätä joka arkiaamu klo 7.10 laittamaan korvatulppia tai nousta saman tein ylös, kun voisi nukkua vielä tunnin-pari. Ei voi oikein kotona mitään keskittymistä vaativaa hommaakaan tehdä kun äkkiarvaamatta alkaa joku poraamaan.
Vituttaa sinunlaiset tosikot. Mitä se sinulle kuuluu millä asenteella nämä kaverit kilpailevat? Tekevät kuitenkin joka laskulla suorituksia mihin sinunkaltainen sivustakatsoja ei tule koskaan kykenemään. Missään lajissa, miten tosissaan tahansa.Franchise kirjoitti:Vituttaa noi ihqu-pirteät lumilautailija-hipit! Ei se voi olla niin smoothia ja siistii ku runissa tulee mokattua...Pääasia et on siistii ja smoothii!
Cube kirjoitti:Ihme kitinää lumilautailijoista Jatkoajassa taas.. Yksi sanoo, että lajissa ei kisailla hampaat tarpeeksi irvessä, toisen mielestä viisi harjoituspäivää viikossa ei ole tarpeeksi. Vittu.
Cube kirjoitti:Vituttaa sinunlaiset tosikot. Mitä se sinulle kuuluu millä asenteella nämä kaverit kilpailevat? Tekevät kuitenkin joka laskulla suorituksia mihin sinunkaltainen sivustakatsoja ei tule koskaan kykenemään. Missään lajissa, miten tosissaan tahansa.
Niin...pää pensaaseen vaan ja itkijänaiset taustalle ja jos ei kulje, niin ainahan sitä voi ottaa piikkiä perseeseen jos se vaikka seuraavalla kerralla kulkis, kun urheilu on niin vitun ylevä laji. Olisi kiva tietää, että kerta sinut on kasvatettu siihen, että noissa mainitsemissasi tilanteissa ei naureskella, niin, onko sinut kasvatettu seuraamaan urheilua noin vai oletko kenties itse ollut kilpaurheilija? "Mitä ne dogma-elokuvat on? Minut on kasvatettu niin, ettei elokuvia noin saa tehdä, vaikken mä kyllä itse mitään elokuvia teekkään."vlad kirjoitti:Minä tulen kritisoimaan tarpeen tullen jokaista urheilijaa kisoissa joka on mielestäni asennevammainen, minut on opetettu siihen ettei kilpaurheilussa tappion tullen naureskella ja vitsailla ja pidetä hauskaa, ei etenkään silloin jos oli ne kuuluisat mahdollisuudet voittoon ennen suorituksia eli kuului lajin suosikkeihin.
vlad.
Heh heh sama homma täällä. Paitsi että poraus kuuluu ilmeisesti viereisestä huoneistosta ja sitä on jatkunut kuukausitolkulla. Aika vittumaista valmistautua esim. kouluun lähtöön, kun aamulla väsyttää muutenkin väsyttää tarpeeksi ja sitten vielä poraus herättää vaikkapa tunti ennen herätyskelloa. Puhumattakaan siitä, jos olen suunnitellut pitäväni vapaata ja nukkuvani muutaman tunnin pidempään kyseisenä päivänä. Yritä siinä sitten säätää jotain vuorokausirytmiä kohdalleen. Kävin ostamassa earitkin apteekista, mutta tuopa perkele tunkee niidenkin läpi. Kaikista hauskinta tässä on, että kaveri poraa aamuisin vain muutaman tunnin. Kuitenkin sopivasti niin kauan, että kaikki nukkumishalut on poissa. En ymmärrä, miksei tuota hommaa voi aloittaa vaikka vasta kello 10.00.Chip kirjoitti:Vielä 9 arkipäivää kilkutusta, paukutusta, timanttiporausta jne naapurirapussa. SItten ne siirtyy seuraavaan, mikä on tietenkin vielä samassa talonpätkässä joten kuuluu meillekin ihan hyvin. Kiva herätä joka arkiaamu klo 7.10 laittamaan korvatulppia tai nousta saman tein ylös, kun voisi nukkua vielä tunnin-pari. Ei voi oikein kotona mitään keskittymistä vaativaa hommaakaan tehdä kun äkkiarvaamatta alkaa joku poraamaan.
Siirsin vastauksen "Urheilun perusajatus" -ketjuun, koska se ei tänne varsinaisesti enää kuulunut.vlad kirjoitti:Tämäkö on sitten syy miksei saisi itkeä ja kitistä lumilautailijoiden asenteesta kun ei itse pysty samaan missään lajissa blaa blaa blaa? Kannattaa sitten muistaa tämä jos tulee kritisoineeksi arvon jääkiekkoilijoiden suorituksia jos ne eivät menekään putkeen kisoissa.
Minä tulen kritisoimaan tarpeen tullen jokaista urheilijaa kisoissa joka on mielestäni asennevammainen, minut on opetettu siihen ettei kilpaurheilussa tappion tullen naureskella ja vitsailla ja pidetä hauskaa, ei etenkään silloin jos oli ne kuuluisat mahdollisuudet voittoon ennen suorituksia eli kuului lajin suosikkeihin.
Individual kirjoitti:Olisi kiva tietää, että kerta sinut on kasvatettu siihen, että noissa mainitsemissasi tilanteissa ei naureskella, niin, onko sinut kasvatettu seuraamaan urheilua noin vai oletko kenties itse ollut kilpaurheilija?