Vitutusketju

  • 10 668 704
  • 56 216
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Star Wars episode III.

PASKAAAAA PAASKAAAA JA PASKAAAA. Aivan kauheeta tuskaa, ainoa mikä pelastaa on hyvä ääniraita. "näyttelijät" aivan skeidaa, ohjaus skeidampaa ja hajuna tunkiolla maailam huonoin suomennos. En taida pystyä loppuun asti väijymään. Huh helpotti.

Niin ja eilen kirjoitin naisasiat ketjuun ja nyt aiheesta tänne. PUIHIN. Kaljaa koneeseen ja uutta suoleen jne jne.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Naiset. Tai siis yksi sellainen.

Eikä edes ole koko sukupuoleen käytännössä mitään mielenkiintoa, sekin tekee tästä aika hauskaa, ironisella tavalla.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Just joo. Fanimatka Blegilään olisi ollut tarjolla, mutta joku mahapöpö oli eri mieltä.

VITTU!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Manninen. Ei jumalauta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hannu, miksi teet tämän meille??
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mann.......Mannet on vituttanut jo vuosia.
Torinosta kieltäytyneet lätkävässykät vituttaa myös kohtalaisen railakkaasti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kaikkien aikojen surkein kausi TPS:n liigahistoriassa. Miten voi noinkin nimekäs joukkue olla noin vetelää sakkia? Tulisi jo kesä ja Veikkausliiga. Siellä Tepsillä ainakin on asennetta.

Lisäksi ihmiset, jotka syyttelevät urheilijoita huonoista suorituksista tai kieltäytymisistä.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hannu Manninen - pettää aina.

Mannisen täytyy olla kovan luokan kepulainen. Mikään muu ei selitä tällaista perseilyä. Sitten vielä ärsyttää ne vakuuttelut, että kaikki on hyvin. Voi vittujen vittu.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vitun menetetty johto. Vaikka 1-3 ei oe ensimmäisen erän jälkeen mikään super varmistus niin on se ainakin kahden maalin johto...
Vituttaa kun menettää pelin jota on johtanut kahdella...kolmella...neljällä etc
 

Tep

Jäsen
Täälläkin jatkuva "Kipper & co. on saastaisia maanpettureita" viisu. Ei jaksas enää.

Ja TPS on oikein korkealla vitutuslistalla, edelleen.
 
Varmaan eka kerta, kun tulee tilitettyä tähän ketjuun "onnellisen vittuuntuneena".

Eli Lukon tilanne vituttaa ihan mahdottomasti, miten on voikaan kaikki perseilyt säästää tähän kauteen, aivan hirveää, melkein lentää laatta jo, kun joku sanoo sanan "Lukko".

Toisaalta olen myös onnellinen, kuten alussa kävi selväksi, mutta siitä lisää onnelisuusketjussa myöhemmin, jahka olen saunonut.
 

Kyle

Jäsen
Hintti poke heitti baarista pihalle ilman perusteita, luuli vissiin vääräks mieheksi. Jälkeen päin vielä kävi selvinpäin oleva ns. "kuski" juttusilla ja ei hinttari suostunut puhumaan.

Vetäköön kyseinen jätkä loppu elämänsä hanskaan, löysällä munalla toivottavasti, ei kävisi sääliksi.
 
Ai että ottaa päähän oma tyhmyys!! Ja sit mua risoo se, että liian moni tietää nykyään mun nimimerkkini, enkä voi enää avautua täällä kaikesta! (Tai ei kaikesta edes tarvitsisi, mut kun en voi avautua oikein mistään, mistä tekisi mieli.) Ja jos vaikka nytkin avautuisin tämän illan mokailuistani, niin sit taas uudet ihmiset sais tietää mun nimimerkkini... Toisaalta mua kyllä ärsyttää ne mun vanhat avautumisenikin, kun niitä tässä joku ilta luin. Että voi olla ihmisellä tyhmät jutut!!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
girlzilla kirjoitti:
Ei niinkään vituta mutta pelottaa kuullunymmärtämiset! Mä aina pilaan kaiken jännityksellä ja nyt pitäis saada rento olo päälle...

On se vaan hyvä, ettet ole olympialaisissa sijoittumassa vaatimattomasti kympin sakkiin. Saisit kuulla tällä palstalla kunniasi, miten susta ei ikinä voi tulla mitään suurta, kun pääsi ei kestä painetta.

Olisit sinäkin vaan tyytynyt kansalaisopistoon ja sen runsaaseen huovutuskurssitarjontaan. Ei tarviis Suomen kansan hävetä sun puolestas, kun pääsi pettää tärkeimmällä hetkellä. Kyllä sitä keskiviikon iltapäivätunnilla on helppo tietää, että pappas häst är gul, mutta kuunteluissa mennään kirjoittamaan, että pappas häst är kul.

Vittu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Perkeleen Yle koita jo ymmärtää, että Markku Koski on sieviläinen eikä mikään ylivieskalainen.

Flunssakin saisi alkaa jo hellittää, kohta lähtee älli. Köh köh.

Ja TPS. Hieno homma, elämä on laiffii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös